Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei jaksaisi hilata persettään huomenna luennoille.. eikä kyllä oikeastaan koko viikolla. Vitun kvartaalitalous, ryhdyn erakoksi.

Vituttaa ihmiset joille toisten ihmisten ulkonäkö on jonkinlainen ongelma ja siitä pitää jauhaa selän takana. Ei mua kiinnosta kuunnella jonku marinaa kun "toi jätkä on vähä tyhmän näkönen, tommonen rastapää, ei varmaan tee töitä""toi akka on vähä kauhee kun sillä on tommonen tukka, vittu mikä perse, oksettaa" yms. Mulle on ihan sama miltä muut näyttää,onko kauhea toisten kyttääminen ja arvostelu nykyään jokin hieno homma...

Sai viime viikon keskiviikkona vaivakseni ponnistuspäänsäryn.On kyllä harvinaisen vittumainen juttu.

Tais iskee vesirokko. Tääkin joku pentujen tauti, luulin että oon sairastanu pois tänkin. Kysyin mutsilta ja vastaus oli "emmä tiedä". Loistavaa, vitun loistavaa.

vituttaa ihan törkeästi oma lepsuksi päässyt linja: musta on tullut ihan pahimman luokan juoruakka, joka tyttöjen kanssa mesessä pui ihmissuhdedraamoja.. sen siit saa ku ei oo nii mitää tekemistä

Vituttaa niin tavattomasti kun olen nyt koko loppusyksyn ja alkutalven ryypännyt aika koko ajan, kun mun rakkaus oli niin yksipuolista siihin tyttöön mitä tilittelin parisuhdepuolella vissii 50 sivua. nyt on sitte yhen käden sormil laskettavissa illat jotka oisin selvinpäin ollut sen pettymyksen jälkeen, ja ei loppua näy. surettaa suunnattomasti enkä koskaan kyllä tule onnelliseksi ilman häntä.. ihana ihminen.. tapaisittepa sen, niin tajuisitte!

vituttaa niin helvetisti

-tälläiset keskustelut
-monikulttuurisuus
-se että niskat on ihan jumissa
-se että mul on kaamee möhkylä takaraivossa kun sain toissapäivänä turpaan :itku: Ja sekin vaan sen takii, että puolustin omaa kihlattuani.
-vituttaa etten saa unta vaikka 6 tunnin päästä herätys kouluun

Vituttaa niin tavattomasti kun olen nyt koko loppusyksyn ja alkutalven ryypännyt aika koko ajan, kun mun rakkaus oli niin yksipuolista siihin tyttöön mitä tilittelin parisuhdepuolella vissii 50 sivua. nyt on sitte yhen käden sormil laskettavissa illat jotka oisin selvinpäin ollut sen pettymyksen jälkeen, ja ei loppua näy. surettaa suunnattomasti enkä koskaan kyllä tule onnelliseksi ilman häntä.. ihana ihminen.. tapaisittepa sen, niin tajuisitte!

Alkoholin suurkulutus houkuttelee naisia luoksesi ja on pääasiallinen syy siihen, miksi unelmiesi vaalea kaunotar rakastuu sinuun

[ ] Kyllä
[ ] Ei
[ ] Liian humalassa ymmärtämään kysymystä

Mitäpäs luulisit?

PRKL.. Hermot menee selän kanssa. Kohta 6 viikkoa jatkuvaa särkyä :itku:
Jalkoja tai selkää ei oo voinut treenata ollenkaa koko aikana ja muutenkin likimain mahdoton treenata mitään ainoa asento missa ei kipuja ole on vatsallaan maakaaminen tyyny vatsan alla. Vuoroin kipu on alaselästä polvitaipeeseen ja ajoittain puutumisoireita koko jalassa. Saikkua takana jo about 5 viikkoa.. Ruoka ei maistu ja paino on pudonnut 8 kiloa :itku: Magneettikuvassa näkyi helvetinmoinen välilevypullistuma, joka vaatii leikkausta, jonka jälkeen tulee vielä 5 viikkoa saikkua.. Kunhan nyt vaan pääsisi eteenpäin tuossa leikkausjonossa. Mutta onneksi saa mömmöjä, jotka eivät enää oikeastaan kylläkään tunnu juurikaan vaikuttavan :wall:¨

Mikä siinä on ettei opettajat voi laittaa noita suoritusmerkintöjä näkyville. Kursseja pantataan monta kuukautta. Alkaa tulla vähän kiire mutta minkäs teet kun kymmenet meilitkään ei auta asiaa...:curs:

PRKL.. Hermot menee selän kanssa. Kohta 6 viikkoa jatkuvaa särkyä :itku:
Jalkoja tai selkää ei oo voinut treenata ollenkaa koko aikana ja muutenkin likimain mahdoton treenata mitään ainoa asento missa ei kipuja ole on vatsallaan maakaaminen tyyny vatsan alla. Vuoroin kipu on alaselästä polvitaipeeseen ja ajoittain puutumisoireita koko jalassa. Saikkua takana jo about 5 viikkoa.. Ruoka ei maistu ja paino on pudonnut 8 kiloa :itku: Magneettikuvassa näkyi helvetinmoinen välilevypullistuma, joka vaatii leikkausta, jonka jälkeen tulee vielä 5 viikkoa saikkua.. Kunhan nyt vaan pääsisi eteenpäin tuossa leikkausjonossa. Mutta onneksi saa mömmöjä, jotka eivät enää oikeastaan kylläkään tunnu juurikaan vaikuttavan :wall:¨

Melkein kuin sanasta sanaan samanlaista. Itselläni tuota "ilmapalloa" selässä ei tarvitse leikata, mutta muuten samaa paskaa. Selkäjumppaa, kropan kuihtumista/laihtumista, peilikuvan sietämättömyyttä ja ennen niin mukavasti istuvien vaatteiden kaappiin pölyttymistä. Juuri tuossa kävin "treenaamassa" kuntosalilla ja meinasi itku, häpeä ja nauru sekoittua aika tasaisesti läpi salipelleilyni. Helvetin turhauttavaa rimpuilla jotenkin kroppaan jämäkkyyttä, kun 90% liikkeistä on kiellossa ja sellainen pieni puristus tuntuu koko ajan selässä. Mitähän vittua minä tuolla salilla edes teen, kun hyötysuhde on täysin plusmiinusnolla. Äsken oikein palautusjuomankin otin, ihan kuin siitäkin nyt olisi vitusti apua tuon äskeisen "kovan treenin" jälkeen.

Pohjalla ollaan.

Mikä siinä on ettei opettajat voi laittaa noita suoritusmerkintöjä näkyville. Kursseja pantataan monta kuukautta. Alkaa tulla vähän kiire mutta minkäs teet kun kymmenet meilitkään ei auta asiaa...:curs:

Tuttu ongelma opiskeluajoilta. Mene tapaamaan ks. opettajaa ja sano suoraan että jos suoritusmerkintää ei tipu nopeasti niin teet hänestä valituksen. Menet vastaanottoaikana jolloin sen on pakko olla paikalla. Jos ei ole, niin teet valituksen siitä:). Tehoaa.

se on vaan kun ei tahdo keretä ramppaamaan koululla tollasten asioitten takia, kun on niin hemmetisti tekemistä...huoh. No, valitus kyllä tulee jollei kursseja ala tippumaan.

eipä nyt niin suuresti vituta mut muutamoinen kirosananen pääs suusta kun oli äiteen 3 koiraa kylässä,olivat 15min yksin mun kämpillä ku kipasin kaupassa, sinä aikana he oli runkannu mun proteiini pussin rikki,lattialla hemasevia jauho vuoria,lisäks tahmeita ruskeita länttejä ku olivat nuolleet niitä jauhoja.
Matoissa on nyt ruskeat piristys läntit ja yms...
Ai että eläimet on sithe ihania <3

voi vittu että voi mennä perseelleen taas kaikki, olkapäähän sattuu taas ja sitten meni sikamakee kämppä pankin sekoilujen takia sivusuun!!!Sataana sentään...

joo eli näin ihan uuden treenaustavan tänään salilla, harmi kun ei sattunut kameraa mukaan oli nimittäin ihan uusi juttu mulle ainakin, eli: "Kaveri" laittoi penkkiin kylmiltään 80 kiloa ja meni alle, sitten otti tangon laski hitaasti puoleen väliin ja tipautti tangon rintakehälle ja rupesi pomputtamaan pelkän rinnan kimmoisuuden avulla tankoa 5-10 sentin korkeudelle ylös ja alas ja sitten tanko viimosilla voimilla ylös.

Huvittavalta ja hemmetin vaaralliselta ainakin näytti, en ole kuullut tai nähnyt kenenkään tekevän tälläistä penkkiä. Luulisi pidemmän päälle ottavan aika pahasti rintalastaan, ihan pahaa teki katsoa sitä menoa. ja kaveri teki kaksi näitä sarjoja...semmosta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heti ensiksi pahoittelut niille, joilla on ihan oikeitakin ongelmia...

Atooppinen iho:

On se nyt perkele kun kaikki paikat punoittaa treenaamisen/hikoilun takia. Rasvat ja kortisonit maksaa turhan paljon kuukaudessa. Tämäkin vaiva alkoi taas ihan punttaamisen takia: olisi vissiin kannattanut vaan jatkaa porsastelua.

Pitkä dieetti:

Tulosta tullut, mutta väliäkös tuolla kun edelleen näyttää pullukalta. Mikäs tässä muuten vetää uudet 15 viikkoa, mutta nyt on viimein alkanut kalorivaje kusemaan treenejä. Palautuminenkin tökkii ja uniongelmat viestisivät orastavasta ylikunnosta.

Loskapaska:

Parin tunnin sauvakävelyt Manowarin tahdissa -> jees, litimärät kengät yhdistettynä liukasteluihin -> :(

joo eli näin ihan uuden treenaustavan tänään salilla, harmi kun ei sattunut kameraa mukaan oli nimittäin ihan uusi juttu mulle ainakin, eli: "Kaveri" laittoi penkkiin kylmiltään 80 kiloa ja meni alle, sitten otti tangon laski hitaasti puoleen väliin ja tipautti tangon rintakehälle ja rupesi pomputtamaan pelkän rinnan kimmoisuuden avulla tankoa 5-10 sentin korkeudelle ylös ja alas ja sitten tanko viimosilla voimilla ylös.

Huvittavalta ja hemmetin vaaralliselta ainakin näytti, en ole kuullut tai nähnyt kenenkään tekevän tälläistä penkkiä. Luulisi pidemmän päälle ottavan aika pahasti rintalastaan, ihan pahaa teki katsoa sitä menoa. ja kaveri teki kaksi näitä sarjoja...semmosta.

Meidän salilla eräs sankari laittoi erillisen pehmusteen tankoon, ettei pomputtelu sattuisi niin paljoa. Käyhän se niinkin.

Joku ukkeli tuli salille lukemaan ilta-sanomia. Istu laitteis ja luki sitä ain välil. Sit alko tekee jtn 2cm nytkyttelyä semmoses "hauiskonees", vilkas itteesä peilistä ja nappas lehden takasi kätösiinsä.

Back
Ylös Bottom