Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vitun vittu, lähes puolivuosittainen kämpän siivous käynnissä.
Kuinka jotkut ihmiset (minä) voi olla niin helvetin tyhmiä ettei siivoa jälkiään? Sanomalehtiä ympäri asuntoa, villakoiria ties missä, sängyn alta löytyi kaljapulloja yms.
Tästä lähtien lupaan ja vakuutan, että laitan jokaisen käyttämäni astian/esineen omalle paikalleen käytön jälkeen ja kierrätän paperit viikottain.

Perkele. :curs:

En liene ainoa, jota vituttavat nämä #¤%&* turhat kirkkopyhät, jolloin kaupat ovat kiinni ja saa järsiä kotona hapankorpunjämiä eikä pääse salille, koska tietysti sekin on kiinni tietäjien Betlehemiin saapumisen kunniaksi :curs:
Taas pakanaa sorretaan. Tosin saattaisi kyrsiä, vaikka olisin kristitty.
Et ole ainoa. :curs:

Jääkaappi on tyhjä, joten pakko kai tässä on käydä ostamassa kalliita eväitä huoltoasemalta. Tai sitten vedän jauhoja koko päivän. Joka tapauksessa vituttaa tällaiset pakkopyhät.

Ei tiiä yhtää mitä tekis tänää.

Salilta ollu parin viikon tauko ja oon ryypänny jonkun puolet lomasta.
Yhen päivän olin täl viikol koulus ja se kävi hajottaa jo ja muutenkin on ihan paska jakso.

MTV3:sen ohjelmat vituttaa "hieman":curs: :curs:

Parhaaseen katseluaikaan LAUANTAINA näytetään mäkihypyn KARSINTAA!!!!!:wall: :wall:

Tänne on tullu jo muutamaan otteeseen kirjotettua näistä kouluhommista... Niitä vaan riittää, nytkin tein väkisin tollasen pienen tekstin, jonka tod, näk. joutuu kirjoittamaan uudelleen sen huonouden takia. :curs: Lisää hommia kasautuu samaan aikaan päälle (kirjan lukua, essee, portfolio), eikä saa mitään aikaan, koneella vaan tulee istuttua tekemässä ei mitään. :wall:

Ois pitäny mennä amikseen... :(

MTV3:sen ohjelmat vituttaa "hieman":curs: :curs:

Parhaaseen katseluaikaan LAUANTAINA näytetään mäkihypyn KARSINTAA!!!!!:wall: :wall:

MTV3 on oikeesti vitun surkea kanava, sieltä ei nykyään löydy yhtään katsomisen arvoista ohjelmaa ja kaiken ne tekee niin huonolla maulla että hohhoijaa. Koko kanava pitäis sulkea...

Harmittaa. Flunssa on ollut tulollaan jo viikonverran, oon saanut sen pysymään jollainlailla pois, mutta tulee se sieltä kuitenkin... Oon nukkunut koko viikon huonosti kun kuulen itseni. Musta pääsee aina flunssassa ovela ääni kun oon unen ja valveen välimailla, nukahtamaisillani. Tiedä sitten onko jotenkin kurkku/nielu turvoksissa ja ilmavirta saa ovelan yninän kuulumaan. Ja se ääni on senverran kova että herään siihen itsekkin. Onneksi en sentään kuorsaa, tuskin nukkuisin ollenkaan ?!
Tänään meinasin mennä kauppaan ostamaan kunnon satsit siistiä ruokaa ensviikkoa varten, oli kiinni, kerpele. Noh, onneksi on kaapissa tonnikalaa ja kananmunia, väännän sitten maanantaievääksi munakasta, taas, johan se tunkee korvista.
Täällä istun koneella leffaa vetämässä, jäljellä 745 tuntia :eek: jätänkö koneen auki enkä nuku tässä hurinassa vai pistänkö poikki.

Melkein naurattaa enemmän ku itkettää ja onhan tää ihan helvetin pieni asia mun isossa isossa elämässä, mutta purnataan nyt:

Uusi treeni ja ruokavalio nyt kolmatta päivää ja eilen illalla tuli otettua kuppia niin paljon, ettei tänään päässyt salille. Heräsin klo 16, en oo syöny, enemmänkin liike vatsalaukusta ulospäin. Eli näin. Ei ne tulokset helvetti soikoon tällä pelillä tule! :D

Huomena joutuu heräämään n.7 tuntia aikasemmin ku viimeseen pariin viikkoon. Pahint on et se on koulu mihin mä herään. Eihä täst tuu helvetti mtn.
Lomal tulee aina nukuttua 11-12 tuntii ja nyt lyhenee n.8 tuntiin luultavasti. Menee varmaa eka viikko koomassa.

Koulu alkaa huomenna ja hyväl tsägäl unta saa joskus klo 4. koulupäiväks onki varattu litra lidlin mainiota energiajuomaa. Niin ja nyyh nuudeleista tuli liian tulisia ja puolet popcorneista jäi paukkumatta :curs:

Edit: hidas, edellä olevassa tekstissa tulikin kaikki mistä mun piti whinettää ja parkua.

Kuume + krapula = aika paha yhdistelmä. Äsken söin purkkaa ja koitin kattella leffaa. ihmettelin, että mikäs kova pala se siellä purkan seassa seikkailee. Puolikas takahammashan se oli :eek:

Sen verran paljon käsitelty tuota kyseistä hammasta että taitaa olla rakenne vähän kärsinyt. Varmaan aika kivuton operaatio odotettavissa hammaslääkärissä ensi viikolla...jos saa edes aikaa :wall:

Tässä sitä odotellaan, että milloin rupeaa sopeutumaan tänne uuteen kaupunkiin ja kouluun. Viime yö oli paha, sillä sain valvoa sellaiset 6 tuntia ennenkuin tuli uni ja kouluun sai lähteä silmät turvoksissa ja tukka pystyssä. Way to go girl! Nyt täällä ihan koomassa kävelen pitkin koulun käytäviä ja yritän olla eksymättä :rolleyes: . Kuten sanottu, ensimmäinen yö yksin ensimmäisessä omassa kämpässä on aina pahin. Tämän sain kokea viime yönä oikein kunnolla. Ensi yötä kauhulla odotellessa...

Back
Ylös Bottom