Hummerivirta
Pakkiksen Tolstoi
Koulu. A) Ei juuri nyt kiinnosta, B) Ei motivaatiota, C) Ei jaksa
ja kaiken lisäks vielä väsyttää
ja kaiken lisäks vielä väsyttää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toihan kuulostaa ihan kuin minun elämästä, paitsi:Vuosi 2006. Ihan paska vuosi.
+Valmistuin koulusta,
+sain ostettua monivuotisen haave autoni.
-erosin pitkäaikaisesta naisestani,
-raha hommat meni vähän pieleen (kaksiossa asuminen ei ole järkevä vaihtoehto sinkkumiehelle),
-ekoihin treffeihin on menny ihan liikaa rahaa,
-kokkaustaitoisen naisen löytäminen on ihan toivotonta,
-tammikuusta joulukuuhun mennessä 8,5 kiloa lihasta vain hävisi,
-niiden kilojen mukana itsetunto.
-Taaskaan päässy hakemaan poliisikouluun pahoinpitely epäilyn takia (elätän itseni jv hommilla)
-sain seksiä ihan jäätävän kauniilta naiselta, mutta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=51314&page=20
-Exä ilmoitti menevänsä naimisiin syksyllä. Naiset vaan on nopeampia..
Mitähän vuosi 2007 tuo tulleessaan..
)

No ei siinä mitään. Ainut mutta tässä oli se, että vuokralaisen piti lähteä oppilaskunnan "jekkuun" mukaan ja valvoa sen onnistumista --> asuisin jonkun 31 v naisellisen miehen kanssa siinä kämpässä ja kesään mennessä muuttaisin häntä yhä naisellisemmaksi. Olin hieman että WTF, mistä radiosta sä soitat, missä piilokamerassa mä oikeen oon :D Mies sitten vakuutteli, että ei ei, kyseessä on vaan hauska jekku kaverille, josta tämä saa onnistuessaan New Yorkin matkan ilmaiseksi ensi kesänä. Saisin siitä kuulemma oikein hyvän vaimon, joka kävisi kaupassa, tekisi ruuat, siivoaisi ja pesisi mun sukkahousut ("kai sulla on joitain jakkupukuja ja sukkahousuja mitä tää mies vois sit pestä") :lol2:
J
Tän lisäks mulle soitti eilen joku ihme tyyppi.
"ai se sama transu on soitellu sullekin"
Aaaaarrrrrggghhhhh, mä vihaan mun elämää :lol2: :lol2:
Vittu, että taas vituttaa. Naisen logiikka. 1+1=3. Ensin pyytää käymään ja sitten ollaan vittuuntuneena vierailusta. Ei oliskaan halunnu et käyn. VITTU! :curs: :wall:
No sit tulin tänään töihin ja aloin tohkeissani selittää asiaa duunikaverille, niin se tokas heti kun oli kuullut sanat asunto Katajanokalla, et "ai se sama transu on soitellu sullekin" :lol2: Tosta tyypistä on ilmeisesti tehty rikosilmoituskin ja löydettiin sit netistäkin muutama aiheeseen liittyvä artikkeli. Ja eipä juu löytynyt kyseisen koulunkaan tiedoista tämän nimistä herraa :jahas:
Aaaaarrrrrggghhhhh, mä vihaan mun elämää :lol2: :lol2: