Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Koulu. A) Ei juuri nyt kiinnosta, B) Ei motivaatiota, C) Ei jaksa

ja kaiken lisäks vielä väsyttää

koulu alkas taas tunnin päästä.Ei siinä sinänsä mitään muuta vikaa, mutta tietää että on taas suht sidottu kotitehtäviin iltasella ja viikonloppuihinkin,treeneihin nyt onneks aina järjestyy aikaa.

Vuosi 2006. Ihan paska vuosi.

+Valmistuin koulusta,
+sain ostettua monivuotisen haave autoni.

-erosin pitkäaikaisesta naisestani,
-raha hommat meni vähän pieleen (kaksiossa asuminen ei ole järkevä vaihtoehto sinkkumiehelle),
-ekoihin treffeihin on menny ihan liikaa rahaa,
-kokkaustaitoisen naisen löytäminen on ihan toivotonta,
-tammikuusta joulukuuhun mennessä 8,5 kiloa lihasta vain hävisi,
-niiden kilojen mukana itsetunto.
-Taaskaan päässy hakemaan poliisikouluun pahoinpitely epäilyn takia (elätän itseni jv hommilla)
-sain seksiä ihan jäätävän kauniilta naiselta, mutta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=51314&page=20
-Exä ilmoitti menevänsä naimisiin syksyllä. Naiset vaan on nopeampia..

Mitähän vuosi 2007 tuo tulleessaan..

Peruutin autoa tallista ulos jolloin peili otti ovenkarmiin kiinni.
Tästä suivaantuneena löin nyrkillä konepeltiin mihin tuli lommo. :wall: :nolo:

Vuosi 2006. Ihan paska vuosi.

+Valmistuin koulusta,
+sain ostettua monivuotisen haave autoni.

-erosin pitkäaikaisesta naisestani,
-raha hommat meni vähän pieleen (kaksiossa asuminen ei ole järkevä vaihtoehto sinkkumiehelle),
-ekoihin treffeihin on menny ihan liikaa rahaa,
-kokkaustaitoisen naisen löytäminen on ihan toivotonta,
-tammikuusta joulukuuhun mennessä 8,5 kiloa lihasta vain hävisi,
-niiden kilojen mukana itsetunto.
-Taaskaan päässy hakemaan poliisikouluun pahoinpitely epäilyn takia (elätän itseni jv hommilla)
-sain seksiä ihan jäätävän kauniilta naiselta, mutta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=51314&page=20
-Exä ilmoitti menevänsä naimisiin syksyllä. Naiset vaan on nopeampia..

Mitähän vuosi 2007 tuo tulleessaan..
Toihan kuulostaa ihan kuin minun elämästä, paitsi:

+lisää lihasta
+vähän lisää itsetuntoa
+hyvää reenimotivaatiota
+uusi ihana kaveri(tyttö) (seurustelee eikä haittaa, ihana juttukaveri joka tuntuu ymmärtävän minua :) )

-en ole valmistunut
-ei ole autoa
-ei rahaa
-ei naista
-ei treffejä
-ei seksiä
-edelleen asun solussa :nolo:

et silleen! :D

Mitähän tämä vuosi tuo tullessaan? :rolleyes:

Vituttaa hysteeriset naiset, jotka tulee kurkkuun kiinni, eikä niitä saa irrottaa, tai muuten on "naistenhakkaaja" tjsp.:david:

:wall: :wall: :wall: Olin viikon poissa töistä terveydenhoitajan todistuksella ja nyt vasta sain kuulla, et pitää olla lääkärin kirjoittama todistus, muuten ei tipu rahaa noilta päiviltä... Aaarrggghhh!! Ei jaksais.

Vitun jenkkiautot!!:wall: Saatana ne ikinä toimi tämmösessä perkeleen vesikelissä. Aina jotain sähkövikaa. Vittu mä poltan sen kohta..:curs:

kävin äsken katsastamassa autoa ensimmäistä kertaa uudella asuinpaikkakunnallani ja tuloksena se,että katsastusmies huomasi autossa olevan "luvaton" madallusalustasarja, sarja on asennettu kahteensataan vastaavaan numeroituun sporttimalliin maahantuojan toimesta heti kun autot on suomeen saapuneet ja muutoskatsastus olisi kuulunut autoliikkeelle ennen auton luovuttamista ensimmäiselle omistajalle. 70e lisämaksu muutoskatsastuksesta jollen saa jollain konstia autoliikettä maksamaan tuota virhettään nyt kuuden vuoden jälkeen ostosta:wall:

Terkkarin todistuksella voi olla 3pvää palkallisella saikulla, sit vaatii lääkärin todistuksen.

Vituttaa vähän kun kaikki kestää hel**n kauan. Vituttaa että kehtaan olla ajoittain sitä mieltä että vituttaa sillä asiat ovat hävettävän hyvin. Vituttaa ettei kaikilla ole samoja mahdollisuuksia tai että jotkut vapaaehtoisesti ovat valmiit hylkäämään ne mahdollisuudet. Lähinnä minua nyt kismittää odottaminen.

Joo mut meillä on näemmä jotkut ihan omat säännöt, "jotka kyllä ovat olleet jokaisessa infossa". Ja vitut!

Ja äsken soitin terveyskeskukseen, kun tarvisin yhden vaivaisen lähetteen erikoislääkärille, mutta ei! Tää pässi vaan toistelee, et kyllä mä sulle sairaslomaa kirjoitan mut sun pitää tulla vastaanotolle :wall: :wall: Mä mitään sairaslomaa tarvi, vaan se saatanan lähetteen!!! Helvetti sentään.

Tän lisäks mulle soitti eilen joku ihme tyyppi. Laitoin viikonloppuna nettiin ilmoituksen, että etsin vuokra-asuntoa. Eilen sit soittaa joku mies ja tarjoaa erään aikuiskoulutuskeskuksen oppilaskunnan kimppa-asuntoa Katajanokalta, 56 neliötä, loistavassa kunnossa ja vuokra 200 e/kk. Aika edullista? :rolleyes: No ei siinä mitään. Ainut mutta tässä oli se, että vuokralaisen piti lähteä oppilaskunnan "jekkuun" mukaan ja valvoa sen onnistumista --> asuisin jonkun 31 v naisellisen miehen kanssa siinä kämpässä ja kesään mennessä muuttaisin häntä yhä naisellisemmaksi. Olin hieman että WTF, mistä radiosta sä soitat, missä piilokamerassa mä oikeen oon :D Mies sitten vakuutteli, että ei ei, kyseessä on vaan hauska jekku kaverille, josta tämä saa onnistuessaan New Yorkin matkan ilmaiseksi ensi kesänä. Saisin siitä kuulemma oikein hyvän vaimon, joka kävisi kaupassa, tekisi ruuat, siivoaisi ja pesisi mun sukkahousut ("kai sulla on joitain jakkupukuja ja sukkahousuja mitä tää mies vois sit pestä") :lol2:

Meidän ois pitänyt käydä yhdessä kaupoissa, lätkämatseissa ("miehiä katselemassa"), yökerhoissa ("saat vipin Priveen ja tää mies on sun avec") ja kaikki tää siten, että tää mies on pukeutunut naiseksi... Että niinku tyttöjen kesken lähdettäisiin ulos :david:

Ajattelin, että tää on joku tosi hyvä vitsi et joku ihana kaveri pilailee mun kustannuksella tosi rankasti. Sanoin sille äijälle, et joojoo, sovitaan et mä nään sen tyypin ja käyn kattoo sitä kämppää. Et soittele sit vaik huomenna.

No sit tulin tänään töihin ja aloin tohkeissani selittää asiaa duunikaverille, niin se tokas heti kun oli kuullut sanat asunto Katajanokalla, et "ai se sama transu on soitellu sullekin" :lol2: Tosta tyypistä on ilmeisesti tehty rikosilmoituskin ja löydettiin sit netistäkin muutama aiheeseen liittyvä artikkeli. Ja eipä juu löytynyt kyseisen koulunkaan tiedoista tämän nimistä herraa :jahas:

Aaaaarrrrrggghhhhh, mä vihaan mun elämää :lol2: :lol2:

Vittu, että taas vituttaa. Naisen logiikka. 1+1=3. Ensin pyytää käymään ja sitten ollaan vittuuntuneena vierailusta. Ei oliskaan halunnu et käyn. VITTU! :curs: :wall:

Vittu, että taas vituttaa. Naisen logiikka. 1+1=3. Ensin pyytää käymään ja sitten ollaan vittuuntuneena vierailusta. Ei oliskaan halunnu et käyn. VITTU! :curs: :wall:

No just olin sanomas samasta asiasta. Vituttaa niin ankarasti ja ahistaa niin vitusti kun ei voida sanoo että mitä on mielessä vai onko mitään. Vaikka mä hyvä ihmistuntija olenkin niin en mä nyt sentään mikään ajatustenlukija ole.

...Tais kyllä itessäkin olla vähän vikaa :wall:

No sit tulin tänään töihin ja aloin tohkeissani selittää asiaa duunikaverille, niin se tokas heti kun oli kuullut sanat asunto Katajanokalla, et "ai se sama transu on soitellu sullekin" :lol2: Tosta tyypistä on ilmeisesti tehty rikosilmoituskin ja löydettiin sit netistäkin muutama aiheeseen liittyvä artikkeli. Ja eipä juu löytynyt kyseisen koulunkaan tiedoista tämän nimistä herraa :jahas:

Aaaaarrrrrggghhhhh, mä vihaan mun elämää :lol2: :lol2:

Miks ei mulle ikinä tapahdu mitään näin kiinnostavaa.... BUU

Back
Ylös Bottom