Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missäpäin tämmöstä?

Ainakin Turussa Kupittaan liikuntahallin salilla. Noita suorituksia näkee siellä aina silloin tällöin, ja joka kerta se on yhtä pelottavan näköistä. :eek:

Ainakin Turussa Kupittaan liikuntahallin salilla. Noita suorituksia näkee siellä aina silloin tällöin, ja joka kerta se on yhtä pelottavan näköistä. :eek:

Koska saleilla ei usein ole alaspäin menevää säädettävää penkkiä, on se simuloitava selkä kaarella. DUH! Miten muuten niitä alarintalihaksia saisi treenattua? (olipa heikko yritys olla huvittava)

Kuin myös. Meinasin eilen nukahtaa sohvalle (tai nukahdinkin pariks minuutiksi) joskus kymmenen aikaan, joten siirryin sitten sänkyyn. Yllättäen valvoin sitten sängyssä lähes kaksi tuntia (!), jonka jälkeen nousin syömään ja katsomaan leffaa (tuli ihan törkee nälkä). :lol2:
Nyt ei kyllä naurata, ihan friikki olo, heräsin vasta 11 jälkeen ja sama rumba on varmaan taas tänään edessä nukkumisen kanssa..

En muista millon olisin viimeks nukahtanu tunnin sisään siitä ku meen sänkyyn(kyllä, katon kellosta aikaa).

Jos vaikka taas tulis terveeks. Tänä talvena vasta kolmas kerta flunssassa, korvatulehduksessa tai jossain muussa vastaavassa kakkapäätaudissa. Hajottaa.

Todistin salilla kun eräs pojankoltiainen treenasi penkkiä "advanced runkkupenkki"-tyylillä. Sillä oli jalkapohjat penkin päällä ja koko "mies" komeella kaarella (perseen ja penkin väliin jäi noin metri tyhjää tilaa). :eek: Aika koominen tapaus.

Pakko kommentoida että olen nähnyt tuon saman tyylin käytössä noin sata kertaa. Asuin vuosi sitten Japanissa ja kävin samalla salilla monien nuorten yleisurheilijoiden kanssa. Nämä nuoret tekivät kaikki perusliikkeet ihan oikealla suoritustavalla, mutta penkissä oli kaikilla käytössä tämä omituinen jalat penkille, selkä kaarelle, munat kattoon -tyyli. Tanko liikkui ylösalas noin kymmenen senttiä. Näin teki tosiaankin jokainen yleisurheilija salilla.

Rahat ihan pirun tiukalla ja nyt sitten päätti vielä pakoputkikin poksahtaa. Ajetaan sitten hiukan kovaäänisemmällä opeliksilla, mutta milläs tuon taiteilet katsastuksesta läpi?

En muista millon olisin viimeks nukahtanu tunnin sisään siitä ku meen sänkyyn(kyllä, katon kellosta aikaa).

No se kellosta katteleminen on kyllä vikatikki. Mullakin meni luultavasti siks metikköön, että olin laittanu kellon soimaan 7.45 tarkotuksenani mennä aamulla vähän vakoilemaan työkaverin tunnille. Mut enpäs sit mennykään, kun en stana nukahtanukaan.

Kuume ja flunssa jyllää jo toista kolmatta päivää. Eikä sittenniin mitään tekemistä kotona. Tullut vain syötyä ja syötyä...
Voi luoja

Uimastadionilla helsingissä näkee aika usein vaikka minkälaisia suorituksia kesäsin.
Paras minkä olen nähnyt on erään italialaisen(ilmeisesti turistin) suorittama tapaus. Kaveri oli ihan hyvässä kunnossa, teki liikkeet aivan oikein, mutta mutta. Tällä kaverilla oli 6 kassia ruokaa mukana salilla, kaikki kassit pareittain ympäri salia varaamassa paikkoja. Tehdessään penkissä maximi sarjoja, hän jokaisen ykösen jälkeen veti lusikalla jotain torttua naamaansa.
Kun itse menin tekemään ylätaljaa, tuli tämä kaveri vauhdilla sanomaan että hänellä on treeni kesken.
Olin paikalla kaverin kanssa, ja meillä meni koko saliin n. 2h. Sinä aikana tämä sankari ei ollut tehnyt muuta kuin penkkiä, ja kerran taljaa (jolloin hääti mut pois siitä).
Uimaan mennessämme näimme tuttumme joka on valvojana stadikalla, joka kertoi että ko. jannu on ollut salilla jo 4h.
Saimme myöhemmin kuulla et tämä jannu oli saanut porttikiellon stadikalle, "opastettuaan" naisia salilla vähän turhan innokkaasti

Koska saleilla ei usein ole alaspäin menevää säädettävää penkkiä, on se simuloitava selkä kaarella. DUH! Miten muuten niitä alarintalihaksia saisi treenattua? (olipa heikko yritys olla huvittava)
Laittamalla normipenkin (jalkapään) alle korokkeen, vaikkapa 6" lankun tai muutaman paksun painokiekon?

Tollasella kikkailulla saa vielä niskansa katkeamaan, kuten kävi yhdelle punnertajalle. Ei siinä, tyyppi itsekin myönsi ettei kyseessä ole penkkipunnerrus, vaan oma tavoite nostaa mahdollisimman paljon. Kuulemma olkapäät kestävät paremmin tuolla tavalla. Äkkiseltään vaikuttaa penkkipunnerrukselta, vaikkei siitä olekaan kyse. Tässä ohimennen otettu kuva...

ps. :lol2:

Viimeksi muokattu:
Pakko kommentoida että olen nähnyt tuon saman tyylin käytössä noin sata kertaa. Asuin vuosi sitten Japanissa ja kävin samalla salilla monien nuorten yleisurheilijoiden kanssa. Nämä nuoret tekivät kaikki perusliikkeet ihan oikealla suoritustavalla, mutta penkissä oli kaikilla käytössä tämä omituinen jalat penkille, selkä kaarelle, munat kattoon -tyyli. Tanko liikkui ylösalas noin kymmenen senttiä. Näin teki tosiaankin jokainen yleisurheilija salilla.
Saa räjähtävää voimaa lantioon ja takareisiin.

Tässä tarkempia ohjeita oikeaan suoritustapaan. (:D )
http://www.criticalbench.com/bench-pressing-hamstrings.htm

Tällä hetkellä vituttaa pari jätkää, sellasia tietokone nörttei, jotka selitti mulle tänää salilla et "ny ku vedät noita lisäravinteita ni kyl ne nyt kehittää sun lihasmassaa, mut sit ku lopetat niiden käytön ni sun lihakset alkaa surkastuu ja tuut sairaaks." Niille sit kokeilin selittää lisäravinteiden ja hormoonien eron, mutta ei nuo jannut tajua sitä. Parast oli, ku ne sano"lihakset pitää hankkia pitkä jänteiseillä työllä eikä mömmöjen avuilla" :david: En sit loppujen lopuks en enää jaksanu selittää niille noista lisäravinteista että ne ei oo vaarallisia. Alko vaa vituttaa nii perkeleesti. Parasta oli, ku ne kerto, et niiden urheiluopettaja oli tehny jonkun tutkimuksen noista lisäravinteista ja muista mömmöistä ja se oli sanonnu, et kaikki nämä LISÄRAVINTEET ovat haittallisia ihmiselle. :david: Et eiks joku vois pistää mulle jonkun linkin, mikä valaisis näitä jannuja vähä näistä lisäravinteista? :rock: :D

Älkää valittako turhasta, ja olkaa pienistäkin asioista kiitollinen.

Hyvä ystäni ei enää herännyt tänä aamuna kun vaimo meni herättämään.
Terve, kovaa treenaava voimannostaja ja vasta reilu nelikymppinen mies ilman sairauksia tai sydänvikoja ja vasta terveystarkastuksessa käyneenä.
Ei pysty käsittämään asiaa, toissapäivänä vielä soitteli minulle.

Älkää valittako turhasta, ja olkaa pienistäkin asioista kiitollinen.

Hyvä ystäni ei enää herännyt tänä aamuna kun vaimo meni herättämään.
Terve, kovaa treenaava voimannostaja ja vasta reilu nelikymppinen mies ilman sairauksia tai sydänvikoja ja vasta terveystarkastuksessa käyneenä.
Ei pysty käsittämään asiaa, toissapäivänä vielä soitteli minulle.

Jep. Itselläkin yksi parhaista ystävistän,i menneisyydestä kylläkin ennemminkin (asuu niin kaukana nyt), käy magneettikuvauksissa jne. Kyllä silloin tuntui pahalle ja omat ongelmat niin pieniltä.

Silti tämän topikin tarkoitus onkin purkaa ns vitutusta. Ei tartte pitää sisällään pikkuasioita turhaan stressaamassa. Oma stressitasoni ovat olleet todella korkealla. Pienistä asioista dominonappulaefekti. Silti sitä jaksaa elää ja olla kiitollinen. Mutta puhukaa ongelmista. :)

*tuntematon numero soittaa*
"Halojaa"
"*joku eukko selittää* haluisin tavata sut, tai siis sähän sanoit että sä haluut tavata mut"
"Öö aha, missähän näin oon sanonu?"
"city.fi"ja jtn sooperrust
"Joo en oo kyllä kyllä sinne mitään kirjoitellut"
"Sä sanoit että sä haluut tavata mut, eksä asu kotkas"

selitys jatkuu jonku aikaa kunnes kyllästyn ja lopettelen, ei oo tullu uutta puheluu ihme kyl, vähän häiritsevää tuollainen tähän aikaan.:jahas:

Ollu tässä kipeenä jo viikon eikä pääse reenaamaan viellä vähään aikaan ja unirytmikin on ihan sekasin, kello tän verran ja ollut hereillä 11h :(

Syksyllä 3 vkoa yhtäjaksosta treeniä.. muuten flunssassa. 2 vkon kuluttua edessä maksettu 1000 € sukellusreissu etelään, jota varten säästetty vuosi. 7 vkoa flunssaa takana ja vasen korva tulehtunut -> ei mahdollista sukeltaa näillä näkymin mutta toki vielä 2 vkoa aikaa parantua. Vitutus kyllä vaihtunut tähän oman kohtaloni hyväksymiseen.

Huonolaatuinen taidan olla. En ainakaan sovi tuohon normaaliin "aikuisella on vuodessa noin 2-4 flunssaa". Pitäis varmaan ostaa tota danonen ihmejuomaa tai jotain.. alan olemaan epätoivoinen tämän kroppani kanssa. Jossain on varmaan jo treadi pystyssä yleisesti siitä miten ihminen voi nostaa vastustuskykyään?

Back
Ylös Bottom