Tänään tuli melkein sievä tyttönen toteamaan allekirjoittaneelle kesken penkkisarjan, että "voisit hei olla tsiikaamatta koko ajan mun persettä".
Ja minä heterofobi siis näin tällä kyseisellä sekunnilla kyseisen henkilön tasantarkkaan ensimmäistä kertaa. En siis ihan aikuisten oikeesti ollut tätä ennen havainnut tämän tyypin anatomiasta ainuttakaan osaa.
***naapurin ikkunalaudalla tirkistelevän pervertikon muiluttamiseen tarvittavan ajan pituinen huokaus***
EDIT: tuli sitäpaitsi muuten mieleen, että kuinka niskasilmätön ihminen edes voi huomata persettään tuijotettavan...? Meitsi on kuitenkin syytön.
Ei tossa tapauksessa mistään tuijottamisesta ollutkaan kyse. Harvinaisempi tapaus mutta näitäkin siis joskus esiintyy. Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa:
a) Tyttö on alkanut käymään salilla koska häntä häiritsee nimenomaan hänen perseensä. Hän ei itse tiedosta kehittymistään tai sitä ei tapahdu. Tyttö nimenomaan toivoi sinulta sanoja "sori, mutta kyllä noin hyvännäköstä persettä kattoo ihan väkisinkin:D ". Ja tokihan tyttö tietää että et sinä välttämättä ole vilkaissutkaan mutta ei sillä ole väliä sillä hän luotti sinuun salamannopeana flirttailijana ja siten hänen itsetunnon kohottajana..:D
b) Hyvin samanlainen kuin vaihtoehto a, mutta tyttö tietää omaavansa hyvän perseen ja kyseessä oli pelkkä iskuyritys..
Tarina ei kerro miten toi juttunne jatkui mutta ilmeisesti sinä onneton et ollu juonessa mukana....:D
nuoko pahoja? vielä mitä? olin vieraassa kaupungissa ja siellä takareisi koneen takana pohjekone. tein siinä pohkeita ja siinä edessä treenas perse minuun päin sellainen tipu ettei voi ollakkaan!!!! jäin tuijottamaan ja sen kaveri tuli heiluttamaan käsiään siihen silmien eteen että herätys.... vähän noloa. en lopettanut treeniäni ja tein reiden ojennusta, tämän koneen edessä on ristikkäis talja. siinäpä oli sitten kunnon katie price tekemässä pitkää sarjaa, lyhyt toppi päällä ja hiki valu just siellä... mitähän tämä tyyppi katseli? no ei ainakaan niitä painoja. oli nimittäin sellaiset rinta "lihakset" että!! no luulin selvinneeni "rikoksestani" huomaamatta kunnes takareisi koneessa ollessani kyseinen typy vetää kalsarini esille...
arvatkaa oliko :arvi: olo? eo oo tullu sillä salilla käytyä...
Voi prkl. Tänään olkapäätreeni, pystypunnerruksen tokan sarjan viimisessä toistossa vasen olkapää menee vitun hullusti pois paikoiltaan. Auts! Käsipainot sain sentään heitettyä lattialle eikä tippunu päähän. Luulin että olis alkanu jo vahvistuu mut ei. :wall:
Mitä vittua? Ensin vedetään tiukat spandexit päälle, ja sitten kun joku katsoo niin aletaan vittuilemaan. Jos joku muija haluaa trikoot päällä pyllistellä niin kestäköön katseet sitten. Luultavasti halusivat vain näpäyttää takaisin, "mä olen hotti, älä katto mua, hei kattokaa kaikki mua kun mä olen hotti ku toi kyylää mua."
Olisit korjannut tilanteen ja antanut treenineuvoja tyyliin "sun selluliitteihin vois auttaa jos vetäisit vähän stepperillä..."
Viikko koulua takana ja vituttaa aika ankarasti.:wall: Meinaa ahdistaa se kahdeksan tunnin istuminen. Ensimmäisessä jaksossa päivät on suht pitkiä, siihen matkat ja treenit päälle, niin väkisinkin meinaa väsyttää jo nyt. Toivottavasti jonkinlaisen tasaisen rytmin saisin päälle jossain vaiheessa, että menis arki helpommin. Ja että jaksais vielä tehtä sit töitäkin jossain vaiheessa.
Vähän kipeenä oltu mutta buranalla ja syömisillä saatu olotila kuntoon tukkoista nenää lukuunottamatta. Treenit menneet hyvin ja ei passaa jäädä pois pienen nenän tukkoisuuden takia.
Poljen pyörällä n. kilometrin kun takarengas pamahtaa paskaksi. Ja eikun taluttamaan pyörä kotiin, kun matkaa salille kuiten 2+ kilometriä. Toinen pyörä alle. Ja ei vittu, 10 metriä edellisestä kohdasta edemmäs ja ketjut tippuu. Ja jotenki ne jäi vielä niin vitun vaikeesti lokasuojan väliin, etten saanut paikoilleen. Pyörä kotiin ja vittu tänne jään minäkin!!
Ottaa päähän parit kaverit, jotka ei pidä lupauksiaan tipan tippaa. Muistivat sentään syntymäpäiväni, sanoivat että tulevat käymään, ei näkynyt eikä kuulunut. Ottaa vain päähän, kun luvataan ja luvataan kerta toisensa jälkeen, eikä sitä ikinä toteuteta.
Ottaa päähän parit kaverit, jotka ei pidä lupauksiaan tipan tippaa. Muistivat sentään syntymäpäiväni, sanoivat että tulevat käymään, ei näkynyt eikä kuulunut. Ottaa vain päähän, kun luvataan ja luvataan kerta toisensa jälkeen, eikä sitä ikinä toteuteta.
On jo kauan vituttanut mutta nytten o ruvennu vituttaan yhä ankarammin olla tällänen kynäniska!! Vaikka kuin syöt ja syöt ja reenaat ja lepäät ni ei kasva ja kun vertaa ittees muihin tunnet ittes vaan yhä pienemmäks! on se ny vittu koulusaki misä ennen olin hyvin on menny ny viturallee kun tähän on satsannu 110% mutta silti on tällänen kusimulkero kynisniska! Haluttas vaan olla josai asiasa hyvä ja ku itel ei oo kun tää mut ei väkisten, perkele!
On jo kauan vituttanut mutta nytten o ruvennu vituttaan yhä ankarammin olla tällänen kynäniska!! Vaikka kuin syöt ja syöt ja reenaat ja lepäät ni ei kasva ja kun vertaa ittees muihin tunnet ittes vaan yhä pienemmäks! on se ny vittu koulusaki misä ennen olin hyvin on menny ny viturallee kun tähän on satsannu 110% mutta silti on tällänen kusimulkero kynisniska! Haluttas vaan olla josai asiasa hyvä ja ku itel ei oo kun tää mut ei väkisten, perkele!
Älä hyvä miehen alku vertaile itseäsi muihin ikätovereihin, oikeastaan miksi vertaisit kehenkään muuhunkaan. Usko pois, hyvä fiilis tulee jostain ihan muusta, kuin siitä miten iso olet. Pää pystyyn!