Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa "tuuliviiri" ihmiset, joiden mielipide vaihtuu 180-astetta salamaakin nopeammin.
Lisäksi kyrsii se ihmisryhmä, joka pitää tekemisistään kovaa meteliä, vaikka todellisuudessa eivät saa aikaan mitään muuta, kuin armottoman vitutuksen kanssaihmisilleen.(paskanjauhajat-krooniset valehtelijat-psykopaatit)

Viimeksi muokattu:
Mistähän sitä alottas, no housut, rikki polvet verillä, toinen polvi ei siedä minkäänlaista kiertoliikettä, kämmenet verillä, silmä mustana ja silmäkulmassa asvaltti ihottumaa, lonkka kipeä, ja ei siinä mitää jos ois tullu tapellussa, mutta ei ei, oli vain minä ja liikaa alkoholia:kippis1:

No voi perkeleen perkele!!

Miten kaikki voi mennä aina päin vittua samaan aikaan. Huomenna alkaisi koulu, ja sattumoisin astuin juuri rillien päälle. En niitä tarvitse muuten kuin luennoilla, että näen sinne eteen ne tekstit.

Rillit on ensimmäiset ja uudet, otin niiden kanssa takuun. Tietääkö kukaan onko se voimassa jos rillien typerä omistaja sokeana tyhjäpäänä astuu rillien päälle?

Jos minä nyt menen Nissenille, mitä kannattaa sanoa, jotta saisin rillit korjattua ilmaiseksi? Laitoin ne päähäni turhan suurella voimalla ja se oli rillien valmistusvika varmaan että linssi lähti irti ja aisat vääntyivät sojottamaan eri suuntaan? ÄH!

Kiitos heille jotka antoivat vinkkejä rahatilanteesta, se on kondiksessa, mutta ei nyt olisi halua investoida uusiin rilleihin.

Viimeksi muokattu:
No voi perkeleen perkele!!

Miten kaikki voi mennä aina päin vittua samaan aikaan. Huomenna alkaisi koulu, ja sattumoisin astuin juuri rillien päälle. En niitä tarvitse muuten kuin luennoilla, että näen sinne eteen ne tekstit.

Rillit on ensimmäiset ja uudet, otin niiden kanssa vakuutuksen. Tietääkö kukaan onko se voimassa jos rillien typerä omistaja sokeana tyhjäpäänä astuu rillien päälle?

Jos minä nyt menen Nissenille, mitä kannattaa sanoa, jotta saisin rillit korjattua ilmaiseksi? Laitoin ne päähäni turhan suurella voimalla ja se oli rillien valmistusvika varmaan että linssi lähti irti ja aisat vääntyivät sojottamaan eri suuntaan? ÄH!

Kiitos heille jotka antoivat vinkkejä rahatilanteesta, se on kondiksessa, mutta ei nyt olisi halua investoida uusiin rilleihin.

No ei ainakaan kannata sanoa, että itse astuit niiden päälle. Kannattaa kehitellä joku tapaturma. Esim. poljit pyörällä metsässä ja rillit tarttui puunoksaan ja meni paskaksi. Tai olit tappelussa, tai kaaduit jossain, onhan niitä kaikenlaisia tapaturmia.

No ei ainakaan kannata sanoa, että itse astuit niiden päälle. Kannattaa kehitellä joku tapaturma. Esim. poljit pyörällä metsässä ja rillit tarttui puunoksaan ja meni paskaksi. Tai olit tappelussa, tai kaaduit jossain, onhan niitä kaikenlaisia tapaturmia.

Ok, kiitokset vinkistä! Mä kehittelen tapaturman. Pyöräilin ja juoppo hyppäsi puskasta eteen ja väistin ja osuin puuhun ja kypärä oli liian löysällä ja puunrunko osui rilleihin. :)
Saa luvan mennä läpi tai väännän optikon rillit yhtä hulvattoman näköisiksi kuin omani.

Naene: mulla on kanssa Nissenin takuu laseille ja muistaakseni kysyin siellä miten ne suhtautuu "itseaiheutettuihin" tapaturmiin ja mulla on mielikuva, että esim. jos istut lasien päälle niin vakuutus korvaa :) Mutta jos löydät vakuutusehdot, niin tarkista, mä en löytäny...

edit: yleensä siis kysyn kaikki tuollaiset asiat, kun tiedän kokemuksesta että silmälaseille voi kaiken näköistä tapahtua :)

Naene: mulla on kanssa Nissenin takuu laseille ja muistaakseni kysyin siellä miten ne suhtautuu "itseaiheutettuihin" tapaturmiin ja mulla on mielikuva, että esim. jos istut lasien päälle niin vakuutus korvaa :) Mutta jos löydät vakuutusehdot, niin tarkista, mä en löytäny...
Jos noilla on vakuutusehdoissa edes suurinpiirtein samat säännöt kuin kotivakuutuksessa niin eivät korvaa jos on istunut päälle. Sehän on törkeää omaa huolimattomuutta. Perhetuttu vakuutusyhtiöstä kertoi aikanaan, että tuollainen (jos on tosiaan istunut päälle) kannattaa tarinoida seuraavasti: nousin sohvalta->lasit tippuivat samaan aikaan päästä->astuin päälle. Mutta jos ei halua noin uskomattomia satuilla niin voi selittää vaikkapa että lasit tippuivat esim muuttoprojektissa (hiki virtaa, lasit liukuvat helposti pois) ja tuli astuttua vahingossa päälle. Kannattaa kuitenkin miettiä hyvin tuo selitys..se on kertakäyttötavaraa tässä tilanteessa ;)

Ai saatana! Heräsinpä yöllä vasemman pohkeen kramppiin ja jalka on vieläkin sen verran kipeä, että ei pysty kävelemään normaalisti.

Perkele, mä luulin hoitaneeni nesteytyksen aika hyvin. :jahas:

Jos noilla on vakuutusehdoissa edes suurinpiirtein samat säännöt kuin kotivakuutuksessa niin eivät korvaa jos on istunut päälle. Sehän on törkeää omaa huolimattomuutta. Perhetuttu vakuutusyhtiöstä kertoi aikanaan, että tuollainen (jos on tosiaan istunut päälle) kannattaa tarinoida seuraavasti: nousin sohvalta->lasit tippuivat samaan aikaan päästä->astuin päälle. Mutta jos ei halua noin uskomattomia satuilla niin voi selittää vaikkapa että lasit tippuivat esim muuttoprojektissa (hiki virtaa, lasit liukuvat helposti pois) ja tuli astuttua vahingossa päälle. Kannattaa kuitenkin miettiä hyvin tuo selitys..se on kertakäyttötavaraa tässä tilanteessa ;)

Heh! kiitos sinullekin ja Wippelle neuvoista! :worship: Tämä tosiaan on kertakäyttötavaraa tämä sepostus.
Tuossa pyöräillessä ajattelin että tyhmää syyttää juoppoa ja puuta ja kypärän löysyyttä, mielummin keksin tuollaisen remppasyyn tapaisen. Sanon, että oli hiki ja rillit olivat itsestään löystynyt ajan myötä ja tipahtivat portaissa ja huonekalun (vaikkapa telkkarin) kantaja nro 2 astui vahingossa päälle. Vahvuudet on pienet enkä tarvitse normielämässä laseja, käytän vain luennoilla, toivottavasti eivät uumoile että nyt puhutaan paskaa. Mutta tämä silti olkoot viimeinen versio ellei joku keksi tuosta jotain niin mätää etten saisi ilmaista korjausta :lol2:

Naiset (jälleen) :jahas:

Juuri saanut punttiohjelman hyvin kulkemaan ja sarjapainot nousee tohinalla.

tänään sitten kesken ennätysykyykkysarjan alko pistämään alaselkään joten oli pakko jättää sarja kesken, ja sekös vitutti. Nyt ei uskalla kyykätä vähään aikaan, ja vatsalihasten vahvistamista ja vyön osto edessä.

jäi taas sali väliin kyydin puutteen takia...

Lidl ei ollut auki tänään. Olisin käynyt ostamassa lisää kanan rintafileitä.
Niin ja perkele Euromarkettikaan ei ollut auki!

Vituttaa kun ruoka ei imeydy kunnolla ja vaikka kuinka söis niin silti tuloksena on turvotusta ja paha olo. Lisäksi treenit on pitäny 2 viimeistä kertaa jättää kesken, kun energia on loppunu yllä olevan takia kesken.

Ensinnäkin: mokasin ihan itse emännän koneen kanssa aamupäivällä.

Toisekseen: sen mokan setvimisessä ja korjaamisessa on mennyt käytännössä sen jälkeen koko päivä pilalle. :( Ehkä saadaan kohta aikaiseksi jonkunlainen rautalanka/maalarinteippiväliaikaisviritelmä, jolla vähän aikaa pärjäilee, mutta kyllä TAAS kiroan tietokoneet ja wintoosan alimpaan helvettiin!! Pitänee ensi la formatoida emännän koneen isompi ja ainoa ehjä kovalevy kokonaan ja pistää siihen Linux, niin eipään prkl sitten mikkispaska aiheuta harmaita hiuksia enää.

Ennemminkin on kyse surusta ja harmista, kuin vitutuksesta, että vähää yhteistä aikaa piti tuhlata tietokoneen fiksailuun. :(

Heh! kiitos sinullekin ja Wippelle neuvoista! :worship: Tämä tosiaan on kertakäyttötavaraa tämä sepostus.
Tuossa pyöräillessä ajattelin että tyhmää syyttää juoppoa ja puuta ja kypärän löysyyttä, mielummin keksin tuollaisen remppasyyn tapaisen. Sanon, että oli hiki ja rillit olivat itsestään löystynyt ajan myötä ja tipahtivat portaissa ja huonekalun (vaikkapa telkkarin) kantaja nro 2 astui vahingossa päälle. Vahvuudet on pienet enkä tarvitse normielämässä laseja, käytän vain luennoilla, toivottavasti eivät uumoile että nyt puhutaan paskaa. Mutta tämä silti olkoot viimeinen versio ellei joku keksi tuosta jotain niin mätää etten saisi ilmaista korjausta :lol2:

Niin siinä Nissenin vakuutuksesta (oletan että on sama kuin mulla) on 20% omavastuu.. eli ihan ilmatteeksi et saa korjausta. Löysin muuten siivotessa ehdot ja niissä sanotaan että " korvaa KAIKKI tuotteelle äkillisesti ja ulkoisesti sattuneet vahingot". Sitten on eritelty muutama juttu mitä ei korvata, kuten kuluminen, varkaus, katoaminen, tahallinen vahinko ja muusta vakuutuksesta korvattava vahinko.

Löysin muuten siivotessa ehdot ja niissä sanotaan että " korvaa KAIKKI tuotteelle äkillisesti ja ulkoisesti sattuneet vahingot". Sitten on eritelty muutama juttu mitä ei korvata, kuten kuluminen, varkaus, katoaminen, tahallinen vahinko ja muusta vakuutuksesta korvattava vahinko.
Heh..just joo. Lopputulos on se, että se korvaa ainoastaan tilanteessa jossa koira syö lasit tms.

Back
Ylös Bottom