Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin siinä Nissenin vakuutuksesta (oletan että on sama kuin mulla) on 20% omavastuu.. eli ihan ilmatteeksi et saa korjausta. Löysin muuten siivotessa ehdot ja niissä sanotaan että " korvaa KAIKKI tuotteelle äkillisesti ja ulkoisesti sattuneet vahingot". Sitten on eritelty muutama juttu mitä ei korvata, kuten kuluminen, varkaus, katoaminen, tahallinen vahinko ja muusta vakuutuksesta korvattava vahinko.

Joo, mä ihmeen kaupalla löysin sen vakuutuksen eilen yöllä, onneksi, sillä siinä lukee että ilman sitä ei mitään tipu (ajattelin että koneella se niillä on kuitenkin..). Mä taidan varmuuden vuoksi pysytellä tuossa remppastoorissa, vaikkei se ole ihan yhtä uskottava kuin että astuin päälle. 20% on kyllä paljon.. kai se on maksettava, nuo näyttää niin hölmölle. :)

Integrandi haa mähän voisin myös sanoa että koira astui päälle! :lol2:

Taas motivaatio huipussaan kun pitäis kirjoittaa koulujuttuja. Motivaatiota ei yhtään paranna se, että osa lähteistä jäi kotiin ja minä taas oon koululla. Pitää hommata joku helvetin lätkäkassi, jonne löis vaan kaikki kirjat ja paperit niin ei tarttis itkeä jälkeenpäin, että vittu kun on tavarat hukassa.

Tarviiko olla niin erinomainen, että kaikki pitäs tehdä ite, että kelpaisi. Sitten saa pää punaisena vääntää ylimääräisiäkin hommia ja ennen pitkää kaikki luulee että se kuuluu sinun toimenkuvaan.

Pää sekoaa yhden naisen takia. Välillä osoittaa kiinnostusta ja välillä oon kuin ilmaa sille. Pitäis vain unohtaa koko juttu mutta kun ei pysty :wall:

Muistiinpanojen mukaan olkavarren ympärys oli 16-vuotiaana 38,5 cm. Enpä ole vuosien varrella mitenkään kehuttavasti edistynyt. Ihan vedet tulevat silmiin, mutta väärästä syystä :curs: Pitää todella skarpata, jos meinaan sen "viisikymppisen" saavuttaa ennen kuin täytän 30 :jahas: Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä :rolleyes:

Niin siinä Nissenin vakuutuksesta (oletan että on sama kuin mulla) on 20% omavastuu.. eli ihan ilmatteeksi et saa korjausta. Löysin muuten siivotessa ehdot ja niissä sanotaan että " korvaa KAIKKI tuotteelle äkillisesti ja ulkoisesti sattuneet vahingot". Sitten on eritelty muutama juttu mitä ei korvata, kuten kuluminen, varkaus, katoaminen, tahallinen vahinko ja muusta vakuutuksesta korvattava vahinko.

Tuo sama vakuutus löytyi multakin :P
Siinä vaiheessa kun kävelin Nissenille, rillit olivat solmussa kotelossaan, ja yksi linssi oli mun taskussa niin naarmuisena ettei siitä enää paljoa näkynyt. Se oli tipahtanut se linssi rilleistä kun olin luentosalista astuttuani työntänyt rämät rillit pään päälle ja astellut ruokalaan. Ruokalan lattialla linssi oli ollut potkittavana jonkun 3 h ennenkun huomasin linssin tippuneen. Huomasin linssin lähteneen irti vasta kun valitin jollekin että on se kumma kun nämä rillit on menettäneet täysin tehonsa tai näkö ihan yhtäkkiä huonontunut.. :lol2:
Kun oli rillit tuossa kunnossa, eipä se kysynyt juuri mitään se optikko.
saan hakiessa täyttää jonkun vakuutuskaavakkeen kun se ei tänään suostunut tulostumaan. Ja vaikka rillit muistuttivat enemmänkin suurta väänneltyä paperiliitintä, maksua mulle tulee vaan 25 €! Onneksi otin vakuutuksen :)
Sain tosin sellaisen kuvan ettei tuossa kauheasti tarvitse mitään selitellä, aika helposti vakuutus korvaa. Tosin en tiedä mitä olisi tapahtunut jos olisin myöntänyt heti että minä astuin niiden päälle...
Sorry OT.

Tuli mieleen tuosta Naenen tapauksesta. Ostin keväällä uudet lasit. Edellisille ei ollu tapahtunu mitään 4 vuoteen. Otin kuitenki vakuutuksen ku otin lasilinssit ja aattelin et ne on herkemmät särkymään ku muoviset. Viikon kuluttua tippui vasen linssi kun ruuvi lähti irti ja se meni palasiksi. Marssin Nissenille ja sain linssin takuuseen ja paremman ruuvin sille puolelle. Toiselle puolelle eivät vaihtaneet ruuvia vaikka sanoin asiasta. Tästä noin puolentoista viikon päästä laseja puhdistaessa ne lipesivät kädestä ja osuivat lavuaarin reunaan ja vasen linssi särkyi. Marssin taas liikkeeseen ja tällä kertaa vakuutus korvasi. Mainitsin samalla että oikean linssin ruuvi ei meinaa pysyä kiinni, mutta eivät olleet haettaessa vaihtaneet ruuvia. Viikon päästä unohdin päivittäisen ruuvinkiristyksen, jolloin oikea linssi tipahti kävellessä portaikkoon ja palasiksi. Ja uudestaan Nissenille ja oikea linssikin meni takuuseen. Tällä kertaa olivat laittaneet kunnolliset ruuvin toisellekin puolelle. Enää nuo tapahtumat vaan naurattaa, mutta pinna oli kolmannella kerralla kohtuullisen kireällä, koska olin varma että joutusin itse maksamaan linssin. Kolmannen korjauksen jälkeen pidin vanhoja laseja kuukauden kun en uskaltanut pitää uusia laseja päässä :)

Alkaa treenaaminen maistua puulle/työlle, samoin muukin elämä.
Kohta on otettava viikon tauko treenaamisesta ja keskityttävä sinä aikana muíhin asioihin, jotka ovatkin jääneet retuperälle.

Alkaa treenaaminen maistua puulle/työlle, samoin muukin elämä.
Kohta on otettava viikon tauko treenaamisesta ja keskityttävä sinä aikana muíhin asioihin, jotka ovatkin jääneet retuperälle.

No perkele, pitä ihmeessä viikko lepoa ja duunaa muita asioita. Sitteen taas tuut :whip: meikää salille. :)

No perkele, pitä ihmeessä viikko lepoa ja duunaa muita asioita. Sitteen taas tuut :whip: meikää salille. :)

Ei ihan vielä, kyllä mä tämän ja ensi viikon vielä jumppasen, sitten taitaa olla tauko viikko edessä.
Älä huoli, :whip: on taas mukana veskassa :D

Ei ole todellista, ensin telon polven (paranemaan päin onneksi)kännissä siihen kuntoon ettei voi treenata jalkoja, ja tänään salilla kässäri vinopenkissä nuljahti olkapää:wall: Mä rupeen absolutistiksi ja aloitan postimerkkien keräilyn.

juu eipä ole häviä ihmis elo ei...toissa viikolla kävin risteilyllä työporukan kans..se meni hyvin siihen asti kun vaimo kertoi haurahtaneensa kaverini kans -->reissu vituiksi, ei maistunut vitutukseen etes viina,

tässä on koiteltu nyt sinnitellä pelkästään sen takia kun 1.eukko ilmoitti ite heti asiasta ja katuu saatanasti 2.kuitenki molemmat rakastaa prkleesti 3.vasta ostettiin kiinteistö ja kolme lasta elätettävänä. vitutusta on kuitenkin ajoittain ja paljon, reenikään ei ole kulkenut kuumeilun ja kurkkukivun takia viikkoon...ex kaveria ei ole näkynyt kun varoittelin seurauksista. enpä jaxa enää tilittää ku rupes vituttaan...taijan lähtä nieleen lämmintä kurkkuun...

Vituttaa niin ankarasti kun väsyttää niin ankarasti ettei voi oikeastaan tehdä mitään kuin istua paikallaan. Tämä taas siitä ettei yöllä saa nukuttua tuntemattomasta syystä X ja päivällä ei ehdi.

Verotus. Hiton verenimijät vievät viimesetkin pennoset! Mitä saat vastineeksi?

- Koko ajan heikentyvät terveydenhoitopalvelut
- Koko ajan heikentyvät turvallissuuspalvelut
- Huonommin ylläpidetyt tiet ym. ym.

Joka vuosi saa maksaa enemmän veroja, mutta yhteiskunnan tarjoamat palvelut heikkenee. Mihin V***UUN ne rahat menee?

Joo, tiedän, ei ois pitänyt edes alkaa laskemaan...

JESSS!!!11!!11! Polvi paskaks. JESSSSSSSSSS!1!!!1111!!
Nyt kai täytyy alkaa opiskelemaan, kun ei voi reenatakkaan "hetkeen".

Ah, tätä vanhenemisen iloa. Koko ajan on joku paikka paskana, perkele.:wanha:

Back
Ylös Bottom