Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa se että tässä maassa ihmisen tappaminen pienessä "mielenhäiriössä" tai lasten raiskaaminen on pienempi rikos kuin polttaa kirkko jonka palossa ei edes kukaan loukkaannu! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Ärsyttää meikäläistä sama asia.

Tänään tuli melkein sievä tyttönen toteamaan allekirjoittaneelle kesken penkkisarjan, että "voisit hei olla tsiikaamatta koko ajan mun persettä".

Ja minä heterofobi siis näin tällä kyseisellä sekunnilla kyseisen henkilön tasantarkkaan ensimmäistä kertaa. En siis ihan aikuisten oikeesti ollut tätä ennen havainnut tämän tyypin anatomiasta ainuttakaan osaa.

***naapurin ikkunalaudalla tirkistelevän pervertikon muiluttamiseen tarvittavan ajan pituinen huokaus***

EDIT: tuli sitäpaitsi muuten mieleen, että kuinka niskasilmätön ihminen edes voi huomata persettään tuijotettavan...? Meitsi on kuitenkin syytön.

Nyt vituttaa se että tässä maassa ihmisen tappaminen pienessä "mielenhäiriössä" tai lasten raiskaaminen on pienempi rikos kuin polttaa kirkko jonka palossa ei edes kukaan loukkaannu! :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

Ensinnäkin kyseessä oli murhapoltto (lue: murhapoltto on tarkoituksella sytytetty tulipalo, jossa ei tiedetä on ko ihmisiä sisällä) jossa olis voinu palaa vaikka kymmeniä taloja siitä. nyttenkin vahingot ovat luokkaa 4-10 miljoonaa euroa. Taposta suomessa ei saa pienempää tuomiota, mutta kuolemantuottamus tuomiot ovat aivan säälittäviä esimerkkinä mopoilija törttöili jalkakäytävällä mummo pelästyi kaatu ojaan ja kuoli. Lopputulos 90 euroa sakkoja :david:. Oli muuten tyttö mopoilija. Ja tuomio oli turhan lievä tuosta tuhopoltosta omasta mielestän, mutta monissa asioissa suomessa annetaan aivan liian pieni tuomioita, mutta ei mikään jenkkimeininki ois myöskään hyvä. Siellä saat joka asiasta ihan sairaat tuomiot.

Hmm.. kyllähän rattijuoppokin lähtee ajamaan autolla vaikka hän ei tiedä tuleeko hän tappamaan jonkun ajamisellaan, eli siinäkään tapauksessa tekijä ei tarkoituksella aio vaarantaa ihmishenkiä. Tässä pätee vähän sama logiikka.

Tuomion pituus tekoon nähden on kyllä aivan sopiva, voisi istua enemmänkin, mutta tuomion pituus suhteessa muista rikoksista annettaviin tuomioihin on melko naurettava. Jos puukotat jotakuta niin voit päästä vähemmällä, mutta auta armias jos poltat kirkon katon.

Eli kovemmat tuomiot vaan tappajille/raiskaajille/huumerikollisille ym. ja vähän suhteellisuudentajua rikosten vakavuutta käsitteleville.

Tänään tuli melkein sievä tyttönen toteamaan allekirjoittaneelle kesken penkkisarjan, että "voisit hei olla tsiikaamatta koko ajan mun persettä".

Tästä tulee eräs opettavainen kerta mieleen kun katselin erään tytön persettä kesken treenin. Toivottavasti en ole tätä juttua jo kirjoittanut tänne kun tästä on jo vuosia aikaa ja jonnekki päin nettiä tästä tullut jo avauduttua.

No kuitenkin. Menin salille ja penkki oli ekana vuorossa. Aloin lämmitteleen ja sarjojen välillä istuskelin penkillä ja silmäni osui johonki hyväperseiseen tyttöön joka oli selkä minuun päin ja polkikohan jotain stepperiä tai vastaavaa. En muista tarkalleen. No tyttö jatkoi kuitenkin samaa liikettä suhteellisen pitkään ja minä siinä vaivihkaa silmäilin ja ajattelin kaikkea irstasta, koska olihan siinä melko hyvän mallinen perse suoraan silmien edessä. Jonkin aikaa siinä meni, kunnes tämä tyttö lopetti liikkeen ja kääntyi ympäri.. Siinä vaiheessa sit omat ajatukset oli tyyliin "omg... mitä vittua, sisko näköjään leikannut hiukset ja tullut samalle salille treenaamaan" Voi helvetti et oli jotenkin nolo olo tuon jälkeen. Eihän tuota tietenkään kukaan muu tajunnut, mutta itseä tuo jäi hieman häiritsemään. Siskolle tuosta tapauksesta en ole koskaan sanonut mitään, enkä sano :hyper:

Ja minä heterofobi siis näin tällä kyseisellä sekunnilla kyseisen henkilön tasantarkkaan ensimmäistä kertaa. En siis ihan aikuisten oikeesti ollut tätä ennen havainnut tämän tyypin anatomiasta ainuttakaan osaa.

Noi on aina niin parhaita!

Se tapahtuu joskus kun keskittyy kovasti,
suljet kaikki muut asiat mielestäsi,
salilla on vain sinä ja kylmä tanko,
kuusi toistoa on mentävä,
visioit jokaisen toiston mielessäsi,
vittu varmana tulee,
et näe mitään vaikka tuijotat eteenpäin,

sitten herpaannut vähän ja huomaat vastakkaisen henkilön hölmistyneen ilmeen kun olet kolme minuuttia läähättänyt ja katsonut häntä silmiin huomaamatta mitään. :lol2:

Hmm.. kyllähän rattijuoppokin lähtee ajamaan autolla vaikka hän ei tiedä tuleeko hän tappamaan jonkun ajamisellaan, eli siinäkään tapauksessa tekijä ei tarkoituksella aio vaarantaa ihmishenkiä. Tässä pätee vähän sama logiikka.

Tuomion pituus tekoon nähden on kyllä aivan sopiva, voisi istua enemmänkin, mutta tuomion pituus suhteessa muista rikoksista annettaviin tuomioihin on melko naurettava. Jos puukotat jotakuta niin voit päästä vähemmällä, mutta auta armias jos poltat kirkon katon.

Eli kovemmat tuomiot vaan tappajille/raiskaajille/huumerikollisille ym. ja vähän suhteellisuudentajua rikosten vakavuutta käsitteleville.
Miks kaikki otaa puheeksi, että kun se on kirkko niin se on ihan hirveetä. Katotaan mitä porukka ois mieltä ku joku räjättäis eduskuntatalon tai polttais niiden talon. Ehdottais varmaan sakkotuomiota:jahas: .

Voi helvetin helvetti! Menin tossa viiltään itelleni aivan sairaan ison (SYVÄN) haavan sormeen avatessani tunapurkkia. Nyt on aivan hillitön puristusside-tuppo keskarissa :curs: Saas nähdä miten huomenna töissä käy... kuitenki tulehtuu tms. ellen saa tohon jotai taikaa aikaseks. Verta ku vuotaa ihan norona ellei sitä purista koko ajan täysiä.. YHYYYY. Kuis tässä ny ees iltapesut onnistuu :rolleyes:

Jälleen vituttaapi olla töissä tähän aikaan! Mieluummin olisin nukkumassa, kun väsyttää niin hemmetisti..:zzzz:
Huomenna tai siis tänään oli tarkoitus ottaa hieman kuppia, muttei kiinnosta pätkääkään ja pieni flunssanpoikanenkin on tulossa päällensä.:curs:

Muut asiat mitkä on vituttaneet jo kuukauden, alkavat pikkuhiljaa olemaan jo niin normaaleita, ettei niitä osaa enää vitutuksena suuremmin ottaakkaan..

Ei vittu kohtasin kyllä Lahden hirveimmän idiootin tänään Anttilan parkkipaikalla! :curs:

Olin ekana 10 minuuttia siinä ajanut ympyrää parkkipaikkaa etsien, kun eräällä kierroksella osui silmiin kaksi vapaata paikkaa. Otin siitä ja ajoin suoraan toiseen (parempaan, leveempään ja tilavampaan), kun parkkiin ajettuani huomasin että siinä takana jökötti joku vanha Honda Accord. Aattelin että aijai, vein sitte vissiin siltä paikan nenän edestä, mutta nou hätä, voihan se mennä siihen toiseen paikkaan kun yhtäkkiä se ääliö alkaa toitomaan torveaan! Siinä jonkin aikaa torvea soitettuaan, päätti kyseinen älykääpiö jättää autonsa siihen tien tukoksi vain kävelläkseen mun ikkunan viereen vinkumaan kuinka vein "sen oman" paikan siltä nenän edestä. Sanoin sille että tuollahan on 20 metrin päässä toinen paikka, mutta ei tietenkään kelvannut vaan piti ruveta vinkumaan, kuinka haluaa juuri tämän paikan ja olu muka odottanut sitä vaikka kuinka pitkään. Olin hyvällä päällä, joten vain nauroin sille päin naamaa ja peruutin pois parkista, pitäköön hyvänään saatanan paikkansa :curs:

Ei tää nyt varsinaisesti vituttanu, mutta oli pakko avautua tosto dorkasta jossain ;)

Jonkin aikaa siinä meni, kunnes tämä tyttö lopetti liikkeen ja kääntyi ympäri.. Siinä vaiheessa sit omat ajatukset oli tyyliin "omg... mitä vittua, sisko näköjään leikannut hiukset ja tullut samalle salille treenaamaan" Voi helvetti et oli jotenkin nolo olo tuon jälkeen. Eihän tuota tietenkään kukaan muu tajunnut, mutta itseä tuo jäi hieman häiritsemään. Siskolle tuosta tapauksesta en ole koskaan sanonut mitään, enkä sano :hyper:

:hyper: aika paha kieltämättä:D

Saatanan flunssa iskeny nyt. Eilen kurkku kipeänä, mut tänää ei pahemmin. Ihan tukossa ollaan. Ei päässyt eilen eikä tänään kouluun ja viikonlopun reeni jää nyt tekemättä :curs:

Pitemmän aikaa jo vituttanu, kun jotku kirjottaa noi mietelauseet pienemmällä fontilla. Saatana että on rasittava lukea. Ei voi kirjoittaa esim. sulkeiden sisään?

Ai niin. Burn down all the churches! :evil:

Viime viikko kokonaan poissa salilta työmatkojen vuoksi. Tämä viikko - siis koko viikko sunnuntaista alkaen - taas ihan tajuttomassa taudissa, eikä antibiootit näköjään pure.

Vaikka nyt yllättäen paranisikin, niin salille ei varmaan uskalla mennä vielä ensi viikollakaan. Komea 3+ viikon tauko liikkunnasta - kyllä on tukkoinen olo. :curs:

Tseif, syytä Venlaa. Se sen alotti.

Eipä muuta ku että voihan vittu. Tässä alkaa parin viikon duuniputki, n. 60 tuntia viikossa plus matkat, jotka mä risteilen kahden paikan väliä ja sitte läksyt päälle. Mä oon varmasti virkee ja hyväntuulinen alati.

No joo, onpa hyvä väli pitää pieni tauko punttireissuista. Pecunia non olet ja niin edelleen. Mut sylettää, mä tuun olee aika raato. Paitsi ens viikon viikonloppuna, siitä mä en tingi mihinkään suuntaan.

Väyrynen ei sitten päässytkään Celtaan pelaamaan. Saatanan saatana. :wall:

Back
Ylös Bottom