Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kannattaisi hankkia parkkikiekko tai maksaa se lappu? varmasti ajamalla sinne ilman maksua/kiekkoa ymmärsit ja otit riskin että sakko voi napsahtaa:whip:

Niin eikö se silti voi vituttaa ankarasti ; v##tun viisastelija.
Niin ja ei todellakaan tullu mieleen monelle muullekkaan, että lauantaina iltapäivällä kaupan puolityhjällä parkkipaikalla 10 kilsaa keskustasta kay pysäköinninvalvonta sakottamassa kun jää parkkikeikko laittamatta. Kyllä keskustassa arkena pysäköinninvalvonnan tarpeellisuuden ymmärtää ja maksut maksaa mukisematta jos töppää.

Tästä nyt on jokunen aika, mutta kun oltiin kavereiden kanssa treenin jälkeen saunassa, niin sinne saunaan tuli sellane lyhyenläntä, saatanan ruikelo papan-riepu istuskelemaan. Oltiin jo siinä aikasemmin huomattu, että kaveri oli kova juttelemaan ventovieraiden kanssa, no eihän siinä mitään, sitä ne yksinäiset vanhukset tekee aina jossain vastaavissa paikoissa :D .

No, tämä pappa sitten ilmeisesti oli kuunellut jo jonkin aikaa meidän juttuja (jauhettiin siinä jotain paskaa, en muista tarkalleen) ja sitten se yks kaks kysäisi kesken kaiken, että "Oletteko te turkulaisia" (Turussa kun oltiin). No, me siihen vastattiin hieman hämmästyneenä, että "juu-u". Äijä täräyttää sitten siihen, että "Minä tuun tuolta Vaasasta...Sieltä ne tosimiehet tulee"!

Rupes jo hieman hymyilyttämään, mutta kun pappa tulikin sitten siihen meidän eteen, saunan alalauteille istumaan ja aloitti: "Silloin Mannerheimin aikaan..."
No, siitä lähti sitten sellanen about 15 min historian syvennetty kertauskurssi :rock: . No, sitten se lopetti ja lähti suihkuun ja jäätiin sitten kavereiden kanssa tirskumaan, kun oli jo hymy ollut herkässä pidemmän aikaa. Mutta, kun just oltiin itse lähdössä ni äijä pomppaa takas saunaan ja tokasee että "Ai niin, jäi vielä yksi asia". No, suihkussa käynti viivästyi siinä sitten hetkisen verran...Pinna ei kyllä palanut, kun kävi äijän-riepua sääliksi :( .

Ja kun samaisen kaverin jalkojen treenauksesta oli toisessa postissa, niin 11 vuoden aikana mitä urheilutalolla olen käynyt, niin tiedän kahden kaverin tehneen sillä vanhalla reisiojennuskoneella (joka viety jo pois) täydella pakalla sarjaa ja se kyseinen musta mies on toinen niistä ( ja toinen minä ite :evil: )

Liityn joukkoon eli sillä vanhalla reisioj.masiinalla olen tehnyt täydellä pakalla lukemattomat kerrat.;) :evil:
Se tumma jätkä kun sillon tällön tulee nähtyä ,juttelee yleensä naisille kilttejä ja välillä myös treenaa.:D Tiukassa kunnossa se kyllä on.

Mä tykkään kauniista tytöistä, mutta kauniit tytöt ei (yleensä) tykkää musta.

Rumat tytöt tykkää musta, mutta mä en tykkää rumista tytöistä.

Vittumaisia semmoset tyhmät persenaamat, kun niistä ei pääse eroon kuin verbaalisella kirveellä:wall:

tuli tuosta pyrkän tumma hipiäisestä mieleen että kovassa kunnossa se on kun kuitenkin tekee monet liikkeet aika erikoisella tyylillä ja sanoi punteilla reenanneensa ´1,5vuotta(tuon sanoi joskus vuodenvaihteen tienoilla muistaakseni). aika huima kehitys, tai no mistä minä tiiän millanen se sitä ennen on jo ollut :). hyvän näköistä oli kun sellanen n80kg(veikkaus) lihaskimppu teki haukkareita 40kilon kässäreillä :). näytti että lähtee lentoon koko jätkä :D

helkkarin hyvän mallinen jätkä se on. tooodella hyvä fysiikka.

no vittu kun piti taas herätä ennen kasia vaikka ei oo mihinkään menoo ja heti palo päreet. ja onhan noita jotain muitakin.

Miksi kävi äijää sääliksi?

No, koska se oli niin vitun yksinäinen, että sen piti tulla purkamaan juttujaan itseään about 60 vuotta nuoremmille heeboille...:rolleyes:
Sitä paitsi vaikuttihan se enemmänkin vilpittömältä, kuin hullulta paskanjauhajalta!

tänään kun tulin salilta tunnelin läpi, joku homo rupes vittuilemaan, tarjos tupakkia jne.
mua rupes vituttamaan kun en hakannut siitä paskoja pihalle..
varo vaan 8b:n mulkku, jos suutun kunnolla susta ei jää mitään jäljelle.:kippis1:
saat polttaa seuraavan tupakkis sairaalassa:) :)
homo.

tuli tuosta pyrkän tumma hipiäisestä mieleen että kovassa kunnossa se on kun kuitenkin tekee monet liikkeet aika erikoisella tyylillä ja sanoi punteilla reenanneensa ´1,5vuotta(tuon sanoi joskus vuodenvaihteen tienoilla muistaakseni). aika huima kehitys, tai no mistä minä tiiän millanen se sitä ennen on jo ollut :). hyvän näköistä oli kun sellanen n80kg(veikkaus) lihaskimppu teki haukkareita 40kilon kässäreillä :). näytti että lähtee lentoon koko jätkä :D

helkkarin hyvän mallinen jätkä se on. tooodella hyvä fysiikka.

Ohan se, mutta kuten sanoit tuosta lentoon lähtemisestä, ni en suosittele ottaan mallia miehen reenitekniikoista. En oo ikinä nähny järkympää penkkiä ku mitä se joskus aikoinaan harrasti. Jumalattomassa sillassa yritti vääntää väh. 30kg liian isoilla painoilla, eikä ne ollu enää mitään negatiivisia toistoja, ku sen kaveri joutu repiin ne painot helvettiin joka kerta... Kerran niillä oli mukana kaiffari, joka oli puolet vielä tästä tummasta heebosta pienempi ja käytti sekä samaa tyyliä, että samoja painoja. Se oli jo pelottavaa katteltavaa:david:

Tein vipunostoa maaten ja viereisessä penkissä oli jokin kynäniska. Se katseli mun treenia ja alkoi selittämään, että käsien/painojen pitää osua lattiaan asti. Sanoin, ettei mun rinta veny tarpeeksi, joten tämä on juuri sopiva venytys.
Tein juuri viimeistä sarjaa, kun se idiootti tuli mun pään taakse ja odotti, että painot on ala-asennossa ja sitten se painoi omilla käsillä mun käsivarsia alas niin, että painot melkein osuivat lattiaan!!! Tuntui, että rintalihakset repeää ja tiputin painot pois, nousin ylös, katsoin kynistä murhaavasti ja se sanoi.
-En mä tienny, ettei sun kädet veny alas asti. Mulla ainakin venyy. Ei se tehoa muuten... mun opettaja on neuvonut niin.

Tein vipunostoa maaten ja viereisessä penkissä oli jokin kynäniska. Se katseli mun treenia ja alkoi selittämään, että käsien/painojen pitää osua lattiaan asti. Sanoin, ettei mun rinta veny tarpeeksi, joten tämä on juuri sopiva venytys.
Tein juuri viimeistä sarjaa, kun se idiootti tuli mun pään taakse ja odotti, että painot on ala-asennossa ja sitten se painoi omilla käsillä mun käsivarsia alas niin, että painot melkein osuivat lattiaan!!! Tuntui, että rintalihakset repeää ja tiputin painot pois, nousin ylös, katsoin kynistä murhaavasti ja se sanoi.
-En mä tienny, ettei sun kädet veny alas asti. Mulla ainakin venyy. Ei se tehoa muuten... mun opettaja on neuvonut niin.

:hyper: Tossa vois olla karjuminen aika paikoillaan, vaikkei onneksi sulle sattunutkaan mutta mites kun menee jotain painamaan kyykyssä niskasta ja kertomaan mitä opettaja on näyttänyt :eek:

Uskomatonta shittiä, saattas ite käyä suht kuumana, jos joku random jantteri tulee pilaan sarjan. Meikäläisellä ois varmaan paikat paukkunu vastaavassa tilanteessa... AUTS!

Hui hemmetti, onneksi ei käynyt pahemmin. Siinä herra kynäniska oli oikeassa, että se liike on sen tehokkaampi, mitä alempaa sen tekee.

Alkaa tentti yrityksen taloudesta ihan juuri ja ankarasta opiskelusta ja valmistautumisesta huolimatta olo on nyt sellainen, että päin persettä taitaa tuo tentti tulla menemään.

Back
Ylös Bottom