Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:eek: Oiskohan mitenkään mahdollista, että se sanoi "Moro!", mutta kuulit vaan väärin? Vaikka kyllä sitä kaikenlaista tapausta pyörii puhelinlangoilla nykyjään.

Ei, kyllä se sanoi horo :D Puhelun jälkeen oli hetken aikaa WTF-olo, mutta eihän tuolle voi muuta ku nauraa...

Eilen illalla ilmestyi salille "uusi harrastaja". Mies oli, ei nyt mitenkään hirveä lihaskaappi, mutta ei keppikään, aika isokokoinen, pitkät mustat (järkyn rasvaiset) hiukset ja lippis päässä. Tiskillä oli siihen aikaan töissä vaan semmoinen nuori (18v?) tyttö, joka kiltisti opasti miehen pukukoppiin.

No sieltä se sitten tuli intoa puhkuen "yleisen puolen" jalkaprässiin. Itse tein rintalihaksia taljassa 45 penkissä, joten jouduin todistamaan treenin alkua. Äijä pykäsi ittensä siihen prässin tuoliin, ja laittoi painoksi minimin eli 10 kg. Sitten se rupesi "prässäämään", niin että joka toisella "ponnistuksella (sitä se oli) jalat yläosaan jalkalevyä, ja joka toisella alaosaan. Jalat irtos levystä joka ponnistuksella. Ihan kun se olisi yrittänyt ponnistaa taaksepäin sen levyn avulla.

Joka "sarjan" jälkeen se nousi ylös, ravisteli jalkojaan ja potki, sekä hakkasi jalkojaan. Tätä touhua kesti puolisen tuntia. Aina sillä minimipainolla. Olin niissä lähilaitteissa että pystyin seuraamaan (seli seli;)). Joka tauolla se lisäksi joi juomapullonsa tyhjäksi, laittoi sen reppuunsa, meni pukkariin ilmeisesti täyttämään sen, ja tuli takaisin. Myös niitä rasvasia hiuksia se käsillä hiplas koko ajan ikään kuin ponnarille olis laittanut. Myös tuuletin oli mukavasti siinä niin, että se puhalsi mun nenään kaikki hienhajut!

No, sitten se alkoi tositoimiin. Painoa maksimi mitä siihen nyt voi laittaa (TechnoGymin laite), ja sitten se lähti toisesta huoneesta hakemaan painokiekkoja. Niitä se sitten sijotteli sen painopakan päälle lisäpainoksi...ja rupesi hommiin. Ihmettelin asiaa sen nuoren vastaanottotytsyn kanssa, joka sanoi ettei uskalla mennä puuttumaan asiaan-

Salinomistaja tuli sitten hetken päästä paikalle, ja meni sanomaan sille ettei tota tohon hommaan oo tarkotettu, että hajoo koko laite. Neuvoi sitä menemään sinne toiseen huoneeseen, jossa on toinen prässi mihin voi laittaa itse painoja. No se siihen sitten että joo, kyllä ne pysyy, hän on muillakin saleilla kokeillut. Ja tekee kuulemma vaan siinä lämmittelyt, ennen kuin menee kyykkäämään. Ja kysyi että kestääkö se kyykkykehikko häntä, jos oikeen innostuu. Tätä lämmittelyä kestikin sitten ainakin tunnin, se tuli suht samaan aikaan kun minä, ja jäi vielä siihen prässiin kun minä lähdin.

Kyllä tää maa kantaa päällään kaikenlaisia kummajaisia! Vastasin tässä äsken duunissa puhelimeen...

"Onko tänään 25.päivä elokuuta?"
"On kyllä"
"Jaa no blaablaablaa, kenen SETÄPASKIAISEN kanssa voisin asiasta keskustella?"
"Katsotaas.. tämä ja tämä hoitaa tätä asiaa"
"Jahas, no oikein paljon kiitoksia sulle... HORO!!!"

:lol2: Voi luoja.

Mäkin quottaan tän.
Itselle tapahtunut töissä: deeku tulee darassa kysymään "voisitteko ystävällisesti kertoa, missä Posti on?" Yritän näyttää kädellä ja sanoa, että "tuolla alhaalla oikealla..." Deeku keskeyttää vastauksen ja huutaa "Haista vittu, saatanan homo!"

Porukka ympärillä repeää täysin.

Ei vituta mutta häirittee aivan saataristi yksi asia. Tuli joskus juniorina kuunneltua Tenho Saurenin Komisario Reinikainen-tarinoita kasetilta ja seurattua telkkarista. Jokainen äijän tietävä varmasti muistaa persoonallisen äänen ja puhetyylin.

Nyt meikäläisen uudessa duunipaikassa on samassa avokonttorissa joku myyntimies, joka puhuu aivan tasantarkkaan samanlaisella äänellä ja puhetyylillä kuin Sauren. Voi helkkari tohon ei totu varmaan koskaan :lol2:.

Ei vituta mutta häirittee aivan saataristi yksi asia. Tuli joskus juniorina kuunneltua Tenho Saurenin Komisario Reinikainen-tarinoita kasetilta ja seurattua telkkarista. Jokainen äijän tietävä varmasti muistaa persoonallisen äänen ja puhetyylin.

Just kattelin kaikki Reinikaiset. On se mahtava miäs. Lunki poliisi.

Ihan kuin omaa tekstiä. Hiukan oli paskamainen herätys, ihan kuin unen ja todellisuuden välissä olis ollu, saatana.:curs:

Tuttua minullekkin. On sit koko loppu päivän olo et WTF.
On se nyt kumma et ei edes unissaan saa olla rauhassa :curs:

Ei pahalla, mutta mistäs helvetistä te tiedätte kehittyykö joku ? Ei se välttämättä päältäpäin näy, itse tunnen yhden kaverin joka kävi hyvän aikaa salilla ja kehitty hyvin. Näytti silti samalta luusäkiltä kun aina ennenkin.

Välillä kyllä tulee vaan sellaisia päiviä että kaikki asiat lähtee menemään lumipalloilmiön lailla perseelleen eikä asialle voi itse minkään vaikka kuinka yrittää. Jossain vaiheessa alkaa jo vituttamaan niin paljon ja pinna kiristymään ettei voi enää kun nauraa tilanteelle.:) Aamulla ensin lievä pommiin nukkuminen töistä ja sitten duunissa laskelmia pyöritellessä paljastui "isohko" poikkeama joka 99% varmuudella johtuu yleensä jostain muusta kuin omasta huolimattomuudesta. Sen johdosta sitten tuplatyö papereita pyöritellessä ja lukuja tarkistellessa sen varalta että kyseessä olisi oma moka. No selitys asialle löytyi muualta mut vitutti silti kun oli pää sauhussa selvitellyt asiaa ja yks mulkku soitteli 5min välein että onko laskelmat valmiina. Lopussa en viittiny enää edes vastata puhelimeen.:D Töitten jälkeen sit auttamaan kaveria vähän autonrassaushommissa. Kävin hakemassa kaverin isän pakettiautolla vähän osia ja jätin auton loivaan alamäkeen käsijarru päällä käyntiin kun oli tarkoitus jättää vaan osat kyydistä tallille ja jatkaa matkaa. Auto oli about minuutin ensin käsijarru päällä paikallaan eikä liikkunut mihinkään. Sitten oli käppä antanut sen verta periksi että käännyttin kaverin kanssa kattomaan ku rupes räminä kuulumaan ku paku liuku itekseen ensin 10-15 metriä pihaa pitkin ja kaartoi sen jälkeen kattopeltikasan yli joka onneksi hidasti matkaa sen verran että auto pysähtyi jouhevasti venetrailerin kumisia reunuksia vasten. Oli kyllä onnea matkassa tuossa tilanteessa ettei tullu kun takapuskuriin vähän naarmua. Jos olisi ollut auton renkaat suoraksi vedettynä siinä paikassa mihin auton jätin niin oltaisi menty luultavasti pihan alapäässä olevan siirtolavan kulmaan ja olisi voinut olla peltiremppaa edessä.:D Illalla sentään hyvä selkätreeni pelasti päivän.

Vittu. Enpäs saanutkaan sitten nukuttua koko yönä ja nyt täytyy vääntäytyä 6:ksi hommiiin. Eilinen iltavuoro loppui ilta 10:ltä joten tulikin sitä vapaa-aikaa vietettyä riittämiin. Noh, oma valinta. Toi unien puuttuminen ei ollut oma vika ja sekös vituttaa nyt.

Tampereen LappuLasse

Toivottavasti tampreeen neitimäinen LappuLasse on tyyvyväinen tämänpäiväiseen tulospalkkiosaaliiseen. Ei kyllä ole liikenteenvalvonnan tai muun vastaavan kanssa mitään tekemistä kun v§§un käkkäräpää kirjottelee sakkoja lähiökaupojen puolityhjillä parkkipaikoilla lauantaina. Varmaan myös kauppiaat kiittelee urpoa. Kelpaa sun nyt keekoilla illalla Mixeissä!
:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

Korva tulehtu korvakorun kohdalta ja paisu mielettömän kokoseksi. Otin buranan ja koko kroppa alko syyhyymän ja täytty paiseilla. Nyt korva on tulipunanen ja kroppa kutii ihan hulluna joka puolelta.

Olen näemmä allerginen Buranalle :david:

Joku ilmeisesti Stevie wonderin opissa ollut parturi tahtoi vähän värjätä fledaani, nyt näytän tavallistakin urpommalta keltapunapäältä. Vedin melkein siiliksi ja oon silti ihan vitun keltainen. No, kuukausi takana ja vielä ainakin toinen edessä..kiitsa :/

Korva tulehtu korvakorun kohdalta ja paisu mielettömän kokoseksi. Otin buranan ja koko kroppa alko syyhyymän ja täytty paiseilla. Nyt korva on tulipunanen ja kroppa kutii ihan hulluna joka puolelta.

Olen näemmä allerginen Buranalle :david:

kannattais käydä tohtorilla jos se on paisunut. kaverilla meni korvalävistys perseelleen ja jouduttiin puukon kanssa sitä korua tonkimaan korvasta.

En koskaan ehdi pakkiksen "ehdin"- tredeihin....

Meillä on ihan kivat naapurit, mutta just nyt mä olen hermostunut muutamaan helvetin pahasti. Vituttaa, kun eivät osaa käyttää aivojaan. Ai mitä aivoja? :wall:

Vittu just saatana ku pääs matkaan prätkällä ni eikö jumalauta ala sataa kaatamalla. 2 kilometrin matkalla ehtii kastua meinaan aikalailla alusvaatteisiin saakka prätkällä. Ei muuten mutta ois pitäny studiolle nauhottelee kitaraosuuksia. Oisinpa lähteny puol tuntia aiemmin matkaan. :wall:

Nii, joo eihän siellä tietenkään enää sada mutta vitutus on niin maksimissaan etten varmaa enää lähe mihinkään. Plus kaikki ajokuteet on läpimärät.

Murphy´s law :rock:

Toivottavasti tampreeen neitimäinen LappuLasse on tyyvyväinen tämänpäiväiseen tulospalkkiosaaliiseen. Ei kyllä ole liikenteenvalvonnan tai muun vastaavan kanssa mitään tekemistä kun v§§un käkkäräpää kirjottelee sakkoja lähiökaupojen puolityhjillä parkkipaikoilla lauantaina. Varmaan myös kauppiaat kiittelee urpoa. Kelpaa sun nyt keekoilla illalla Mixeissä!
:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:
kannattaisi hankkia parkkikiekko tai maksaa se lappu? varmasti ajamalla sinne ilman maksua/kiekkoa ymmärsit ja otit riskin että sakko voi napsahtaa:whip:

Back
Ylös Bottom