Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oletteko muuten muut Oululaiset huomanneet urheilutalon salilla lähiaikoina mustaihoista miestä, joka kuljeskelee salia ympäri, mitään tekemättä. Kaveri on kylä tosi lihaksikas ja tiukassa kunnossa, mutta aina kun minä olen salilla, niin tämä kaveri käveleskelee vain siellä "ns naisten puolella" eli siellä missä on enemmän kunopyöriä.

OHO sekavaa:hyper:

Kyllähän se kaveri treenaakin ihan kovasti. Mut en nyt hirveesti ite menis arvosteleen sen treenejä :P koko urheilutalolla ei hirveän montaa lihaksikkaampaa olla ja eikä ilmeisesti ketään kireämmässä kunnossa olevaa, niin eiköhän tuo tiedä mitä tekee.

Ja kun samaisen kaverin jalkojen treenauksesta oli toisessa postissa, niin 11 vuoden aikana mitä urheilutalolla olen käynyt, niin tiedän kahden kaverin tehneen sillä vanhalla reisiojennuskoneella (joka viety jo pois) täydella pakalla sarjaa ja se kyseinen musta mies on toinen niistä ( ja toinen minä ite :evil: )

Kylläpä taas vituttaa nuo ryyppyillat. Jätin baarissa yhden "kaverin" kanssa samaan narikkaan repun ja äijä oli päättäny lähtee aikasemmin pois kuin minä ja ottanut repun mukaan. Nyt on sitten reppu ties missä eikä minulla oo mitään hajua minkä niminen äijä oli. Sinne meni vittu neulepusero, arskat, pari t-paitaa ja Gaspin uudet farkut! About 250 € meni sinne sitten... Nyt jää tuo kupittaminen kyllä oikeesti vähäks aikaa ja rupeen käymään taas ensimmäistä kertaa salilla sitten kolmeen kuukauteen.

Kyllähän se kaveri treenaakin ihan kovasti. Mut en nyt hirveesti ite menis arvosteleen sen treenejä :P koko urheilutalolla ei hirveän montaa lihaksikkaampaa olla ja eikä ilmeisesti ketään kireämmässä kunnossa olevaa, niin eiköhän tuo tiedä mitä tekee.

Ja kun samaisen kaverin jalkojen treenauksesta oli toisessa postissa, niin 11 vuoden aikana mitä urheilutalolla olen käynyt, niin tiedän kahden kaverin tehneen sillä vanhalla reisiojennuskoneella (joka viety jo pois) täydella pakalla sarjaa ja se kyseinen musta mies on toinen niistä ( ja toinen minä ite :evil: )

Siis eihän tässä sitä kaverin treenausta ihmeteltykään, vaan sitä seisoskelua ja kävelyä ympäri salia. Siis salilla ollessani en ole koskaan nähnyt kyseistä kaveriä tekemässä mitään, muutakuin pyörittelemässä käsiä. Toisaalta olen uusi salilla, joten en ole vielä käynyt kuin 1kk ajan. Sitä ei voi kiistää, etteikö kaveri olisi kovassa kunnossa!:D

Selvennettynä: Eli ihmettelen sitä, että miksi se siellä salilla oleskelee, jos ei mitään tee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään oli meidän salin virallinen spedepäivä:wall:. Paikalta löytyivät seuraavat henkilöt:
- munat katossa penkkiä tekevä wannabe-voimannostaja
- ilman paitaa treenaava Lähi-Idän ihme
- ilman paitaa vatsalihaksia tekevä dorka
- mies, joka ei itse saanut pois 22,5kg käsipainoja kun teki tasapenkkiä

Tunnelmaa onneksi piristivät pari kaunista neitoa, jotka reenasivat ihan tosissaan:)

Ei saatana, olin samana päivänä kans puntil ja todistin myös noi kaikki tapahtumat :D
Lähi-Idän ihmettä ei oo onneks näkyny sen jälkeen, mutta nuo muut oon kyllä spotannu.

Tänään kolme nuorta naishenkilöä tuli salille vetämään "kovan aerobisen treenin" johon sisältyi:

Venyttely: jokainen veti peräti 3sek per pohje, ei muuta
Tauko noin 5min
Treeni: kuntopyörää 10min, leposykkeellä... melkein
Ja sitten päättivät lähteä pois. Tais nostaa sykettä eniten autolle kävely :rolleyes:
Aika huvittavan näköistä puuhaa oli.

Kaikki on päin vittua tällä hetkellä. Selkä meni paskaksi jalkaprässissä jotenkin, kun pääsi alaselkä irtoon penkistä. Koulu/kirjotukset painaa päälle ja armoton stressi niistä. Mihinkään ei riitä aika eikä reeni oo kulkenu pitkään aikaan sitten yhtään. On tullut syötyä/nukkuttua huonosti ja luonnollisesti kolmaskin osio kusee niiden mukana. Vituttaa niin ankarasti.

Takaraivoon sattuu ihan hemmetisti, kurkussa tuntuu kuin joku lipoisi sitä kosarilla, nenästä valuu räkää ja paskalla joutuu juoksemaan noin kolme kertaa tunnissa. Tuon kaiken takia oli peruttava tuottoisa ulkomaan työkeikka ja samalla taisi haihtua haave vakipaikasta firmassa kun ei ole ensimmäinen kerta kun joutuu sairastelun takia jättämään keikkoja väliin.

Pidettiin poikien kanssa taukoa reenaamisesta vähäse, käytiin hierojalla ja tämmöstä. Sitten kun olis pitäy mennä salille ni kuski sairastu. Noh ei se mitään, mennään toiselle salille. Mutta ei vittu, se toinen sali on lopetettu. Ajautunu konkurssii tai muuten vaa kuollu. Eli vittu, en oo nyt kahteen viikkoon päässy käymään salilla, koska tää Alajärvi on nii vitun paska paikka että kaikki hajoaa käsiin.

Eli vittu, en oo nyt kahteen viikkoon päässy käymään salilla, koska tää Alajärvi on nii vitun paska paikka että kaikki hajoaa käsiin.
Ajattele positiivisesti, jää enemmän aikaa kerrata fysiikkaa.

Olisi ihan siistiä päästä kotiinkin töistä tänä yönä. Kaatuileva Excel ei edesauta tässä.

Okei ei ehkä sais valittaa ku on pitkä talvi tulos ja kaikkee, mut kyl nää vitun helteet alkaa jo riittämää. Syödessä tulee hiki, paskalla käydessä tulee hiki ja unta ei saa ei perkele millään.:curs:

Näihin loputtomiin hauiskääntöheijarikomedioihin vastapainoksi. Salillamme käy 138 jätkää jotka vetää kaikki liikkeet puhtaasti kuin pulmuset; lähes Weidermaisella tarkkuudella aina siihen ei-niin-tiukkaan 25. toistoon saakka! Komediaa asiasta tekee sen, ettei heihin näytä vuosien varrella tarttuneen kiloakaan lihaa!

...Etteivät vielä nauraisi pakkiksen salikomediaa-palstalla itseään 30 kg painavammille ja 300% vahvemmille "habakääntöheijaajille", mene ja tiedä, go & know...

Näihin loputtomiin hauiskääntöheijarikomedioihin vastapainoksi. Salillamme käy 138 jätkää jotka vetää kaikki liikkeet puhtaasti kuin pulmuset; lähes Weidermaisella tarkkuudella aina siihen ei-niin-tiukkaan 25. toistoon saakka! Komediaa asiasta tekee sen, ettei heihin näytä vuosien varrella tarttuneen kiloakaan lihaa!

...Etteivät vielä nauraisi pakkiksen salikomediaa-palstalla itseään 30 kg painavammille ja 300% vahvemmille "habakääntöheijaajille", mene ja tiedä, go & know...

Ei mitään halloja eräälle miehelle +40 joka kävi samalla salilla (n. 5v sitten) kun kävin ite samassa paikassa uimassa. Kun aloin käymään myöhemmin salilla, sama tyyppi oli vielä siellä. Vaihdoin n. 2-3 kertaa salia ja nykyisessä paikassa sattumalta näin taas sen miehen. Ei oo päivääkään muuttunut, kutistunut peräti. Aina samat liikkeet, ilmeet, painot ja toistomäärät (20-30).

Jokainen tyylillään:jahas:

Tapahtui tässä eräänä päivänä: salille saapui nuorehko naisihminen kakaransa kanssa. Menivät ohitseni pukuhuoneeseen ja hetken perästä tämä vekara tulee katsomaan sieltä ovenraosta, osoittaa minua sormella ja kailottaa "NO NIIN! NYT MINÄ NÄÄN! TUOLLA!" Hieman meinasi repeilyttää :lol2:
Lisäksi se ipana kävi ojentajapunnerrussarjojeni välissä laittamassa taljaan koko pakan (100kg) ja meni nurkan taakse kuikkimaan.

Tää flunssa ei vissiin lähde ikinä. Ei näköjään ainakaan lepäämällä. Tän viikon treeneistä oon jo luovuttanut toivon, mutta pitää alkaa varmaan varustautumaan siihen että ensi viikollakin saa olla sängynpohjalla.

Ei kellään olis vinkkejä miten saa korvan auki kun se on ilmeisesti täynnä räkää enkä juuri kuule sillä?!?:curs:

Tää flunssa ei vissiin lähde ikinä. Ei näköjään ainakaan lepäämällä. Tän viikon treeneistä oon jo luovuttanut toivon, mutta pitää alkaa varmaan varustautumaan siihen että ensi viikollakin saa olla sängynpohjalla.

Ei kellään olis vinkkejä miten saa korvan auki kun se on ilmeisesti täynnä räkää enkä juuri kuule sillä?!?:curs:

Ei sitä kotikonstein taida saada auki. Itellä kerran oli sama ongelma ja lekurihan sen möhnän sieltä ulos taikoi. Mene ihmeessä lääkäriin niin saat kuulon takaisin :whip:

Tuo pirun sade ja ukkonen. Minnekkään ei voi mennä ilman autoa tai kastumatta läpimäräksi. Eikä oikein innosta salamanisku päähänkään:jahas:

Joopa joo, vitun kivat uudet naapurit tai no toinen niistä, vanhempi pariskunta, joku 45-50 vuotiaita ovat.
Rokuja, ainakin mies, kävi oikein ovella tervehtiin, kännissä tietenkin.
Taas huutaa tuolla alhaalla, "huora, vitun huora, lähe vittuun täältä, voi perkeleen huora jne.." omalle vaimolleen.

Poliisit vois vaikka kohta soittaa paikalle jos meno ei muutu, varmaan hakkaakin akkaansa, saatanan kusipää.

Ihan sama vaikka akka oiski se miksi sitä kutsuu, se ei silti oikeuta väkivaltaista käyttäytymistä NAISTA kohtaan.:(
Perkele noita juoppoja.
Huh huh, eikä ees helpottanu.

Onneksi parin viikon päästä muutto pois, sääli naista, vuokra-isäntäkin luuli, että muutan pois noitten takia.
Eli poliisin tiedossa varmaankin on.
Pitikö naapurin kans käydä kylässä....:curs:

Back
Ylös Bottom