Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:david:

Ihan turha ottaa aggreja tommosesta...
ei kai sulla sentään roid rage ala olla? :lol2:

:)

no ei taida olla....:lol2:
ja hippaheikille, ei ole "voimat" noussut kupoliin:D , mutta toisinaan tekisi kyllä mieli vähän opettaa niitä kiusaajia.
lähetin silloin tyhmän viestin koska vitutti niin.
enää ei vituta:)

no ei taida olla....:lol2:
ja hippaheikille, ei ole "voimat" noussut kupoliin:D , mutta toisinaan tekisi kyllä mieli vähän opettaa niitä kiusaajia.
lähetin silloin tyhmän viestin koska vitutti niin.
enää ei vituta:)

Kyllähän se vitutti itseäkin aikanaan ja vituttaa toki vieläkin jos joku vittuilee.
Mutta kai sitä voi koittaa asettua hieman näiden kiusaajien yläpuolelle ja olla vastaamatta samoilla keinoilla. Toki jos jota kuta jollain tavalla heikompaa kiusataan niin on syytä mennä väliin.

Vittu, säikähdin tossa äsken korttia testatessa automaatissa, että mikäs vittu tässä on ku ei hyväksy. Tulee kuitti: "Korttinne on suljettu.. Ottakaa yhteys pankkiin." Saatanallinen hätä käteen. Mikä vittu siinä on? Verkkopankki sanoo sirun olevan lukittu. Pikainen soitto pankkiin, jossa kävi ilmi, että joku (minä) on 26.8. näpytelly liian monta kertaa tunnusluvun päin hanukkaa. 26. päivä oli lauantai. Kaverin 30-vuotissyntymäpäivä. Alkoholi oli ilmaista, ja sitä myös juotiin. :) Kyllä mä etäisesti muistan pieniä tunnuslukuongelmia pankkiautomaatilla, mutta miksei se automaatti imassu korttia sisään? Vai onko noissa sirullisissa korteissa eri homma ku normeissa magneettijuovakorteissa? Ja miten ihmeessä pankki- ja luottokorttiominaisuus toimii, vaikka se siru on lukittu? Automaattiominaisuus ei vaan toiminut. Aika hämärää!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt pääsi itku. Joku saatanan kirje kelalta sanoo että moi, sinun opintorahasi on 105,96 €/kk !!!!!!!!!

Nyt mä olen epätoivoinen.
Mitenköhän helvetissä mä syötän itseni TAI EDES OSTAN NE KIRJAT JOIDEN AVULLA SE SAATANAN TUTKINTO PITÄISI TEHDÄ!!!!?? Elämäni suurin virhe taisi sitten tapahtua pari kuukautta sitten kun muutin Suomeen. Vittu, mikä virhe. Ei helvetti miten sadalla eurolla kuussa tehdään yhtään mitään?? Töihin en ensimmäisenä puolena vuotena pääse.
Mikä HELVETIN järki siinä on että jos ottaa lainaa saa sitten vaan joku 300 euroa kuussa?? Mikä vitun järki tässä systeemissä on???????

Nyt mä olen kyllä niin vihainen että en tietäisi mitään sen parempaa kuin että joku heittäisi mut rotkosta alas ja osuisin reitillä kuolemaan mahdollisimman moneen kallioon ja kaktukseen ja puunrunkoon. Rotko voisi olla vielä tulessa niin homma olisi täydellistä.

e: siis okei. Tähän vaikuttaa ehkä se, että asun vanhempien omistamassa talossa tällä hetkellä. Mutta muuttaisiko asiaa se jos sanon että vanhemmat itse asuvat jossain aivan toisella maanosalla?
Entäs se, että mulla on kämppä, johon en vaan itse pääse ennenkuin vuokralainen lähtee, mutta vuokra sanottiin irti vasta tuokokuussa enkä pääse sinne ennenkuin marraskuun lopulla, mutta elinkustannukset ovat silti TISMALLEEN SAMAT elleivät suuremmat??
Mitähän tässä kannattaisi tehdä...

Tänään särkenyt päätä vähän väliä ja huipannu myös, väsyttäny ja tuntuu että ois ihan muissa maailmoissa.

Ja sekin kun ei tuon takia kehtaa mennä treenaamaan jalkoja.

Naene

Tuossa taas todistetaan, että Suomen valtiolta ei nuorille tipu mitään. Minäkään en saanut lukioaikana opintotukea, koska vanhempien tulot oli liian suuret. Noita tulorajoja pitäisi todellakin nostaa, käytännössä koko lukioajan minulla oli 0€ tilillä.

Nyt kun olin työttömänä YO-kirjoitusten jälkeen, niin sain valtiolta 0€. Ainoa vaihtoehto oli hakeutua harjoitteluun, mutta harjoittelupaikka ei ole omalla paikkakunnalla. Kysyin sitten työkkäristä, että maksetaanko minkäännäköistä matkakorvausta? (matkaa päivittäin 70km yhteensä). Ei makseta. Amiksen käyneille puolestaan maksetaan kulukorvaus 8€ päivä, vaikka harjoittelupaikka olisi 100 metrin päässä :curs:

Nyt sitten joudun muuttamaan pariksi kuukaudeksi ammattikoulun asuntolaan, luultavasti kolmen amisviiksen kanssa samaan soluun:curs: Siitä minun PITÄISI saada asumistukea KELA:n mukaan. Tosin pelottaa, että ne kaivaa jonkun hevonvitun pykälän, että en saakaan sitä.

Että tällä tavalla nuoria tuetaan. Sitten keski-ikäisille puleille :david: pitää hankkia televisiot ynnä muut viihdykkeet valtion rahoille, koska he tarvitsevat niitä kuten muutkin ihmiset. Vaikka eivät pidä yhtään huolta itsestään ja omasta elämästä.

EDIT: Unohtui sanoa, mikä on "palkka" tuon harjoittelun ajalta. 23,50€ päivältä! Maksa tuolla sitten bodarin ruuat, vuokra ja auton bensat, vakuutusmaksut ynnä muut normaalit kulut. Onneksi on olemassa vanhemmat ja mummokin vielä, jotka auttaa äärimmäisessä hädässä. Voi vain kuvitella, jos olisi vaikka sellainen tilanne, että välit vanhempien kanssa olisi poikki ja isovanhempia ei tuntisikiin..... huhhuh. Ei ihme, jos nuoria masentaa

Vai onko noissa sirullisissa korteissa eri homma ku normeissa magneettijuovakorteissa?

Lukija sirukorttia varten on erilainen ja kun siru sattuu olemaan kortin toisessa päässä niin automaatin ei tarvitse imaista korttia sisäänsä kokonaan kuten magneettijuovan lukemisessa tapahtuisi.

Autoilijat tuntevat tunnusluvulla allekirjoittamisen huoltoasemien kassoilta. Tekniikka on eri kuin sirukortissa, sillä huoltoaseman myyjä vetäisee magneettijuovan lukijassa ja asiakkaalle jää naputtelu. Sirun ansiosta kortti ei edes käväise tiskin toisella puolella.

Aina on neuvottu, että luottokorttia ei saisi päästää näkyvistään laskua maksaessa etenkään ulkomailla. Käytännössä se on ollut erittäin hankalaa, koska vikkelä tarjoilija on kiidättänyt kortin salin toisessa päässä sijaitsevaan kortinlukijaan.

– Kun tarjoilijoille tulee kannettavat sirukortinlukijat, maksaminen onnistuu ravintolan pöydässä. Asiakas laittaa korttinsa laitteeseen ja näppäilee tunnuslukunsa siihen, Toivonen kuvailee.

Sirukortti on ystävällinen myös erityisryhmille, kuten liikuntarajoitteisille ja näkövammaisille. Kauppiaat pystyvät valitsemaan lukulaitteista sellaisen version, jonka voi vaikka nostaa pyörätuolilla liikkuvan syliin maksutapahtuman ajaksi. Näppäin numero 5 on merkattu näkövammaisille tutulla kohopisteellä.

https://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;50182;80333;94016;94055

tänään alkanee BB, voi saatana ja tiedän että asuinkumppani sitä vahtaa, paskaa joka päivä 3 kk, ei helvetti

Sama en voi sietää jotain saatanan big brotheria, ei paljoa kiinnosta vahdata ko jotku metroseksuaaliset yhteiskunnan hylkiöt elää jossain kämpässä. No onneksi ei tartte katsoa sarjaa

Tänään jäi lähin kollegani ja yksi parhaista ystävistäni sairaslomalle koska joutuu huomenna vaimonsa kanssa menemään sairaalaan synnyttämään kuolleen lapsen.

On tää yks sairas vitun maailma kun tällasta paskaa on ihmisen kestettävä!
Omalla kaverilla täsmälleen sama asia edessä. Kyllä osaa kiukuttaa toisten puolesta moinen!:(

On kyllä totaalinen isku vasten kasvoja, eikä voi edes lyödä takaisin.

samaa mieltä, helvetin big brother, luulisi nyt parempaakin ohjelmaa keksittävän. Ohjelma olisi kiinnostavampi jos sinne koppiin päästettäisiin suorassa lähetyksessä vihaisia ampiaisia tai kyynelkaasua.

Vitun flunssa, ei oo lähössä. Katellaan jos sinne salille pääsisi vaikka kerran ennen joulua. Kyllä syö naista, en muista koska mulla olis näin kaamee tauti ollut päällä!!

Joo, ei tämä nyt hyvältä vaikuta.. mitä tekemistä oma elämä vanhempien kanssa on. Olen opiskellut 4 vuotta ihan itse asuen aina kaukana sieltä missä porukat asuvat, en yhtäkkiä päättänyt rupistua toisten maksettavaksi säälittäväksi paskaksi. Vanhemmilta en halua/suostu ottamaan penniäkään, ne maksaa jo lukukausimaksut. En mä vaan ymmärrä millä mä syön. Tuo koko 105 euroa menee tasan matkakuluihin vaikka julkisia ja pyörää vaan käytänkin.

Pakko keksiä jotain äkkiä, kesän rahasaldo on matala kun olin korkeakouluharjoittelijana, palkka ei ollut päätähuimaava...

Mä olen nyt niiin kaukana köyhyysrajan alapuolella. Aiemmin vitutti niin paljon että puhekyky lähti. Salilla käynti helpotti vähän. Nyt pystyn soittelemaan ihmisille ja uhoamaan kaikkea typerää elleivät maksa velkojaan :P

Onkohan se mahdollista sanoa kelalle että muutinpa mieleni, en halua olla opiskelija. Haluan olla juoppo! Maksakaa mun viinat ja muut kattavalla toimeentulotuellanne!

Omalla kaverilla täsmälleen sama asia edessä. Kyllä osaa kiukuttaa toisten puolesta moinen!:(

On kyllä totaalinen isku vasten kasvoja, eikä voi edes lyödä takaisin.

Eikai! Kyllä on tosi ilkeä paikka! Oma kaveri myös joutunut synnyttämään kuollutta lasta monesti (kaksoset ja sitten perään vielä yksi poika). En ole ihmistä niin rikki nähnyt ikinä kuin tämä nainen :(
Näistä synnytyksistä on pari vuotta, siitä ei nousta kauhean nopeasti. Kaveri yhä ihan maassa ja mesessä on kuolleiden lasten nimet. Sen mies onneksi kykenee puhumaan naisensa puolesta, että muut tiedetään missä mennään ja voidaan olla edes jotenkin tukena.

Vitun flunssa, ei oo lähössä. Katellaan jos sinne salille pääsisi vaikka kerran ennen joulua. Kyllä syö naista, en muista koska mulla olis näin kaamee tauti ollut päällä!!

No jo on sitkeessä perrkele. Ootko saannu muuten sen korvan jo auki, vai onko vielä tukossa.

Joo, nyt se sitten iski täydellä teholla. Meinaan flunssa. Kuumetta ei ole, mutta kamala yskäå ja nenä valuu juoksemalla. Mukavasti tuntuu painetta tuossa nenänvieressä --> poskionteluntulehdus. Voi perseensuti ja paikka jossa ei olisi voinut sairastua. Töissä jäätävä kiire ja viikonloppuna leikkimielinen lentopalloturnaus mökillä. Mä toimin isäntänä ja teen safkat yms. Ei viittis tuotakaan perua, kun on jo pari kuukautta ollut sovittuna ja väkeä tulee 20 henkeä :angry:

Onkohan se mahdollista sanoa kelalle että muutinpa mieleni, en halua olla opiskelija. Haluan olla juoppo! Maksakaa mun viinat ja muut kattavalla toimeentulotuellanne!

Ootko hakenut sossulta toimeentulotukea?
Kannattaa nimittäin hakee (ellet et oo siis jo hakenut ja saanut kielteistä päätöstä), jos vaan ylpeys antaa periks...hehe.

Entäs se, että mulla on kämppä, johon en vaan itse pääse ennenkuin vuokralainen lähtee, mutta vuokra sanottiin irti vasta tuokokuussa enkä pääse sinne ennenkuin marraskuun lopulla, mutta elinkustannukset ovat silti TISMALLEEN SAMAT elleivät suuremmat??
Mitähän tässä kannattaisi tehdä...
Omistatko siis tuon kämpän? Jos omistat, niin sähän saat siitä vuokratuloja. Tottakai se vaikuttaa sun tukiin kun tulot lähtee.

Nyt jo vituttaa, kun tietää, että pian joku laittaa ekan "Natsipoliisi murhasi viattomat koirat!1!1"- threadin.... (lue 30.8.2006 Ilta-Lehti)

Back
Ylös Bottom