Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hemmetti, kun kadotin yhden sivuston mistä löytyi mielenkiintoisen näköinen ohjelma o-nostojen harjoitteluun, enkä löydä sitä enää googlella enkä pakkiksen haullakaan.

Piti mennä passihakemus viemään poliisiasemalle, mutta ei ollut kuin 30 ihmistä ennen mua. Ei sitten saatana hankita passia. Tai no, kai sitä vois yrittää heti aamu kasista mennä sinne konttorille.

Aavistuksen verran pisti hymyilyttämään kun viime Launataina joku kaveri saapui treenailemaan, ja jostain syystä oli treenivarustukseksi valinnut painitrikoot. Trikoot eivät tietenkään oleet leikkaukseltaan ihan niitä uusimpia, jotka peittävät vähän enemmän kuin klassiset mallit.
Goodwill.jpg

Ymmärän kyllä että punttitreeniä tehdään painitrikoissa jos vaikka on painitreenit alla tai painitreenit on juuri alkamassa... mutta jos molskille on matkaa useampia kilometrejä niin...:D

Sinpusher sanoi:
Allekirjoittanut on ilmiselvästi jonkinlaisen pahan kirouksen alla... Ostin toissapäivänä 1200 euron lcd-telkkarin, ja se levisi tunnin käytön jälkeen! *klips* (koko tilitys sivulla 984)
Vituttaa, kun reilut 2 viikkoa sitten on tilattu vaihto uuteen vastaavaan malliin, eikä uutta laitetta ole VIELÄKÄÄN tuotu!

Telkkari on ostettu Verkkokaupasta, mutta huollot, korjaukset yms. tekee firma nimeltä InfoCare Oy. Kun tein ilmoituksen viasta, luvattiin uusi telkkari kotiin kannettuna viikossa(heillä ei ollut varastossa yhtään valmiina, muuten olisi pitänyt kai tulla jopa nopeammin), mutta kun ei niin ei.

Tänään kun soitin jo neljättä kertaa, ei vieläkään osattu sanoa, milloin uusi tv olisi tulossa. Kierrellen ja kaarrellen lopulta myönnettiin, että uutta tv:tä ei ole tilattu maahantuojalta, vaan ihan tehtaalta. Eli siis ulkomailta! En varmaankaan saa ko. laitetta tälläkään viikolla vielä...

Meinasin, että tekisin kirjallisen reklamaation Verkkokaupalle tästä asiasta. Vikahan ei varsinaisesti ole heidän, mutta ei InfoCareltakaan mitään korvauksia/hyvityksiä voi vaatia, kun en heille ole mitään maksanut. Kai perusteena voisi olla se, että olen pettynyt Verkkokaupan yhteistyökumppaniin eli InfoCareen.

Ja vähän tuntuu myös oudolta/vittumaiselta myös se, että Verkkokaupasta ei voi saada suoraan vastaavaa laitetta tilalle, vaikka niitä siellä hyllyssä olisikin. Tosin ymmärrän, jos kaupan ehdoissa lukee, että kaikki vikatilanteet yms. hoitaa InfoCare, eli he pesevät kätensä vastuusta kun kauppa on tehty, mutta kuitenkin. Myös se oudoksuttaa, ettei minulla ole mahdollisuutta purkaa kauppaa, koska olen ostanut tv:n liikkeestä enkä tilannut postimyynnin kautta. Taidettiin nyt Sinpusheria kusta silmään siinäkin asiassa...

Tämä saattaa tietty tuntua jonkun mielestä turhamaiselta avautumiselta, mutta uskoisin muitakin ottavan kaaliin, jos maksatte 1200 euroa siitä, että uusi tv toimii noin tunnin ja sitten asian korjaamiseen menee huoltoliikkeeltä x viikkoa aikaa.

Vittu, sanon minä!:curs:

Telkkari on ostettu Verkkokaupasta, mutta huollot, korjaukset yms. tekee firma nimeltä InfoCare Oy. Kun tein ilmoituksen viasta, luvattiin uusi telkkari kotiin kannettuna viikossa(heillä ei ollut varastossa yhtään valmiina, muuten olisi pitänyt kai tulla jopa nopeammin), mutta kun ei niin ei.

Meinasin, että tekisin kirjallisen reklamaation Verkkokaupalle tästä asiasta. Vikahan ei varsinaisesti ole heidän, mutta ei InfoCareltakaan mitään korvauksia/hyvityksiä voi vaatia, kun en heille ole mitään maksanut. Kai perusteena voisi olla se, että olen pettynyt Verkkokaupan yhteistyökumppaniin eli InfoCareen.

infocare on paska firma. siinä kaikki lyhyesti. ostin noin kaksi vuotta sitten lcd-monitorin postimyynnistä. ruutu oli viallinen ja takuun hoiti myös infocare.
kaikki vastaukset ko. firmasta olivat melko ympäripyöreitä ja uuden monitorin saaminen kesti lopulta muistaakseni 3 kuukautta.

otin tietysti kuukauden odottelun jälkeen yhteyttä kaupungin kuluttaja-asiamieheen, jonka mukaan vastuu takuuhuollon/vaihdon viivästymisestä kuuluu myyjäliikkeelle. pitkällisen pyörittelyn jälkeen sain kuitenkin infocarelta hyvitykseksi erään tuotteen.

kannattaa tutustua kuluttajansuojalakiin, sillä luultavasti sinunkin tapauksessasi verkkokauppa on vastuussa myymästään tuotteesta.

Vituttaa vanhempien negatiivinen asia kuntosaliharrastukseeni. Isä valittaa, että kaikki rahat menevät proteiiniin. Mitäs olen ostanut? MassBlastia ämpärillisen ja ProFX juomaa kouluun. Epäilevät vielä että koulukin menisi huonosti:( Yläasteen keskiarvo sentään 9.3..........

salkkarit on alkaneet, voi vittu, tyttöystävä kattoo joka päivä ja kohta alkaa bb2 siis skeidana, sekin vielä, paskaa noin 2 h per päivä, muutto suunnitelmissa....

Miksi vitussa on olemassa punttisaleja joiden yla- ja alataljassa painot loppuvat 90 kiloon ja miksi nämä eivät varoita viattomia sisäänpyrkijöitä?

Vittu!! Kaikki on perseestä... Nyt potkii kyllä elämä päähän.

Samaa ollut täälläkin lähiaikoina liikkeellä.. Tuntuu siltä, että kaikki asiat kaatuvat samaanaikaan päälle. Muutaman postauksen olen tähänkin threadiin asian tiimoilta laittanut.. Tällä hetkellä itsellä tuntuisi hiukan helpottavan, mutta silti erinäiset asiat ovat kokoajan mielessä..

Kaikesta selviää niinkuin täällä mullekkin sanottiin.. Tsemppiä!!:thumbs:

infocare on paska firma. siinä kaikki lyhyesti. ostin noin kaksi vuotta sitten lcd-monitorin postimyynnistä. ruutu oli viallinen ja takuun hoiti myös infocare.
kaikki vastaukset ko. firmasta olivat melko ympäripyöreitä ja uuden monitorin saaminen kesti lopulta muistaakseni 3 kuukautta.

otin tietysti kuukauden odottelun jälkeen yhteyttä kaupungin kuluttaja-asiamieheen, jonka mukaan vastuu takuuhuollon/vaihdon viivästymisestä kuuluu myyjäliikkeelle. pitkällisen pyörittelyn jälkeen sain kuitenkin infocarelta hyvitykseksi erään tuotteen.

kannattaa tutustua kuluttajansuojalakiin, sillä luultavasti sinunkin tapauksessasi verkkokauppa on vastuussa myymästään tuotteesta.
Kiitos neuvosta! Venytän pinnaani tämän viikon vielä(oon lähdössä laivalle, joten nyt ei voi murehtia ko. asiaa :) ), ja jos ongelma jatkuu, on elämäni ensimmäinen yhteydenotto kuluttaja-asiamiehelle tosiasia.

3 kuukautta... Ei jumalauta!

Ei vituta ankarasti mutta on se kiva herätä neljän maissa vitunmoiseen sateeseen ja ukkoseen, eikä sen jälkeen tietenkään saa unta. Silmiä särkee ja selkää kolottaa.

Nokia voi haistaa ison paskan. :curs:

Sain eilen uuden puhelimen toimintaan ja se hajosi saatana ekana päivänä.
Sitä edeltävä puhelin on myös Nokia ja toimi viikon, ennen kuin se piti viedä huoltoon. Oli muuten yhteensä huollossa 5 kertaa. Todellista suomalaista laatua perkele.

Soittelinkin sitten kuitenkin samantien Kuluttajavirastoon telkkariasian tiimoilta. Minulle neuvottiin odottelemaan vielä yhden viikon verran. 3 viikkoa on kuulemma "normaali" aikaraja, jonka ylittyessä olisi perusteita alkaa toimimaan.

Ensin pitäisi lähestyä kauppiasta reklamaatiolla ja jos siihen ei viikon kuluessa tule minkäänlaista vastausta, voi kuluttaja-asiamies alkaa hoitamaan asiaa. Paska homma sinänsä, heilläkin on kuulemma melkoiset jonot näissä käsittelyissä! :(

Inskan tapaus vaikuttaa aika lailla samanlaiselta kuin omani. Olisikohan sinunkin aika kysellä apua kuluttajavirastolta?

Back
Ylös Bottom