Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^ :D
Sori.
Ei saatana. Tollanen syö miestä.![]()
Laitetaan tännekkin :curs:
"Olemme saaneet valituksia koskien moottoripyörien pysäköintiä.
Kiinteistön asukkaat ovat häiriintyneet pyörien liikkeelle lähtö- ja paluumetelistä. Monet ovat olleet lisäksi huolissaan pyörien säilymisestä ehjänä lapsien leikkiessä piha-alueilla. Kysymyksiä on herännyt myös paloturvallisuudesta, varsinkin viimekesäisen ***** 2:n huoneistopalon jälkeen.
Näistä syistä johtuen olemme päättäneet kieltää moottoripyörien säilyttämisen nykyisessä sijainnissaan.
Kehotamme teitä ottamaan yhteyttä kiinteistöhuoltoonne parkkipaikan varaamiseksi pysäköintialueelta.
Pahoittelemme muutoksen mahdollisesti aiheuttamaa mielipahaa ja vaivaa."
a) Äänet. Huvittavaa sinänsä että olen joka helkkarin kerta työntänyt pärrän alas parkkipaikalle ennen käynnistämistä. Samoin sammuttanut koneen vauhdissa ennen sisäpihalle tuloa. Hiljanen tuo on muutenkin..
b) Lapset. Siis mitä v... ? Onko se mun ongelma jos äitit ja isukit ei osaa huolehtia irma-jormistaan niin etteivät leikkiessään riko parkissa olevia moottoripyöriä? Tilaa on. Ymmärtäsin jos mulla ois spora parkissa hiekkalaatikossa. Viekää lapset hoitoon jos ette osaa hoitaa niitä!
c) Paloturvallisuus. HÄH? Syttyykö hepo itsestään tuleen yöllä parkissa ollessaan? Ei helvetti, vaarallinen vekootin. Toisekseen miten mun moottoripyörän parkkeeraus liittyy siihen että joku spurgu kännissä polttanut saunansa. 3. KERROKSESSA! Aika sama asia.
Ei tässä muuten mutta sisäpihalla se sais olla katoksen alla, piilossa ohikulkijoilta ja LUKITTUNA kettingillä tarkoituksen mukaiseen tolppaan. Se ei ole siinä kenenkään tiellä. :wall:
Täytyy sanoa, että mua ainakin vituttaa naapurin äijä, joka päryttele sillä paska moottoripyörällään aina 30 sekkkaa ennenkuin lähtee pihasta. SAatana joka aamu vielä. En tiedä miten asiat teidän taloyhtiössä on...

harlikan äänet käy kyllä hermoon ajaa ne sitten missä tahansa:D. naurettavaahan tuo kuitenkin on että HC76 on alettu jo ihan vainoaan tuosta asiasta, naapurit on vaan kateellisia kun ei niillä itellä oo varaa moiseen![]()
Mulle ei vittuilla! :lol2:Moottoripyörien äänet ei niinkään haittaa, vaikka harrikat tosiaan hauskaa pörinää pitävätkin. Enemmän vituttaa ne pikkumopot joista lähtee helvetillinen "kimeä" pörinä :DKuka helvetti muuttaa kerrostaloon vilkkaan kadun varteen jos äänet vituttaa?
Enemmän vituttaa ne pikkumopot joista lähtee helvetillinen "kimeä" pörinä :D
Enemmän vituttaa ne pikkumopot joista lähtee helvetillinen "kimeä" pörinä :D
tänään salilla joku ukko vaihtoi treenin jälkeen housut siinä salin puolella.kesti mullakin puoli vuotta ennen kuin sain tietää että sielä on pukuhuone..
![]()

Elikkä itse et tuon ½v aikana vaihtanut vaatteita treeniin ollenkaan ?![]()
![]()

Eriasia on tietysti 35+ kg kässärit, joita ittekki tiputtelen ellei kaveria oo lähistöllä. Sillonkaan en varmasti suorilta.

mitäs eroa siinä on... joku saattaa pitää tuota idioottimaisena vastaavasti..![]()