Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä itse et tuon ½v aikana vaihtanut vaatteita treeniin ollenkaan ?![]()
![]()

Vituttaa, kun reilut 2 viikkoa sitten on tilattu vaihto uuteen vastaavaan malliin, eikä uutta laitetta ole VIELÄKÄÄN tuotu!Sinpusher sanoi:Allekirjoittanut on ilmiselvästi jonkinlaisen pahan kirouksen alla... Ostin toissapäivänä 1200 euron lcd-telkkarin, ja se levisi tunnin käytön jälkeen! *klips* (koko tilitys sivulla 984)
Telkkari on ostettu Verkkokaupasta, mutta huollot, korjaukset yms. tekee firma nimeltä InfoCare Oy. Kun tein ilmoituksen viasta, luvattiin uusi telkkari kotiin kannettuna viikossa(heillä ei ollut varastossa yhtään valmiina, muuten olisi pitänyt kai tulla jopa nopeammin), mutta kun ei niin ei.
Meinasin, että tekisin kirjallisen reklamaation Verkkokaupalle tästä asiasta. Vikahan ei varsinaisesti ole heidän, mutta ei InfoCareltakaan mitään korvauksia/hyvityksiä voi vaatia, kun en heille ole mitään maksanut. Kai perusteena voisi olla se, että olen pettynyt Verkkokaupan yhteistyökumppaniin eli InfoCareen.
Vittu!! Kaikki on perseestä... Nyt potkii kyllä elämä päähän.
Vittu!! Kaikki on perseestä... Nyt potkii kyllä elämä päähän.
Kiitos neuvosta! Venytän pinnaani tämän viikon vielä(oon lähdössä laivalle, joten nyt ei voi murehtia ko. asiaainfocare on paska firma. siinä kaikki lyhyesti. ostin noin kaksi vuotta sitten lcd-monitorin postimyynnistä. ruutu oli viallinen ja takuun hoiti myös infocare.
kaikki vastaukset ko. firmasta olivat melko ympäripyöreitä ja uuden monitorin saaminen kesti lopulta muistaakseni 3 kuukautta.
otin tietysti kuukauden odottelun jälkeen yhteyttä kaupungin kuluttaja-asiamieheen, jonka mukaan vastuu takuuhuollon/vaihdon viivästymisestä kuuluu myyjäliikkeelle. pitkällisen pyörittelyn jälkeen sain kuitenkin infocarelta hyvitykseksi erään tuotteen.
kannattaa tutustua kuluttajansuojalakiin, sillä luultavasti sinunkin tapauksessasi verkkokauppa on vastuussa myymästään tuotteesta.
), ja jos ongelma jatkuu, on elämäni ensimmäinen yhteydenotto kuluttaja-asiamiehelle tosiasia.Kyllä tämäkin nyt hieman vituttaa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1219114