Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyseinen hemmo oli noin 120kg tyyppi, jota ilmeisesti vitutti tehdä pienillä painoilla nopeuspenkkiä, en tiedä. Jos se olis joku koulupoika ollu nii enpä olis varmaan noteerannu. Mutta kun tyypistä näki selvästi että ne saa hallitusti alas, mutta ei vaan viitti/jaksa. :curs:

Tarkennan vielä että en mä mistään rinnalta saatikka suorilta niitä tiputa, vaan saattelen nätisti loppuun asti ilman helvetillistä ryskettä. Olkapäät vaan tykkää kyttyrää. :D

Moottoripyörien äänet ei niinkään haittaa, vaikka harrikat tosiaan hauskaa pörinää pitävätkin. Enemmän vituttaa ne pikkumopot joista lähtee helvetillinen "kimeä" pörinä :D

Toi on muuten totta, joskus menee ohi sellaisia korviasärkeviä ujeltajia, että tekis mieli heittää jollain. Harrikkassahan on mahtava miehekäs ryske, ei se yhtään häiritse vaikka kuuluu hyvin tänne kuudenteen asti, lämmittää vaan kun siinä äänessä on asennetta.. tosin ei niitä jyristele tosta aamulla sianpieremän aikaan.

Päivän vitutus vois sit olla se, ettei oo juuri toivoa missään nähtävissä olevassa tulevaisuudessa ajaa omaa harrikkaa.. ei tietoakaan töistä ja rahasta :itku:

Vituttaa leikkauksesta toipuminen, sairaslomaa vähintään 3kk (ei hyvä työnarkomaanille) sekä treenitaukoa 3-6kk...Painokin tullu masennuksen siivittämänä viikossa jo 4kiloa alas :curs:

TV-lupamaksun maksupäivä prkl... Onneksi on myös palkkapäivä.

Perkeleen polvi niksahti eilen treeneissä potkiskellessa. Kävellessä ei haittaa, mutta jalkaa koukistaessa, eli istuessa tai kyykkiessä, kuuluu naksahdus ja tuntuu kipua. Toivottavasti menee ohi itsekseen, tässä odotellessa taidan jättää jalkatreenin yhteydessä kyykyt väliin. Jos nyt uskaltaa jalkoja treenata muutenkaan. :( Onneksi on sentään lisenssivakuutus voimassa jos pitää lääkäriin lähteä tuota näyttämään.

:offtopic: Mutta eihän sellaisia maksella. (:arvi: )
No itse olen sen tunnollisesti (Tyhmä kun olen) aina maksanut. Jotenkin ahistaisi aina tarkistaa ovisilmästä kuka siellä nyt on tulossa tai sopia kavereiden kanssa "terminator"-koputuksista. Ja tuleehan sieltä Yleltä vaikka mitä, esimerkiksi... no... :D

:offtopic: :n :offtopic: Nättejä uusia kuvia näköjään Ex-Taviksella galleriassa.

...QUOTE]

Mulla taas toimii se ihan mainiosti etten maksa,sillä kukaan kaveri ei yleensä ensin soittamatta muutenkaan astele ovelle. Kun jätän satunnaisille vierailijoille ovet avaamatta, niin jääpähän samalla kuulematta uskontoansa levittävien "sanomat". Oikeasti on hyvä että joku kuitenkin maksaa ja tiedän, että pitäisi itsekin ottaa itseään niskasta kiinni. Saamaton, vanha ja laiska -on vaan niin vaikea muuttaa tapojaan. :D

OT-vastaus: TheSamille kiitokset noistakin kuuluu. :)

Menin urheasti töihin (tai no ei se mikään oikea työ ole, palkaton työharjoittelu (sekin vituttaa)) todella huonosti nukutun yön jälkeen lievässä flunssassa/kuumeessa. Tietokoneesta on viety hiiri, tuoli kadonnut ja työ"kaverit" vaan vittuilee. Vituttaa.

Saamaton, vanha ja laiska -on vaan niin vaikea muuttaa tapojaan. :D
Saamaton, vanha ja laiska... Minusta tuntuu, että nuo sopii paremmin meikäläiseen. Tai ainakin tuo vanha. :D No niin, ja minä sitten maksan sinunkin lupamaksut prkl... :lol2:

Mikä perkele siinä on, että aina, kun päätän jättää kaikki karkit ja pullat ja jäätelöt kokonaan pois, niin sit alan kärsiä kauheasta päänsärystä? :wall: Vieroitusoireita.. :jahas: Hmm..

Saamaton, vanha ja laiska... Minusta tuntuu, että nuo sopii paremmin meikäläiseen. Tai ainakin tuo vanha. :D No niin, ja minä sitten maksan sinunkin lupamaksut prkl... :lol2:

:D Aivan, hyvä työnjako!

:D Aivan, hyvä työnjako!
Paitsi, että miten minä tästä hyödyn.:jahas: Naiset taas vedättää kuin pässiä narussa...:(
Mikä perkele siinä on, että aina, kun päätän jättää kaikki karkit ja pullat ja jäätelöt kokonaan pois, niin sit alan kärsiä kauheasta päänsärystä? :wall: Vieroitusoireita.. :jahas: Hmm..
Ettei vaan kokonaishiilaritkin tippuisi samalla rajusti. Voipi aiheuttaa tuota päänsärkyä.

Paitsi, että miten minä tästä hyödyn.:jahas: Naiset taas vedättää kuin pässiä narussa...:(

Olet kuitenkin ihan tyytyväinen. ;) Hei OT loppuu nyt, kun hylkään tietokoneen vähän pitemmäksi hetkeksi. :rolleyes:

Olet kuitenkin ihan tyytyväinen. ;) Hei OT loppuu nyt, kun hylkään tietokoneen vähän pitemmäksi hetkeksi. :rolleyes:
Tyytyväinenkin pitäisi vielä olla, vaikka nyt vielä hylätäänkin. Ei kai tässä auta muuta kun tyytyä osaansa.
bye5.gif
:itku:

Salikomediaako?

Toimiikohan tämä, vastaan ensimmäistä kertaa?

Tapahtui noin 15 vuotta sitten turkulaisessa kuntokeskuksessa. Oltiin edellisenä iltana istuttu pitkään ravintolassa, joten kaverini päätti ottaa vähän rauhallisemmin ja mennä vain solariumiin, sellaiseen maattavaan malliin. Edellisen illan ruoka/juomavaliosta johtuen kaverillani oli hiukan vatsa sekaisin, joten kun se siellä solariumissa pieraisi, tuli siltä sellaiset kunnon ripulipaskat mukana. Solariumin puhallin levitti tietysti tämä tappavan hajun nopeasti koko huonosti ilmastoituun kuntosaliin. Ko. solarium kopista oli tietysti paperipyyhkeet loppu, joten kaveri kietaisi pienen pyyhkeen mallia "käsipyyhe" osittain paskaisen ruhonsa peitoksi ja säntäsi salin poikki miesten pukuhuoneeseen, josta tietysti oli myös vessapaperi ja käsipyyhkeet loppu. Lopulta niitä löytyi vasta naisten pukuhuoneesta, ja kaveri putsaamaan jätöksiään solariumiin.

Koska tapahtumasta jo paljon aikaa, en enää muista, oliko salilla paljon treenareita, mutta jos oli, niin oli varmasti mieleenpainuva treenikerta. Itse emme kehdanneet kyseisellä salilla käydä vähään aikaan.

Tänään salilla teki mieleni käydä läppäsemässä jotain ukkoa joka oli tuonut ilmeisesti ensikertalaisen vaimonsa mukanaan, kun siinä se sille naiselle dippiä yritti opettaa..

Ensin totesi että ne dippilaitteet rikkoo olkapäät joten kannattaa tehdä sellaisessa kyykkyasennossa vapaata penkkiä hyväksikäyttäen. Noh, ei siinä mitään, mutta kun nainen valitteli että sattuu olkapäässä eikä miehen mielestä mennyt tarpeeksi alas, meni tämä neropää painamaan naisen hartioista väkisin alemmas :eek: Hiljennyin puuskutukseltani kuuntelemaan että pamahtiko olkapää, mutta ei onneksi mitään sen ihmeempiä tapahtunut kun että tiuskivat loppu treenin toisilleen :rolleyes:

Back
Ylös Bottom