Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ankeuttaa ku tulokset tippuu tippumistaan vaikka treenaan ja syön oikein.

Replay koita jaksaa, muista että kaikki kääntyy vielä parhain päin!

PP keksi että yksi asiakasprojekti pitäisi tehdä pois alta ennen lomia vaikka puhe oli alkuviikosta että homman voi tehdä lomien jälkeen. Kaiken lisäksi tässä on vielä eräs toinenkin homma menossa jonka kerkeää saada huomisiltapäiväksi valmiiksi kun oikein kiirettä pitää. Lomien oli tarkoitus alkaa huomenna.

Vittu mitä adhockeyta. Tuli kyllä lauottua suu puhtaaksi sille käärmeelle, perkele. Saatanan saatana. Joutuu vissiin motiveissönin rippeet keräilemään tuolta lattialta :curs:

Voimia Replaylle.

Omat murheet tuntuvat varsin vähäpätöisiltä tuommoisen jälkeen.
Mutta laitetaan nyt kuitenkin. Ihmissuhteista siis kyse.
A.t.K 28.04.06 sanoi:
Ylläoleva tilanne päätyi ehkä vissiin siihen ettei kaverisuhde ole enää mahdollinen...
Ja juuri näinhän siinä sitten kävi. Hieno homma, NOT. On kai sitä :david:

Hävettää nuo omat vuodatukset kun lukee threadia tarkemmin. Syvimmät osanottoni Replaylle, voimia teille!

Voi perkele mun treenituloksia. Kolmessa viikossa on kondis sen verran kova, että kaikesta on saanut poistaa 10 kiloa päältä. Täähä menee hyvin. Saa nähdä, saako näitä kolmessa viikossa takasinkin...

Tulipa tässä mieleen yksi tapaus, joka ei kyllä ole komediaa, mutta en jaksa etsiä/aloittaa uutta keskustelua.

Eli n. 2,5 vuotta sitten kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja väänsin penkkiä 35 kilolla niin hoksasin vähän vanhempia poikia(olivat treenanneet selvästi useita vuosia, n.18 vuotiatia.), jotka osoittelivat minua ja nauroivat. Muutenkin teki tiukkaa edes kehdata nostella niin pienillä painoilla. No ei siinä vielä mitään, 2 päivää sen jälkeen kyykkyä kun tein hurjalla 40 kilolla, joka tuntui helvetin painavalta, niin samat kaverit tulivat ihan viereen kyylään ja nauramaan. Se viimeinen tikki tuli kun pidin sarjojen välisä taukoa niin pojat pistivät lisää painoa ja kyykkäsivät itse ja melkein pakottivat minuakin yrittämään. Oliskohan siinä ollut n.100 kiloa, mikä ei olisi varmaan edes noussut telineistä silloin. No vaihdoin painot hirveässä paineessa takaisin 40 kg:aan ja kyykkäsin taas poikien naurun säestämänä. Onneksi siihen tuli sitten joku isompi äijä ja heitti pojat ulos salista. Oli niin lähellä ettei olisi ollut viimeinen kerta silloin salilla että....:david: Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.

Voi saatanan saatana mitä vitun pellejä. Ei jumalauta. Ei vittu jos näen tuollaista toimintaa salilla, niin annan selkään. Aloittelijoita ollaan kaikki joskus oltu, eikä kukaan nosta "isoja" rautoja heti alkuunsa. Yhtään tarvitse hävetä. Ainakaan meidän salilla ei kukaan oikeasti iso tyyppi suhtaudu ylimielisesti aloittelijoihin, vaan päinvastoin autetaan jos kysytään.

Olen kyllä pannut merkille, että kaikkein omahyväisimpiä salilla kävijöitä ovat juuri nämä vasta teini-iän ohittaneet sällit, jotka ovat sen 4-12 kk salilla kerenneet käydä, pyllistelevät 100 kilolla kyykyssä sarjaa, kissanselkä C kirjain mavettavat 120 kg ykkösen ja runkkaavat penkissä 80 kg. Ykkösrunkautusten jälkeen tottakai marssitaan ympäri salia polleana potkien telineitä ja aina välissä vilkuillaan peiliin että näkyykö se hapa nyt sieltä... :curs:

Onneksi vakisalilla ei tällaisia juuri näy, muualla olen sitten saanut niitä katsella.

Edit: Tuli mieleen yksi juttu, kun kaveri vuosia sitten kokeili salitreeniä. Teki penkissä n. 50 kilolla hätäistä sarjaa, kun siihen tuli joku sika virnuilemaan pilkallisesti, ja alkoi tekemään hauista kaverin jälkeen tuolla painolla. Loppui kaverin itsetunto ja motivaatio siihen. Ei ole käynyt salilla sen jälkeen...

Tämä tapahtui joskus 1,5 vuotta sitten, kun aloittelin salitreeniä: Tehtiin kaverin kanssa hauista (polleana tottakai) jollain 10 kg massiivisilla painoilla (tiukkaa sarjaa vielä), kun siihen tuli joku tyttö, ja 0wnasi newbiet totaalisesti ottamalla nuo 10 kg painot meidän jälkeen ja lämmittelemällä niillä tiukempia sarjoja varten. Katseltiin salin toiselta puolelta, kuinka miehuutemme illuusio särjettiin silmänräpäyksessä. En kuitenkaan lopettanut treeniä tuohon. :D

No ei saatana mitä jannuja. Lohduttaudu sillä että voit tehdä hauiskääntöjä niillä jätkillä kunhan olet treenannut ahkerasti.

Voipi olla että voisin jo nyt tehdä:D

Todella masentavaahan tullainen käytös on. Muistan kun mietin monta päivää että uskaltaisikohan sinne salillekin mennä. No onneksi sain pala kurkussa mentyä sitten sinne. Vähitellen sitä sitten uskalsi jo kävellä normaalisti ja tehdä itselleen sopivilla painoilla, vaikka muut katsoivatkin.

Olin vasta aloittanut salilla käynnin ja olin ensimmäisiä kertoja salilla yksin, ilman treenikaveia siis. Kaikki laitteet eivät vielä ollet tuttuja ja päätin kokeilla hack-kyykkyä. Joku oli jättänyt painoja laitteeseen ja nopealla silmäyksellä näin vitosen kiekot molemmin puolin. Noh, "kyllähän tuollaiset painot multakin nousee..." Asetuin laitteeseen, päästin lukot irti ja aloin laskea. Yllätys oli kova kun tajusin, etten millään ilveellä jaksa nousta kyykkyasennosta takaisin ylös. Ähisin ja puhisin siinä aikani ja yritin epätoivoisesti lukita kelkkaa, mutta ei auttanut. Ketään pelastajaakaan ei ollut samassa huoneessa. Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin antaa kelkan mennä ihan alas asti ja itse alistua sinne alle. Siinä sitten istuin sikiöasennossa, polvet suussa. :D Ensimmäinen reaktio oli tietenkin "Näkikö kukaan?". Kun olin könynnyt kelkan alta ylös ja koonnut itseni, katoin tarkeemin painoja. Ja ah, siellähän lötkötti vielä toiset vitosen kiekot aluksi näkemieni takana. Ja 20kg oli mulle ISO paino.

Sitten vasta alkoi hävettämään, kun tajusin, että hack-kyykky on suoraan oviaukon edessä ja salin toiseessa huoneessa on peili suoraan sitä vastapäätä. Ties kuinka moni on sieltä nähnyt tapauksen, tai oikeastaan heijastuman siitä. :nolo: Pyysin jonkin ajan kuluttua yhtä miestä nostamaan kelkan ylös (en itse olisi jaksanut) ja en maininnut sanallakaan, että minä olisin sen sinne alas saanut. Kyllä setällä vähän hymyilytti. :D Arvatkaa olenko koskenut tuohon helvetinkoneesen sen jälkeen. :jahas:

Tulipa tässä mieleen yksi tapaus, joka ei kyllä ole komediaa, mutta en jaksa etsiä/aloittaa uutta keskustelua.

Eli n. 2,5 vuotta sitten kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja väänsin penkkiä 35 kilolla niin hoksasin vähän vanhempia poikia(olivat treenanneet selvästi useita vuosia, n.18 vuotiatia.), jotka osoittelivat minua ja nauroivat. Muutenkin teki tiukkaa edes kehdata nostella niin pienillä painoilla. No ei siinä vielä mitään, 2 päivää sen jälkeen kyykkyä kun tein hurjalla 40 kilolla, joka tuntui helvetin painavalta, niin samat kaverit tulivat ihan viereen kyylään ja nauramaan. Se viimeinen tikki tuli kun pidin sarjojen välisä taukoa niin pojat pistivät lisää painoa ja kyykkäsivät itse ja melkein pakottivat minuakin yrittämään. Oliskohan siinä ollut n.100 kiloa, mikä ei olisi varmaan edes noussut telineistä silloin. No vaihdoin painot hirveässä paineessa takaisin 40 kg:aan ja kyykkäsin taas poikien naurun säestämänä. Onneksi siihen tuli sitten joku isompi äijä ja heitti pojat ulos salista. Oli niin lähellä ettei olisi ollut viimeinen kerta silloin salilla että....:david: Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.

Voi jumal****! Säälittäviä jätkiä!:curs: Olisin itte mennyt varmasti väliin riippumatta jätkien koosta. Toi on naurettavaa!:wall: Näitä mestareita löytyy aina ja kouluissa varsinkin.

Onneksi pääsit yli tapahtumasta ja jatkoit salilla käymistä. :worship:

Kun olin yläasteella koulullamme oli sellainen erityisluokka, että keräsi kaikki vaikeimmat tapaukset naapurikunnilta sinne. No kun ne "vaikeat" nuoret sitten liikku "normaalien" koululaisten kanssa kokoajan, niin ei sellaista päivää ollut ettei joku "ei-erityisluokkalainen" ollut kovan kiusaamisen kohde.
Liikuntapaikassamme oli sali, jossa kiusaamista varsinkin tapahtui. Itse olin erityisluokkalaisten kanssa ihan hyvää pataa, mutta melkein kaikilla muilla oli ongelmia. Siellä salilla joutui sitten ihan tosissaan puolustamaan kiusattavia (sanallisesti useinmiten). Esim. monasti jonkun penkkiä vääntäessä erityisoppilaat painoivat tangon pakolla penkaajan rinnalle ja painoivat kovaa ja pitkään. Ihme ettei ikinä mitään hirveen pahaa tapahtunut vaikkakin muutamia kertoja tuli lääkäri/sairaalareissuja... Että sellaista "mustaahuumoria".:rolleyes:

edit. kirjoitusvirheitä...

Tupla-J jos tulokset tippuu, niin pidäppä viikon totaalitauko puntista ja mene uudelleen.
Mun olis varmaan ollut asiallista tossa vihjata, että niissä kolmessa viikossa siis en käynyt puntilla. Ku pari hassua kertaa. Ja treenasin mitä sattu. Paluu ohjelman pariin tuotti hyvin karun paluun todellisuuteen. Ei nää voimatasot nouse ku treenaamalla.

Jostakin on aina pakko aloittaa. Älä vaan anna periksi. Voit nauraa partaasi kun treenaat kovaa ja meet vielä joku vuosi ko. äijistä ohi ja heittämällä.
Oikea asenne kun etä jättänyt kuitenkaan sarjoja tekemättä vaikka "kokeneemmat" tuli naureskeleen.

Back
Ylös Bottom