Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tossa vaiheessa kun alkaa ventovieraiden ihmisten ostokset vituttamaan niin pitää kyllä alkaa tarkkailemaan niitä omia verenpaine-, ja stressitasoja... Parempi olla vähemmän utelias jos toisten kärryjen sisältö voi saada aihetta vitutukseen.

Mun verenpaine- ja stressitasot on tällä hetkellä ihan ok, ei hätää:) Ehkä tämän voi ajatella niin, että kun omat asiat eivät vituta niin toisten asiat alkavat vituttamaan. Syy, miksi tuo tilanne rupes niin paljon keittämään oli tämä: sairaaloisen ylipainoinen ihminen ostaa pelkästään haitallisia elintarvikkeita, jotka lisäävät ylipainoa entisestään. Tämän ja satojentuhansien muiden ylipainoisten (siis itse aiheutettu ylipaino) sairauksien vuoksi terveydenhuoltomenot kasvavat, minkä vuoksi verotus kovenee ja muut joutuvat niiden mässäilystä kärsimään. On muuten helvetin kaukaa haettu vitutuksen syy:D

edittiä

Mun verenpaine- ja stressitasot on tällä hetkellä ihan ok, ei hätää:) Ehkä tämän voi ajatella niin, että kun omat asiat eivät vituta niin toisten asiat alkavat vituttamaan. Syy, miksi tuo tilanne rupes niin paljon keittämään oli tämä: sairaaloisen ylipainoinen ihminen ostaa pelkästään haitallisia elintarvikkeita, jotka lisäävät ylipainoa entisestään. Tämän ja satojentuhansien muiden ylipainoisten (siis itse aiheutettu ylipaino) sairauksien vuoksi terveydenhuoltomenot kasvavat, minkä vuoksi verotus kovenee ja muut joutuvat niiden mässäilystä kärsimään. On muuten helvetin kaukaa haettu vitutuksen syy:D

edittiä
Jeps. Ymmärrän hyvin vitutuksen tästä aiheesta.. Vituttaa kun näiden ihmisten asenne vakaviin sairauksiin on monesti tällainen... "Joo, artroosia on polvessa, sepelvaltimotauti on, aivoinfarkti on vaan ajan kysymys...
Siis kyllä mulla pitää olla oikeus syödä mitä huvittaa kun mä verojakin maksan...":rolleyes:

VITUTTAA KUN EI VOI MENNÄ KATSOMAAN OLOHUONEESEEN JALKAPALLOA ITALIA-SAKSA, kun tuo yksi helvetin vastarannankiiski on siellä. VITTU että vituttaa nämä parisuhteet välilä.

Olis varmaan kannattanu pitää se juhannuksena tavattu tyttö ihan vaan yhden yön juttuna. No hyvä että tajuttiin jo tässä vaiheessa lopettaa suhde.

Sain eilen sähköiskun pesukoneesta tässä uudessa kämpässä! Onneks en jääny kiinni. Ei varmaan oo kytketty maadotuksia niihin pistorasioihin tai sit maa on kytketty nollajohtimeen. Lisäksi keittiössä kolme(!) pistorasiaa, jotka ei toimi ollenkaan. Mitä lie muuta löytyykään, kun saan tänään yleismittarin ja pääsen mittailemaan. Vuokraisäntä oli lisäks laittanu vessaan halogeeneillä olevan peilikaapin ja ihmetteli, kun se ei toimi. Noh, tutkailin sitä hetken, niin tuskin sekään ilman sähköä toimii...tosi turvallisen oloiset sähkötyöt. Varmaan on vielä itte asentanu! Vittu näitä "tee se itse" miehiä, joilla ei ammattitaitoa ole!

Sen jälkeen sit soittoo vuokraisännälle...

Ottaa pannuun aika rojalisti. Tentissä käväsin, ja pää ammotti tyhjyyttään. Oli kun en olis lukenut sanaakaan, ei tullu paperille yhtään sanaa.

Mitäpä jos vähentäisin mesettämistä ja ryypiskelyä ja ihan vaihteeksi kokeilisin oikeaa opiskelua ja välillä ihan jopa muistiinpanojen tekemistä? :jahas:

alkaa pikkuhiljaa kyrpiä ku ei oo oikeen saman henkisiä kavereita..
eikä siinäkään mitään, voin mä olla siihen pilveen koskematta ja ym,tekee vaan pahaa kattoo ku jotkut kaverit pelleilee ja ei kamalasti viitti moralisoimaan rupee, ite ne asiat on tajuttava.

ja sekin on kiva et kavereina erilaisii ihmisiä,mut mun mielestä kellään ei pitäs olla mitään oikeutta tulla tuomitsemaan mm. mun salilla käyntiä..
en mä asiata niille oikeestaan enää puhukkaan,mut jos vaik tulee jotenkin puheeks et oon ollu salil ni katotaan ku halpaa makkaraa..

välil miettiii et miks ees on tiettyjen ihmisten kaveri..tottumuksesta?
mä meinaan ite haluun tukea frendejä asioissa ja kuunnella ja pitää hauskaakin, heittää aivot hetkeks narikkaan, mut joku ei enää toimi.
vikaa on mussakin ku en ite puhu asioista mitkä mua painaa, mut eipä kukaan koskaan helövetti koskaan mitään kysykkään multa!
mut mulle kyl kelpaa soitella ja apuu pyytää ku itellä on ongelmia..
Mut mitäs vittua mä täs valitan, ei mua kukaa käske olee ns. "tossun alla"..

pitäs ostaa itelleen vähä munaa vissii ;)

Ottaa pannuun aika rojalisti. Tentissä käväsin, ja pää ammotti tyhjyyttään. Oli kun en olis lukenut sanaakaan, ei tullu paperille yhtään sanaa.

Mitäpä jos vähentäisin mesettämistä ja ryypiskelyä ja ihan vaihteeksi kokeilisin oikeaa opiskelua ja välillä ihan jopa muistiinpanojen tekemistä? :jahas:

Sama. Paitsi että kirjoitin hatusta viisi sivua paskaa.

Rassaa, kun joutuu tekemään töitä näin helvetin ahneen, laiskan, kaikkitietävän ja lapsellisen porukan kanssa. Lähemmäs 40-vuotiaat ja ylikin olevat käyttäytyvät kuin kakarat, tekevät työtä asiallisesti vain jos huvittaa ja vielä varastavat muutakin kuin klemmareita. Ja kaikki tiedetään ja osataan paremmin.

Kun siinä sitten sanoo "Kyllä se toimii jos tekee näin. Eikö muka?" Tulee vain pitkä hiljainen katse aivan kuin olisin vaihtanut indokiinalle tai kysynyt maailman tyhmimmän kysymyksen. Rupean lobbaamaan tuon porukan tehtävien ulkoistamista. Aliurakoitsijat saavat samat hommat tehtyä kaksi kertaa nopeammin.

alkaa pikkuhiljaa kyrpiä ku ei oo oikeen saman henkisiä kavereita..
Turhan vähän niitä on itelläkään, suurinta osaa kiinnostaa enimmäkseen viina ja ympäriinsä paneskelu. Meitsiä ei nappaa oikeen kumpikaan, sen sijaan ois tarkotus keskittyä itteni elämässä eteenpäin vientiin ja itseni muuttamiseen paremmaksi ihmiseksi. On ällistyttävän vaikea löytää ihmisiä, jotka tekee vapaa-ajallaan muutaki ku tuhoovat itseään paheiden ylikäytöllä tai kattovat telkkaria.

On ällistyttävän vaikea löytää ihmisiä, jotka tekee vapaa-ajallaan muutaki ku tuhoovat itseään paheiden ylikäytöllä tai kattovat telkkaria.

Aiheeseen liittyen: vituttaa ihmiset, joiden mielestä olen pahemman luokan hullu kun mulla ei ole telkkaria. Newsflash: sieltä ei tule mitään, mitä haluan katsoa. Onko pakko ostaa silti? Vittu.

...heh, itse asiassa vituttaa pikkuisen etten näe Ranskan matsia. Kun ei ole telkkaria enkä tykkää istua baarissa semmoista katsomassa :jahas:.

Tuo Soittopelin juontaja aiheuttaa kyllä niin suuren persettä repivän vitutuksen ettei mitään rajaa. :curs:

Ei tämä ole vitutusta vaan syvää surua, mutten jaksa etsiä parempaakaan ketjua tai perustaa uutta.

Kuopuksemme kuoli tänään aamuyöllä vähän reilun 7 kuukauden ikäisenä. Sydän petti pienokaisemme, jonka elämä ei muutenkaan ollut mitään ruusuilla tanssimista. Tätä olotilaa ei voi sanoin kuvailla, mutta ei tämän vaikeampaa paikkaa voi ihmisen elämässä tulla vastaan. Tästä kun selvitään niin sen kuuluisan harmaan kiven läpäiseminenkin on varmasti lasten leikkiä.

Ei tämä ole vitutusta vaan syvää surua, mutten jaksa etsiä parempaakaan ketjua tai perustaa uutta.

Kuopuksemme kuoli tänään aamuyöllä vähän reilun 7 kuukauden ikäisenä. Sydän petti pienokaisemme, jonka elämä ei muutenkaan ollut mitään ruusuilla tanssimista. Tätä olotilaa ei voi sanoin kuvailla, mutta ei tämän vaikeampaa paikkaa voi ihmisen elämässä tulla vastaan. Tästä kun selvitään niin sen kuuluisan harmaan kiven läpäiseminenkin on varmasti lasten leikkiä.

:itku: Ei kyllä paljon pahempaa ole, kuin oman lapsen kuoleminen, jaksamisia!

Kuopuksemme kuoli tänään aamuyöllä vähän reilun 7 kuukauden ikäisenä. Sydän petti pienokaisemme, jonka elämä ei muutenkaan ollut mitään ruusuilla tanssimista.

Todella ikävä kuulla tälläisiä asioita. Paljon jaksamista sinne! Toivottavasti voitte perheessä tukea toinen toisianne, selviätte kyllä vaikka aikaa se varmasti vie!

Back
Ylös Bottom