Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja juuri näinhän siinä sitten kävi. Hieno homma, NOT. On kai sitäA.t.K 28.04.06 sanoi:Ylläoleva tilanne päätyi ehkä vissiin siihen ettei kaverisuhde ole enää mahdollinen...

Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.No ei saatana mitä jannuja. Lohduttaudu sillä että voit tehdä hauiskääntöjä niillä jätkillä kunhan olet treenannut ahkerasti.
Pyysin jonkin ajan kuluttua yhtä miestä nostamaan kelkan ylös (en itse olisi jaksanut) ja en maininnut sanallakaan, että minä olisin sen sinne alas saanut. Kyllä setällä vähän hymyilytti. :D Arvatkaa olenko koskenut tuohon helvetinkoneesen sen jälkeen. :jahas:Tulipa tässä mieleen yksi tapaus, joka ei kyllä ole komediaa, mutta en jaksa etsiä/aloittaa uutta keskustelua.
Eli n. 2,5 vuotta sitten kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja väänsin penkkiä 35 kilolla niin hoksasin vähän vanhempia poikia(olivat treenanneet selvästi useita vuosia, n.18 vuotiatia.), jotka osoittelivat minua ja nauroivat. Muutenkin teki tiukkaa edes kehdata nostella niin pienillä painoilla. No ei siinä vielä mitään, 2 päivää sen jälkeen kyykkyä kun tein hurjalla 40 kilolla, joka tuntui helvetin painavalta, niin samat kaverit tulivat ihan viereen kyylään ja nauramaan. Se viimeinen tikki tuli kun pidin sarjojen välisä taukoa niin pojat pistivät lisää painoa ja kyykkäsivät itse ja melkein pakottivat minuakin yrittämään. Oliskohan siinä ollut n.100 kiloa, mikä ei olisi varmaan edes noussut telineistä silloin. No vaihdoin painot hirveässä paineessa takaisin 40 kg:aan ja kyykkäsin taas poikien naurun säestämänä. Onneksi siihen tuli sitten joku isompi äijä ja heitti pojat ulos salista. Oli niin lähellä ettei olisi ollut viimeinen kerta silloin salilla että....Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.

Mun olis varmaan ollut asiallista tossa vihjata, että niissä kolmessa viikossa siis en käynyt puntilla. Ku pari hassua kertaa. Ja treenasin mitä sattu. Paluu ohjelman pariin tuotti hyvin karun paluun todellisuuteen. Ei nää voimatasot nouse ku treenaamalla.Tupla-J jos tulokset tippuu, niin pidäppä viikon totaalitauko puntista ja mene uudelleen.
Tulipa tässä mieleen yksi tapaus, joka ei kyllä ole komediaa, mutta en jaksa etsiä/aloittaa uutta keskustelua.
Eli n. 2,5 vuotta sitten kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja väänsin penkkiä 35 kilolla niin hoksasin vähän vanhempia poikia(olivat treenanneet selvästi useita vuosia, n.18 vuotiatia.), jotka osoittelivat minua ja nauroivat. Muutenkin teki tiukkaa edes kehdata nostella niin pienillä painoilla. No ei siinä vielä mitään, 2 päivää sen jälkeen kyykkyä kun tein hurjalla 40 kilolla, joka tuntui helvetin painavalta, niin samat kaverit tulivat ihan viereen kyylään ja nauramaan. Se viimeinen tikki tuli kun pidin sarjojen välisä taukoa niin pojat pistivät lisää painoa ja kyykkäsivät itse ja melkein pakottivat minuakin yrittämään. Oliskohan siinä ollut n.100 kiloa, mikä ei olisi varmaan edes noussut telineistä silloin. No vaihdoin painot hirveässä paineessa takaisin 40 kg:aan ja kyykkäsin taas poikien naurun säestämänä. Onneksi siihen tuli sitten joku isompi äijä ja heitti pojat ulos salista. Oli niin lähellä ettei olisi ollut viimeinen kerta silloin salilla että....Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.