Tai juomalla. Nyt ei ehkä vituta niin ankarasti.
Freitag, ooo, Freitag...
Freitag, ooo, Freitag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käymälläni salilla käy yksi mieshenkilö,joka tekee kaiken päin vittua,mutta paras on ehdottomasti yhden käden kulmasoutu jonka mukaan antaneet miehelle lempinimenkin.käsi suorana kohti taivasta yliasentoon reilusti selän yläpuolelle,joka näyttää lähinnä moottorisahan käynnistämiseltä kuin kulmasoudulta ja tästä nimitys Jonsered)
Jostakin on aina pakko aloittaa. Älä vaan anna periksi. Voit nauraa partaasi kun treenaat kovaa ja meet vielä joku vuosi ko. äijistä ohi ja heittämällä.
Oikea asenne kun etä jättänyt kuitenkaan sarjoja tekemättä vaikka "kokeneemmat" tuli naureskeleen.
Hei muuten, miten syviä vertailukelpoisten kyykkyjen olis syytä olla? Meinaan, mulla katkee jalat ennen perseen osumista maahan, ja pohkeisiinkin osuminen on niin syvää touhua, että mä en pääsis ylös paljon millään painoilla (tuskin edes 50 kilolla). Kun on noissa ketaroissa pituutta.Eivät meinaan ihan ole vertailukelpoisia perse maasta nostetut kyykyt tuollaisiin, jossa tanko liikkuu pystysuunnassa noin 10cm..
Hei muuten, miten syviä vertailukelpoisten kyykkyjen olis syytä olla? Meinaan, mulla katkee jalat ennen perseen osumista maahan, ja pohkeisiinkin osuminen on niin syvää touhua, että mä en pääsis ylös paljon millään painoilla (tuskin edes 50 kilolla). Kun on noissa ketaroissa pituutta.
Minä vaan sitä, että mun mielestä mä kyykkään varsin hyvännäkösiä ja käyttökelposia kyykkyjä, vaikka mulla ei perse maata viistäkään.

Jos selkä ja nivelet ei oireile ja kehitystä tapahtuu, niin tuollaista on ihan turha miettiä - nämä "ass to the grass is the only way to squat" tyyliset kommentit saa kyllä jättää ihan omaan arvoonsa. Vähän sama kuin joku väittäisi, että jos et tee ylätaljaa niskan taakse niin teet sen väärin. Kaikilla kun ei välitykset anna myöten samalla tavalla.Minä vaan sitä, että mun mielestä mä kyykkään varsin hyvännäkösiä ja käyttökelposia kyykkyjä, vaikka mulla ei perse maata viistäkään.
Pointtina oli, että jos vaikka yhtä syviä vertailtaisi ennen naureskelua...Hei muuten, miten syviä vertailukelpoisten kyykkyjen olis syytä olla?
Aika vaikea on monelle saada niitä istumalihaksia osumaan pohkeisiin kyykätessä. Itse tulkitsenkin tuon "ass-to-grass" - filosofian niin, että tulisi kyykätä niin syvälle kuin pääsee, vaikkei lattiaan asti osuisikaan.
no lähinnä tuo naurataa ei vituta..yksinäinen koti-ilta ees,jee.
Itse Kyykkään ihan pohjaan asti, koska liikerata tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin pysäyttäisi 90 asteeseen. Jos tarkkoja ollaan niin pohjakyykkyni ja 90 asteen kyykyssäni on vain 10kg eroa. Eli ei kovin paljon.Edit: Kyykkään aina pohjakyykkyä.![]()
joku mukula alko baarissa urputtaan, kun en "lainannu rahaa että kaveri saa lonkeron" töni pari kertaa jne, naamaan. sain sentään hillittyä itteni että en antanu sedän kädestä. jotenkin harmittaa että en laittanut samalla mitalla takaisin, mutta jälkeenpäin ajatellin toimin fiksusti.
:curs:
asenne jätkät toimii näin!