Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No

Käymälläni salilla käy yksi mieshenkilö,joka tekee kaiken päin vittua,mutta paras on ehdottomasti yhden käden kulmasoutu jonka mukaan antaneet miehelle lempinimenkin.käsi suorana kohti taivasta yliasentoon reilusti selän yläpuolelle,joka näyttää lähinnä moottorisahan käynnistämiseltä kuin kulmasoudulta ja tästä nimitys Jonsered :))

Kuulostaa ihan takaolkäpääliikkeeltä.

Heh, kyllä noita räkänokkiä näkyy lähes joka salilla, mutta yleensä tuo kyyläily yritetään tehdä huomaamattomammin kavereiden kesken.

Parasta komediaa on tosiaan sillon, kun nämä sankarit naureskelevat toisten kyykkypainoille. Yleensä itse eivät joko tee kyykkyä (ilmeisesti eivät kehtaa sitten esitellä omia rautojaan?), tai tekevät kyykyn sijaan polvien heilutteluja.. Eivät meinaan ihan ole vertailukelpoisia perse maasta nostetut kyykyt tuollaisiin, jossa tanko liikkuu pystysuunnassa noin 10cm..

Jostakin on aina pakko aloittaa. Älä vaan anna periksi. Voit nauraa partaasi kun treenaat kovaa ja meet vielä joku vuosi ko. äijistä ohi ja heittämällä.
Oikea asenne kun etä jättänyt kuitenkaan sarjoja tekemättä vaikka "kokeneemmat" tuli naureskeleen.

Jep, eli olen itsekin tosi tyytyväinen kun jatkoin salillakäyntiä.:D Niinkuin sanoin ensimmäisessä viestissä, niin se tapahtui 2,5vuotta sitten. Kyllä sitä lihaa on jo mukavasti kertynyt luiden ympärille.

Ps. Ei ole kyseisiä kavereita näkynyt salilla, liekö vaihtaneet salia vaiko lopettaneet kokonaan? Toivottavasti törmättäisi joskus salilla:evil:

Eivät meinaan ihan ole vertailukelpoisia perse maasta nostetut kyykyt tuollaisiin, jossa tanko liikkuu pystysuunnassa noin 10cm..
Hei muuten, miten syviä vertailukelpoisten kyykkyjen olis syytä olla? Meinaan, mulla katkee jalat ennen perseen osumista maahan, ja pohkeisiinkin osuminen on niin syvää touhua, että mä en pääsis ylös paljon millään painoilla (tuskin edes 50 kilolla). Kun on noissa ketaroissa pituutta.

Minä vaan sitä, että mun mielestä mä kyykkään varsin hyvännäkösiä ja käyttökelposia kyykkyjä, vaikka mulla ei perse maata viistäkään.

Hei muuten, miten syviä vertailukelpoisten kyykkyjen olis syytä olla? Meinaan, mulla katkee jalat ennen perseen osumista maahan, ja pohkeisiinkin osuminen on niin syvää touhua, että mä en pääsis ylös paljon millään painoilla (tuskin edes 50 kilolla). Kun on noissa ketaroissa pituutta.

Minä vaan sitä, että mun mielestä mä kyykkään varsin hyvännäkösiä ja käyttökelposia kyykkyjä, vaikka mulla ei perse maata viistäkään.

Mulla kans pitkät jalat, pituutta ja painoa vähän enemmän kuin sulla. Itse Kyykkään ihan pohjaan asti, koska liikerata tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin pysäyttäisi 90 asteeseen. Jos tarkkoja ollaan niin pohjakyykkyni ja 90 asteen kyykyssäni on vain 10kg eroa. Eli ei kovin paljon.

Edit: Kyykkään aina pohjakyykkyä. :rock:

Jos selkä ja nivelet ei oireile ja kehitystä tapahtuu, niin tuollaista on ihan turha miettiä - nämä "ass to the grass is the only way to squat" tyyliset kommentit saa kyllä jättää ihan omaan arvoonsa. Vähän sama kuin joku väittäisi, että jos et tee ylätaljaa niskan taakse niin teet sen väärin. Kaikilla kun ei välitykset anna myöten samalla tavalla.

Aika vaikea on monelle saada niitä istumalihaksia osumaan pohkeisiin kyykätessä. Itse tulkitsenkin tuon "ass-to-grass" - filosofian niin, että tulisi kyykätä niin syvälle kuin pääsee, vaikkei lattiaan asti osuisikaan.

Aika vaikea on monelle saada niitä istumalihaksia osumaan pohkeisiin kyykätessä. Itse tulkitsenkin tuon "ass-to-grass" - filosofian niin, että tulisi kyykätä niin syvälle kuin pääsee, vaikkei lattiaan asti osuisikaan.

Hemmetin läski perse saa olla että takamus oikeasti osuisi lattiaan. :D

Kiitoksia kaikille myötäeläjille, eiköhän tämä tästä vaikka raskasta on. "Show must go" on sanoi joku joskus, mutta ei kyllä tunnu siltä. Mutta täytyy jaksaa, jos ei muuten, niin päivä kerrallaan.

Järetön päänsärky. Ärsyttää, väsyttää ja ahistaa. Tietokone rikki (kotona, nyt toisaalla). Kämppä on saastanen. Kauhee hiki päivin öin. Olkapäät kipuilee, painoa on liikaa. Ja mullakaan ei kyllä reenitulokset ainakaan parane :curs: . Ja ihmiset on tyhmiä tai muuten vaan vääriä. En kyllä ala. Eikä huvita ees kännätä eikä ottaa aurinkoa. Ei huvita mikään, mutta velvollisuudentunnosta sinnittelen ja hoidan hommani.

Replay, olet oikeassa: päivä kerrallaan.

replaylle kans voimia...<3 joskus päiväkerrallaankin on liikaa ,sillon ite lasken vaa hitaasti kymmeneen..8tosin en tollasta mitään yhtä järkyttävän traagista ookkaan kokenu..)
mua vituttaa olla vkl duunis,mut toisaalta sekin on kiva et kuluupahan aika ees jotenki.kaverit onhangossa rellestämässä,toisel kaveril on grillikemut joita en viitti mennä pilaamaan ku mun exä on nykysensä kans siellä ja tää nykynen alkaa mököttää ja sulkeutuu nurkkaan loppuillaks jos mä ilmestyn..siinä menee sit vähä kaikkien ilta vituiks ku vuorotellen käyvät siellä sitä paapomassa, ja mun pitäs istuu hymy kasvoilla "enkai mä hei häirinny" :) no lähinnä tuo naurataa ei vituta..
jotain huvittais tehä mut ku ei teinijuottolat nyt oikee nappaa ni yksinäinen koti-ilta ees,jee.valitan pienestä,mutta valitinpa kuitenki...

Tänään päivällä oli ihan mahtava olo, ja ajattelin jatkaa oloa järjestämällä mahtavan illan. No, eihän tietenkään ketään kiinnosta lähteä yhtään minnekään mun kanssa.
Se on sellaista kun vähäisetkin kaverit on ihan nihkeitä.

Edit: sen lisäksi että irkki ei ole koskaan toiminut kotoa, vakiosaittini on nurin ja netti pykii muutenkin niin että sivujen odotusaika on minuutin luokkaa. Jei

Viimeksi muokattu:
Näitä päiviä, kun ei pitäis nousta sängystä. Tai paremminki: ei olis pitäny mennä sänkyyn. Siitepöly vittuilee. Ja mun LemmikkiKiveäkin kiinnostaa

...
attachment.php

Liitteet

• DSCF0373.webp
    DSCF0373.webp
    13,5 KB · Katsottu: 996
Yhden maalin päähän 23 000€ supermonivedossa... :jahas:

Itse Kyykkään ihan pohjaan asti, koska liikerata tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin pysäyttäisi 90 asteeseen. Jos tarkkoja ollaan niin pohjakyykkyni ja 90 asteen kyykyssäni on vain 10kg eroa. Eli ei kovin paljon.Edit: Kyykkään aina pohjakyykkyä. :rock:

Mulla on sama sama juttu,paitsi syväkyykkysarjoja pystyn tekemään noin 40kg isommilla raudoilla kuin 90 asteen kyykkyjä.Kevyempäähän se syväkyykkääminen on.Se kun joutuu vastustamaan sitä liikettä ja pysäyttämään ne romut 90 asteen kulmaan on juuri raskain osa kyykyssä.Syväkyykyssä taas laskeutuu vaan niin alas kuin menee ja sit nostaa painot ylös.Sitä raskainta osuutta eli liikkeen pysäyttämistä ei tarvitse juurikaan tehdä,koska tarpeeksi alhaalla se pysähtyy itsestään.Ja jos haluaa cheatata niin voi vielä pompauttaa ne painot sieltä alhaalta.Sama juttu se on maastavedossa.Jokainen on varmaan huomannut miten paljon raskaampaa on vetää sarjoja joissa pysäyttää tangon muutaman sentin ennen lattiaa kuin päästäisi sen maahan asti.

joku mukula alko baarissa urputtaan, kun en "lainannu rahaa että kaveri saa lonkeron" töni pari kertaa jne, naamaan. sain sentään hillittyä itteni että en antanu sedän kädestä. jotenkin harmittaa että en laittanut samalla mitalla takaisin, mutta jälkeenpäin ajatellin toimin fiksusti.

:curs:

joku mukula alko baarissa urputtaan, kun en "lainannu rahaa että kaveri saa lonkeron" töni pari kertaa jne, naamaan. sain sentään hillittyä itteni että en antanu sedän kädestä. jotenkin harmittaa että en laittanut samalla mitalla takaisin, mutta jälkeenpäin ajatellin toimin fiksusti.

:curs:

oikein :) asenne jätkät toimii näin!

Back
Ylös Bottom