Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai eikö 500ml olekaan 5dl? Sen verran siis yritin, eli joku 250g. En ollu peruskoulussa kovinkaan hyvä noissa mittayksiköiden muuntamislaskuissa :D Ja näyttihän se aika paljolta mutta kun samassa mitta-astiassa näkyi veden määrä deseinä niin päättelin että noi ois millilitroja. Jälkeenpäin vasta katsoin sitten, että siellä pohjalla lukee, että grammoja. Puusilmä
Ja jos se Maskotti olit sinä siellä salilla niin elä kovin lujaa lyö kostoksi avautumisestani, sillä ennenpitkää jokainen meistä päätyy tänne Salikomediaa threadiin.. ;)

hauiskääntööki neuvo tiukkana tekemään "puolittaisesti" eli ku kättä viedään alas,ni se jätettäski vaa 90kulmaan,tällä tyylillä lihas ei kuulma saa hetken lepoa..

Muistan kerran jollain Bodypump-tunnilla että ohjaaja sanoi ihan samaa. En silti itse opettaisi aloittelijaa tekemään noin.![]()

itekki teen tollee lyhyissä 6-8 toiston kovissa sarjoissa.
Muistan kerran jollain Bodypump-tunnilla että ohjaaja sanoi ihan samaa. En silti itse opettaisi aloittelijaa tekemään noin.![]()
Jäkiskyykky?surkuhupaisaa, näin todellisia egonostelijoita.
30+ äijiä, prässissä 1-3 toistoja max painoilla. perään "jäkiskyykkyä".
kyllä, olen kyttääjä.
Ok.Yleensä jääkiekkoilijoiden käyttämä puolikyykky.![]()
Aattelin vaa sitä kun tääl porukka usein itkee kuinka jääkiekkoilijat tekee huonoilla tekniikoilla etc. mut todellisuudes sitä porukkaa yleensä vaa vituttaa ku lätkänpelaajat tekee isommilla painoilla esim kyykkyä kun joku pelkästään salia harrastava matti ja sit on pakko keksii sille joku syy. 
Yleensä jääkiekkoilijoiden käyttämä puolikyykky.![]()