Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Noi Mikkisofta -sertit on kyllä aika vitusta. Saat jonku ihanan nimiyhdistelmän ja papukaijamerkin palkinnoksi.

No ois mahdollisuus palkankorotukseen jne jos noi sais suosiolla tehtyä.. Alkaa vaan toivo ja usko oleen vähissä.

nimim. 2 läpästyä; 4 failed :itku:

Et oo lukenu tarpeeksi. :) Mulla on yhellä kaverilla about kaikki sertit mitä voi olla. Se meinas siirtyä enemmän tonne koulutuspuolelle noissa kuvioissa.

Et oo lukenu tarpeeksi. :) Mulla on yhellä kaverilla about kaikki sertit mitä voi olla. Se meinas siirtyä enemmän tonne koulutuspuolelle noissa kuvioissa.

En vissiin. :( Joku sano kerran että kuka vaan voi noi suorittaa tosta vaan, olen erittäin kovasti eri mieltä. Kokeilemaan vaan ;)

Raamatun paksunen kirja per koe, englanniksi. Siihen päälle 3-4 tunnin koe, englanniksi. Voi lehmän vittu. Otin liian ison palan purtavaksi luulen.

Tein tuossa pariviikkoa sitten pirusti ylitöitä ja sitten jäin lomalle. Silloin tuli lomarahat jne. Nyt sitten palkka joka on pirusti pienempi kuin normaalisti kun taas pitäisi olla isompi koska paljon ylitöitä. No millä tämä selittyy sillä kun palkkaa maksava tilitoimisto on lomarahat ymmärtänyt tämän kuun palkaksi ja nyt tulevan palkan sitten "toiseksi palkkaksi" josta ottivat sillä isommalla veroprossa ennakonpidätyksen.

Itseäni ei vituta, mutta mahtaa kaveria vituttaa. Pääsi kesätöihin neljättä kertaa samaan firmaan ja sai neuvoteltua tosi hyvän liksan esimiehensä kanssa. Noh, kateellinen palkanlaskija sano tälle mun kaverille, että eihän täällä kukaan kesätyöntekijä ole noin paljoa tienannut. Meni sitten tämä palkanlaskija toimarin luo itkemään ja pari sataa euroa tippui kk-liksa.

En edes uskalla ajatella mitä miettisin tekeväni tuommoselle kurdille, jos ois sattunu omalle kohdalle.

En edes uskalla ajatella mitä miettisin tekeväni tuommoselle kurdille, jos ois sattunu omalle kohdalle.

Minä keksin jo mitä tekisin:
analprobestare.gif

Vituttaa, jännittää, ahistaa ja on paska housussa. Puolen tunnin päästä pitäs TAAS liimautua koeluokkaan koneen ääreen 4 tunniksi tekemään sertifiointia aiheesta; Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure. Vaan ja ainoastaan kokeakseni sen ihanan epäonnistumisen tunteen kun ruudulle läsähtää ilmoitus "you failed to pass the test again BIAAATCH!!!!"
:curs:

:urjo:

No niin, vittu saatanan vittu perkele!!! 679 pojoo 700:ta. Eli yks kysymys maks kaks väärin. Kyllä kutittaa aivooooooooo.

Hyvä meininkiiiii! :eek: Mitenköhä käy jos ajais prätkällä vastaantulevan rekan nokkaan kiinni? Lähen kokeilemaan, moikka!

Olkapäässä on joku hasardi. Meni maanantaina katukoriksessa, mutta pakko mennä tänään taas koittamaan. Kuntosalilta olen pitänyt alkuviikon taukoa, mutta on se perkele jos ei pientä palloilua kestä!

Varmasti myös rasitusta polville ja selälle pyritään välttää, ne saadaan kyllä rikki muilla keinoilla. Lähes poikkeuksetta kaikki tuntemani junnuvalmentajat käskevät pelaajiaan tekemään kyykyn noin 90-asteeseen tai jopa vähän korkeammalle.

No suosittelisin sitten ainakin opettamaan kaverit kyykkäämään oikein niitä vajaita. Usein ne polvet on pitkällä varvaslinjan edessä jo noissa pyllistyksissäkin.

Paras esimerkki oli vierumäen urheiluopistolla, jossa junnujen (about 16-18v) valmentaja rupesi neuvomaan kaveria joka levensi asentoaan päästäkseen syvemmälle: "Mitä sä oikein teet? Pidä ne jalat alle hartian leveydellä. Ne painonnostajat kyykkää tollai leveeltä vaan sen takia, että niitten jalat on niin isot, ettei kapeammalta onnistu." :wall:

Treeni jatkui painojen lisäämisellä ja entistä vajaammilla kyykyillä. Eli näin.

Höh, Ei suoranaisesti vituta, mutta harmittaa. Huomiset treffit peruuntu. Tosin kyllä sovittiin et nähään joku muu kerta, mut siihenki menee viikko/kaks mökkeilyn takia.

Aaarrrghh! Wittu mä en sitten millään ilveellä saa mun uutta wlan moteemia pelaamaan! :wall:
Perkeleen rakkine, onneks toi vanha matolaatikko sentään pelaa. Minä kun luulin tajuuvani näistä vehkeistä edes jotain. Huomenna haen uuden übersuberhaitekki puhelimen, katellaan miten sen kanssa käy.. :curs:

Itseäni ei vituta, mutta mahtaa kaveria vituttaa. Pääsi kesätöihin neljättä kertaa samaan firmaan ja sai neuvoteltua tosi hyvän liksan esimiehensä kanssa. Noh, kateellinen palkanlaskija sano tälle mun kaverille, että eihän täällä kukaan kesätyöntekijä ole noin paljoa tienannut. Meni sitten tämä palkanlaskija toimarin luo itkemään ja pari sataa euroa tippui kk-liksa.

Öh, mitä vittua tuollainen asia jollekkin palkanlaskijalle kuuluu? Täytyy olla saatanan kateellinen yksilö. Eri asia, jos olis jokin todella oudon tuntuinen kusetus tms., tyyliin monta tonnia kuuussa, niin että sillä ois edes jonkinnäköstä merkitystä.

Vittumainen "vasikka" joo, mutta toisaalta ymmärtää, jos kyseessä on firma jossa on sovittu palkkauksen pelisäännöistä eikä esimies sellaisia noudata. Tasavertainen palkkaus ja palkkojen läpinäkyvyys on kaikkien kannalta paras tavoite, ja ilmeisesti näiden asioiden valvonta on tuon palkanlaskijan tehtävä. Itte syyttäisin tämän spekulointini perusteella tuota esimiestä.

Edit. siis palkkauksen pitäisi ideaalitapauksessa perustua työn vaativuuteen, henkilön pätevyyteen ja suoriutumiseen, ja jonkun keskustason tahon tehtävä on valvoa että koko organisaatiossa noudatetaan näitä määräytymisperusteita. Noita neuvoteltavia palkkojakin sovelletaan, mutta (ideaalitapauksessa) vaan korkeammissa tehtävissä.

Back
Ylös Bottom