Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi Mikkisofta -sertit on kyllä aika vitusta. Saat jonku ihanan nimiyhdistelmän ja papukaijamerkin palkinnoksi.
Et oo lukenu tarpeeksi.Mulla on yhellä kaverilla about kaikki sertit mitä voi olla. Se meinas siirtyä enemmän tonne koulutuspuolelle noissa kuvioissa.
En edes uskalla ajatella mitä miettisin tekeväni tuommoselle kurdille, jos ois sattunu omalle kohdalle.
Vituttaa, jännittää, ahistaa ja on paska housussa. Puolen tunnin päästä pitäs TAAS liimautua koeluokkaan koneen ääreen 4 tunniksi tekemään sertifiointia aiheesta; Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure. Vaan ja ainoastaan kokeakseni sen ihanan epäonnistumisen tunteen kun ruudulle läsähtää ilmoitus "you failed to pass the test again BIAAATCH!!!!"
:curs:
:urjo:
Mitenköhä käy jos ajais prätkällä vastaantulevan rekan nokkaan kiinni? Lähen kokeilemaan, moikka!Varmasti myös rasitusta polville ja selälle pyritään välttää, ne saadaan kyllä rikki muilla keinoilla. Lähes poikkeuksetta kaikki tuntemani junnuvalmentajat käskevät pelaajiaan tekemään kyykyn noin 90-asteeseen tai jopa vähän korkeammalle.
Sali aukeaa klo. 14:45
Impaled Nazarene aloittaa klo. 14:45
Itseäni ei vituta, mutta mahtaa kaveria vituttaa. Pääsi kesätöihin neljättä kertaa samaan firmaan ja sai neuvoteltua tosi hyvän liksan esimiehensä kanssa. Noh, kateellinen palkanlaskija sano tälle mun kaverille, että eihän täällä kukaan kesätyöntekijä ole noin paljoa tienannut. Meni sitten tämä palkanlaskija toimarin luo itkemään ja pari sataa euroa tippui kk-liksa.
En edes uskalla ajatella mitä miettisin tekeväni tuommoselle kurdille, jos ois sattunu omalle kohdalle.
Itseäni ei vituta, mutta mahtaa kaveria vituttaa. Pääsi kesätöihin neljättä kertaa samaan firmaan ja sai neuvoteltua tosi hyvän liksan esimiehensä kanssa. Noh, kateellinen palkanlaskija sano tälle mun kaverille, että eihän täällä kukaan kesätyöntekijä ole noin paljoa tienannut. Meni sitten tämä palkanlaskija toimarin luo itkemään ja pari sataa euroa tippui kk-liksa.