Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Omat murheeni lakkasi vituttamasta venlan ja Pien Pirulaisen tekstien jälkeen.

Mitä nyt yksistä pöllityistä kengistä. Olivat vielä hikiset, ja kaupasta saa uudet.

Ai eikö 500ml olekaan 5dl? Sen verran siis yritin, eli joku 250g. En ollu peruskoulussa kovinkaan hyvä noissa mittayksiköiden muuntamislaskuissa :D Ja näyttihän se aika paljolta mutta kun samassa mitta-astiassa näkyi veden määrä deseinä niin päättelin että noi ois millilitroja. Jälkeenpäin vasta katsoin sitten, että siellä pohjalla lukee, että grammoja. Puusilmä :)

Ja jos se Maskotti olit sinä siellä salilla niin elä kovin lujaa lyö kostoksi avautumisestani, sillä ennenpitkää jokainen meistä päätyy tänne Salikomediaa threadiin.. ;)

500ml on sama asia kuin 5dl tai 0.5litraa :thumbs:

empä tiedä kuin kummosta komediaa mutta jaetaanpa muillekkin :)

huom,itekin oon vasta varsin alottelija ja liikkeissä sun muis ois varmasti parantamisen varaa mut mut...

Salilla oli tänään 2 nuorta naista joista toinen selkeesti oli kokeneempi (varsinki omasta mielestään) ja vähänku neuvomassa sitä toista.

pimulla oli napa paita josta muuten kivasti korostu pienoset uimarenkaat ja paidas luki 99% bitch..

no se sitten tiukkana neuvo frendiään prässissä eetä polvet on ehdottomasti työnnettävä ihan suoriks,muuten ei oo tehokasta..

hauiskääntööki neuvo tiukkana tekemään "puolittaisesti" eli ku kättä viedään alas,ni se jätettäski vaa 90kulmaan,tällä tyylillä lihas ei kuulma saa hetken lepoa..

lisäks tietenki puhelin oli mukana ja kerran se parahti soimaanki: biisi oli joku karsee kestopopparihittaribeibe, en muista enää mikä :)

meni omat reenit melkeen vituiks ku tollasta häsellystä ympäril..katteli tää 99%bitch mua vähän kammoksuen ku rintaprässis mul on naama useimmiten varsin koiranperseellä :D

hauiskääntööki neuvo tiukkana tekemään "puolittaisesti" eli ku kättä viedään alas,ni se jätettäski vaa 90kulmaan,tällä tyylillä lihas ei kuulma saa hetken lepoa..

Muistan kerran jollain Bodypump-tunnilla että ohjaaja sanoi ihan samaa. En silti itse opettaisi aloittelijaa tekemään noin. :rolleyes:

Tätä kautta asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin, Pien pirulaiselle jaksamista...!

Eipä tosiaan voi samassa kaavassa mitata näitä. Muutaman tonnin menetys turhaan ja parin viikon vitutus ilman omaa syytä on ihan eri mittaluokkaa, eikä sekään, että jos yksi kesäloma elämästä menee pilalle, tee mitään noin isoihin asioihin verrattuna. Nyt tuli paha mieli että kitisen näistä. Kiva. :(

Ihan jees juttu, jompikumpi mun kämppiksistä on ostanut vessapaperipaketin, jossa on 4 rullaa. En edes tiennyt, että niitä myydään niin pienissä paketeissa! Itse ostan aina kunnon peruspaketin jossa on 8-10 rullaa, niin mitä helvettiä tämä nyt meinaa? "Osta sinä reenailija vaan tänne vessapaperit niin mää pyyhin, hehe" :curs: Hyvä työnjako tosiaan. Kyllä mullekin kelpaisi pyyhkiä pylly toisten rahoihin.

:david:

Näin pienimuotoisena erakkona wituttaa muuan henkilö, joka järjestään tulee kutsumatta ja ilmoittamatta ovelle/sisään takaovesta ja olettaa automaattisen sisäänkutsun olevan voimassa aina, kun Hän sattuu olemaan liikkeellä, käymässä kaupassa tai muuten vain sattuu kiinnostamaan.

Mielestäni noin keskimäärin olisi hyvien tapojen mukaista joskus kysellä, että mahtaisiko sopia, jos joku päivä poikkeaisi tai jotain. Järjestään sisään takaovesta hipsiminen tai kutsumatta ovikellon pimputtaminen useita kertoja viikossa alkaa pikkuhiljaa nyppimään.

Kotirauhaa, saatana!

Muistan kerran jollain Bodypump-tunnilla että ohjaaja sanoi ihan samaa. En silti itse opettaisi aloittelijaa tekemään noin. :rolleyes:

samat neuvot anto ite arnold aikoinaa, hiuka vaa pidemmäl vietynä vaa, eli arnoldin 21:ne
eli 7 toistoo 90astee kulmaa puolivälin yläpuolel ja sen jälkee puolvälin alapuolel 7 toistoo ja koko liikerata 7 toistoo.. toimii kyl piru hyvi tuo..

surkuhupaisaa, näin todellisia egonostelijoita.
30+ äijiä, prässissä 1-3 toistoja max painoilla. perään "jäkiskyykkyä".
kyllä, olen kyttääjä.

Viime viikolla salilla oli kunnon solkku rusketuksen omaava noin viiskymppinen nainen. Teki lähentäjiä chanelin-aukkarit päässä ja puhu kovaan ääneen ruotsia kännykkään... Teki mieli lähteä hakemaan kirvestä..

Yleensä jääkiekkoilijoiden käyttämä puolikyykky. :)
Ok. :) Aattelin vaa sitä kun tääl porukka usein itkee kuinka jääkiekkoilijat tekee huonoilla tekniikoilla etc. mut todellisuudes sitä porukkaa yleensä vaa vituttaa ku lätkänpelaajat tekee isommilla painoilla esim kyykkyä kun joku pelkästään salia harrastava matti ja sit on pakko keksii sille joku syy. :david:

Kela, suoraan sanoen aivan perseestä koko laitos. Avokki haki töiden loppumisen jälkeen normaalisti asumis - ja työmarkkinatukea. Asumistuen kans ei ongelmia, mutta työmarkkinatukea käsittelikin sitten joku kädetön apina. Lapussa lukee avopuolisolla ei työtuloja kesän ajalle. Noh lappu tulee takaisin kuukauden käsittelyn jälkeen ja siinä pyydetään mun palkkakuitteja vaikka olen ilmoittanut että työtuloja ei ole.

Soitan kelalle ja lopulta asiaa käsitellyt täti saadaan puhelimeen, kysyn miten sana ei työtuloja ymmärretään että on työtuloja? Täti vaan sanoo että kun opiskelijat saattaa olla kesätöissä. Valaisen oman alan työtilannetta ja kysyn jos sanon EI työtuloja niin eikö se tarkoita että EI työtuloja?
Kiitos tästä kela, odotellaan sitten taas yks kuukausi uutta päätöstä :thumbs: :curs: :curs: :wall:

Back
Ylös Bottom