Mä olin eilen salilla voi että kun sai koko ajan repeillä :D Ekaks siellä oli jotain teinareita penkkaamassa onnettomilla aloittelijapainoilla. Perse ylhäällä ne yritti eikä silti saaneet yhtään nostoa

Lopulta kyllästyin niille naureskeluun ja ajoin ne siitä tiehensä :curs: ja aloitin oman penkkitreenin.
Seuraavaksi siirryin ristikkäistaljalle ja matkalla sinne kysyin naisilta, jotka teki reiden lähentäjiä, että "onkos jo viides sadas toisto menossa". Vähän nauratti kun ne ei tajunnu mitään. Kattelivat vaan yrmeinä muualle. :D
Mun tuurilla joku ukko oli vallannut ristikkäistaljan ja vemputti sillä pelkästään niillä painopakan ylimmillä levyillä (ne ei varmaan paina edes enempää kun ne saatanan vetokahvat). Sillä oli kaikenlisäks joku 70 luvun verkkapuku ja dorkan näköset kengät Heti kun se katto muualle niin mä nappasin ne kahvat sen kädestä ja sanoin "katos pappa kuinka täällä kuuluu treenata".
Siinä samalla kovaa sarjaa tehdessäni huomasin vieressä pyörivät neljä teinarimuijaa. Siinä ne vaan pyöri ja juorus: "vittu sitä ja vittu tätä...". Vähän alko naurattaa taas ja sitten vituttaa kun oma treeni häiriinty. Lopuks sanoin vain että "pissaliisat voi lähtee himaan pyörimään, täällä treenataan KOVAA!" Onneks sitten pääsin niistäkin eroon.
Sitten siellä salilla oli joku cp-vammanen, jolle sai nauraa ihan kippurassa :D Se tuli kyselemään kaikkea tyhmää ja lopulta kyllästyin kun se kesken sarjoja häiritsi ja käskin sitä ja sen ohjaajaa painumaan vittuun! Voi saatana mitä meininkiä siellä muutenkin oli. Joku treenas liian pienillä painoilla, joku liian isoilla. Yksi ei jaksanut tehdä yhtäkään toistoa ja toiset teki ainakin sata vetkutusta :D Sitten ne vaatteet: jotain 70 luvun verkkatakkia, "hienoja" neonvärisiä trikoita

:D

Joku ukko vielä mörisi hassusti kovissa sarjoissa :D ja toinen oli muuten vaan naurettavan näkönen ja entäs ne ylipainoiset hikipallerot... :D
Sitten yksi alottelija kyseli kaikkea tyhmää koko ajan. Neuvoin sen tekemään ojentajapunnerrusta maaten apinaotteella :D Tietysti se tollo pudotti sen tangon hampaille :D :D :D Nauroin siinä vierellä ihan kippurassa, mitäs kyseli niin tyhmiä.
Hahaa, en mä edes jaksa kirjottaa kaikkea naurettavuuksia mitä näin. Rahkat vaan lentää näppikselle kun näitä juttuja kirjottelen :D
Onneksi itse olen aina tiennyt miten pitää treenata ja pukeutua salille ja miten siellä käyttäydytään. Voi että, siis sehän olisi ihan sairaan

NOLOA

jos tekis jotain niin dorkaa siellä salilla kun ne kaikki muut pellet.