Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

äh. Tekeehän esim. koripalloilijatkin tota "puoli-kyykkyä". Ponnistaessa kun harvemmin lähdetään kyykystä hyppäämään.

Egopainoja tai ei. Lajinomainen treenitapa annettakoon anteeksi.

Juu tottakai. Jokaisella on tietysti omat tavoitteensa ja syynsä treenata tietyllä tavalla. Ja se, että joku tekee puolikyykkyä tms, ei vaikuta minun reisien kokoon vaan joudun ihan aikuisten oikeasti kyykkäämisen itse. :)

Helvetin flunssa vois nyt ruveta helpottamaan!:curs:
Kävin tänään pitkästä aikaa salilla vähän yrittämässä, josko pystyis treenaamaan edes silleen kevyesti, niin paskat. Hyvä ettei henki lähteny, kun koitin kevyttä jalkatreeniä tehä. :urjo: oli aika lähellä. Hengittämään ei pysty, kun nenä ihan tukossa. Lopetin sen treenin sitten suht lyhyeen ja katellaan vaikka ens viikolla, jos tästä jo rupeis paranemaan..

Mä olin eilen salilla voi että kun sai koko ajan repeillä :D Ekaks siellä oli jotain teinareita penkkaamassa onnettomilla aloittelijapainoilla. Perse ylhäällä ne yritti eikä silti saaneet yhtään nostoa :rock: Lopulta kyllästyin niille naureskeluun ja ajoin ne siitä tiehensä :curs: ja aloitin oman penkkitreenin.

Seuraavaksi siirryin ristikkäistaljalle ja matkalla sinne kysyin naisilta, jotka teki reiden lähentäjiä, että "onkos jo viides sadas toisto menossa". Vähän nauratti kun ne ei tajunnu mitään. Kattelivat vaan yrmeinä muualle. :D

Mun tuurilla joku ukko oli vallannut ristikkäistaljan ja vemputti sillä pelkästään niillä painopakan ylimmillä levyillä (ne ei varmaan paina edes enempää kun ne saatanan vetokahvat). Sillä oli kaikenlisäks joku 70 luvun verkkapuku ja dorkan näköset kengät :david: Heti kun se katto muualle niin mä nappasin ne kahvat sen kädestä ja sanoin "katos pappa kuinka täällä kuuluu treenata".

Siinä samalla kovaa sarjaa tehdessäni huomasin vieressä pyörivät neljä teinarimuijaa. Siinä ne vaan pyöri ja juorus: "vittu sitä ja vittu tätä...". Vähän alko naurattaa taas ja sitten vituttaa kun oma treeni häiriinty. Lopuks sanoin vain että "pissaliisat voi lähtee himaan pyörimään, täällä treenataan KOVAA!" Onneks sitten pääsin niistäkin eroon.

Sitten siellä salilla oli joku cp-vammanen, jolle sai nauraa ihan kippurassa :D Se tuli kyselemään kaikkea tyhmää ja lopulta kyllästyin kun se kesken sarjoja häiritsi ja käskin sitä ja sen ohjaajaa painumaan vittuun! Voi saatana mitä meininkiä siellä muutenkin oli. Joku treenas liian pienillä painoilla, joku liian isoilla. Yksi ei jaksanut tehdä yhtäkään toistoa ja toiset teki ainakin sata vetkutusta :D Sitten ne vaatteet: jotain 70 luvun verkkatakkia, "hienoja" neonvärisiä trikoita :david: :D :david: Joku ukko vielä mörisi hassusti kovissa sarjoissa :D ja toinen oli muuten vaan naurettavan näkönen ja entäs ne ylipainoiset hikipallerot... :D

Sitten yksi alottelija kyseli kaikkea tyhmää koko ajan. Neuvoin sen tekemään ojentajapunnerrusta maaten apinaotteella :D Tietysti se tollo pudotti sen tangon hampaille :D :D :D Nauroin siinä vierellä ihan kippurassa, mitäs kyseli niin tyhmiä.

Hahaa, en mä edes jaksa kirjottaa kaikkea naurettavuuksia mitä näin. Rahkat vaan lentää näppikselle kun näitä juttuja kirjottelen :D

Onneksi itse olen aina tiennyt miten pitää treenata ja pukeutua salille ja miten siellä käyttäydytään. Voi että, siis sehän olisi ihan sairaan :david: NOLOA :david: jos tekis jotain niin dorkaa siellä salilla kun ne kaikki muut pellet.

Mä olin eilen salilla voi että kun sai koko ajan repeillä :D Ekaks siellä oli jotain teinareita penkkaamassa onnettomilla aloittelijapainoilla. Perse ylhäällä ne yritti eikä silti saaneet yhtään nostoa :rock: Lopulta kyllästyin niille naureskeluun ja ajoin ne siitä tiehensä :curs: ja aloitin oman penkkitreenin.

Seuraavaksi siirryin ristikkäistaljalle ja matkalla sinne kysyin naisilta, jotka teki reiden lähentäjiä, että "onkos jo viides sadas toisto menossa". Vähän nauratti kun ne ei tajunnu mitään. Kattelivat vaan yrmeinä muualle. :D

Mun tuurilla joku ukko oli vallannut ristikkäistaljan ja vemputti sillä pelkästään niillä painopakan ylimmillä levyillä (ne ei varmaan paina edes enempää kun ne saatanan vetokahvat). Sillä oli kaikenlisäks joku 70 luvun verkkapuku ja dorkan näköset kengät Heti kun se katto muualle niin mä nappasin ne kahvat sen kädestä ja sanoin "katos pappa kuinka täällä kuuluu treenata".

Siinä samalla kovaa sarjaa tehdessäni huomasin vieressä pyörivät neljä teinarimuijaa. Siinä ne vaan pyöri ja juorus: "vittu sitä ja vittu tätä...". Vähän alko naurattaa taas ja sitten vituttaa kun oma treeni häiriinty. Lopuks sanoin vain että "pissaliisat voi lähtee himaan pyörimään, täällä treenataan KOVAA!" Onneks sitten pääsin niistäkin eroon.

Sitten siellä salilla oli joku cp-vammanen, jolle sai nauraa ihan kippurassa :D Se tuli kyselemään kaikkea tyhmää ja lopulta kyllästyin kun se kesken sarjoja häiritsi ja käskin sitä ja sen ohjaajaa painumaan vittuun! Voi saatana mitä meininkiä siellä muutenkin oli. Joku treenas liian pienillä painoilla, joku liian isoilla. Yksi ei jaksanut tehdä yhtäkään toistoa ja toiset teki ainakin sata vetkutusta :D Sitten ne vaatteet: jotain 70 luvun verkkatakkia, "hienoja" neonvärisiä trikoita :david: :D :david: Joku ukko vielä mörisi hassusti kovissa sarjoissa :D ja toinen oli muuten vaan naurettavan näkönen ja entäs ne ylipainoiset hikipallerot... :D

Sitten yksi alottelija kyseli kaikkea tyhmää koko ajan. Neuvoin sen tekemään ojentajapunnerrusta maaten apinaotteella :D Tietysti se tollo pudotti sen tangon hampaille :D :D :D Nauroin siinä vierellä ihan kippurassa, mitäs kyseli niin tyhmiä.

Hahaa, en mä edes jaksa kirjottaa kaikkea naurettavuuksia mitä näin. Rahkat vaan lentää näppikselle kun näitä juttuja kirjottelen :D

Onneksi itse olen aina tiennyt miten pitää treenata ja pukeutua salille ja miten siellä käyttäydytään. Voi että, siis sehän olisi ihan sairaan :david: NOLOA :david: jos tekis jotain niin dorkaa siellä salilla kun ne kaikki muut pellet.

Kolikon kääntöpuoli:

Eilen oltiin salilla jäbien kaa kokeilemassa ykköstä, vaikkei se mikään kova olekaan. Kesken kaiken tuli joku hirvee yrmy ajaa meidät pois ja alkoi tehdä omia sarjojaan.

Seuraavaksi se äijä meni ahdistelemaan jotain reiden lähentäjiä tehneitä muijia ja sen jälkeen kovisteli jotain random pappaa.

Lopuksi miekkonen huusi neljälle teinimuijalle jotain kovaa treenaamisesta ja paineli siitä sitten ahdistelemaan kehitysvammaista ihmistä hoitajineen.

;)

Ei vaa. Mut käyt varmaan jossain "peilitalossa" puntilla... Niitäkin saleja löytyy varmasti, missä ei tarvitse normaaleita, silloin tällöin treenaavia ihmisiä katsella. (vrt. tavis.)

Oli kyllä pahin provo aikoihin ja uskoisin sun olevan trollentotti, jos et olis vippi.

Uskon, et saat lisääkin "palautetta"... :D

Meitsi ainakin meni tohon reidenlähennys-kohtaan ihan täysillä mukana. :D

EDIT: Tulee ihan Testomanin seikkailut mieleen.

Itekki vaikutin eilen varmaan aika idiootilta:D. Menin salin pukukoppiin ja kattosin et piru tos on vanha luokkalainen laittamas lettiiään, sanoin sille sit melko kovaa että ''ON SE KUNNOSSA''. No, kaveri hiukan kääntyy ja nään että voi vittu, se on joku sabanpelaaja-puuhelmipoju ketä en oo koskaan nähnykkään, otan puhelimen käteen ja leikin puhuneeni siihen:D

Näin sadepäivänä se, että ei saanu kesäduunia vituttaa ihan järjettömästi. Kaikki kaverit vielä kun sattuu olemaan melkosia ameeboita ennen puoltapäivää niin valuu kesäloma vähän hukkaan.

Ok. :) Aattelin vaa sitä kun tääl porukka usein itkee kuinka jääkiekkoilijat tekee huonoilla tekniikoilla etc. mut todellisuudes sitä porukkaa yleensä vaa vituttaa ku lätkänpelaajat tekee isommilla painoilla esim kyykkyä kun joku pelkästään salia harrastava matti ja sit on pakko keksii sille joku syy. :david:

Nuoret jääkiekkoilijat tuntuu olevan, yllättävää kyllä, se ryhmä joka tekee tuota kyykkyä eniten päin vittua ja hirveät romut niskassa. Näitä tulee vastaan kymmeniä viikossa. Valmentaja seisoo vieressä eikä sano mitään. Ei, nyt ei ole kyse siitä, etten vaan tajua niiden kyykkytekniikan ylivoimaisuutta.

Tänään oli kyllä semmosia julleja salilla, ettei ole ennen nähty.

Tekivät kapeaa penkkiä smithissä lankulta, koska joku kova penkkaaja kuulema tekee niin:rock: Viime kerralla oli tehty sama homma vapaallatangolla ja ilman lankkua, kaikkien on hyvä kuulla se mitä ne tekee..ilmeisestikin, koska asioista puhuttiin kovaa.

Toistojen aikaan toinen huusi toiselle vieressä "hengitä!Ylöös,hengitä!ylöös", eli joka toistolla sama homma:worship:

On se perkele, kun aikaiset miehet ei muista hengittää?
Kaverit oli arviolta35-40v iältään.

Olkapään etuosia molemmilla aristi, sillä olihan tämä jo kolmas penkkitreeni tälle viikolle!Tänään on siis keskiviikko...Miettivät siinä, että mistä johtuu...

Tietysti tank topit päällä ja joka sarjan väliin peilistä kattomaan, että pullistuuko se herne siellä:eek:

Oikeasti häiritsee tällaiset tunnevammaiset kaverit, joiden on välttämätöntä saada huomiota itselleen örisemällä ja huutamalla.Sitten aina sarjan jälkeen katotaan ympärille sen näköisenä, että "näkikö kaikki"?

Mitä vielä jääkiekkoilijoihin tulee: Pirkkolan kuntosalille tuli voimailusalin puolelta isompi kaveri kertaalleen hakemaan lainaan näitä harjanvarsia keppijumppalämmittelyä varten. Syy - jääkiekon harrastajat pätkineet voimapuolen kepit poikki. Pelanneet varmaan ringetteä levypainoilla.

Aikaisemmin ovat mm. potkineet soutulaitteista mittarit hajalle yms. kivaa pientä. Siksi en käykään enää alasalilla

Tänään oli kyllä semmosia julleja salilla, ettei ole ennen nähty.

Tekivät kapeaa penkkiä smithissä lankulta, koska joku kova penkkaaja kuulema tekee niin:rock: Viime kerralla oli tehty sama homma vapaallatangolla ja ilman lankkua, kaikkien on hyvä kuulla se mitä ne tekee..ilmeisestikin, koska asioista puhuttiin kovaa.

Toistojen aikaan toinen huusi toiselle vieressä "hengitä!Ylöös,hengitä!ylöös", eli joka toistolla sama homma:worship:

On se perkele, kun aikaiset miehet ei muista hengittää?
Kaverit oli arviolta35-40v iältään.

Tähän saakka kuulosti meidän salin meiningiltä just tismalleen. :rolleyes:

tuo Icaruksen posti oli kyllä ihan vitun hyvä, oli totta tai ei:hyper: oikee meininki! jos tuo juttu oli oikeasti totta niin olisin kyllä halunnu nähdä icaruksen siellä salilla:hyper:

Salilla käy pööpöilemässä joku jamppa, jonka en ole koskaan nähnyt muuta tekevän kuin vipareita. Treenit kestää muutaman tunnin, siinä ajassa kerkeää hyvin nojailla laitteisiin, kävellä salia ympäri rinta rottingilla ja kädet sivuilla, kytätä muita ja tietenkin tekemään pari sarjaa vipareita. :thumbs:

Nyt vituttaa... Juhannuksena alkoi koskea olkapäähän. Vieläkään ei ole hellittänyt yhtään. Ei mitään toivoa reenata. Jopa nukkuminen ja normi eläminen hankaloituu. Tein kyllä olkapää treenin juuri ennen jussia, että johtuuko siitä vai jenkkifutiksesta humalassa vai mistä. En tiedä.
Ja sitten toinen. Pitikö humalassa potkaista even kynnykseen... Samalla reissulla tämäkin. Jalka vieläkin turvoksissa ja ei voi oikein kävellä kunnolla ja jatkuvaa kipua vieläkin(!) saati sitten reenata... Jes!

Miksei voi ihminen vaan nukkua, kun kerran väsyttää, mitä? Miksei voi olkapäät parantua ku kerran perkele on levätty, hä? En kyllä ymmärrä.

Vituttaa, jännittää, ahistaa ja on paska housussa. Puolen tunnin päästä pitäs TAAS liimautua koeluokkaan koneen ääreen 4 tunniksi tekemään sertifiointia aiheesta; Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure. Vaan ja ainoastaan kokeakseni sen ihanan epäonnistumisen tunteen kun ruudulle läsähtää ilmoitus "you failed to pass the test again BIAAATCH!!!!"
:curs:

:urjo:

Back
Ylös Bottom