Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee siitä, jos olet tiukkanaLuni sanoi:jos ei siinä tarpeeksi niin teki 2 viikkoa vanha mp3 soitin lopun:wall: Ei helvetti, no maanantaina vaan liikkeeseen takaisin ja vaihtamaan soitin.
Toivon että siitä tulee noin yksinkertaista vaikka vähän pelkään että ei tule.

Pavetti sanoi:Vituttaa kun on aivan helvetin kova migreeni päällä..
suortti sanoi:![]()
Ehdin. Nyt ei vituta normaalia enempää.
On se vaan sellanen veijari. :curs:Allah sanoi:Vitun Schumacher. Sama kusipää kuin aina ennenkin.

Dataniska sanoi:Jes pääsempä kirjottaan tännekki.
Eilen joku vanhempi mies meni istuun penkille(selkänoja säädetty ihan pystyyn) otti kaks aika painavan näköstä (~20kg) käsipainoo,nosti ne kaks kertaa ilmaan samalla tyylillä kun yleensä saippuasarjoissa ja aina välissä kuulu UOAH![]()
![]()
![]()
Kyllä se sen vahingossa teki.Pohjoisvirta sanoi:Vittumainen muija.
Vai väittikö, että kippasi vahingossa?
Mä en seurustelis sen kanssa jos se kippaa mun ruokaa lattialle/roskikseen!:curs: et oo. tai sitten ollaan molemmat, koska tuo meni miultakin ohi.J_mp sanoi:Ehkä mä vaan oon sitten tyhmä kun en tajua mitä tässä tapahtuu....
Vapaasielu sanoi:et oo. tai sitten ollaan molemmat, koska tuo meni miultakin ohi.
onkos siinä sit jotain hauskaa? kaikilla ei ne voimatasot oo tyyliin cutler..Keiko- sanoi:Ilmeisesti 35+ mies teki kaksi toistoa pystypunnerrusta 20kg:n käsipainoilla.
Nää tiedonmurut ei kyllä vielä naurata...Ukki sanoi:Eilen taas uhmattiin painovoimaa, tapahtui taljassa hauiskäännön aikana.. Komeasti osasi kaveri käyttää kroppaansa apuna liikkeessä!
Olisiko ollut voimakausi... ;)
. Kuinka ollakkaan ruotsi kiitti ja kumarsi ja vei ylivoimalle innebandyn maailmanmestaruuden.