Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olkapää paskana. Pakkolepoa... "ei sitten mennä sinne salille...tai voithan vähän jalkoja tehdä" sano tri. Kolme nappia päivässä ja jos viikko ei auta, otetaan sitä kortisolia piikkinä sitten. V***u.
Telkkarista ei ole tullut mitään katsomisen arvoista, muija kiukuttelee, eikä anna. Onneksi ei tarvi olla töissä, mutta vittu, kun ei ole mitään tekemistä.
Pitäisköhän kuunnella ystävä yhden* jallua.
Niin, hoida Pena kunnon pelaajia äkkiä .... jostain saatana. Rosteri ammottaa tyhjyyttä ja tyhmyyttä, kiitos siiitä Pasille.
Täältä tähän.

Puolikuntoisuus, peruuntuminen ja ymmärtämättömät ihmiset.
Ei edes raivostuta. Tympii ainoastaan. Ja pelottaa etten tokene.

Wituttaa tuo wikipedia. Olisi kivaa saada aiheluokittain artikkelit näkyviin (tiede, historia, uskonnot jne..) muttei onnistu. Ei millään. En jaksa runkata satunnainen artikkeli linkkiä ja hakutoimintokin on ihan paska. En vaan osaa.

edit. näköjään googlen kautta voi hakea tietoa luokittain.

Hmmr.. Tää ei nyt vituta niin ankarasti mutta kyllä nakertaa kyllä ->
Tämä tapahtui aiemmin tänään, eli istuin töissä tunkkaisessa ilmassa ja kiirettä piti niinkuin aina. No eihän siinä mitään mutta kiireen lisäksi tulee lisää tehtävää ja lisää tuntui että itselle kasautui kaikki hommat ja muut eivät tehneet juuri mitään. Sitten menee ulos ja siellä paistaa arska ja itse tajuaa että on töissä kun voisi olla terassilla siemailemassa ölberiä. Mutta sehän on vaan kaukainen unelma. :wall: :kippis1:

Ketju luettu kokonaisuudessaan. Huh-huh. Häiritsee työntekoa tällainen...

Vakikamaa: Kaksi sälliä tulee salille kello kolme farkut ja kauluspaita päällä. Penkkiä tietty. Yksi lämmittelysarja viidelläkympillä, perään 1-2 sarjaa kuudellakympillä. Siinä se sitten olikin, ja voi mennä takas tietsikan ääreen powerpointtia ihmettelemään. Painot jäi tietty aina telineeseen, ja treenirituaali toistui ainakin kolmasti viikossa (joka kerta kun itse olin) kahden viikon ajan. Nyt ei ole ukkeleita taas pariin viikkoon näkynyt. Rantakunto lienee saavutettu.

Oma kämmi toissapäivänä: Pistin selänojennuslaitteen (tjsp) ruuvin liian kireelle, ja hento naisihminen ei saanut sitä säädettyä itselleen sopivaksi. Ei kun auttamaan, ja joku maailman typerin kommentti kehiin: "taisin laittaa liian tiukalle?" Muija kiitti sentään, mutta ilmeestä näki että parempiakin iskuyrityksiä on nähty...

Vitun astianpesukone tais tehä lopun.... Laski iloisesti vetensä ympäri keittiön lattiaa.... Vitun hieno homma... Takuu loppu vajaa puolivuotta sitten... Perkeleen hieno homma

Oon tässä jo pitemmän aikaa lukenu tätä trediä ja ootellu sitä hetkeä millon tulee hetki kirjoittaa omasta hölmöilystä. noooh:

Kävin tossa kotipaikkakunnan salilla ja siellä oli kolme jotain häirikkö-lastenkoti-teiniä tekemässä penkkiä 60kg:lla. Penkki sijaitsee pirun lähellä reisilaitetta ja niiden välistä menee jonkunsortin yleinen kulkureitti ikkunalaudalle, jossa porukka säilyttää mankkaa,kännykkää jne.

Olin tekemäs rinnallevetoja nostolavalla ja huomasin, että mankkaa pitää pyyhkästä lapasiin.. oikasin siitä sitten ripeästi penkin vierestä ja vahingossa tönäsin penkkitankoa perseellä kun kaveri teki tiukkaa sarjaa..

Poika heitti tangon telineisiin ja katto uskomattoman murhaavalla katseella muiden kanssa, olis varmaan tullu päälle jos oisin ollu saman ikäinen (ja kokoinen). Olin vaan tyhmänä ja örähdin, ööö..sori. Otin mankan ja takaisin nostolavalle.

Vittu että tunsin itteni urpoks, teki mieli selitellä jotain mutta oisin varmaan näyttäny vielä urpommalta :nolo:
Voin kuvitella miten itteeni vituttas jos joku ääliö tulee heiluttelee kesken ennätyssarjan. sillon olin virallinen :david:

Mites tälläseen asiaan porukka kiinnittää huomiota? Esim. Kaverilla kova sarja menossa, tekee vaikka ojentajia taljassa ja on tiukka katsekontakti peiliin, käveletkö peilin edestä heti vai odotatko kun kaveri on tehnyt sarjansa loppuun? Itselläni ei tälläinenkään asia olisi edes käynyt mielessä ennenkuin kaverin isoveli, joka on enemmänkin reenaillut minulle tästä huomautti.

Toi kyllä häirittee itteekkin ja on aina häirinnyt, mutta en siihen oo osannu huomioo kiinnittää. Itse koitan muutenkin tuolla salilla olla muille treenaajille semmonen kun haluan niidenkin olevan mulle, laitan painot paikalleen jne, mutta urpoja löytyy.

tupacalle sanoi:
Mites tälläseen asiaan porukka kiinnittää huomiota? Esim. Kaverilla kova sarja menossa, tekee vaikka ojentajia taljassa ja on tiukka katsekontakti peiliin, käveletkö peilin edestä heti vai odotatko kun kaveri on tehnyt sarjansa loppuun? Itselläni ei tälläinenkään asia olisi edes käynyt mielessä ennenkuin kaverin isoveli, joka on enemmänkin reenaillut minulle tästä huomautti.

Toi kyllä häirittee itteekkin ja on aina häirinnyt, mutta en siihen oo osannu huomioo kiinnittää. Itse koitan muutenkin tuolla salilla olla muille treenaajille semmonen kun haluan niidenkin olevan mulle, laitan painot paikalleen jne, mutta urpoja löytyy.

Mitä vittua jonku tarttee tuijjottaa peiliin, kun tekee ojentajataljaa?:david:
Sen ymmärrän, että joku itselle uusi liike seurataan peilistä, että hahmotettaisiin oikea suoritustapa.
Mutta tuo menee jo yli, kotonan voi sitte pullistella peiliin,ei salilla,vaikka ois jeesuksen isoveli kyseessä.
Tämä siis vain mun mielipide, mutta tollasten tyyppien takia minäkin saan kuunnella näitä "ai säki oot niitä pullistelijoita"-kommenttejä.
Tuo loppu sun viestissä oli hyvä, juuri noin tuleekin käyttäytyä:thumbs:

Eli:jos on tarve katsoa liikerata tekniikan kannalta, niin ei tietty siihen tarvitaan ketään peilineteen keikailemaan, mutta muuten kolme punasta(näin voimanostotermeillä);)

tupacalle sanoi:

Eihän se nyt välttämätöntä ole mutta kyllä itsekkin "väistän" sarjojen välissä pois peilin edestä jos joku tekee sarjaansa peiliä apuna käyttäen. Itse ainakin katson viparit ja muutamat muut liikkeet peilin kautta, tämä siis siksi että tekniikka pysyisi kasassa.

tupacalle sanoi:
Kyllä mä yritän olla hyppimättä eteen, jos joku peiliin kattelee sarjaa tehdessään (jopa ojentajataljaa :rolleyes: ). Meidän salilla kama on vain melkoisen ahtaasti, eli jos haluaa pitää oman rytmin treenissä, joutuu joskus hyppimään toisen eteen. Se on kyllä ärsyttävää, jos tekee jotain maastavetoa, kyykkyä tai kulmista, ja joku keikkuu siinä takana. Silloin tekisi mieli sanoa, mutta ei viitsi, kun joskus on itselläkin jotain helvetin tärkeetä meneillään toisten sarjojen aikana... :david:

Sekavaa sepustusta :nolo:

Yleensä kierrän, samaten jos joku tekee penkkiä, niin haen kiekot siitä vierestä, vasta sarjan jälkeen. Tämä sen takia, että penkissä olijalle ei tule sellainen tunne että kohta osuu. Mutta kyllä jos on vain yksi liike tekemättä ja se laite on juuri esim taljan ja peilin välissä, niin kyllä minä siihen menen, oli joku taljassa tai ei.

Kyllä minä kävelen treenaajan ja peilin välistä mutta seisomaan en jää ja, jos käsipainoja pitää hakea niin yleensä odotan, että kaveri tekee sarjansa loppuun.
Minä ainakin katson monessa liikkeessä peiliin ja vituttaa, jos joku tulee siihen väliin pällistelemään.

Ihanaa porata paskalla terällä kerrostalokämpän kattoa. Ekasta terästä kului kovametalli pala ennenkuin sain ekan reiän porattua. Varmaan teriin kannattaisi se 10€ investoida.

Entäs nämä, jotka tekevät juttujaan käsipainoilla seisoen sen käsipainotelineen edessä vaikka muuallakin olisi hyvin tilaa, mm. lähempänä peiliä jos sitä on tarkoitus katsoa? Miksi näin pitää tehdä, kun siinä on scott-penkki jo käsipainojen edessä ja muutenkin ahdasta? Ei viitsisi jäädä odottelemaan kun haluaisi vain hakea käsipainot ja mennä muualle. Menen siihen sitten sorkkimaan ja otan vastuun, jos osuu heiluva käsipaino päähän. Jos se toista häiritsee niin tosiaan sitä tilaa on muuallakin.

No joo, ei varsinaisesti komediaa. Ärsyttää vaan.

Komedia-osuus: lätkäytin kiekon telineeseen huolimattomasti ja jouduin jahtaamaan sitä kun se pikku pentele karkasi ja lähti pyörimään pakoon :david:

Back
Ylös Bottom