Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En ole kisareissussa. :itku: !

Ja jos ois ajoissa tajunnu niin ois voinu lähtee kattelemaan nyrkkeilyä tänään kun ei kerta oo :/

Voi vittujen kevät! Nokkosihottuma on niin saatanan hieno asia että ihan naurattaa. Iho enemmän ja vähemmän koholla joka vitun kolosta ja ulokkeesta!! :curs:

Toivottavasti häviää yhtä nopeasti kuin ilmestyikin..

HC76 sanoi:
Hetikun ilmat lämpeni ni spurgut ja muut low-life pellet heräilly talviuniltaan. Joka kulmassa joku räkänaama örisemässä. Vittu.

tää on aivan totta, kaikki helvetin nistit ja hipit tulee luukuistaan ja valtaa kaikki yleiset alueet minkä lähistöllä kauppoja sekä joku mesta missä istua.
onneks poliisit nappaa noi pahimmat säätäjät pois, säälittävää vaan tsiikata kun vanhoja luokkakavereita hilluu räkäposkella joka päivä.

Tuli niin elävästi taas mieleen entinen elämä...paras hetki elämässäni heti lasten syntymien jälkeen on se kun erosin...oikeastaan tämä kuuluu tuonne iloisia asioita: MINÄ OLEN NIIN ILOINEN KUN EROSIN!

...taidanpa avata Reimat Abadia pullon ja ottaa lasillisen...

...jaa, se olikin KWV Pinotagea, loistava valinta sekin Hannele!

HC76 sanoi:
Hetikun ilmat lämpeni ni spurgut ja muut low-life pellet heräilly talviuniltaan. Joka kulmassa joku räkänaama örisemässä. Vittu.

Just mietin samaa tässä pari päivää sitten. Muutamalla ollut tänään fight club tuossa lähistöllä useampaan otteeseen.

Mä en pysty kävelemään kunnolla. Selkä on ihan hajalla. Noh, kaveri toi pullon virolaista lääkettä ja sitä tässä maistelen. Kalorivajetta on joten ei kai tuo haittaa. Tänään tuli liikuttua vajaa 2000kcal. Vituttaa se huomena kuitenkin. Ilman alkoholia olin sitten yli 3 viikkoa ja nyt taas. :) Se vituttaa, että 110kg jalkakyykyssä on nykyisin lämmittelypaino ja loukkan selkäni sillä. Sitä ennen oon vetäny keppijumppa ja venyttelyjä, tahkontaa tangon kera ja 70kg kanssa kikkailuja. Ja kun kunto on yli 200kg kyykyssä kuitenkin. Äh.....

Tais se mahatauti tarttua sittenkin, äsken kävin oksentamassa:wall: Viikonloppu menee koko ajan enemmän vaan vituiksi.

Ahistaa. Itkettää. Panettaa. Olkapäätä särkee. Jalat on jumissa. Yhä edelleen. Puoli neljältä viime yönä sain unta. Pää on jäässä. Tutkielmaa pitäisi laatia. Enkä osaa olla. Ja vituttaako mua edes? Kunhan kitisen.

Piikkaus meni vituiks ku teloin käteni teknisen tunnilla, ei tullu ku 3 tikkiä, mutta se on tossa peukalon taipeessa,niin vittuakos siinä nostelet sitte :curs: x 1000! Perkele ku kaikki tulokset tasasesti nousussa, ja sitte tulee tällänen vitun kämmi. Ja ihan omaa huolimattomuuttani käden teloin. prkl. :itku:

Toi jonkun edestä käveleminen kovan sarjan kesken, niin ite ainakin koittan välttää sitä ihan viimiseen asti. Ja varsinkin sillon, jos on ahdasta, ja se toinen joutuis jotenkin varomaan alaslaskua tms. mun takia. Se häiritsee kuitenkin, jos vääntää kovaa sarjaa, ja edestä kävelee joku tyyppi, ei paljoo, mut kuitenki.

rintafile sanoi:
Kuinka voi hukata telkkarin kaukosäätimen 25 neliön yksiöön! Ei löydy mistään! :curs:

Hehehee, parasta noissa on se kun tajuaa miettivänsä "pitää soittaa siihen".

Päähän sattuu aivan helvetisti. Kolmas kerta tällä viikolla ku päähän alkaa sattumaan kesken reenin ja pakko lähteä itku silmäsä kotiin. :(

venla sanoi:
Ahistaa. Itkettää. Panettaa. Olkapäätä särkee. Jalat on jumissa. Yhä edelleen. Puoli neljältä viime yönä sain unta. Pää on jäässä. Tutkielmaa pitäisi laatia. Enkä osaa olla. Ja vituttaako mua edes? Kunhan kitisen.

Mä voin olla avuksi yhteen noista ahdistuksista...

.

Oon hyvä hieromaan. :D

venla sanoi:
:hyper: Nii mutta onkos se sun selkä liian kipeä?

Se virolainen lääke auttoi. Ilmeisesti oli vain lihasvika. Eikä tullu kun vähän pää kipeeksi ja en syöny mitään mässyä, eli ei morkkista. Ehkä siksi kun oli määrä ihan järkevä (3 desiä).

Nyt on nilkka turvoksissa. Äh... Se ei haittaa hierontaa. ;)

Back
Ylös Bottom