Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HC76 sanoi:Hetikun ilmat lämpeni ni spurgut ja muut low-life pellet heräilly talviuniltaan. Joka kulmassa joku räkänaama örisemässä. Vittu.
HC76 sanoi:Hetikun ilmat lämpeni ni spurgut ja muut low-life pellet heräilly talviuniltaan. Joka kulmassa joku räkänaama örisemässä. Vittu.
Se vituttaa, että 110kg jalkakyykyssä on nykyisin lämmittelypaino ja loukkan selkäni sillä. Sitä ennen oon vetäny keppijumppa ja venyttelyjä, tahkontaa tangon kera ja 70kg kanssa kikkailuja. Ja kun kunto on yli 200kg kyykyssä kuitenkin. Äh.....rintafile sanoi:Kuinka voi hukata telkkarin kaukosäätimen 25 neliön yksiöön! Ei löydy mistään! :curs:
venla sanoi:Ahistaa. Itkettää. Panettaa. Olkapäätä särkee. Jalat on jumissa. Yhä edelleen. Puoli neljältä viime yönä sain unta. Pää on jäässä. Tutkielmaa pitäisi laatia. Enkä osaa olla. Ja vituttaako mua edes? Kunhan kitisen.
VelttoV sanoi:Oon hyvä hieromaan. :D
Nii mutta onkos se sun selkä liian kipeä?venla sanoi:Nii mutta onkos se sun selkä liian kipeä?