Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kännissä tuli lupailtua joka suuntaan kaikennäköstä hommaa, ekat tuli käymään jo eilen vaikka päätä särki perkeleesti. No, lupaus on lupaus vaikka moraalinen krapula jyskyttää.

Sitten tuli jostain ihmeen mielijohteesta käveltyä Kaarinan keskustasta Turun keskustaan, sitten kierreltyä kaupungilla ~8 tuntia jonka jälkeen kävellen takaisin Kaarinaan. Jo pelkistä kaupungista toiseen kävelemisestä tulee tollanen 18km kävelylenkki kaupungilla taitetuista kilometreistä puhumattakaa. Ja jalassa tietty huonot sukat jotka makkaralla, ja uudet kengät. Lopputulos: jaloissa vitusti rakkoja.

Ei ihminen vaan opi! Tänään klo 13:00 yhteistreenit (joihin lupauduin) eli tossa 25min päästä. Olo on voimaton mutta kuitenki törkeä tärinä päällä kofeiinista, viinasta ja nukkumattomuudesta.

EDIT: Voi ETTÄ kun vituttaa.

On paska olo henkisesti.Morkkis :curs: Mutta kyllä se elämä taas voittaa kunhan tästä kunnostautuu :D

Ja kintut on niin ylitsepääsemättömän kipeät ja tukkoiset että tarvitsisin sähköpyörätuolin. Ehkä ylihuomenna voisi pärjätä jo rollaattorillakin :rolleyes:

Tää krapula vaivaa varmaan viel pari päivää :hyper: onneks oli tää päivä vielä vapataa töistä. No treenit jää väliin ja perjantaina leikkaukseen ja parin viikon pakollin treeni tauko :itku: Tuntuu taas kaikki ahdistavan. No ei tarvi ottaa vinaa vähään aikaan.

marima sanoi:
Olen kolunnut stadissa eri saleja kohta 15 vuotta ja en ole kertaakaan nähnyt kenenkään tekevän jotain NIIN hengenvaarallista, että olis pakko ollut mennä puuttumaan. Kaikenlaisia tyylejä on kyllä nähty. Olenko ollut väärissä paikoissa?
No voi jeesus sentään, justhan mä kerroin mitä olin itse nähnyt. Miksi yleensäkään ei toista saa auttaa?
marima sanoi:
Enpä sanonut mitään sellaista, etteikö voisi mennä asiallisesti varmistuksesta kysymään.
Niin no täällä taas nimenomaan on sitäkin kauhisteltu kun joku tunkee penkkiin heti jotkut sadankahdenkympin romut ja alkaa ilman lämmittelyjä äheltämään. Justhan sä kerroit, että omat on oppinsa ja kroppansa.

marima sanoi:
Että ei kestetä hajuja?Tää on just tätä kermaperseilyä, kun ihmisen pitäis tuoksua siis vähintään rexonalle vaikka maraton olis just juostu!? Eikö normaleja brutaaleja tuoksuja enää pikkunenukat kestä??
Ja painoista: se onkin epäkorrektia jättää niitä telineisiin, mutta onko pakko mennä murahtamaan heti esim. jollekin selvästi aloittelevalle asiasta? Jokainen, joka käy säännöllisesti salilla oppii tämänkin käytössäännön varmasti.

Luin tätä ketjua jo monta vuotta sitten....:)
Kermaperseilyä sanoo herra, joka itse mussutti jonkun penkin pyyhkimisestä.
Koita nyt päättää niistä painoista, ensin hirveä huuto kun niitä ei saa jättää telineisiin, mutta nyt siitä ei sitten saa sanoakaan? Äijähän kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo...

-pipsa- sanoi:
Parin n. 17v pojan oon nähnyt pitävän puhelinta kokoajan vierellään... Ei se ärsytä eikä mitään mut ei mulle tulis mieleen pitää puhelinta reenatessa. Ellei sit oota jotain tooosi tärkeetä puhelua... Ainahan voi soittaa takas...
Oiskohan sen takia että siihen voi kätevästi merkata vaikkapa liikkeen, toistot ja painot..

sgege sanoi:
Vihkoon voi kätevästi merkitä liikkeet jne. Puhelimeen ei niin kätevästi.
Kyllä mulla kulkee treeniohjelma kätevästi puhelimessa mukana. Mukavampaa kuin roudata jotai vihkoa matkassa. Puhelin toki äänettömällä, mutta vastaan kyllä jos esim. töistä soitetaan.
Toiset tykkää vihkoa pitää mukana, mutta mä en. Enkä ulkoa muista välttämättä että millä painoilla mitäkin piti tehdä. Tämä siis :offtopic:

A.t.K sanoi:
Kyllä mulla kulkee treeniohjelma kätevästi puhelimessa mukana. Mukavampaa kuin roudata jotai vihkoa matkassa. Puhelin toki äänettömällä, mutta vastaan kyllä jos esim. töistä soitetaan.
Toiset tykkää vihkoa pitää mukana, mutta mä en. Enkä ulkoa muista välttämättä että millä painoilla mitäkin piti tehdä. Tämä siis :offtopic:

Onko sulla uudempi puhelin missä qwerty? Jos ei ole koko näppäimistöä niin siihenhän iloisesti menee sarjojen välissä 2-3min palautuessa kun kurppailee jollain 5110:llä liikkeitä ylös.

sgege sanoi:
Onko sulla uudempi puhelin missä qwerty? Jos ei ole koko näppäimistöä niin siihenhän iloisesti menee sarjojen välissä 2-3min palautuessa kun kurppailee jollain 5110:llä liikkeitä ylös.
Minä teen siten että kirjoittelen ennen treeniä saliohjelman kännyyn ja siitä sitten katson vaan tarvittaessa että mitä sitä pitikään tehdä. Treenin aikana en kirjoittele mitään sinne.

Big Evil sanoi:
No voi jeesus sentään, justhan mä kerroin mitä olin itse nähnyt. Miksi yleensäkään ei toista saa auttaa?

Olkoon nää viimeiset kommentit ja mielipiteeni tältä saralta: Ensinnäkin, jos toinen ei todellakaan tee mitään niin hengenvaarallista vaan korkeintaan hassusti/puoliväärin jonkun liikkeen niin tungetko sä expertiisilläsi toisen reviirille ja rupeat sitä neuvomaan? Onko tää ihminen pyytänyt sun apuasi? mistä sä tiedät toisen treenaamisen motiivit ja tavoitteet?

Niin no täällä taas nimenomaan on sitäkin kauhisteltu kun joku tunkee penkkiin heti jotkut sadankahdenkympin romut ja alkaa ilman lämmittelyjä äheltämään. Justhan sä kerroit, että omat on oppinsa ja kroppansa.

Ei salikanssakäyminen ole toki eristäytymistä, mutta tuskin joillain ihan turhaan iPodit pauhaa täysillä? Ja kyllä, jokainen joka ei ole PT/muita ammattilaisia käyttänyt, on varmasti saanut parit ruhjeet ja tangon alle jäännit osakseen. Asialliset "tarvitsävarmistajaa?"-kysymykset on
ok, mutta kun niihin kaikenmaailman paskanjauhajiin on tullut törmättyä!

Kermaperseilyä sanoo herra, joka itse mussutti jonkun penkin pyyhkimisestä.
Koita nyt päättää niistä painoista, ensin hirveä huuto kun niitä ei saa jättää telineisiin, mutta nyt siitä ei sitten saa sanoakaan? Äijähän kirjoittaa ihan mitä sylki suuhun tuo...

Hajut ovat hieman eri asiaa, kuin fyysinen hiki, joka lilluu penkissä varsinkin kesäaikaan ja tässäkin tapauksessa tarkoitin sellaisia superhikistelijöitä. Ei mua mikään pieni läntti kismitä.
Jos jalkaprässissä lojuu pari parinkympin levyä niin ei se, kuule mulle huutoa aiheuta ja tuskinpa nyt mitään äläkkää kamalasti muutenkaan pitäisin, ei tää nyt niin vakavaa oo. Mutta..jos niitä levyjä on neljänsadan kilon edestä niin se on vähän eri.
Täsmensinkö nyt kantaani selvemmäksi?
Pointtini on vaan peräänkuuluttaa yleistä treenirauhaa ja käyttäytymistä kaikenkarvaisille salikävijöille, jotta ne epävarmimmatkin uskaltais tulla sinne uudestaan.
ja....kas, en tiennytkään olevani äijä/mies/uros:hyper:

marima sanoi:
Mitä väliä on sillä vaikka joku tulis turkki päällä treenaamaan ja vetäs jotain liikettä ihan väärin??omahan on oppinsa ja kroppansa!
marima sanoi:
en ole kertaakaan nähnyt kenenkään tekevän jotain NIIN hengenvaarallista, että olis pakko ollut mennä puuttumaan. Kaikenlaisia tyylejä on kyllä nähty.

Eli sua ei haittaisi vaikka joku nuori, innokas aloittelija tekisi liikkeitä tietämättään päin metsiä ja parin kuukauden päästä olisikin onnistunut rikkomaan selkänsä niin pahasti ettei enää voisi täysipainoisesti treenata ja näin ollen innostus salilla käymiseen loppuisi? Siinä sitten voisi todeta että "omapa on kroppansa". :david:

marima sanoi:
Onko tää ihminen pyytänyt sun apuasi? mistä sä tiedät toisen treenaamisen motiivit ja tavoitteet?

Miksi ei voisi mennä kysymään että "tarviitko apua" tai "voinko antaa pari neuvoa"? Ihme selän kääntämistä IMO jos joku tietämättään tekee väärin ja pahimmassa tapauksessa rikkoo paikkansa lopullisesti niin ei voi mennä edes kysäisemään että voiko neuvoa ihan vaan sen takia että täytyy ehdottomasti varoa häiritsemästä ketään. Jokaisen itse päätettävissä se on että haluaako niitä neuvoja kuunnella. Kannattaa varmaan hommata oma punttisali jos ihmisten keskellä on niin vaikeaa olla että kukaan ei saisi puhua mitään. Jos ei halua jutella tai saada neuvoja niin siitä voi myös sanoa neuvojalle/puhujalle ihan ääneen.

marima sanoi:
Jos jalkaprässissä lojuu pari parinkympin levyä niin ei se, kuule mulle huutoa aiheuta ja tuskinpa nyt mitään äläkkää kamalasti muutenkaan pitäisin, ei tää nyt niin vakavaa oo. Mutta..jos niitä levyjä on neljänsadan kilon edestä niin se on vähän eri.

Jos se aloittelija jättää aina pari parinkympin levyä prässiin eikä kukaan sano sanallakaan että ne pitäisi ottaa pois, niin vähän ajan kuluttua kun aloittelija kehittyy niin sitä painoa on jo se neljäsataa kiloa ja ne jätetään vieläkin laitteeseen koska mistäs se nyt oppisi että ne pitäisi ottaa pois jos neuvominen on kielletty...

Kyllä minua neuvottiin kun salilla ensimmäisiä kertoja kävin. Kiitollinen olin, en tajua jos joku neuvoista suuttuu. On kyllä omassa päässä vikaa jos ei rakentava kritiikki kelpaa.

Mua vituttaa tai siis ei varsinaisesti vituta, vaan olen aivan pyörällä päästäni, kun en tiedä mitä tehdä. Pitkän aikaa ollut sellainen olo, ettei jaksa seurustella. Mutta nyt olisi niin mukava tyttö kyseessä ja minä sekä tämä tyttö haluaisimme molemmat tästä tulevan jotain. Asiahan ei tietenkään ole näin yksinkertainen, että tekisi vain päätöksen seurustellakko vai ei, vaan asioilla on monta puolta. Jos tekisi päätöksen, että rupeaisi seurustelemaan on todennäköistä, että yksi parhaista ja pitkäaikaisimmista ystävistäni katoaa elämästäni ja muutenkin elämä vaikeutuu.
Mitähän ihmettä tässä nyt sitten tekee, ei aavistustakaan..

Tekee ratkaisun kumpaan suuntaan tahansa, niin aina menee pieleen tai ainankin tuntuu siltä.
Miksei joku muu voisi tehdä tätä päätöstä puolestani!!:wall:

Muutenkin saanut tietää lähipäivinä sellaisia asioita, mitä ei olisi uskonut ikinä kyseisten ihmisten tekevän..:curs:

Kyykyssä meni vasemmasta jalasta joku vitun lihas poikki. Se kyykyistä piiiiiitkäksi aikaa.

Vittu!!!!1

:(

Saamari. Kosahti winukka juuri äsken. Tiedostot saan kyllä taltteen linukalla mutta kun joutuu ilmeisesti asentamaan winukan uudelleen niin se vetäsee MBR:n sileäks jolloin häviää myös linukka. :| Ihan älytön säätö edessä siis. Kun ei prkl edes Safe modeen pääse enää.

Vieläkin vituttaa vapun toilailut. No huomenna varmaan pääsee jo salille "vapauttamaan" pahimmat paineet :curs:.

vitun vappu perkele.. helvetin barcelona saatana... :)

Ennen vappua barcelonassa ja vappu suomessa.. Arvatkaas vaan paljon tuli syötyö ja käytyä salilla.. niin ja viinaahan en juonut yhtään... ei!!! POIS SE MINUSTA!

Tää kankkunen ei lopu sitten millään.

Ai nii .. takautuvasti vituttaa lehtimyyjät :curs: alkuillasta tarjottiin taas monen vuoden kunniaks lahjana 4kk lehteä jonka saamisen edellytyksenä on 9kk maksaminen!!! On kuulemma jo monta vuotta mun osotteeseen tullut erinäisiä lehtiä , ja asunut olen vajaan vuoden vasta tässä :jahas:

Treeni meni tänään ihan vituiks. ja vielä penkki reeni. no oma vika kun ei älyä ajoissa levätä. onneks ei mittää loukkaantumisia sattunu vaikka reenin jälkeen olkapäässä oli varsin napakkaa vihlontaa.

*avautuminen*
Jotkut ihmiset vituttaa. Tarkemmin sanottuna ns. laahustajat. Nämä huonoryhtiset apinat kulkevat pää riipuksissa kengät maanpintaa raapien.
Vihaan sitä ääntä kun ne kengät raapii maata. :curs: :curs: :curs: Ei voi olla niin raskasta nostaa niitä jalkoja ilmaan kun ottaa askeleen. :curs: :curs: :curs:
Kun parivuotiaana on kävelemään opittu, mihin se taito katoaa? Lähes kaikenlaiset ihmiset hyväksyn, mutta nämä vitun laahustajat. :wall:

Back
Ylös Bottom