Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

tupacalle sanoi:Mites tälläseen asiaan porukka kiinnittää huomiota? Esim. Kaverilla kova sarja menossa, tekee vaikka ojentajia taljassa ja on tiukka katsekontakti peiliin, käveletkö peilin edestä heti vai odotatko kun kaveri on tehnyt sarjansa loppuun? Itselläni ei tälläinenkään asia olisi edes käynyt mielessä ennenkuin kaverin isoveli, joka on enemmänkin reenaillut minulle tästä huomautti.
Toi kyllä häirittee itteekkin ja on aina häirinnyt, mutta en siihen oo osannu huomioo kiinnittää. Itse koitan muutenkin tuolla salilla olla muille treenaajille semmonen kun haluan niidenkin olevan mulle, laitan painot paikalleen jne, mutta urpoja löytyy.
tupacalle sanoi:Mites tälläseen asiaan porukka kiinnittää huomiota? Esim. Kaverilla kova sarja menossa, tekee vaikka ojentajia taljassa ja on tiukka katsekontakti peiliin, käveletkö peilin edestä heti vai odotatko kun kaveri on tehnyt sarjansa loppuun? Itselläni ei tälläinenkään asia olisi edes käynyt mielessä ennenkuin kaverin isoveli, joka on enemmänkin reenaillut minulle tästä huomautti.
Kyllä mä yritän olla hyppimättä eteen, jos joku peiliin kattelee sarjaa tehdessään (jopa ojentajataljaatupacalle sanoi:Mites tälläseen asiaan porukka kiinnittää huomiota? Esim. Kaverilla kova sarja menossa, tekee vaikka ojentajia taljassa ja on tiukka katsekontakti peiliin, käveletkö peilin edestä heti vai odotatko kun kaveri on tehnyt sarjansa loppuun? Itselläni ei tälläinenkään asia olisi edes käynyt mielessä ennenkuin kaverin isoveli, joka on enemmänkin reenaillut minulle tästä huomautti.
). Meidän salilla kama on vain melkoisen ahtaasti, eli jos haluaa pitää oman rytmin treenissä, joutuu joskus hyppimään toisen eteen. Se on kyllä ärsyttävää, jos tekee jotain maastavetoa, kyykkyä tai kulmista, ja joku keikkuu siinä takana. Silloin tekisi mieli sanoa, mutta ei viitsi, kun joskus on itselläkin jotain helvetin tärkeetä meneillään toisten sarjojen aikana...