Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peeveli sanoi:eli se sheikkerin ritilä.. mikä virka sillä on?
oon omasta ottanu sen pois kokonaa ku en tajunnu mitä sillä tekee :???:
nevahood sanoi:Avokki teki vinopenkkiä salilla ja kovan sarjan päätteeksi pudotti painot lattialle. .
..Kuinka moni saa ylipäätään kovan käsipainovinopenkin päätteeksi painot siististi laskettua maahan?

Laffer sanoi:Ei niitä painoja tartte pudottaa lattialle, en vain yksinkertaisesti jaksa uskoa että puristusvoima loppuu just sillä hetkellä kun viimeinen toisto loppuu.
Siis itse lasken painot rinnalle ja nousen istumaan, ja siitä lasken takas maahan. Siis jos ne painot saa sarjan alussakin rinnalle, niin kyllähän ne saa siististi maahan, toimii ikäänkuin käänteisessä järjestyksessä sarjan alkuun nähden.Ei se pudottaminen mistään puritusvoiman loppumisesta johdu. Yli 40 kilon kässäreitä on kuitenkin kohtuullisen hakala siististi käsiltä vinopenkissä lattialle asetella. Kyllä niitä voi vähän matkaa saattaa, mutta miulummin minä ne pudotan kun itseni loukkaan, kattokoon muut kieroon ihan vapaasti.
Micro$oftin sertifiointitestit on anaalista, niissä ei mitenkään testata osaamista tai kokemusta, vaan ainoastaan sitä, miten hyvin oppi ulkoa kaikki ne pienet turhat faktat, mitä kirjan sivuilta sattuu löytymään.HC76 sanoi:Vittuko tekis mieli lyödä nyrkki seinän läpi!! Reputin TOISEN kerran MCSE Active Directory testin. :curs: :
Sepsis sanoi:Ei se pudottaminen mistään puritusvoiman loppumisesta johdu. Yli 40 kilon kässäreitä on kuitenkin kohtuullisen hakala siististi käsiltä vinopenkissä lattialle asetella. Kyllä niitä voi vähän matkaa saattaa, mutta miulummin minä ne pudotan kun itseni loukkaan, kattokoon muut kieroon ihan vapaasti.
mut 40 kilosetkin kässärit saa vielä helposti laskettua jos ne niillä jotain tehtyäkin saa. Meillä loppuu painot 40 kiloon joten joudutaan tekemään itse kasattavista isompia ja ne antaa välillä mustelmia reisiin mut itse en ainakaan kävis niitä heittelemään.Noin minäkin sen teen, vaikka käytänkin niitä yli 40 kilon hantteleita.Iron Man sanoi:Siis itse lasken painot rinnalle ja nousen istumaan, ja siitä lasken takas maahan. Siis jos ne painot saa sarjan alussakin rinnalle, niin kyllähän ne saa siististi maahan, toimii ikäänkuin käänteisessä järjestyksessä sarjan alkuun nähden.
Nannna sanoi:No miehet on aika syvältä.

Mulder sanoi:Saattaahan se ollakin... mutta ette te ilman meitä voi elää![]()
![]()
Ja eikä mekään kyllä ilman teitä![]()
Kyllä siitä pääsee helposti ylös, mun mielestä jopa helpommin kuin vinopenkiltä.lasikuitujeesus sanoi:Tasapenkiltä en kyllä itse pääse istuma-asentoon ~40kg painojen kanssa. Saakos ne sitten pudottaa?
No joo, kun tuo ensimmäinen kohta ei meikäläisen treenityylissä oikein onnistu...Tepes sanoi:Kyllä siitä pääsee helposti ylös, mun mielestä jopa helpommin kuin vinopenkiltä.
1. viimeisen toiston jälkeen jätät painot yläasentoon
2. nostat jalat ylös, polvet kohti rintaa ja samanaikaisesti...
3. käännät hanttelit niin, että kämmenet osoittaa toisiaan kohti
4. siirrät hantteleita hiukan "eteenpäin" ... siis jalkoja kohti
5. annat hantteleiden "kaatua" eteenpäin ja otat ne kiinni reisiesi päälle
Lopputulos on se, että heilahdat hantteleiden voimalla ylös penkiltä, vatsalihaksilla tms. ei tarvitse vääntää yhtään.

Nannna sanoi:Helposti sujuu elo ilman miestä.. Vaikka EHKÄ sitä joutuu jonku kesäkollin ottamaan. Ihan noin vaan huvikseen, ei sen takia etteikö vois elellä ilman.:jahas:

Tepes sanoi:1. viimeisen toiston jälkeen jätät painot yläasentoon
2. nostat jalat ylös, polvet kohti rintaa ja samanaikaisesti...
3. käännät hanttelit niin, että kämmenet osoittaa toisiaan kohti
4. siirrät hantteleita hiukan "eteenpäin" ... siis jalkoja kohti
5. annat hantteleiden "kaatua" eteenpäin ja otat ne kiinni reisiesi päälle
.