Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No tänään salilla pyöri jotain puolimaratoonarin näkösiä äijiä tekemässä rinnalleveto ykösiä. Ei se mitään, mutta joka helvetin välissä nakellaan niitä kiekkoja. Painot paiskataan kans kaulalta alas. Kai sitä tankoa ainaki vähä voi yrittää hallita, ettei mun tarvi väistellä. Siellä ne oiko trikoitaan ku yritin keskittyä mavettamiseen.

Viereiselle penkille rantautu joku jalkapalloguru ja tekniikka tätä perinteistä "limput tankoon ja 10 toistoa katseista tai tekniikasta välittämättä". Eli hirveetä hosumista ja tanko jää aina 20cm rinnasta jokaisen toiston kohdalla, eli jotain kummallista loppuojennusta.

PS. 5x5 mavessa on yllättävän paljon aikaa katella muiden treenejä :lol2:
Ei ees jaksanu naurattaa ku tuota näkee joka päivä omalla salilla. Yleisurheilijat on melkosia guruja näissä asioissa..

- olen lihonut
- asiaan liittyen huomenna alkaa herkuton huhtikuu
- luettavana on kasa tylsiä tenttikirjoja
- tajusin, etten ole pitkään aikaan kirjoittanut "mikä tänään ilostuttaa"-ketjuihin --> miksen osaa nauttia elämästä, löydä hyviä asioita :wall:
- en ole tällä viikolla tehnyt muuta kuin aerobista liikuntaa
- ihmissuhdeasiat on "auki", tilanne hyvin hankala ja välillä tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin
- koko ajan on kylmä ja viluinen olo
- kelit on aivan onnettoman huonot

Tuo perkeleen lumentulo. Saanu tehä 221000+x kertaa tehä lumityöt tässä viimesen kolmen päivän aikana, eikä oo kyllä herkkua kipeällä selällä :( Mutta onneks nyt näyttää loppuneen täälläki päin ja toivottavasti se kevät ny tulis tuolta :rock:

Vitutusklassikko. Naapuri alkoi poraamaan seinää.:curs: :wall:

Velipoika teki käsipainopenkkiä joillain ~25 kilosilla kässäreillä ja kaveri oli varmistamassa, no viimenen toisto jäi sitten rinnalla ja pyys kaveria ottamaan painot. Kaveri välkkynä poikana otti vaan toisesta kädestä sen painon pois ja veli kaatu sen toisen painon kanssa lattialle hirveän ryminän saattelemana.

aprobatur sanoi:
Velipoika teki käsipainopenkkiä joillain ~25 kilosilla kässäreillä ja kaveri oli varmistamassa, no viimenen toisto jäi sitten rinnalla ja pyys kaveria ottamaan painot. Kaveri välkkynä poikana otti vaan toisesta kädestä sen painon pois ja veli kaatu sen toisen painon kanssa lattialle hirveän ryminän saattelemana.
Mä oon vissiin yhtä välkky, koska mä olisin kanssa ottanut 1 kerrallaan ja olettanu, että jamppa pysyy penkissä sen aikaa, kun toista laittaa veks... (?)

aprobatur sanoi:

Kyllähän 25 kiloisen kässärin luulisi sen verran pysyvän näpeissä ettei ihan lattialle tipahda? :confused: Ellei velipoikasi sitten paina jotain 30 kg.

Tänään kiinni, huomenna marssi. Maanataina metsään, perjantaina pois. Ulkona märkää, lunta joka on märkää, perkeleen märkää. Lauantain lomille, kotiin ~5 tuntia, kaljaa saa vasta myöhään.

Mäntti sanoi:
Tänään kiinni, huomenna marssi. Maanataina metsään, perjantaina pois. Ulkona märkää, lunta joka on märkää, perkeleen märkää. Lauantain lomille, kotiin ~5 tuntia, kaljaa saa vasta myöhään.

h0h00! Nyt on muuten pahinta säätä olla intissä! Onneksi olkoon! :D :lol2:
Been there, done that.

Jalkapohja tulehtunut... taas. VITTU, heitän kaikki saatanan vanhat sukat ja sisäpelikengät menemään. Noissa saatanan kengissä muhii saletisti jotain paskapöpöjä, josta se aina tulee SAMAAN jalkaan.

No, mussutetaan taas vähän antibiootteja ja rasvaillaan jalkaa.... vittu mitä skeidaa.:david:

B.O.S.S. sanoi:
Mä oon vissiin yhtä välkky, koska mä olisin kanssa ottanut 1 kerrallaan ja olettanu, että jamppa pysyy penkissä sen aikaa, kun toista laittaa veks... (?)

On kyl kinkkisintä olla varmistamassa vinopenkkiä/pystypunnerrusta käsipainoilla. Siinä ei oikein pysty koskaan arvaamaan, minne ne kässärit lähtee huojumaan ja tuleeko ne punnertajan vai varmistajan naamalle.

aprobatur sanoi:

WTF? Kuka on sanonut ettei hantteleita saa itse laskea maahan? Onko se kielletty jossain bodauskirjassa tjsp?:david:

nigster sanoi:
Noiltakin tilanteilta säästyy, kun paiskaa rohkeasti ne käppärit lattialle kun ei jaksa enää.
Tai ottaa rauhassa alas rinnalle yhteen ja vatsoilla ylös :whip: Mulla vihlasee olkapäihin vaikka päästäisi vaan irti.

Rinnalta (kp:t yhdessä) ne voi poimia yks kerrallaan kaverikin pois ilman että köykäsempikään punttipera kaatuu toiselle sivulle. ;)

mxm sanoi:
On kyl kinkkisintä olla varmistamassa vinopenkkiä/pystypunnerrusta käsipainoilla. Siinä ei oikein pysty koskaan arvaamaan, minne ne kässärit lähtee huojumaan ja tuleeko ne punnertajan vai varmistajan naamalle.
Totta. Pääasia silti ettei SaliKomediasta tuu SaliTragediaa, eli maltti=valttia painoja valittaessa.

Niinhän ne ovat joo ihania... .... tietyn aikaa ja sitten alkaakin vasta vituttamaan niiiiiin armottomasti kuin nyt :curs: kun ei vielä itse osaa saatana päättää mitä vittua on oman elämän kanssa muutenkin tekemässä = vituttaa ja vituttaa vielä vitutuksen multihuipennuksen päälle vielä kerran. :wall: Tekis mieli avautua niin perkeleesti mutta kun ei jaksa, mutta elämä on ihanaa muistakaa kaikki se vaikka millasia vastoinkäymisiä eteen tulisi. :love: :haart:

Back
Ylös Bottom