Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla on just nyt samanlainen fiilis kun Tupla-J:een avatarilla.

EDIT.Paitsi että mulla ei ole lätkänaamaria päällä.

hmm.. enpä jaksa sivua vaihtaa minnekkään niin kysympä nyt täs.. :D

eli se sheikkerin ritilä.. mikä virka sillä on?
oon omasta ottanu sen pois kokonaa ku en tajunnu mitä sillä tekee :???:

Peeveli sanoi:
eli se sheikkerin ritilä.. mikä virka sillä on?
oon omasta ottanu sen pois kokonaa ku en tajunnu mitä sillä tekee :???:

Auttaa saamaan jauhot sekaisin. Halpisherojen kanssa tuntuu välillä tarvitsevan berliiniläisen muurin suojaksi väsättyä piikkilankaa ritilän sijaan jos tahtoo saada sekaisin.

Noh, takaisin aiheeseen... Maanantaina ei hissi mennyt ihan ylös asti ja jollakin kaverilla (mitään en tunnusta :jahas: ) tuli sitten heitettyä penkin painot päin helvettiä. Molemmilla puolilla oli jo 20kg levyt kun hän alkoi lisätä painoa. Noh, meni ne 10kg painot sitten molemmat samalle puolelle. Telineistä otettaessa tuntui oudolta, mutta vasta laskiessa syttyi valot... Niinhän siinä kävi, että 20kg painoero vasemman ja oikean välillä on liikaa; painot tangosta lattialle ja kiroilua kuin merimiehen papukaijalta konsanaan.

nevahood sanoi:
Avokki teki vinopenkkiä salilla ja kovan sarjan päätteeksi pudotti painot lattialle. .
..Kuinka moni saa ylipäätään kovan käsipainovinopenkin päätteeksi painot siististi laskettua maahan?

Ei niitä painoja tartte pudottaa lattialle, en vain yksinkertaisesti jaksa uskoa että puristusvoima loppuu just sillä hetkellä kun viimeinen toisto loppuu. Itsellä ei ole ollut tarvetta painoja tiputella ja ihan aiheesta kanssatreenaaja asiasta ilmoitti.

Painojen (turha) heittely salilla on :david:

Eipä pitäisi olla mitään syytä mutta silti jo herättyä oli sellainen perusnegatiivinen olo, heräsinkö "väärällä jalalla" vai mikä lie mutta ottaa pattiin.... taidan käydä nukkumaan ja yrittää muutaman tunnin päästä uudestaan:)

TJ 23 keskellä aavikkoa. Norjalaiset on vitun perseestä, niinku eurooppalainen kähtävä. Voitais ruotsin kans valloittaa se ni saatais niiden öljykentät samalla ja saatettais suomen valtio samalla velattomaksi. :curs: 12h töitä ja 12h vapaata. Onneks tää paska loppuu, ei nappaa enää oikein.

Laffer sanoi:
Ei niitä painoja tartte pudottaa lattialle, en vain yksinkertaisesti jaksa uskoa että puristusvoima loppuu just sillä hetkellä kun viimeinen toisto loppuu.

Ei se pudottaminen mistään puritusvoiman loppumisesta johdu. Yli 40 kilon kässäreitä on kuitenkin kohtuullisen hakala siististi käsiltä vinopenkissä lattialle asetella. Kyllä niitä voi vähän matkaa saattaa, mutta miulummin minä ne pudotan kun itseni loukkaan, kattokoon muut kieroon ihan vapaasti.

Ei se pudottaminen mistään puritusvoiman loppumisesta johdu. Yli 40 kilon kässäreitä on kuitenkin kohtuullisen hakala siististi käsiltä vinopenkissä lattialle asetella. Kyllä niitä voi vähän matkaa saattaa, mutta miulummin minä ne pudotan kun itseni loukkaan, kattokoon muut kieroon ihan vapaasti.
Siis itse lasken painot rinnalle ja nousen istumaan, ja siitä lasken takas maahan. Siis jos ne painot saa sarjan alussakin rinnalle, niin kyllähän ne saa siististi maahan, toimii ikäänkuin käänteisessä järjestyksessä sarjan alkuun nähden.

HC76 sanoi:
Vittuko tekis mieli lyödä nyrkki seinän läpi!! Reputin TOISEN kerran MCSE Active Directory testin. :curs: :
Micro$oftin sertifiointitestit on anaalista, niissä ei mitenkään testata osaamista tai kokemusta, vaan ainoastaan sitä, miten hyvin oppi ulkoa kaikki ne pienet turhat faktat, mitä kirjan sivuilta sattuu löytymään.

Sepsis sanoi:

Vedetään tää nyt :offtopic: mut 40 kilosetkin kässärit saa vielä helposti laskettua jos ne niillä jotain tehtyäkin saa. Meillä loppuu painot 40 kiloon joten joudutaan tekemään itse kasattavista isompia ja ne antaa välillä mustelmia reisiin mut itse en ainakaan kävis niitä heittelemään.

Iron Man sanoi:
Siis itse lasken painot rinnalle ja nousen istumaan, ja siitä lasken takas maahan. Siis jos ne painot saa sarjan alussakin rinnalle, niin kyllähän ne saa siististi maahan, toimii ikäänkuin käänteisessä järjestyksessä sarjan alkuun nähden.
Noin minäkin sen teen, vaikka käytänkin niitä yli 40 kilon hantteleita.

Tasapenkiltä en kyllä itse pääse istuma-asentoon ~40kg painojen kanssa. Saakos ne sitten pudottaa?

Mulder sanoi:
Saattaahan se ollakin... mutta ette te ilman meitä voi elää :worship: :)
Ja eikä mekään kyllä ilman teitä :eek:

Helposti sujuu elo ilman miestä.. Vaikka EHKÄ sitä joutuu jonku kesäkollin ottamaan. Ihan noin vaan huvikseen, ei sen takia etteikö vois elellä ilman.:jahas:

Olkaa sitten varovaisia niiden heittelyiden kanssa. Itselläni on oikean käden keskisormi sentin lyhyempi kuin toinen, juuri painojen heittelyn takia. Nykyään en koskaan heitä hantteleita mihinkään. Ihme juttu jos ette pääse 40kg hantteleiden kanssa ylös penkiltä, kun kuitenkin pystytte niillä tekemään sarjaa...

lasikuitujeesus sanoi:
Tasapenkiltä en kyllä itse pääse istuma-asentoon ~40kg painojen kanssa. Saakos ne sitten pudottaa?
Kyllä siitä pääsee helposti ylös, mun mielestä jopa helpommin kuin vinopenkiltä.

1. viimeisen toiston jälkeen jätät painot yläasentoon
2. nostat jalat ylös, polvet kohti rintaa ja samanaikaisesti...
3. käännät hanttelit niin, että kämmenet osoittaa toisiaan kohti
4. siirrät hantteleita hiukan "eteenpäin" ... siis jalkoja kohti
5. annat hantteleiden "kaatua" eteenpäin ja otat ne kiinni reisiesi päälle

Lopputulos on se, että heilahdat hantteleiden voimalla ylös penkiltä, vatsalihaksilla tms. ei tarvitse vääntää yhtään.

Tepes sanoi:
Kyllä siitä pääsee helposti ylös, mun mielestä jopa helpommin kuin vinopenkiltä.

Lopputulos on se, että heilahdat hantteleiden voimalla ylös penkiltä, vatsalihaksilla tms. ei tarvitse vääntää yhtään.
No joo, kun tuo ensimmäinen kohta ei meikäläisen treenityylissä oikein onnistu...:)

Nannna sanoi:
Helposti sujuu elo ilman miestä.. Vaikka EHKÄ sitä joutuu jonku kesäkollin ottamaan. Ihan noin vaan huvikseen, ei sen takia etteikö vois elellä ilman.:jahas:

tee sitte sille kesäkollillekki selväks et pidät sitä vaa kesän ajan sillee huviksee :david:

Tepes sanoi:
.

6. Katsot tyynesti kun hantteli penetroituu syvälle quadriceps femorikseen murskaten samalla reisiluun.

Kyllä se niin on että jos on vaikka kevyellä miehellä yli 50kiloiset dumppelit käsissä niin sarjan jälkeen ei paljoa kannata kikkailla jalkoja ilmaan, saati sitten kaataa hantteleita suorinkäsin kohti genitaaleja.

Back
Ylös Bottom