Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset, jotka eivät vaan tajua. :curs:
Miksi hakata omaa päätään samaan seinään kerta toisensa jälkeen?!?

Amis sanoi:
Citylla eilen ainakin yks treenas boxerit jalassa.
Mikäs siinä jos housut unohtuu himaa, kyll sitä ennenki on nähty mies boxereissa.

"Omalla" salilla käy myös yksi ~60v papparainen jonka treenivaatteet on liian iso tank-toppi (nännit paistaa läpi kun se niin roikkuu) sekä makeat 70-luvun vihreät kalsarit. Ei muuta, ei kenkiä ei sukkia.

Tää on nyt vähän kyseenalaista "komediaa", mutta eilen nauratti eräs hieman vammainen jätkä salilla. En siis naura hänen vammaisuudelleen vaan lähinnä hyväntahtoisesti hänen jutuilleen. Kaveri meni esim. erään ison äijän luo joka teki hauiskääntöä käsipainoilla:
"Mitenkä sie jaksat tehä noin isoilla painoilla??"
Muita tarinoita:
"Noussooko mulla voimat noppeesti jos mie näin tien?"
"Ei pie tehä liian kovasti alussa ettei paikat reppee!"

Koko ajan selitti ja kyseli kaikkea mahdollista ja niin kuuluvalla äänellä että koko sali kuuli..Tuli jotenkin oikein hyvä mieli siitä lapsellisesta innostuksesta joka hänestä huokui. Tosin varmaan joidenkin kovat reenit sotkeentui kun toinen tulee kyselemään ihan viereen..:lol2:

Olinpa kerran salilla ja sinne tuli kaks jotain just lukioo päässyttä tyttöä. Toinen niistä teki jonku ajan kuluttuu alataljaa jollain hyvin pienellä, ehkä jopa 20kilolla. Parin nykäsyn jälkee se valitti kaverillee, et sitä sattuu kyynerpäähän, eikä se jaksa tehä niitä yhellä kädellä. Noh, jostain ilmesty tää noin 17-vuotias miessankari jalkapallojoukkueen tuulipukuun sonnustautuneena siihen ja alko vetää sitä alataljaa yhellä kädellä ja kehu kovaa äänee: "Kyllähän näin pienii painoja jaksaa yhellä kädellä vetää." :david:

Perhana kun eilen olin venytteleen matolla niin joku n.65-vuotias papparainen pölähti siihen viereen joogaamaan. Oli aika väsy, kova treeni + tunti kuntopyörää takana ja vähän pokassa pitelemistä kun ukko siinä meditoi lootusasennossa, tai jotain.

Vittu, tämä päivä on ollu sitä ihteensä!
Ensinnäkin päivä meni vituiksi, kun tänään heräsin klo 12.30. Vittu 11,5 tunnin yöunet!:hyper: Siitä seuraa sellanen saatanmoinen löysä paska olo ja väsyttää vittu vaikka on nukkunu helevetisti!

Sitten perkele piti lähteä pikkuveli hakemaan amikselta, kun oli tarkotus iltapäivällä salille mennä. Vitun radiosta ei kuulunut mitään muuta, kun täyttä paskaa ja sekin suhisi ihan vitusti! :curs: Levyt oli täyttä shaissea, koska olin isän audolla liikenteessä. Minua ei Deep purple ja Bruce Springsteen kauheasti inspaa.

Sitten veljen kanssa sovittiin, että käydään illalla salilla. Sitten kun olin lähdössä niin se perkele alko valittamaan. "Eilen kävin salilla, nyt ei jaksa, jalkoihin koskee..." No joo, vittu siinäpähän on.

Salilla yritin tehdä uutta ohjelmaa, johon kuului maastaveto. Vittu siitä mavesta tullu hevon vittua! :wall: Koitin kirjasta katsoa tekniikkaa, mutta ei siitä tullu lasta eikä paskaa. Ei sitä turhaan vaativaksi liikkeeksi haukuta. Sitten vielä joku oli valloittanut jalkaprässin, niin en voinu tehdä isoja lihasryhmiä loppuun ennen pieniä! :itku:

Sitten, kun lähdin salilta ajelemaan, niin oli kolari 50cm päässä! Teinikorolla kurvasi eteen paikallisen kaupan pihasta! Koska pikkupaikkakunnalla asun, niin tunsin sen kuskin. Itseasiassa hän oli peruskoulun aikainen luokkakaveri. Vittu, jos olisi siinä isän auto hajonnu. Saatana! Se oli puolen metrin päässä!

Lisäksi vielä vituttaa, että kukaan ei vastaa tuolla aloittelijoiden osiossa minun kysymyksiin. Oon 1,5 vuorokautta oottanu, että joku kommentoisi minun uutta saliohjelmaa, mutta hiljasta on. Vittu, kun se maastaveto vituttaa pahimman kerran. Vittu!:wall: :wall:

Ja vitutusta ei vähennä se, että kaupassa sain kuulla opettajalta, että historian YO-kirjotuksista tulee korkeintaan B, tod.näk. A. Saatana, olisi pitänyt pysyä kaukana siitä perkeleen historiasta!

Nyt vituttaa aivan ihan kympillä. Nainen. Oma moka itse menin pistämään palan sydäntäni peliin ja nyt sattuu. Lähes yhtä paljon vituttaa, että paraskaveri tuntea vetoa samaan naiseen ja kaverin kanssa ei oikein voi nyt jutella tästä.

Voi perhana! Vuosi sitten meni reisiluu poikki, nyt sitten selvis kontrollissa että se ei olekkaan luutunut niin hyvin kuin olisi pitänyt. Nyt joudutaan tekemään uusi operaatio tolle fucking koivelle... :wall: Ja treenit kusee taas!!! Voi perkele!! :itku:
Ja taas lykkääntyy moottoripyörän hankkiminen... Voi vittujen kesä ja kyrpien takatalvi!!!! :itku: :itku:

Vituttaa perkeleesti kun oon niin helposti stressaava tyyppi. Lähinnä nyt ressaa lopputyö vaikka sen tekemistä ei tarvitse aloittaa vielä kuukauteen. Sitten kun on vielä dietti päällä joka tuo oman kortensa kekoon vitutuksessa. Eikä liikuntaa oo saanu harrastaa viikkoon lääkärinmääräyksestä kun oon jo 6vk ollu flunssassa ja sain penisiliinikuurin. Prkl jos toi nuha ei ala loppua jo.:curs:

Sitten tässä pitäis varmaa hammaslääkärillekkin mennä porattavaks vaikka en oo karkkia syöny vuosiin pullista sun muista herkuista puhumattakaan. Ja hampaatkin pesen aina kahdesti päivässä. Ja sitten tunnen kavereita jotka mussuttaa karkkia jokapäivä ja pesee hampaat ehkä kerran viikossa ja ei oo reikiä ollu sitten vuoden 95. :wall: :wall: :wall: huoh...

Sitten siitä muodostuu mukava noidankehä kun stressaa siitä että stressaa.:david:

Vitun leauan vedot vitun LEVEÄLLÄ otteella, Olkapäähän koskee (Semipaskana??)!! No ylätaljaan vaihdan siis.

Vituttaa mun kesäduuni paikan henkilöstöpäällikkö teki mulle oharit. VITTUUUUUU!!! Nyt ei siis olekkaan töitä vaikka oli jo varma!!!! VITTU

Vituttaa ku panettaa kokoajan. Vituttaa olla varattu ku muija ei pysy enää mun panetuksessa mukana! VITTU! Kesä tulee jee. Vittu kesä ja kärpäset, saatana..

Ja, vittu, muijaki sano, etten saa enää kasvaa!

Ja vituttaa kun vahingossa postasin tämän tilityksen ekaks punttimimmien osastolle . Olen idiootti.
(ps. modet ei tartte vaivautua, koska poistin jo sen postauksen sieltä)

Eilen vähän hymyilytti kun pukuhuoneen puolella rupes semmonen kalju(!) mies kuivaamaan itseään suihkun jälkeen hiustenkuivaajalla :D. Mikäs siinä jos jääny pyyhe kotiin..

Ilmaisjakelu hommiin ei näköjään vaatimuksena ole enään lukutaito:david:

Vittuko tekis mieli lyödä nyrkki seinän läpi!! Reputin TOISEN kerran MCSE Active Directory testin. :curs: Siis jumalauta vitun saatana et voi syödä miestä. En vittu varmaan mene kolmatta kertaa tyrkyttää rahaa microsoftille.

Kuukauden lukenu ja kantanu sitä vitun paksua paskaeeposta ympäri kylää. IHAN TURHAAAAN!!!!!! :wall:

PikkuEero sanoi:
Tuli sit tuossa eilen kaaduttua kaks(2!) kertaa pyörällä tullessani töistä. Ekalla kerralla normaalisti tangon yli, tuloksena vähän mustelmia kyynärpäihin ja polviin. Seuraava kaatuminen oli tyylipuhdas kaatuminen kovasta vauhdista kyljelleen ja siinä sitten liu´uttiin muutama metri jää/hiekka/sohjossa. Muuten ihan kiva mutta kun ei sattunut olemaan hanskoja käsissä. Tuloksena oikeessa kämmenessä 2 kappaletta 4-7 cm viiltohaavoja. Eipä sitten treenata koska ei voi laitaa kättä kunnolla nyrkkiin, puristusvoimasta turha edes uneksia.
Täytyy vaan ajatella positiivisesti että tämä pakkoloma tuli hyvään paikkaan ennen ylikuntoa. Tulokset oli vaan niin mahtavassa noususuhdanteessa. Mut onneks tämä sattu lomaviikolla.

Voi ei! En kyllä yhtään ihmettele kun katsoo tämän kylän teitä! Aivan kamalassa kunnossa ollut jo monta viikkoa! Minullakin olisi treenin suhteen hyvä motiavaatio, mutta ärsyttää yli kaiken lähteä fillaroimaan salille! Jopa isot tiet on täynnä sohjoa ja jäätä riippuen vuorokaudenajasta. Viiden kilsan matka kestää 40 minuuttia ja siinä ajasasa menee hermot kun vähän väliä meinaa lähteä pyörä alta ja puolet matkasta menee potkulautaillessa. No, saanpa hyvän syyn lintsata aamulenkeistä... :rolleyes:

*Jääkaappi on tyhjillään, ainoastaan 2 maitorahkaprkkia ja vissyä.. Ruokaa tulee vasta huomenna ja mieletön nälkä.
*Puntille ei pääse koska edessä vielä 2 vapaaottelu matsia kuukauden sisällä.. Mieletön hinku nostelemaan rautaa!
*Ensviikolla pitää pitää jotain ihmeen esityksiä koulun edes ja nyt oon jo paskat housuus
*Isoläjä tiskiä, muuten kyllä siistiä
*Taivaan isä on ilmeisesti mulle kiukkuunen
*Naisesta johtuvaa masennusta.. Mikä tuntuu olevan täällä muutenkin yleistä
*Äiti vei mun leijona pullon, sillä välin kun olin suihkussa?? syytä emme tiedä
*Ei löydy kesä työ paikkaa...

.. vittu ku vituttaa ku ei saa vitun vittua silloin ku vituttaa, vittu?!

Kuminaama sanoi:
Sama juttu, tulee järjetön vitutus jos en mihinkää pääs.
sepä.. :itku: muutenki tarttee kesällä rahaa ku vuokra pitää maksaa ja opintotuki sammuu kesäksi...
Tähtityttö sanoi:
Olet alaikäinen?
joo olen alaikäinen vielä 2pari viikkoa mutta sillä ei ole ollu mitään merkitystä ennemminkään.. oon asunut 16vuotiaasta asti yksin ja silloin kun vielä asuin himas niin ei oo kukaan kieltänyt juomista... mutta elämä jatkuu. Ehkä äippä sai jonkun huoleltivaisuus kohtauksen :D

No ei tapahtunu salilla mutta menköön.

Olin tuossa toimiston sosiaalitiloissa (WC) pesemässä sheikkeriä. No eipä siinä, huljuttelin menemään. Kun Fairy prkl vaahtoaa niin vidusdi niin päätin heittää sheikkerin sisältä sen Fairy-litkun pönttöön altaan sijasta.

Huuhdeltuani sheikkerin aloin etsimään ritilää.

Jos et vielä tajunnu missä piilee hauskuus, lue uudestaan ja yritä päätellä.

edit:
Jos joltain puuttuu sheikkeristä ritilä (Pakkis-malli, tai vastaavan kokonen), niin mä voin luopua omastani postikulujen hinnalla. Ps. Mitä ne pienen pienet bakteerit mahtaa isolle potarille!

Back
Ylös Bottom