Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amis sanoi:Citylla eilen ainakin yks treenas boxerit jalassa.
Mikäs siinä jos housut unohtuu himaa, kyll sitä ennenki on nähty mies boxereissa.

Siitä seuraa sellanen saatanmoinen löysä paska olo ja väsyttää vittu vaikka on nukkunu helevetisti! 
PikkuEero sanoi:Tuli sit tuossa eilen kaaduttua kaks(2!) kertaa pyörällä tullessani töistä. Ekalla kerralla normaalisti tangon yli, tuloksena vähän mustelmia kyynärpäihin ja polviin. Seuraava kaatuminen oli tyylipuhdas kaatuminen kovasta vauhdista kyljelleen ja siinä sitten liu´uttiin muutama metri jää/hiekka/sohjossa. Muuten ihan kiva mutta kun ei sattunut olemaan hanskoja käsissä. Tuloksena oikeessa kämmenessä 2 kappaletta 4-7 cm viiltohaavoja. Eipä sitten treenata koska ei voi laitaa kättä kunnolla nyrkkiin, puristusvoimasta turha edes uneksia.
Täytyy vaan ajatella positiivisesti että tämä pakkoloma tuli hyvään paikkaan ennen ylikuntoa. Tulokset oli vaan niin mahtavassa noususuhdanteessa. Mut onneks tämä sattu lomaviikolla.

P_etri*Ei löydy kesä työ paikkaa... .. vittu ku vituttaa ku ei saa vitun vittua silloin ku vituttaa sanoi:Sama juttu, tulee järjetön vitutus jos en mihinkää pääs.
P_etri sanoi:*Äiti vei mun leijona pullon, sillä välin kun olin suihkussa?? syytä emme tiedä
sepä.. :itku: muutenki tarttee kesällä rahaa ku vuokra pitää maksaa ja opintotuki sammuu kesäksi...Kuminaama sanoi:Sama juttu, tulee järjetön vitutus jos en mihinkää pääs.
joo olen alaikäinen vielä 2pari viikkoa mutta sillä ei ole ollu mitään merkitystä ennemminkään.. oon asunut 16vuotiaasta asti yksin ja silloin kun vielä asuin himas niin ei oo kukaan kieltänyt juomista... mutta elämä jatkuu. Ehkä äippä sai jonkun huoleltivaisuus kohtauksen :DTähtityttö sanoi:Olet alaikäinen?
P_etri sanoi:Ehkä äippä sai jonkun huoleltivaisuus kohtauksen :D