Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olkapää paskana, ei ole pystynyt tekeen mitään yläkropalle kuukauteen. Nyt on kolmattapäivää kunnon flunssa eikä pysty tekeen mitään muutakaan. Nyt särkee päätä niin että järki lähtee (ja ehkä jopa vituttaa..)

Muuten menee ihan hyvin !

Pien Pirulaine sanoi:
Meikän avomiehellä alkoi taas pihtauskausi.....:curs:

Perkele, se siitä lemmiskelystä.

:eek: Osaako miehetkin pihdata...? Ei sillä, joskus olen moiseen itsekkin sortunut, pitänyt jostain asiasta osoittaa vaimolle mieltä. Tää strategia ei vaan toimi pidemmän päälle... :jahas:

Kyllä se huppu nyt vaan näyttää hölmöltä. Tai eihän se hupparin vika ole jos sen sisällä on ääliö.

Ja tasapuolisuuden vuoksi, kyllä nämä geelipojatkin näyttävät vanhan sedän silmään kammottavilta salilla. Kuten myös pahanhajuisissa varusteissa treenailevat likaiset ihmiset, eli rocky6 voi myös pestä itsensä ja hiuksensa päivittäin. Ei sitä tarvitse juuri ennen salillelähtöä tehdä.

ozzie sanoi:
Kyllä se huppu nyt vaan näyttää hölmöltä. Tai eihän se hupparin vika ole jos sen sisällä on ääliö.

Ja tasapuolisuuden vuoksi, kyllä nämä geelipojatkin näyttävät vanhan sedän silmään kammottavilta salilla. Kuten myös pahanhajuisissa varusteissa treenailevat likaiset ihmiset, eli rocky6 voi myös pestä itsensä ja hiuksensa päivittäin. Ei sitä tarvitse juuri ennen salillelähtöä tehdä.

Hölmöähän se on, mutta ei minua häiritse. Jokainen saa olla ääliö jos haluaa! :D

Mainitsemasi pahahaju on kyllä sitten asia erikseen. Mikä vittu siinä on että ihmiset ei osaa peseytyä??? :curs:

Jess... 500. postaus!

Eilen olin käymässä puntilla klo.21:00. SInne tuli kaksi maahanmuuttajaa joilla oli jaloissaan farkut. Ja yllättäen ne ei treenannu jalkoja ollenkaan, ensimmäisenä mentiin tekemään penkkiä hurjilla painoilla(taisi olla jopa 50kiloa tangossa parhaimmillaan). Aina yhtä hauskoja nuo farkuilla reenaavat.

Sitten yks toinen tapaus joka ei oikeastaan oo yhtään hauska. Olin treenaamassa rintaa peck deckillä, kun viereen tuli yksi, yllätys yllätys taas maahanmuuttaja. Hänellä ei ollut kenkiä ei sukkia jaloissa ja haisi niin helvetin pahalle että jouduin lopettamaan sarjan kesken ja kävelin suoraan pukuhuoneeseen ja jätin treenit kesken. Ja tämä tarina on tosi.

ozzie sanoi:

En tiedä näyttääkö huppu hölmöltä, riippuu kuka sitä pitää:rolleyes: Onhan meikälläkin yleensä aina huppari päällä (joka saattaa joskus haista niin perkeleesti hielle), mutta koetan hupparin pitämisellä välttää salikomedian syntymisen.

Parhaan hymyn irti on saanut "pyöreähkö" nainen, jolla hyyyvin rinnat paljastava toppi ja leopardikuvioiset tiukat pöksyt, siinä on muutaman salilla olijan kanssa ollut hymyssä pitelemistä, vaikei toiselle saisi nauraa...Lisäksi otus kulkee pienen käsilaukun kanssa ja tekee kyykkyä liikeradalla 10 cm....

Hyi mua...:nolo:

Örkki sanoi:
Jokainen saa olla ääliö jos haluaa! :D

Kyllä. Ei ne hupparit mun treenejä häiritse, kunhan itsekseni joskus myhäilen. On tuollainen hupparipoika täällä himassakin. Se ei onneksi ole ääliö.

Örkki sanoi:
Mainitsemasi pahahaju on kyllä sitten asia erikseen. Mikä vittu siinä on että ihmiset ei osaa peseytyä??? :curs:
!

Mä en ole pessyt minun treenikuteita....Hmmm....En edes muista

D sanoi:
Mä en ole pessyt minun treenikuteita....Hmmm....En edes muista

Kannattaisko pestä? Ei ne vaatteet siitä kovinkaan paljoa kulu! Eikä paha haju tee sinusta sen kovempaa/uskottavampaa treenaajaa!!

Salikomediaa tai tragediaa :
Jäi 47,5 kg penkissä rinnalle.

Taitaa eilisen loukkaantuminen vielä jossain vaikuttaa, kun vaikkei kipua enää muuten tunnu, niin heti penkissä tankoa laskiessa oli olkapää kuin tulessa. :(

Avernian sanoi:
Salikomediaa tai tragediaa :
Jäi 47,5 kg penkissä rinnalle.

Taitaa eilisen loukkaantuminen vielä jossain vaikuttaa, kun vaikkei kipua enää muuten tunnu, niin heti penkissä tankoa laskiessa oli olkapää kuin tulessa. :(

Se on vain komediaa jos joku näkee sen.Näkikö?

Tämmöne perinteinen prässi&ilmaa vatsassa on aika dramaattinen yhdistelmä. Vähän meinas eukolta joka teki vieressä ojentajia, lähteä hiukset päästä. No ei se menoa haitannu, omaa ainakaan, vielä pari toistoa samanlaisella raikuvalla ukkosella :evil:

Jos hajuvapaata ympäristöä ettii ni sali ei taida siihe iha sopivin paikka olla :arvi:

Eihän toki ilmoille tai ilmavaivoille mitään voi. Ihminen ei ole paineastia! Kysymyshän oli henkilön itsensä ja hänen vaatteidensa tuoksusta. Ja pesemättömistä hiuksista jotka kuulemma on helpompi kätkeä hupun alle kuin pestä?

Pien Pirulaine sanoi:
Meikän avomiehellä alkoi taas pihtauskausi.....:curs:

Perkele, se siitä lemmiskelystä.

Heh, ei ole tuo minunkaan mies tuosta aktiivisemmasta päästä :D Aktiivisempaa kautta odotellessa, kyllä se aina väistämättä vastaan tulee(Ja pakkiksen seksiaddiktien nyt on ihan turha tulla väittämään että oikeesti kaikki miehet haluavat koko ajan seksiä tai suhteessa on jotain vialla. Kuten eivät kaikki naisetkaan ole nalkuttavia pihtareita :jahas:)

Missukka sanoi:
Heh, ei ole tuo minunkaan mies tuosta aktiivisemmasta päästä :D Aktiivisempaa kautta odotellessa, kyllä se aina väistämättä vastaan tulee(Ja pakkiksen seksiaddiktien nyt on ihan turha tulla väittämään että oikeesti kaikki miehet haluavat koko ajan seksiä tai suhteessa on jotain vialla. Kuten eivät kaikki naisetkaan ole nalkuttavia pihtareita :jahas:)

yleistyksiä vaan, ei kukaa voikkaan tulla väittään;)

Back
Ylös Bottom