tuo runkkupenkki on kyllä sellanen joka salin aivokasvain ettei todellista. Olen nähnyt jo tähän mennessä ainakin neljä variaatiota millä tavalla sitä pystyy tekemään mutta tänään havaitsin ehkä uskomattomimman tavan ikinä ever missään.
esimerkissä kaveri teki aina alaslaskuvaiheessa kunnon sillan antoi raudoille kyytiä kirjaimellisesti rintakehällään. Aina kohtalaisen kova isku rintakehällä että painot pomppasivat nousuun jo kymmentä senttiä ennen tasoa mitä se olisi ollut normaalisti rinta koholla penkissä kiinni olevalla kaverilla. Kaveri siis suoraan sanoen hyökkäsi penkistä antamaan sitä pomppua sille raudalle.
Vittu vaikee tuo on selittää mutta siinä yhdistyi akrobatia, nopea pudotus ja perinteinen runkkupenkki helvetimmoisimmalla tavalla mitä ikinä nähnyt.
esimerkissä kaveri teki aina alaslaskuvaiheessa kunnon sillan antoi raudoille kyytiä kirjaimellisesti rintakehällään. Aina kohtalaisen kova isku rintakehällä että painot pomppasivat nousuun jo kymmentä senttiä ennen tasoa mitä se olisi ollut normaalisti rinta koholla penkissä kiinni olevalla kaverilla. Kaveri siis suoraan sanoen hyökkäsi penkistä antamaan sitä pomppua sille raudalle.
Vittu vaikee tuo on selittää mutta siinä yhdistyi akrobatia, nopea pudotus ja perinteinen runkkupenkki helvetimmoisimmalla tavalla mitä ikinä nähnyt.
. totesin vaan että onneksi oon tällanen kumipää niin ei satu tollaset pikku kolhut 
Noh näky lähti äkkiä pois silmistä. Olin että, WTF???? Kotona nyt luin lääkkeen mahdolliset sivarit:
Mitäköhän ihmeellistä siinä on, että pitää huppua salilla päässä? Ei oikein mene mulle jakeluun. Enemmän ne näyttää idiooteilta ketkä kampaavat lipan pystyyn salille mennessä ja käyttävät fitnesstrikoita. Enkä ole sitten se kyseinen "kenenliekää imitoija"