Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep. Muutaman kerran jääny salihousut himaan.. sen takii jaksa lähtee himaa takas housuja hakemaan. On siin tullu hieman outoja katseita, mut kattokoot :jahas:

Jep sitten jysähti viime yönnä flunssa tai joku sairastustila... ota tästä paska olosta selvää että mitä tässä sairastaa vai kuoleeko tässä. Yöllä heräsin hirmu huonoon oloon ja hikoilin pirusti ja nyt sitten joka paikka kipeenä. No emäntä oli viime viikolla flunssassa joten kai se tarttui minuukin. Tai sitten tässä on seurausta parin viime päivän kiireestä ja hieman huonosta ruokailusta jne....

Ainakin Jyväskylän monnarilla oli perjantaina joku vitun iso jätkä tekemässä yläkroppaa farkut jalassa ja pikee paidan kaulukset pystyssä kasari tyyliin. Mutta oli jätkällä penkissä kyllä rautaakin, tais 170 kg olla kevyttä. Ei sillä että olisin kyylännyt :nolo: .

Ultimecia sanoi:
Jos olette se pariskunta, joka myös heittelee keilapalloja lattiaan ja remontoi sunnuntaisin, taidan tulla kylään tässä joku päivä :jahas: .

Vaikka onhan se kiva että on kevättä rinnoissa :haart: .

Heh, eipä kyllä keilailu kuulu harrastuksiin kotona eikä muutenkaan :lol2:

jambo sanoi:
Ainakin Jyväskylän monnarilla oli perjantaina joku vitun iso jätkä tekemässä yläkroppaa farkut jalassa ja pikee paidan kaulukset pystyssä kasari tyyliin. Mutta oli jätkällä penkissä kyllä rautaakin, tais 170 kg olla kevyttä. Ei sillä että olisin kyylännyt :nolo: .
Tunnen tyypin. Asiallinen jamppa, mutta treenit harvinaisen rumalla tekniikalla. 220 punnerti ilman varusteita :rock: . Treenaa kuulemma niin, että tekee tarkoituksella rumalla tekniikalla, kyllä se puhdaskin nosto parantuu tuolla. Kait se on uskottava kun tekee 200:lla penkissä sarjaa... Jotain 300 kyykkäilee, vähän vajaa 300 veto ja hauista vääntää satasella. :whip:

Farkut on kyykkypäivänäkin jalassa.

Miten tuonne verotoimistoon soittaminen ja asian toimittaminen on aina niin helvetin vaikeeta? Yritin pyytää uutta verokorttia, samanlaista mikä olikin ilman muutoksia, kun sen vanhan olen jonnekin kadottanut (luultavasti antanut alkuperäisen työnantajalle...). Eikun eukko alkaa tinkaamaan että sulla pitää olla toisenlainen kortti jos on useampi työ ja blaablaa... Ja tämä ilman että on edes katsonut millainen kortti mulla oli vanha!!!! Mulla on ihan tasan tarkkaan oikeanlainen verokortti ja yhden kerran elämäni aikana olen mätkyt saanu ja osaan pitää huolen töistäni ja veroistani! Mikä siinä on niin vaikeeta vaan laittaa se kortti mulle ilman urputtamista!?! Lopuksi sitten alentuvaan sävyyn todetaan väittelyn jälkeen, että " jos minä nyt sitten tämän lähetän..." Ja tää sama homma tapahtuu joka kerta kun sinne soittaa/siellä asioi... Ei tajuu....:wall:

Riiccia sanoi:
Meidän salilla on kanssa yksi vanhempi RHP joka tuota harrastaa. Kokeiltiin kaverin kanssa kerran vitsin kanssa kyseistä tyyliä ja meinas selkä katketa. :wall:
Ok, eli tuo on sitten yleisempää, mä näin ekan kerran. Se on jo niiiin kummallisen näköstä, että siinä alko epäilemään, että onko toi joku ihan eri liike. :lol2:

Ahvena sanoi:
Jos siellä ollaan sukua KELAn jengille?

Kela,verotoimisto,posti jne ovat keskenään sukua toisilleen ainakin siinnä mielessä että pääsyvaatimuksena on joku sisäsiittoisuus ja taipumus tehdä kaikki asiat vaikeiksi:rolleyes:

japa sanoi:
Kela,verotoimisto,posti jne ovat keskenään sukua toisilleen ainakin siinnä mielessä että pääsyvaatimuksena on joku sisäsiittoisuus ja taipumus tehdä kaikki asiat vaikeiksi:rolleyes:

Ja lisätään listaan vielä selvän suomenkielisen puheen ymmärtämisen puute...:rolleyes: Hyvät rekrykriteerit noihin puljuihin :thumbs:

M.O.P. sanoi:
Meidän salilla yks tytteli veti ainakin kerran farkuilla, ihmettelin vähän. Yleensä sillä on ihan "normi" reenikamppeet päällä.
Jos yleensä on kunnon kampeet niin olisikohan jäänyt kotia tällä kertaa?:arvi:

Jee, sain antibiootit tuohon viisaudenhampaan tulehukseen, jos se tästä muuttus taas iloksi tämä homma. Vieläkö lähtis flunssakin samalla. 28.4 tuo saatanan äpärähammas lähtee niinku taisto työkkäristä, olen saanu kärsiä siitä jo tarpeeksi! :curs:

japa sanoi:
Kela,verotoimisto,posti jne ovat keskenään sukua toisilleen ainakin siinnä mielessä että pääsyvaatimuksena on joku sisäsiittoisuus ja taipumus tehdä kaikki asiat vaikeiksi.
Eikä unohdeta kunnallista terveydenhuoltoa, jossa pitää kans nostaa meteli ennenkuin mitään tapahtuu.

nevahood sanoi:

Tiukat farkuthan on köyhän miehen nostotrikoot. :D

Tänään salilla. Hyvä fiilis päällä, pari isoa körmyä tekemässä pystypunnerrusta ja moikkasivat jopa kun tulin sisälle. Yks tosi kovas kunnossa oleva punttimimmi teki ristitaljassa jotain. Ehti nyökkästä kans! Ts. paras mahdollinen treenifiilis, kunnon salin ääntelyä, ähinää ja aitoa treenaamista. Radiosta tykittää City täysillä. Menen kyykkypaikalle ja teen siinä kyykyt ja kulmasoudut.

Kulmasoutujen puoles välissä paikalle pelmahtaa jotain mun painoisia nuoria sällejä jotka menee heti aluks penkkaamaan. Lämppäreiden jälkeen jalat miehekkäästi penkille ja ponnistavat siitä kaarelle siten että kengänpohjat ja hartiat koskettaa penkkiä ainoastaan. Sitten tekevät muutaman sarjan 80kg:llä kun ovat niin kovia jätkiä. Joka toinen sana alkaa v:llä.

Lähtevät poispäin meuhkaten kovaa että "ja sitte haukkaa, vittu!!1". Kympit mutkatangon päihin ja eiku huojumaan. Sarjan keskellä kymppi putoaa alas lukottomasta tangosta ja putoaa suoraan treenikassiin hajottaen saippua tms. pullon. Voi vittu kun poikia vituttaa, niin että se pitää hokea kaikille muillekki. No, sitten tekemään vinopenaa kässäreillä. Miehekkäästi 32kg:n kässärit käteen ja punnertamaan. Saa tehtyä kaks toistoa, sitten se kässäri putoaa kädestä maahan ja kaataa palkkaripurkin joka tietty aukeaa ja levittää juomat ympäri paikkaa. "Miks vitussa sä sen purkin tohon pistit, siis mitä vittuuu?!" "No mist mä olisin tienny, vittu, et sä sen pudotat" "No toi on se paikka mihin se yleensä tippuu, vittu" Jne jne jne. Mave-körmyiltä alkaa palaa käämi.

Omat treenit tehty, lähin pukuhuoneeseen, ja suihkuun. Tullessani saunasta tää pahemmin vittuuntunut selittää kaverilleen et "sä et tiä yhtää kuin vitusti vituttaa, vittu". Ja takoo pyyhkeellä seiniä. Täs vaiheessa körmyt tulee sisälle ja toteaa ääneen "Eiköhän olis paras jos kaikki alle satakiloset vittuilijat lähtis helevettiin täältä". Pojat lähtee ja mä jään tyytyväisenä nauttimaan palkkaria ja naureskelemaan.

Vähä hyvä fiilis jäi, HAH HAH HAA! :lol2: :lol2:

timse sanoi:
... Lämppäreiden jälkeen jalat miehekkäästi penkille ja ponnistavat siitä kaarelle siten että kengänpohjat ja hartiat koskettaa penkkiä ainoastaan.
Tää on näköjään runkkupenkkareiden keskuudessa nouseva trendi.

Hyvä stoori. :lol2:

nevahood sanoi:
Tunnen tyypin. Asiallinen jamppa, mutta treenit harvinaisen rumalla tekniikalla. 220 punnerti ilman varusteita :rock: . Treenaa kuulemma niin, että tekee tarkoituksella rumalla tekniikalla, kyllä se puhdaskin nosto parantuu tuolla. Kait se on uskottava kun tekee 200:lla penkissä sarjaa... Jotain 300 kyykkäilee, vähän vajaa 300 veto ja hauista vääntää satasella. :whip:

Taitaa olla toi mitä kavereiden kanssa kutsutaan Batistaksi? :) Pitkä kaveri, on portsari?

Back
Ylös Bottom