Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tuo runkkupenkki on kyllä sellanen joka salin aivokasvain ettei todellista. Olen nähnyt jo tähän mennessä ainakin neljä variaatiota millä tavalla sitä pystyy tekemään mutta tänään havaitsin ehkä uskomattomimman tavan ikinä ever missään.

esimerkissä kaveri teki aina alaslaskuvaiheessa kunnon sillan antoi raudoille kyytiä kirjaimellisesti rintakehällään. Aina kohtalaisen kova isku rintakehällä että painot pomppasivat nousuun jo kymmentä senttiä ennen tasoa mitä se olisi ollut normaalisti rinta koholla penkissä kiinni olevalla kaverilla. Kaveri siis suoraan sanoen hyökkäsi penkistä antamaan sitä pomppua sille raudalle.

Vittu vaikee tuo on selittää mutta siinä yhdistyi akrobatia, nopea pudotus ja perinteinen runkkupenkki helvetimmoisimmalla tavalla mitä ikinä nähnyt.

ite kävin tänään testaan että kestääkö tuo olkapää penkata. kellahdin oikein vauhdilla penkille ja takaraivohan luonnollisesti pläjähti kunnolla tankoon, siinä vieressä eräs hemmo hieman repes:). totesin vaan että onneksi oon tällanen kumipää niin ei satu tollaset pikku kolhut :)

Voi vitun kebab people. Eivät saatana osaa tehdä pizzaa edes ohjeiden kanssa. Täytteiden piti olla aurajuusto, pepperoni, tonnikala ja muna, toteutuneet ovat salami ja paprika. Mitä vittua?

Oikeesti, tasan olivat viimeset pizzat mitä mä tilaan mistään perkeleen räkäkebabilasta.

Weak sanoi:
Janiin, ite en ole koskaan tehnyt runkkupenkkiä, en edes osaa tehä sitä

Mul ihan sama. En ole edes kokeillu.

Ite nuorena kollina ku me miehet oltiin viel rautaa niin ainoo mitä ei oikee treenannu oli takareidet ja selkä. Vedin kyykkyy / prässii ja ylätaljaa tai leukoja niskan taakse. 1-jakosella ekat 2 vuotta.

Sattu omat komediat Torstaina prässiä tehdessä ku pääs ilmaa pihalle. Tuli aivan puun takaa. Ei pierettäny, ei sitten yhtään mut parin toiston jälkeen pärähti oikeen "kireen" kuulonen. Yritin pari toistoo jatkaa mut vituiksan se meni. Sit muutaman sekunnin tauko ja sit sarja loppuun.

anticatabolic sanoi:
tuo runkkupenkki on kyllä sellanen joka salin aivokasvain ettei todellista. Olen nähnyt jo tähän mennessä ainakin neljä variaatiota millä tavalla sitä pystyy tekemään mutta tänään havaitsin ehkä uskomattomimman tavan ikinä ever missään.

esimerkissä kaveri teki aina alaslaskuvaiheessa kunnon sillan antoi raudoille kyytiä kirjaimellisesti rintakehällään. Aina kohtalaisen kova isku rintakehällä että painot pomppasivat nousuun jo kymmentä senttiä ennen tasoa mitä se olisi ollut normaalisti rinta koholla penkissä kiinni olevalla kaverilla. Kaveri siis suoraan sanoen hyökkäsi penkistä antamaan sitä pomppua sille raudalle.

Vittu vaikee tuo on selittää mutta siinä yhdistyi akrobatia, nopea pudotus ja perinteinen runkkupenkki helvetimmoisimmalla tavalla mitä ikinä nähnyt.

Ite todistin joku aika sitten vielä hurrrrjempaa tyyliä; kyseinen sankari ponnisti runkkupenkkiKAAREN ihan siitä penkistä! Siis jalat penkille, kengänpohjat ihan sinne penkin päähän, liikkeen alavaiheessa ponnistetaan jalat mahdollisimman suoraksi niin, että vain hartiat ja jalkapohjat osuu penkkiin. Ks. kuva. :wall:

salikomediaa?

`Mua hymyilyttää suunnattomasti salilla eräs nuori miäs, joka imitoi ihan selkeesti Jari "BUll" Mentulaa. Kulkee siellä hupppari syvälle päähän vedettynä huvittavan näköisesti ympäri salia talsien "äkäisen" näköisenäjoka sarjan välissä, lookki on hyvää imiointia, käytös ei...:lol2:

hömppä sanoi:
`Mua hymyilyttää suunnattomasti salilla eräs nuori miäs, joka imitoi ihan selkeesti Jari "BUll" Mentulaa. Kulkee siellä hupppari syvälle päähän vedettynä huvittavan näköisesti ympäri salia talsien "äkäisen" näköisenäjoka sarjan välissä, lookki on hyvää imiointia, käytös ei...:lol2:

Itselläkin usein huppari silmillä. Ei siksi että edes yrittäisin olla joku juuttaan bullin jari vaan siksi ettei ole tullut pestyä päätä päiviin ja näyttää kodittomalta. Kohta sitä stressaantuu kun pelkää että päätyy tänne :david:

B.O.S.S. sanoi:
Ite todistin joku aika sitten vielä hurrrrjempaa tyyliä; kyseinen sankari ponnisti runkkupenkkiKAAREN ihan siitä penkistä! Siis jalat penkille, kengänpohjat ihan sinne penkin päähän, liikkeen alavaiheessa ponnistetaan jalat mahdollisimman suoraksi niin, että vain hartiat ja jalkapohjat osuu penkkiin. Ks. kuva. :wall:

Samanlaista suoritusta olen todistanut useamman kerran kahden painijan toimesta. Tähän vielä kuului tangon pudotus rinnalle ja kunnon heijari jalkojen avulla, jolla saatiin tanko hädin tuskin nousemaan ylös asti.

Aika hurjaa katseltavaa.

B.O.S.S. sanoi:

ei vittu kaveri oli varmaan helvetin ylpee suorituksensa päätteeksi. Yleensä kun nuo spedet tempoo "jopa" 90kg:llä niin helvetin ylpeenä kattelevat ympäri salia et näitä ei ihan joka jätkä nostele.:david: .

rocky6 sanoi:
Itselläkin usein huppari silmillä. Ei siksi että edes yrittäisin olla joku juuttaan bullin jari vaan siksi ettei ole tullut pestyä päätä päiviin ja näyttää kodittomalta. Kohta sitä stressaantuu kun pelkää että päätyy tänne :david:
Kokeile suihkua.

Otin niveltulehduslääkkeen tankkausken aikana ennen salille menoa. Siellä alkoi tulla kuuma olo ja pyörryti. Pidin pidempiä taukoja ja pumppailin oikeastaan vain. Oli ihan outo olo. Pukkarissa otin paidan pois, niin ihan saletisti näin, että mulla oli penis esillä! :confused: Noh näky lähti äkkiä pois silmistä. Olin että, WTF???? Kotona nyt luin lääkkeen mahdolliset sivarit:

Haittavaikutukset:
Tavallisimpia haittavaikutuksia ovat päänsärky, huimaus ja erilaiset vatsavaivat. Joskus ilmaantuu uneliaisuutta, lieviä psyykkisiä häiriöitä tai näköhäiriöitä. Hoidon aikana tarkkaillaan myös verisolujen muodostumista, ettei lääke pääsisi häiritsemään sitä.

Joten ihmekkös...

Missukka sanoi:
Kyllä se huppu päässä näyttää idiootimmalta ku likaiset hiukset.
Vai että näyttää idiootilta, kun on huppu päässä..:rolleyes: Mitäköhän ihmeellistä siinä on, että pitää huppua salilla päässä? Ei oikein mene mulle jakeluun. Enemmän ne näyttää idiooteilta ketkä kampaavat lipan pystyyn salille mennessä ja käyttävät fitnesstrikoita. Enkä ole sitten se kyseinen "kenenliekää imitoija"

vittu saatana! päivä alkoi niin kivasti normaalilla lauantai aamulla!! heräsin sohvalta takki päällä ja kengät jalassa hirveässä krapulassa, koitin soittaa kaverille että käyttäisi mua kaupassa...... eih ...... se ei käyttänyt.. suoriuduin huimasta 300 metrin matkasta kauppaan ja kun olin kotiin menossa niin eiköhän mun ex-tyttöystävä tule paikallisesta valokuvausliikkeestä ulos vitun hääpäivänä miehensä kanssa!!! Mun päivä meni lopullisesti pilalle... Nyt olen oulussa pintissä tätä kirjoittamassa ja juomassa kaljaa... :wall: vituttaa saatana1!!1!!!

Pien Pirulaine sanoi:
Meikän avomiehellä alkoi taas pihtauskausi.....:curs:

Perkele, se siitä lemmiskelystä.
heii, mikä sun miestä vaivaa?:eek:
Minuun saa ottaa yhteyttä tämän asian tiimoilta. Olen ammattilainen. Korjaan asian.

Onko tuolla nyt väliä miltä salilla näyttää, kunhan täyttää suurinpiirtein ihmisen tunnusmerkistön (jos ei sitten käy jollain Elvistely salilla, jossa ei saa edes hikoilla).
Kyllähän huppu huomiota herättää, mutta se on jokaisen oma asia tykkääkö treenata vaikka karvahattu päässä.

Itse ainakin keskityn treeniin sen verran hyvin ettei huppupäät ehdi häiritsemään.
Tissit ja perseet saattaa kylläkin joskus häiritä keskittymistä... :D

Back
Ylös Bottom