Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös ne parhaat oo aina varattuja?Mik99 sanoi:Vituttaa kun aina ihastuu vääriin (lue. varattuihin) naisiin!:wall:
BamHI sanoi:Pitäis kirjoittaa esseetä, tehdä toinen kurssityö, kirjoittaa lopputyötä, lukea loppukokeisiin...ja mä en vittu saa mitään aikaiseksi :curs: :itku: :curs:
Miksi mä oon näin laiska :wall:
Se oli varmaan ihan sekaisin niistä proteiinihormooneista.Vätys sanoi:Kaveri veti pyyhkeen olalle ja käveli suoraan pukuhuoneesta salin puolelle. Ajattelin ensin, että nyt meni rankasti väärästä ovesta, suihkun ovi kun oli siinä vieressä, mutta miestä ei kuulunut takaisin. Siirryin sitten itse salin puolelle, jossa kaveri muina miehinä patsasteli. Joi siinä hanasta vähän vettä, täytti juomapullonsa ja sekoitteli mömmönsä, kaiken aikaa pyyhe olkapäällä, oikein reteessä asennossa, kun koko sali ihmetteli tapahtumaa. Protskut kun oli sekoitettu, mies lähti kävelemään takaisin pukuhuoneeseen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ihmettelinhän vähäsen.
Ex-Tavis sanoi:Ei helevetin helvetti. Paljastan nyt tässä julkisesti kaikille että laitoin äsken valkosen takkini, taskussa kännykkäni, pesukoneeseen...Eipä onneks ollu kallis kännykkä, mut perkele mikä muhun oikein meni kun en voinu taskuja tarkistaa vaikka niin aina teen:wall: ?
Kapteeni-Koukku sanoi:Kaikki meni tänä päivänä hyvin (aurinko paistoi ja linnut lauloi) kunnes aloin tekemään salaattia ja sainkin sen tehtyä, sitten maistoin salaattia ja huomasin että VITUN OLIIVEISSA OLI KIVI PERKELE! Siinä vaiheessa aurinko meni pilveen ja linnut tippui puusta! Vittu piti nyppiä niitä saatanan oliiveja vittuun sieltä salaatista perkele ja isä-ukko tuli vittuileen viereen että pitäis katsoa mitä purkissa mitä purkissa lukee ja miksi heitin oliivit roskiin, ois pitäny tunkea se äijäkin sinne vitun roskakorriin niitten vitun paska kivioliivien kans, sehän saatana ne oliivit osti! Sen ujälkeen kaahasin kauppaan ja joku persenaama-harakkka yritti tunkea yhtä aikaa ovesta sisään mutta kyllä se meni vittuun siittä oven edestä ku taklasin puolijuoksua kiinni siihen oveen. Nyt se varmaan kirjoittaa johonki paikallislehteen että nuoret ei osaa käyttäytyä! Vittu jaa! Pääasia ettei oliiveissa oo kiviä, vedä mummu sutia. Viimeinen kerta vähän aikaan kun teen salaattia, viimeksi sain samanlaiset "kilarit" vuonna 2004 intissä.:curs:
Kapteeni-Koukku sanoi:Kaikki meni tänä päivänä hyvin...