Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu! Milloinkohan sitä oppisi olemaan jäätyilemättä kun pitäisi puhua jollekin äärimmäisen ihanalle oliolle? Ei vaan saa sopivaa sanaa suusta jos kyseessä on oikeasti pään jo pelkällä olemuksellaan pyörälle laittava tapaus. Millä mä pääsen tästä eroon? Perkele kun vituttaa. Ei mulla mitään ongelmia ole jauhaa niitä näitä random-tyypeille, mutta jos on oikeasti kiinnostava tapaus niin lukkoonhan sitä taas mennään niin että heilahtaa.

Keila -> :wall: -> :itku:

jtt1983 sanoi:
Eipä auta nykyjään vähimmäis ajokielto on 1kk. Mulla oli just hyllyl kortti ei auttanu vaikka pomo soitti ja yritti selittää että kortti olis välttämätön.
Just, pitänee myydä prätkä pois ettei lähde kortti kuivumaan ens kesänä.:jahas:

Keila sanoi:
Vittu! Milloinkohan sitä oppisi olemaan jäätyilemättä kun pitäisi puhua jollekin äärimmäisen ihanalle oliolle? Ei vaan saa sopivaa sanaa suusta jos kyseessä on oikeasti pään jo pelkällä olemuksellaan pyörälle laittava tapaus. Millä mä pääsen tästä eroon? Perkele kun vituttaa. Ei mulla mitään ongelmia ole jauhaa niitä näitä random-tyypeille, mutta jos on oikeasti kiinnostava tapaus niin lukkoonhan sitä taas mennään niin että heilahtaa.

Keila -> :wall: -> :itku:
Aika yleinen ongelma, kossupullo auttaa kummasti.:thumbs:

Aika ilkeesti katkes etukulmahammas treeneissä :kuola:

Luulen, että omaa hammasta ei enää takasi saada. Halkes kokonaan irti melkein juurta pitkin ja sattu olemaan vielä juurihoidettu hammas. Saa nähdä paljonko tulee maksamaan jos siihen pitää kyhätä joku perkeleen proteesi :david:

Iltapäivällä hammaslääkärissä se selviää..

Vittu kun opiskelut kaatuu niskaan :(

Kaksoistutkintoa suoritan niin aina lukion puolella opiskelu on yhtä tuskaa. Joutuu suurimman osan kursseista olee ykkösten kans joista ei tunne juuri ketään ja on ulkopuolinen olo. Lisäksi kaikki työt kerääntyy suureks palloks ja odottaa niskaan romahtamista. Miljoona asiaa pitää viikonloppuna saada valmiiks eikä kerkee millään. Asiaa ei auta mitenkään se että koko opiskelumotivaatio on ihan pohjalukemissa, ei vaan vois kiinnostaa paskan vertaa kuinka paljo joku saatanan atomi painaa jossain seoksessa ja kuinka päin elektronit nussii toisiaan. Kuitenki aina ollu tunnollinen kaikessa ja hoitanu opiskelut mallikkaasti niin nyt vaan vaivaa huono omatunto kun tehtäviä jää tekemättä eikä jaksa oikeen mitään ja stressi iskee joka asiasta :(

Hyviä vinkkejä kellään?

Älä ressaa ihan kaikesta.

Ainakaan sellasiin kursseihin ei kannata turhaa panostaa, mitä
a) et usko tarvitsevasi tulevassa opiskelupaikassa/ammatissa
b) et aio kirjoittaa

IMHO aika turhaa pilkun nussimista se lukiossakin jo paremman puutteessa on. Ainakin jossain aineissa, mikäli jonkunlaisia arvosanojakin haluaa. Ne lukion päästötodistuksen numerot tai keskiarvo ei ketään tulevaisuudessa kiinnosta. Kielet on tästä mun mielestä ainoita poikkeuksia. Niihin kannattaa satsata, vaikkei hirveesti kiinnostaiskaan. Poislukien tietysti ruotsi...:D

Näin on viisammatkin muakin neuvoneet ja omat kokemukset tukee tätä kyllä 100%.

training_addict sanoi:
Älä ressaa ihan kaikesta.

Ainakaan sellasiin kursseihin ei kannata turhaa panostaa, mitä
a) et usko tarvitsevasi tulevassa opiskelupaikassa/ammatissa
b) et aio kirjoittaa

IMHO aika turhaa pilkun nussimista se lukiossakin jo paremman puutteessa on. Ainakin jossain aineissa, mikäli jonkunlaisia arvosanojakin haluaa. Ne lukion päästötodistuksen numerot tai keskiarvo ei ketään tulevaisuudessa kiinnosta. Kielet on tästä mun mielestä ainoita poikkeuksia. Niihin kannattaa satsata, vaikkei hirveesti kiinnostaiskaan. Poislukien tietysti ruotsi...:D

Näin on viisammatkin muakin neuvoneet ja omat kokemukset tukee tätä kyllä 100%.
Jep jep...Tällaiseen lopputulokseen oon itsekin päätynyt. Voi toki olla että mä vaadin iteltäni toisinaan liikaa. Kauppiksessa keskiarvo 4,95 ja yläasteellakin oli suht helppoa pärjätä joka aineessa mutta lukiossa alkaa ollakin jo vähän hankalaa ja täytyy viimein myöntää että ei voi olla hyvä kaikessa, tai no voisin toki olla mutta kun en vaan jaksa pilkuttaa joka aineessa jotkin asiat ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta vittuakaan. Täytyy nyt vaan ensisijaisesti keskittyä niihin mitä aion kirjoittaa :)

samout sanoi:
4.95 on hyvä vai huono kauppikses? onks siel arvostelu 1-5 vai mitä?:david:
1-5

Kauppiksessa keskiarvo 4,95 ja yläasteellakin oli suht helppoa pärjätä joka aineessa mutta lukiossa alkaa ollakin jo vähän hankalaa

Uuh, sait lukiosta jostain kokeesta KASIN ekaa kertaa murheissas? Meniko oikein? :wall: Annat vaan sellasen kuvan että oot just tota tikit perseessä ihmistyyppiä :hyper: No, propsit kuitenkin, tolla asenteella tuut pärjäämään elämässä ja pääset pitkälle :rock:

Itseäni alkoi vituttamaan tänään autokaupassa. Toyota MR2 00 joka on seissyt varmaan 1½ vuotta autokaupan nurkassa. kysyin paljon tulee alennusta jos lyön rahat kouraan heti? Vaan 5% kun hinta oli muutenkin suht korkea :curs: Ei se vielä mitään... Tulihan siinä esittelyssä vielä "ollut naisen käytössä" ( toihan on selkee miinus jos se kuski on samanlainen kuin mun mutsi!!! ), "harvinainen auto, näiden hinta vaan nousee" ja vanha klisee "yksi herra kävi jo katsomassa tätä tällä viikolla, mutta jos päätät nopeasti niin voin myydä tän vain sulle". Aloin jo miettimään että näytänkö tosiaan niin hölmöltä että mulle kannattaa puhua tälläistä paskaa :david:

Jannu oli ihan kuin olis käynyt jonkun myyntikurssin, kirjottanut nää kikat vihkoonsa ja alleviivannut ne ja nyt koitti saada heti isoa kalaa :hyper: No propsit hyvästä yrityksestä :thumbs:

Gascoigne sanoi:
Uuh, sait lukiosta jostain kokeesta KASIN ekaa kertaa murheissas? Meniko oikein? :wall: Annat vaan sellasen kuvan että oot just tota tikit perseessä ihmistyyppiä :hyper:
No voihan sen tietenkin helposti noin ajatella mutta en oo koskaan mitään paineita mun arvosanoista ottanut. Teen vaan sen mitä osaan ja se numero tulee mikä tulee. Kauppiksessa on vaan opiskelu niin rentoa ja mukavaa että siellä tulee vitosia vaikkei paljoa panostaisikaan. Ei kyse olekaan siitä että mua vituttais jotkut numerot mitä lukiosta tulee vaan se ettei oo oikeen yhtään motivaatiota päntätä tietoa mistä hyvin suurella todennäköisyydellä ei tule olemaan paskan vertaa hyötyä tulevassa ammatissa. Mutta joo mitäpä mä suotta enempää avautumaan, ei tämä nyt maailmaa kaatava ongelma ole :)

Mikä perkele siinä advent children- dvd:n julkaisussa kestää?! Vittu vuosia olen odottanut että se valmistuu. Nyt se on ollut valmis jo ikuisuuden. Mutta euroopan julkaisua on vaan lykätty tsiljoona fakin miljoonaa kertaa. Kohta ei auta kuin warettaa se. Sitä en suurena fanina haluaisi tehdä mutta eipähän tunnu olevan muuta keinoa saada sitä. Tai no. Tietysti voisin yrittää tilata sen jostain harakiri-nipponikaupasta mutta on tuo japaninkielen alkeet ja harakanvarpaiden lukeminen hiukan hakusessa. Tilaan kuitenkin vahingossa jonkun vitun vaaleanpunaisen värisevän hightech-tekokyrvän. Siinä olisi taas selittämistä ihmisille.

Helpotti avautua. Nyt jaksan taas odottaa toiset kuusi vuotta. :jahas: :itku:

Yhyy... olin eilen kuumeessa, eikä tää näytä tänäänkään loppuvan. Joo turha kitistä näin pienestä, mutta kun nyt ei oikein vois olla kipeenä. Normaalisti v*tuttais kun treenejä jää välistä, mutta nyt on vielä isompia murheita, prkl!!!!

Miks just nyt?????????????????????? :hyper:

Rakkaat naiset ja miehet! Ei murehdita!:haart:

Pihalla on kaunis sää ja kesä on tulossa kovaa vauhtia! Päivät tulee aurinkoisemmiks, kukat alkaa kukkimaan ja linnut laulamaan, eikös olekin ihanaa!:)

Otetaan iisisti ja nautitaan liikunnasta(:whip: ), jos on kipeenä niin nautitaan siitä vähäisestä omasta ajasta ja rentoudutaan.

Mulla on ainakin tänään todella mukava päivä. Eilen kiukutti ja masensi tää kipeenä olo mutta sitten aloin miettiä että miks turhaan pilata omaa päivää murheilla.

:love:

No vittu, en sitten saa korotettua sitä arvosanaa vitoseksi. Pitäsköhän ihan piruuttaan käydä uusimassa koko kurssi :evil: No ei, itteeni saan syyttää, mitäs olin laiska...

Missukka sanoi:
No vittu, en sitten saa korotettua sitä arvosanaa vitoseksi. Pitäsköhän ihan piruuttaan käydä uusimassa koko kurssi :evil: No ei, itteeni saan syyttää, mitäs olin laiska...
Pitää kuiten muistaa, että itseä varten sitä vain opiskellaan, eikä pelkästään numeroiden perässä juosta.

Pitäis kirjoittaa esseetä, tehdä toinen kurssityö, kirjoittaa lopputyötä, lukea loppukokeisiin...ja mä en vittu saa mitään aikaiseksi :curs: :itku: :curs:
Miksi mä oon näin laiska :wall:

Back
Ylös Bottom