Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä helvetti soikoon latasin yhtä musiikki-DVD-tiedostoa yli kaksi viikkoa mun rupuisella koneella, poltin sitä 10 tuntia ja valvoin ihan sitä varten kahteen asti, jotta pääsen katsomaan sitä. Mitähän sitten selvisi?! Koko vitun paska oli dupattu espanjaksi!!!!! :curs: :wall: Voi helevetin helvetti!!!! Ei ole saatana vieköön itku kaukana!!!!

Kroppa hajoaa ja töihin ei oo asiaa. Vittujen vittu.

edit: ja sattuu ihan vitusti kun nauran Kapteeni Koukun avautumiselle :5:

Kapteeni-Koukku sanoi:
Kaikki meni tänä päivänä hyvin (aurinko paistoi ja linnut lauloi) kunnes aloin tekemään salaattia ja sainkin sen tehtyä, sitten maistoin salaattia ja huomasin että VITUN OLIIVEISSA OLI KIVI PERKELE! Siinä vaiheessa aurinko meni pilveen ja linnut tippui puusta! Vittu piti nyppiä niitä saatanan oliiveja vittuun sieltä salaatista perkele ja isä-ukko tuli vittuileen viereen että pitäis katsoa mitä purkissa mitä purkissa lukee ja miksi heitin oliivit roskiin, ois pitäny tunkea se äijäkin sinne vitun roskakorriin niitten vitun paska kivioliivien kans, sehän saatana ne oliivit osti! Sen ujälkeen kaahasin kauppaan ja joku persenaama-harakkka yritti tunkea yhtä aikaa ovesta sisään mutta kyllä se meni vittuun siittä oven edestä ku taklasin puolijuoksua kiinni siihen oveen. Nyt se varmaan kirjoittaa johonki paikallislehteen että nuoret ei osaa käyttäytyä! Vittu jaa! Pääasia ettei oliiveissa oo kiviä, vedä mummu sutia. Viimeinen kerta vähän aikaan kun teen salaattia, viimeksi sain samanlaiset "kilarit" vuonna 2004 intissä.:curs:
Voi munat, tämä reväytti potin :D
Tuossa avautumisessa on aito fiilis.

Mä vippaan avautumisen toisesta tredistä kun se kuuluis melki tänne. Voi kaverukset kun Mike pääsis paiskomaan oikein höyryt pihalle, niin tekisin novellin kulissien takaa ja siinä olisi jengillä suut auki. Tässä on keretty jo kovin tuulisella paikalla toteamaan, että missäs se paska ellei rattailla. Nähty on yhtä ja toista, sekä kuultu semmoista vipeltäjää ja höslääjää että pienempää heikottaa. Oma fan clubikin on jo, lauma persekärpäsiä mitkä meisseli kädessä kyttää mun tekemisiä sekunnin tarkkuudella. Miettikää, joku oli ollut meidän liikkeen ikkunan takana kyttäämässä mitä me tehdään siellä. Sisälle asti reppana ei uskaltautunut vaikka olisihan tuo voinut esittää stalkerin sijaan tutkivaa asiakasta. Epäuskoisena totesin että ihan oikeasti, se pervo oli kytännyt ikkunan takana meitä kun teimme töitämme, siis kun toinen pakkaa ja toinen myy tuotteita, mielenkiintoista. Onneksi ei itse tartte ikkunoita pestä, vaan siemennesteet pyyhkii ihan ammattilainen kunnon releillä.

Meitsin Fan club kasvaa vinhaa vauhtia ja uusi villitys on että Pakkotoisto menee konkurssiin ja palsta lopetetaan. Konkurssiuhkahan on ollut päällä jo siitä päivästä lähtien kun avasimme nettikaupan. Mä olen kerennyt lyhyen yrittäjäurani aikana tekemään niin monta konkurssia, ettei kahden käden sormet riitä laskemaan, pitää varmaan yrittää Guinnesiin tällä recordilla. Eikä tuo Fanclub ole pelkästään virtuaalipersekärpäsiä, on ihan oikeakin Fani, The Poutiainen. Mies on sanonut, että hengailee usein hänen Main Manien Miken ja Jounin kanssa heidän kaupalla. Ja hei, tämä ei ole jokea, se tosiaankin hengailee. Siinä se sohvalla istuu kuin kotonaan, lukee lehtiä ja kirjoittelee ihan sairasta läppää vieraskirjaan. En tiedä millä kaveri elää muuten, mutta kaupalla se elää SOKERIPALOILLA, se siis vetelee niitä siitä mukista kuin Ville 3v lutkuttaa tikkaria. Aika ajoin mies vippaa paidan pois ja heittää skeleton-posen, siis ei patin pattia koko torsossa, mun pikkusiskon lapsen pikkusiskollakin on enemmän lihaa. No yritystä ei mieheltä uuvu ja kova on jätkä pummaamaan, olisko tommoinen aski meitsin röökiä kadonnut sen keuhkoihin.

Koska mun Fan clubi vain kasvaa, niin pitäis varmaan perustaa joku postituslista, missä voisin informoida mihin aikaan kävin paskalla ja mihin aikaan ajattelin kiivetä eukon selkään. JUMALAUTA, MIKE KÄVI PASKALLA, VÄHÄN NIINQ PASKA JÄTKÄ, kirkuis Fan clubi meisselit ojossa. Jos oikein hoocee-vaihteella vetäis, niin voisin hommaa 3G puhelimen ja hei STRIIMATA kaiken mitä teen, etenkin kun istun paskalla. Saisi Fan clubilaiset aihetta itkeä, meinaan nyt tuntuu että tehdään tikusta asiaa, ei siis ole päivää etteikö joku Petteri-Einari itkisi kun Mike sanoi nyt sitä taas. Miten vitussa yhdestä Mikestä saa revittyä 400(neljäsataa) viestiä toiselle forumille? Siis mä en vain tajua, oikeesti, jos mulla olis tommoinen obsessio jostain kaverista, niin menisin vähintäänkin tapaamaan sitä. Olenkin miettinyt koska se invaasio tulee ja saan jakaa nimmareita kaupalla. Pientä lämmittelyä on jo havaittavissa, sillä meidän liikkeen logon päälle oli joku Kuuppa-Uuno hieronut hampurilaisen, liekö sama pervo ja oli jo eväätkin ostanut ettei tule nälkä kun runkkaa päivän verran meidän liikkeen ikkunan takana. Ilmeisesti päreet ovat palaneet kun emme ole keskellä yötä duunissa ja eväät sitten oli hierottu ikkunaan komeaan kaareen, majoneesia, hyi helvetti. No yksi päivä Ringsiden, kyllä Ringsiden kanssa spekuloitiin kaupan sohvalla kahvikupposten ääressä niitä näitä. Yhtäkkiä ihan vitunmoinen pamaus, hypättiin pystyyn ja katottiin, että ampuiko joku jumalauta aseella siinä pihalla. Ihmiset oli kadulla kuin mitään ei olis tapahtunut, oltiin ihan äimänä ja olihan se aika spooky olo kun niin isolle äänelle ei löytynyt heti mitään loogista selitystä. Siinä mentiin pihalle käppäilemään, niin joku Kekkeruusi lähti juoksemaan sinne Stokalle päin, samalla Rinkku löysi maasta rullamitan, semmoisen metallikuorisen. Siis joku Fani oli heittänyt RULLAMITALLA meidän liikkeen ikkunaan, oltiin ihan että WTF??!! Rullamitta? Mitä vittua, olis nyt ollut edes polttopullo tai muu vastaava, mutta rullamitta. Ei taaskaan voinut tajuta, miksei tämä Latva-Jaakko voinut tulla rohkeasti sisään ja sanoa räyheesti päin naamaa "musta sä mike olet pissapää kun oot sen pakkotoimiston vetäjä". Olisin voinut tarjota kaverille samalla mass blastia, siitä kuulemma tarttuu juttuhen mukaan diabetes ja sitten tulee amputaatio alaraajoille, aika jännää. Mä odotan mielenkiinnolla mun perskärpäs-clubin seuraavaa vetoa, ei voi mitenkään enää ennustaa, niin sairaan mielikuvituksen tuoteita nämä edelliset tempaukset ovat olleet. Mä olen jotenkin mielessäni kelannut sen rullamittamiehen kasvoja kun se juoksi kynsin hampain pakoon. Jotenkin mulla tulee aina mieleen Alfons Jokinen, siis se epämuodostuneen pään omaava ahkera poika joka fiksas aina kaikkea. Mahtaako se olla tyyliin Based on a true story? Pakko mennä nukkumaan, alkaa oleen aika friikkiä.

alfons4.gif

Mike sanoi:
...Siinä mentiin pihalle käppäilemään, niin joku Kekkeruusi lähti juoksemaan sinne Stokalle päin, samalla Rinkku löysi maasta rullamitan, semmoisen metallikuorisen. Siis joku Fani oli heittänyt RULLAMITALLA meidän liikkeen ikkunaan, oltiin ihan että WTF??!! Rullamitta? Mitä vittua, olis nyt ollut edes polttopullo tai muu vastaava, mutta rullamitta.
:D tässähän alkaa olla jo verikoston hajuja ilmassa. Joku aamu Don Mike herää vielä hevosenpää kainalossa.

Sitä se kuuluisuus teettää:rolleyes: Kysy vaikka Paris Hiltonilta...:)

Ei vaineskaan, ikäväähän tuo on. Varsinkaan kun ei oikeesti voi tietää, onko joku noista joskus sen verran sekaisin että koittaa jotain oikeesti vaarallista:jahas: Tuntuu että noita hieman heikommilla lahjoilla varustettuja hiihtää vähän joka paikassa vastaan...

Tuo hampurilainenhan oli selvästi harkittu provokaatio toimintaanne vastaan. Hampurilaisethan ovat tunnetusti kunnon bodi-ruuan pahin vihollinen joten tuo oli "täydellinen" vastaisku :)

Ilmeisesti se rullamitalla nakkaaminenkin oli jonkun yksilön turhautumista kun ei ollut patti kasvanut tarpeeksi. Prkl ei sentin senttiä lisää nakkaampa tämän helevettiin :hyper:

Onneksi ette myy turkiksia siellä kun tuntuu kaupungin vaateliikkeiden ikkunoissa olevan EVR yms spraytekstejä vähän väliä. Noitten omistajiahan stalkataan kotiin asti

Helvetti että vituttaa kun tuli ensimmäinen opiskeluvuosi otettua aika rennosti "lopetan tän paskan kuitenkin kun keksin mitä haluun oikeesti tehä" -meiningillä... Valmistua pitäis ens jouluks, ja saatanallinen määrä puuttuvia suorituksia. Vittu! Ei voi muuta sanoa kuin että kuin vitun tyhmä sitä voi ihminen olla!!! No, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, loppukevät ja koko ens syksy tulee olemaan suorastaan saatanallisia. Mut olkoon, en nimittäin ainakaan yliaikaa tossa putkassa rupee lusimaan... Saatana, perkele ja kilinvittu. Mut vittu, ens jouluks valmistun vaikka menis terveys ja järki.

Pistäkää ne vitun painolevyt takaisin telineisiin salilla!!!! SAATANA!!!

Vittu jos ei teille Jämsän urpot viesti mee kaaliin niin pysykää kotona imemässä peukaloa!!

Vituttaa siivoilla toisten jälkiä!!!

Pihkan käyttö salilla saat*n*:evil: rupesin salilla tekee etukyykkyä ja nostin sen tangon olkapäille, tein siinä sitten sarjan ja olin laittamassa tangoa takaisin telineeseen, niin eikös joku ollu pihkaa laittanut tankoon. paita tarttu aika mukavasti kiinni siihen tankoon:wall:

Yksi maailmanhistorian suurimmista loukkauksista ihmisyyttä kohtaan on parkkeerata auto parkkipaikalla puoliksi kahteen ruutuun. Älä sinä tee niin. Saatana. :keskisormi: :curs:

Kotikylän salilla kävi yksi virtuoosi joka ristittiin kavereitten kesken PT:ksi, kun sen verran persoonallista sen treenaaminen oli. Tyyppi tuli aina siwan muovipussin kanssa salille. Pussiin oli sullottu kaikki tarvittava, eli puolentoista litran mehukanisteri ja tietenkin sätkävehkeet.

No ensi pantiin kuitenkin pussi nurkkaan ja reenaamaan. Kierto aina sama: Penkkiä pari sarjaa (perse oikeaoppisesti n.20 cm irti penkistä), kyykkyä pari settiä (suoritetaan kuitenkin selkä kyykkypaikan edessä olevaa peiliä vasten, liekö sitten oma naama vtuttanu??), sitten vähä mavea, ja päälle vielä jonkinlainen yhdistetty hauiskääntö-hyväähuomentaliike.:jahas:
Tämän jälkeen PT käy pussin nurkasta ja kääntää kaksi täysin virheetöntä pölliä ja painuu ulos röökille. Sitten vaan takaisin salille ja uudestaan täysin samat liikkeet ja sarjat.

Niin pitkään en ole ikinä jaksanut odottaa, että olisin nähnyt pitääkö se vielä toisenkin samanlaisen röökitauon.:piis:

tikkuniska sanoi:
Ei kai nyt kukaan kyykkää naama peiliä vasten.
A&A:lla on just hyvä kun kyykkyhäkin takana on peili niin kyykätessä se on sopivasti noin 30cm päässä naamasta.. Hirvittää aina kun silmät pullistuu ja muuttuu ihan punaseksi :eek: Kyykätessä näyttää naamavärkki oikeasti aika turpealta ja suonikkaalta kun niin likeltä kattoo :D

Lisäys tuohon omaan juttuuni. Juuri äsken kaupalle tuli kauhea lauma meluavia nuoria, pitivät hirveää meteliä ja naureskelivat kaupassa. Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa. Jo on aikoihin eletty, Suomi24 realisoituu apinoista ihmisiksi. :eek:

Mike sanoi:
Lisäys tuohon omaan juttuuni. Juuri äsken kaupalle tuli kauhea lauma meluavia nuoria, pitivät hirveää meteliä ja naureskelivat kaupassa. Kysyttiin, että mikäs jengi tämä tämmöinen on, kertoivat että ovat menossa Suomi24 miittiin ja voivat nyt kehuskella käyneensä Pakkiksen kaupassa. Jo on aikoihin eletty, Suomi24 realisoituu apinoista ihmisiksi. :eek:

haha on sitä joka lähtöön porukkaa :D

Mike sanoi:

Muistitko antaa rullamitan takasin?

Back
Ylös Bottom