Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Intti. Vittu mitä pelleilyä, oon ihan liian vanha tällaseen spedeilyyn.. Eikä siinä mitään et on ne omat sääntönsä ja se oma maailmansa, mut ei siellä tuu ees hiki kun jengi on niin säälittävää ettei meitä edes laiteta juoksemaan tai tekemään muutakaan, kun ei suurin osa porukasta joko kestä tai ainakin valittaa koko ajan. Itse laitos on lähinnä huvittava ja ihan mieluusti vetäsen tän loppuun asti mut nyt kyrpii lähteä illalla takaisin kuuntelemaan sitä rääkymistä kun taas oli pari sälliä jättänyt tervehtimättä mm. everstiluutnanttia. Ei jeesus millasia tyyppejä siellä pitää kestää. Eikä tuo 3,80e/päivä paljon lämmitä kun tienais siviilissä aika hyvin tällä hetkellä.

PS. Ei se mesta vaan ne ihmiset.

Mun töti on kylässä, ja juotu o n iha vitunn paljo, mut äitee vittu aukoo koko ajan päätä j ameinaa nukkummaa laittaa, ja nytr vittu pitää myöntyä siihi ,ja jaikki alkoholiongelmat realisoituu taas koko ajan parhaillaa tähä aikaa nyt.. nyt mun tätiki tietää että mun pitäis mennä hoitoo, iteasias se kovast käski hoitoo mua menemää perkele.. VITTUY että vituttaa ihmiset jotka yrittööö saaha mua aa kerhoo vaikka niil ei oo koskaa ollu alkoholiongelmia. NÄÄ on oikeita ongelmia, pahempia kiku mitää juomise lopettamisset. prkl!

Mulla menee nyt vähän tämä possu juttu ohi. Otsikossa lukee että rääkättiin, mutta ei sitten kerrota asiasta mitään faktaa? Joku varastanut possun(sinänsä tuomittavaa) mutta mitäs sitten, jollain ollut kenties nälkä? Yleensä eläimeltä poistetaan suolet teurastukseksen jälkeen, eikö vain? Ja mitä ihmeen rituaaleja?

Juomat kalliita baarissa, tosin kuka niitä pakottaa juomaan :P 24 asti olut ja sidu 1€, mut ne oli kauheeta litkua. Sitte ko puolen yön jälkee lähti jotai ostamaa ni hinnat oliki sit sellasta 7,2€ Virtanen ja yli 5€ stobe. Eipä se, pohjat oli alla. Vitutti tosin muutama mulkku joka päätti tupakoida siel sisällä(ja lähtivät sitte talutettuna ulos)

Sitte heti aamusta ku herää ni mutsi rupee valittamaan mulle ko se oli jättäny silitysraudan ihan hellan viereen ja olin paistellu jotai kanaa siinä ja siihe rautaa oli roiskunu vähä jotai marinadia. Ei sitte ite huomannu sitä puhdistaa ja nyt on sitten vain ja ainoastaan mun syy, että sen paidassa on nyt marinadia. Koitin sanoo et jos o kerta 3m leveä tiskipöytä ni kai sen voi muualle laittaa jäähtymään ku siihen hellan kylkeen.

Mulla menee nyt vähän tämä possu juttu ohi. Otsikossa lukee että rääkättiin, mutta ei sitten kerrota asiasta mitään faktaa?

Kesätoimittajat töissä ja pula uutisaiheista?

Sicko.

Michael Mooren uusin dokkari. Vaikka kyseessä onkin kärjistetty dokumentti ja tuo esille Mooren omia poliittisia mielipiteitä niin siitä huolimatta ohjelma kuvaa hyvin Yhdysvaltojen terveydenhuollon tilaa.

Ei voi ymmärtää miten valtio hyväksyy tuollaiset toimenpiteet. Vakuutusyhtiöt kasvavat ja keräävät lisää voittoa samaanaikaan kun osa vakuutuksen ottajista kuolee siksi, ettei vakuutusyhtiö halua maksaa heille oikeaa hoitoa tai lääkkeitä, vaan väittävät ettei kyseiset oireet tuohon oikeuta. Tai että vakuutusyhtiöiden sairaalat lähettävät sairaat ihmiset (esim. pari murtunutta kylkiluuta jne.) taksiin ja käskevät ajaa köyhien sairaalaan. Tämä siis varmistamatta että pärjääkö kyseinen ihminen kunnossa tuon ajan.

Entä miltä kuullostaisi jos oma vauva olisi tekemässä kuolemaa kuumeen takia ja sairaala toteaa että väärä paikka, sun pitää ajaa omaan sairaalaan itse, ambulanssia ei makseta? Tuon seurauksena oma lapsi sitten kuolisi.

Aivan älytön järjestelmä, teki pahaa katsoa. God bless fucking America.

Intti. ... Eikä siinä mitään et on ne omat sääntönsä ja se oma maailmansa, mut ei siellä tuu ees hiki kun jengi on niin säälittävää ettei meitä edes laiteta juoksemaan tai tekemään muutakaan, kun ei suurin osa porukasta joko kestä tai ainakin valittaa koko ajan. ...
Toi vitutti intissä eniten. Vieläkin ärsyttää kun ajatteleekin. :curs:

PS. Ei se mesta vaan ne ihmiset.
Meillä oli onneks suurin osa varsin hyvää jengiä. Terveisiä, KotRPsto 2/96 K-Maa/Rankki.

Ja vituttaa kun olis keliä mitä on odottanu koko vkon mut tänään ei sitten oikeestaan ehtis hyödyntämään sitä. :wall:

ai siis kannustettaisiin ihmisiä palauttamaan leffoja myöhässä?

jos rikot sopimusehtoja (vuokrausaikaa), niin miks siitä pitäis maksaa boonusta?

Mitä eroa on asiakkaan, tai vuokraajan näkökulmasta tilanteessa, jossa asiakas maksaa vuokraamastaan leffasta useamman vuorokauden vuokran, tai samalta ajalta myöhästymismaksun, joka on yhtä suuri kuin saman ajan vuokra?

Mitä eroa on asiakkaan, tai vuokraajan näkökulmasta tilanteessa, jossa asiakas maksaa vuokraamastaan leffasta useamman vuorokauden vuokran, tai samalta ajalta myöhästymismaksun, joka on yhtä suuri kuin saman ajan vuokra?
Mielestäni tuo on ainakin vuokraajan kannalta vain parempi, kuin jos asiakas olisi palauttanut leffan jo heti seuraavana iltana mahdollisesti vain pölyttymään hyllyyn. Tuossahan on vuokraamolle taattu useamman päivän vuokrat kerralla, kun muuten ko. leffa olisi voinut vain lojua hyllyssä tuon ajan tuottamatta mitään. En siis minäkään ymmärrä, että miksi joku vuokraamon pitäjä ottaisi itseensä moisesta eikä voisi ihan yhtä hyvin antaa bonuksia noistakin maksetuista myöhästymispäivistä siinä missä normaaleista vuokrapäivistäkin.

Jos jollain on hyvä selitys tähän, niin kuulisin sen kyllä mielelläni.

Polveen sattuu. AIka käsittämätöntä, kun vietän totaalilepoviikkoa, yhden omakroppapainona treenin oon himassa vetänyt. En pysty koukistamaan jalkaa ollenkaan. Vitun hienoa. Huomenna pitäis alottaa salilla treenit uudella ohjelmalla. Ei vitun vittu että vituttaa.

on se aika isku päin kasvoja kun yrittää pitää jotain kuin kukkaa kämmenellä.
On kiltti,huomaavainen ja aina. et koskaan sano pahaa sanaa.. niin sitten oletkin kusipää...:(

on se aika isku päin kasvoja kun yrittää pitää jotain kuin kukkaa kämmenellä.
On kiltti,huomaavainen ja aina. et koskaan sano pahaa sanaa.. niin sitten oletkin kusipää...:(

etkös sä ole se sama heepo jolla on tuolla treffiosiolla arvelettuava ilmoitus? jotenkin mun on tosi helppo samaistua sun kämmenkukkaan.

Jos jollain on hyvä selitys tähän, niin kuulisin sen kyllä mielelläni.
Uutuusleffat makaa jonkun kotona pölyttymässä, ja kiukkuiset asiakkaat menee muualle koska kyseistä leffaa ei puodista saa "ikinä". Yhden päivän vuokrilla samalla leffakappaleella palvelee viikossa seittemän asiakasta, mikä tarkoittaa mahdollisesti seittemää irtokarkki/muu lisähärpäkeostoskertaa (mahdollisesti useampaa, jos vuokraaja on esim. pariskunta). Kaikki seitsemän on tyytyväisiä, ja tulee uudestaan. Seitsemän päivää leffaa hautovan tapauksessa samalla kopiolla palvelee yhden asiakkaan, yhdet oheisostokset, kuusi kettuuntunutta asiakasta jotka ei saa haluamaansa leffaa.

Vuokrauksessa puoti saa rahat etukäteen, sakkomaksuissa jälkikäteen - jos saa ollenkaan. Ylimääräistä työtä, mikäli joudutaan soittelemaan perään.

Emmätiä.

Uutuusleffat makaa jonkun kotona pölyttymässä, ja kiukkuiset asiakkaat menee muualle koska kyseistä leffaa ei puodista saa "ikinä". Yhden päivän vuokrilla samalla leffakappaleella palvelee viikossa seittemän asiakasta, mikä tarkoittaa mahdollisesti seittemää irtokarkki/muu lisähärpäkeostoskertaa (mahdollisesti useampaa, jos vuokraaja on esim. pariskunta). Kaikki seitsemän on tyytyväisiä, ja tulee uudestaan. Seitsemän päivää leffaa hautovan tapauksessa samalla kopiolla palvelee yhden asiakkaan, yhdet oheisostokset, kuusi kettuuntunutta asiakasta jotka ei saa haluamaansa leffaa.

Vuokrauksessa puoti saa rahat etukäteen, sakkomaksuissa jälkikäteen - jos saa ollenkaan. Ylimääräistä työtä, mikäli joudutaan soittelemaan perään.

Emmätiä.
Kiitos. Tuota irtokarkkipuolta asiasta en nimittäin tosiaan ollut tajunnut ajatella ollenkaan, vaikka varmaan vuokraamo tekee sillä ihan hyvän siivun tuloksestaan ja siinä tosiaan jää helposti monet karkit myymättä.

Mutta ei kai toisaalta kovin monet uutuusleffat ole ainakaan pitkään niin suosittuja, että niistä olisivat kaikki kopiot jatkuvasti menossa, joten sikäli saman säännön soveltaminen kaikkiin mahdollisiin leffoihin tuntuu vähän epäreilulta. Joka tapauksessa tuo vastaus toi vähän lisäselvyyttä uteliaalle ja siitä kiitos.

Vittu että oli herkkua käydä jääkylmässä suihkussa ku ei tule lämmintä vettä näköjään ollenkaan.

Vittu että vituttaa, kun ei voi laskea painoa enää jalalle! Kyllä on käsittämätöntä. Miten voi polvi kipeytyä, kun ei mitään ole sillä moneen päivään tehnyt?

No, onneks oon lomalla. Eipähän sitten tartte liikkua. :curs::curs:

Back
Ylös Bottom