Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kävin kaupassa niin muo epäiltiin myymälävarkaaks ja ei viittiny pyytää se runkkari ees anteeks. Sitku meen himaan huomaan ettei oo avaimia, eikä naapuri oo kotona. Kalastin sitten ikkunasta takkiani sen 50 min että sain avaimet :E.

Kävin kaupassa niin muo epäiltiin myymälävarkaaks ja ei viittiny pyytää se runkkari ees anteeks. Sitku meen himaan huomaan ettei oo avaimia, eikä naapuri oo kotona. Kalastin sitten ikkunasta takkiani sen 50 min että sain avaimet :E.

Ei muutakun välitön palaute kyseisen vartijan firmalle tai kaupan palvelupisteeseen.

Vittu että vituttaa, kun ei voi laskea painoa enää jalalle! Kyllä on käsittämätöntä. Miten voi polvi kipeytyä, kun ei mitään ole sillä moneen päivään tehnyt?

No, onneks oon lomalla. Eipähän sitten tartte liikkua. :curs::curs:

Otan osaa :( Meikäläisellä on taas sellainen ongelma, että suunnillee viikon on ollut rinta hellänä, ja rasitusta ei kestä... Kaikki johtaa juurensa enemmän tai vähemmän pahasta heinänuhasta ja aurinkoisella ilmalla ulkoilemisesta... Toisin sanoen ulkona aivastelu ym. on rasittanut mua liikaa... WTF? Noh, kävin keskiviikkona salillakin, mutta sehän tietysti pahensi asiaa... Luulin olleeni jo tarpeeksi kunnossa :curs: Tekis niin mieli salille taas

Meni poikki tyttöystävän kanssa, mutta en tiedä teinkö oikean ratkaisun. Kun en tiedä yhtään mitä ajattelen. Aivan pihalla kaikesta. Ei vittu, lainatkaa nyt joku aivot mulle vaikka edes hetkeksi, että voisin edes yhden päivän ajatella selkeästi ja tekisin edes yhden oikean ratkaisun elämässäni.. :curs:

Vituttaa kun ei tiedä miltä tuntuu, jos edes silloin harvoin tuntuu miltään. Tai sitten että miksi ylipäätänsä tuntuu, voi pojat, don't get me started...

Eikä edes helpottanut, vittu.

töitä tulee nyt tehtyä tahdilla töihin,kotiin nukkumaan 6-8h ja takas töihin.
ja mitä luultavammin firman paskimmalla palkalla. sille :kippis1:

Meni poikki tyttöystävän kanssa, mutta en tiedä teinkö oikean ratkaisun. Kun en tiedä yhtään mitä ajattelen. Aivan pihalla kaikesta. Ei vittu, lainatkaa nyt joku aivot mulle vaikka edes hetkeksi, että voisin edes yhden päivän ajatella selkeästi ja tekisin edes yhden oikean ratkaisun elämässäni.. :curs:

Vituttaa kun ei tiedä miltä tuntuu, jos edes silloin harvoin tuntuu miltään. Tai sitten että miksi ylipäätänsä tuntuu, voi pojat, don't get me started...

Eikä edes helpottanut, vittu.

tuttu tunne! Mut liika ajattelu ja asioitten puntarointi just tolla hetkellä ei auta...meet vaan enemmän sekasin. ("toisaalta", "ehkä kuitenkin", "mitä jos",yms)
Elikkäs nyt rauhotut pari päivää.Voimia!

vittu mitä pitemmälle opinnäytetyötä saa, sitä keskeneräisemmältä se näyttää......... tuntuu että toi ei valmistu ikinä.

Vittu että vituttaa, kun ei voi laskea painoa enää jalalle! Kyllä on käsittämätöntä. Miten voi polvi kipeytyä, kun ei mitään ole sillä moneen päivään tehnyt?

No, onneks oon lomalla. Eipähän sitten tartte liikkua. :curs::curs:
Itellä oli "sama" kerran, mulla kipu oli suoraan lumpion alla, iski ihan yhtäkkiä ja en ollu treenannu lähiaikoina, useita päiviä edellisen polvia kuormittaneen treenin jälkeen ilmestyi. En pystyny astumaan painolla sille ollenkaan ja liikkumattomuus pahensi sitä, meni kuitenkin ohi parissa päivässä. Testaa fillaroida kevyesti, josko vetreytyis?

Etureiskojen kireyshän aiheuttaa polvikipuja, sen ei ainakaan luulisi vaativan edes lähiaikojen treeniä että se ilmestyy. Ja toinen on tämä aktiiviliikkujan onkelma minkä nimeä en nyt muista, mutta siis liikumiseen tottuneet nivelet kipuilee lepojakson aikana. Tästä luulen, että oli tuolloin aikoinaan itellä kyse, koska lievempää kipua esiintyi aina välillä juurikin lepojen aikana.

Edellä olevat kommentit sisältää vahvaa mutua™. Toivottavasti paranee nopeasti, kokemuksesta tiedän, että on melko persiistä.

Saatanan Suomi24:nen.. sieltä tulee jotain haittaohjelmia ja koneet kyykkyyn.. kivaa.. ei olisikaan ollut mitään tarvettakaan koneelle.. noh, onneksi tuli nopeesti kuntoon

mua rupes oikeen huolella vituttaan tässä keittiöremontin yhteydessä noi sähkö- ja putkimiehet. itse kun en tunne ketään joka vois "rehellisesti" asian tehdä niin jo menee homma ihmelliseksi:

soitin sähkärille että pitäis tehdä seuraavat toimenpiteet: siirtää paria pistorasiaa, lisätä yksi, asentaa halogeenivalot pintavetona kaappien alaosiin ja sitten mikä tärkeintä vaihtaa hellan ja astianpesukoneen paikkaa. no sähkömies tuli ja pyyhki ottaa että huh, tulipa iso remontti. pitää purkaa vessan katto ja vetää sitä kautta sähkö astianpesukoneelle. sit ku asiaa pohdin siinä ääneen että ei kyllä kuulosta nyt oikeen rehelliseltä että kun paikkaa vaan vaihdetaan niin pitäis vetää sähköt uusiksi. (onni onnettomuudessa, tää sähkömies olis luvannut tehdä tän kaiken =) ). no sitten se yhtäkkiä äkkäs että eihän näin tarttekaan tehdä. no kuitenkin uunit ja astianpesukoneet jäi johdot auki viikoksi kun hänellä ei ollut osia laittaa niitä kiinni, vaikka etukäteen puhelimessa kerroin kahteen kertaan että mitä pitää tehdä.

no sitten tuli putkimies, joka oli sitä mieltä että lähestulkoon tasot pitäis ottaa irti että saadaan viemäriputki ja vesijohdot menemään sinne altaan alle. sitten ku se ei tullut kyseeseen niin se olis purkanut yhden seinän kokonaan niistä mun alakaapeista. isä sitten porasi reiät niille putkille ja veti ne sen seinän läpi ja kiinnitti ne viemäriputket. nyt vaan ootellaan toista visiittiä ku pitää katkaista ne vesijohdot koska niiden pituuksia pitää muuttaa.

keittiötarviketoimittaja toimitti päin helvettiä osan tavaroista. parasta oli kun olin maksanut ne etukäteen ja menin hakemaan niitä kun päivällä soitettiin että kaikki on lavalla valmiina. no menin sinne 10min ennen sulkemisaikaa niin äijät sanoi että eivät ehdi nostaa sitä valmiiksi maksettua ja lastattua lavaa siihen laiturille kun heillä on YLITYÖKIELTO! voi vittu mä ymmärtäisin jos ne olis jotain vitun paperimiehiä tms mutta voi vittu että mulla keitti. ovia oli vääränlaisia ja yksi viritelmä oli "muuntaa" yläkaapin ovi alaroskakaapin vedettävään malliin lyömällä eriväriset puunpalat niihin valmiiksi porattuihin saranakohtiin.

nyt pitäis vielä saada joku remonttireiska pukkaan yks ovi paikalleen ku se pitää asentaan siten että siihen tulee 2 kulmaa... ei muuta kuin soittelemaan. voihan se olla että tässäkin on sen verran hankala tilanne että ne joutuu vetään kaikki seinät uusiksi, mutta onni onnettomuudessa, ne tekee sen kuitenkin ettei tartte itse alkaa hommiin.

Otin tuossa hetki sitten jääkaapista Valion maustamattoman jogurtin + hedelmämysli-purkin...SIIS HYI VITTU, PERUSMYSLIÄ SE PITÄÄ OLLA, VITTU MITÄ MENINKÄÄN OSTAMAAN!!! JA EI TULLUT EDES KERTAKÄYTTÖTELESKOOPPILUSIKKAA KYLKIJÄISENÄ, AAARGHHHH!!!

Salilta paikalliseen kauppaan ostamaan batterya. Siitä sitten lähin kaupan pihasta kiireellä kotiin, kun huomasin, että moottoripyöräpoliisi näyttää minua sinne. Samalla hetkellä hokasin, että kypärän leukahihna auki; 35e sakkoa. Nyt kävi näin.

En valita, oikeutettu sakko ja poliisi teki hyvää työtä. Minä maksan rehellisesti 35e ja kuuntelen äidin saarnaa :whip:

...Avautuminen...

Jotenkin niin tuttua. Oman remontin aikana on muutaman sataa kertaa tullut viljeltyä seuraavia omia one linereita:

-Vittu mitä paskaa / Kaikki on nykyään ihan paskaa. (Koskee tavaran- tai työnlaatua.)

-Kaikki pitäis aina tehdä itte saatana. (Koskee tavaran- tai työnlaatua.)

Unohdin kolmannen kerran putkeen vaihtoalushousut salikassista. Käyn treenin jälkeen pukkarissa suihkussa ja shampoo,dödö,vaihtopaita,pyyhe tulee messiin mutta ne KALSARIT!

mua rupes oikeen huolella vituttaan tässä keittiöremontin yhteydessä noi sähkö- ja putkimiehet. ...

Odotapa, kun saat niiden laskut... Mietipä silloin, paljonko tuli ylimääräisiä tunteja ja matkalisiä, kun jokainen sähköasennusnippeli haetaan yksitellen toimistolta.

Back
Ylös Bottom