Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jakob sanoi:
Joo, ohi meni, voi vittu ja vitun vitun vittu. Kaksi hakijaa oli loppupeleissä valinnan kohteena, minä ja joku toinen kynäniska. Puhelimessa vaan todettiin, että "tosi hyvä hakija olit ja vaikea oli päättää kumpi otetaan, blaahplaablaa..". Olis sanonu saatana edes suoraan sitten, että toinen oli parempi.

Taidan lyödä hanskat tiskiin. vittu.

Jos tämä oli nyt se Nokia homma mitä hait. Entisenä ko. firman työntekijänä voin sanoa ettei ole ikävä jos sua yhtään lohduttaa. rahaa sieltä tietysti sai...

123jippo sanoi:
Jos tämä oli nyt se Nokia homma mitä hait. Entisenä ko. firman työntekijänä voin sanoa ettei ole ikävä jos sua yhtään lohduttaa. rahaa sieltä tietysti sai...

Juu samainen homma. Duuni olis ollu meikäläiselle enemmän kun passeli. Kaveri työskentelee samassa tiimissä ja hänen työkuvansa olisi ollut meikäläisen 'unelma' duuni. Ei tätä vitutuksen määrää osaa taas käsitellä millään tavalla.

saas nähä mitä testitulokset sanoo, kun ne tulee postissa. Hyvin ne kuulemma oli mennyt.

Daug sanoi:
Vituttaa -threadin hengen mukaisesti - mua vituttaa Missukan asenne. Joka vastaus, oli aihe sitten mikä tahansa, on provoa tai muuta vittuilua. Sulle vois sanoa että Get a life.

Tai sitten liittyy Missukan poikaystävään ja heidän suhteeseensa :hyper:

Superstar
no LOL!!! nää on just näitä, tommosta ku meet ystävällisesti neuvomaa että miten se liike pitäis oikein suorittaa ni vastaukseks tulee nenänvartta pitkin jotain että "älä sinä kloppi tule minua neuvomaan, MINÄ olen tästä maksanut ja saan tehdä mitä haluan"
Voi tulispa joku neuvomaan kun tekee väärin.
Tällä viikolla tein kovan rinta treenin ja jälkeenpäin vatsalihaksien vuoro. Nooh, joku oli jättänyt 2 25kg painoa siihen vatsapenkkiin. Mulla oli voimat niin loppu, etten jaksanut nostaa niitä alas siitä. Oli pakko pyytää apua :nolo: .

BettyBlu sanoi:
Tällä viikolla tein kovan rinta treenin ja jälkeenpäin vatsalihaksien vuoro. Nooh, joku oli jättänyt 2 25kg painoa siihen vatsapenkkiin. Mulla oli voimat niin loppu, etten jaksanut nostaa niitä alas siitä. Oli pakko pyytää apua :nolo: .

Mun on kans pitäny muutamaan otteeseen pyytää apua näitten painojen kanssa, kun ei pieni hento nainen jaksa. Esim. Smith-laitteessa oli jätetty se 20 kg:n tanko niin korkeelle että piti nousta varpaisilleen eikä sittenkään oikein saanu otetta siitä tangosta joten eihän se sieltä mihinkään liikkunu. Neitopulassa-ilme kasvoille ja apua! Opastettiin viellä ystävällisesti että sitä tankoa pitää sitten kääntää kun ottaa sen alas. No kun oiskin ollu vaan siitä kiinni..... :nolo:

Miettii hiljaa nurkassa, että kuinka monen täällä esiintyvän jutun päähenkilö olenkaan ;) Moni sopisi...

Yksi monista: duunasin reisiojennusta ja -koukistusta putkeen. Kolmannella kierroksella alkoi happi loppumaan nupista ja könysin ojennushärveliin, enkä huomannut siihen istunutta naisihmistä. No tämä nuorehko henkilö sai syliinsä >100kg kamaa. Mitään ei hajonnut. Olin niin pihalla jo ettei oikeastaan hävettänytkään.

No täälläpäin on punttisalilla semmonen ilmavastuksella (potkuriturbiini =))varustettu soutulaite, jos tiedätte mitä tarkoitan. Soutulaite on vielä laitettu pieneen huonosti ilmastoituun huoneeseen.

Noh..eräs päivä sinne tuli soutamaan joku paikallinen "tupakkiukko", jota muuten ei näy salilla. Varmaan päättänyt polttaa rasvaa ennen kesää. Ukko oli soudellut siellä varmaan puoli tuntia keskenänsä, kun menin sinne "koppiin" täyttämään vesiputelia. Ei voi käsittää sitä hajua, mikä siellä huoneessa oli. Tupakka, paska ja hiki haisi niin, että meinasi taju heti ovella lähteä. Vielä kun se soutulaite "tuulettanut" tuoksut joka puolelle. :urjo: :D

Elchubagabra sanoi:
Tulihan sieltä kakkonen. Näiden kahden "toiston" syvyys oli luokkaa 10 senttiä. Päälle älytön brassailu, ja isoon ääneen ennätyksen kehuminen, joka oli kuulema 200kg.
Tekiskin kaikki noin, mutta kun meijän salilla käy välillä sellasii turkkilaisii "painonnostajii" et huh.
Ne kiskoo siihen tankoon rautaa sellaset 100-150kg ja antaa painovoiman hoidella alasmenon. Siinä sitten polven jänteet ym rustot saa hoidella jousen virkaa.
Meinaa aina itku päästä kun nään et ne alkaa tekemään kyykkyi...koko ajan pitää olla valmiina soittamaan ambulanssi...

Vituttaaa nii saatanasti ku joutuu muuttamaan eron takia rivarista kerrostaloon. No ei sekään vituta läheskään niin paljoa kuin se että joudun viemään tavarat muutamaksi päiväksi muualle kun isännöitsijä nyt välttämättä haluaa "laittaa paikat kuntoon" ennenku pääsen muuttamaan uuteen. Eli muutan 2 kertaa viikon sisällä. Onhan se kiva et remppaa mut oishan nää asiat voinu hoitaa niin että pääsee Suoraan seuraavaan paikkaan. Ai että voi vituttaa. Ja melkein, siis melkein ajattelin että voi erota suhteesta hyvissä mielin. Ja PASKAT! Se oli harhaluulo se. Tekis mieli ruhjoa naama tiiliseinäään :wall:

On se vaa helveti hyvä että pääsee välillä avautumaan! :kippis1:

Missukka sanoi:
Jaah minä kun luulin että tämä mystinen TAUKO on vain miehinen etuoikeus. Semmosta jätkäkaveri aina ehdottaa jos on jotain ongelmia. Raivostuttavaa. En ite ees ymmärrä mikä idea jossain tauossa on. Siis onko ideana että saa käydä luvallisesti paneskelemassa muitten kanssa vai mitäh?

ÖÖh...tuota...KYLLÄ,juurikin näin!! :hyper:

Mika79 sanoi:
No,nyt se "tauko" tyttöystävän kanssa muuttui ihan oikeiksi bäniksi....
Kuulemma olen ihana ihminen ja kiltti ja kaikea mutta jos oltais vaan kavereita...Pitääkö tässä ruveta homoksi vai mennä luostariin kun naisista ei ole kun harmia. :(

Eikös se riitä, kun miehellä on kaksi tervettä kättä? Mihin niitä naisia oikein tarvitsee? :arvi:

Sitäpaitsi...

jessusperkele.jpg

Laardi sanoi:
Miettii hiljaa nurkassa, että kuinka monen täällä esiintyvän jutun päähenkilö olenkaan ;) Moni sopisi...

Yksi monista: duunasin reisiojennusta ja -koukistusta putkeen. Kolmannella kierroksella alkoi happi loppumaan nupista ja könysin ojennushärveliin, enkä huomannut siihen istunutta naisihmistä. No tämä nuorehko henkilö sai syliinsä >100kg kamaa. Mitään ei hajonnut. Olin niin pihalla jo ettei oikeastaan hävettänytkään.
LOOOOL! :lol2: heheh... ei ollu naisella vissiin kauheasti kokoa jos ei kerran erota laitteesta istuuko siinä joku vai ei. On varmaan ollut näkemisen arvoinen sen ilme kun över 100 markkaa alkaa puskemaan päälle eikä pakoon pääse. Täytyykin katsoa tuolta "vituttaa"-threadista josko joku nainen tilittää tulleensa jälleen ahdistelun kohteeksi kuntosalilla. ;)

jarivaha sanoi:
1. tytsky on Kuala Lumpurissa toisella puolella maapalloa (Malesiassa).
2. Asenne joka on monella suomalaisella on ulkomaalaisia vastaan jos tuon tytskyni tänne.
3. Verotus

Ja paskat,muija Suomeen ja vähän äkkiä.Jos joku tulee sanomaan tytskystä jotain niin vedä lättyyn ja käske huolehtia omista asioista. :arvi:

BettyBlu sanoi:

Kerran menin jalkaprässille, kun olin jo pidemmän aikaa seuraillut, ettei siinä ole kellään sarjat kesken. Joku torspo vain oli taas jättänyt painot päälle. Noh, siinähän oli sitten molemmin puolin pari 50kilon lätkää ja 25. Ja vielä "väärässä järjestyksessä". (25 sisällä ja uloimpana 50 lätkät). Eikä mun voimilla vielä prässätä viisinkertaista omamassaa... Noh, menin siihen prässin viereen ja tuumasin että jaksankohan nostaa 50lätkät pois. Ennenkuin ehdin tehdä mitään, tuli kyykkytangolla ollut järkäle ( :kuola: ) nostamaan ne pois. Kiittelin kovasti ja olin vähän :nolo: kun tämmöinen heikkopeikko on vaivaksi...

VITUTTAA!!! En päässy kesäduunniin minnekkään... Olin työharjoittelussa reilut kaksi kuukautta ja sitten eilen kysyin että pääsisinkö kesäksi töihin, ja vastaus oli tätä luokkaa: "Ei me voida ottaa kun ei sulla oo tarpeeks ikää, ainakaan lakipykälien mukaan." työ ei oo mitään myymistä eikä ruumiillisesti raskasta. Vituttaa vieläkin aivan armottomasti työharjottelun viiminen päivä.

Mutta onneks edes puntti kulkee hyvin tuli omat ennätykset mavessa!

Back
Ylös Bottom