Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tikari sanoi:
Kerran menin jalkaprässille, kun olin jo pidemmän aikaa seuraillut, ettei siinä ole kellään sarjat kesken. Joku torspo vain oli taas jättänyt painot päälle. Noh, siinähän oli sitten molemmin puolin pari 50kilon lätkää ja 25. Ja vielä "väärässä järjestyksessä". (25 sisällä ja uloimpana 50 lätkät). Eikä mun voimilla vielä prässätä viisinkertaista omamassaa... Noh, menin siihen prässin viereen ja tuumasin että jaksankohan nostaa 50lätkät pois. Ennenkuin ehdin tehdä mitään, tuli kyykkytangolla ollut järkäle ( :kuola: ) nostamaan ne pois. Kiittelin kovasti ja olin vähän :nolo: kun tämmöinen heikkopeikko on vaivaksi...

No eikai nyt tossa ole mitään väliä että missä 'järjestyksessä' nuo painot ovat, näyttää vain ehkä hieman 'hömelöltä' , sama paino siinä on silti oli 25sisällä ja 50uloinpana tai toisinpäin, turhaa hienostelua sanon minä :)

Hain 9 paikkaan kesätöihin ja sitten en helevetissä päässy minnekkään. Pari kaveria hakee yhteen paikkaan joka ei ole edes mikään suhteilla hommattu ja ne TIETENKIN PÄÄSEE. VOI JUMALAUTA KUN MENEE KÖYHÄILYKS TAAS KESÄ HYVÄ JOS RAHAA ON FESTAREILLE :(

Bloo sanoi:
Hain 9 paikkaan kesätöihin ja sitten en helevetissä päässy minnekkään. Pari kaveria hakee yhteen paikkaan joka ei ole edes mikään suhteilla hommattu ja ne TIETENKIN PÄÄSEE. VOI JUMALAUTA KUN MENEE KÖYHÄILYKS TAAS KESÄ HYVÄ JOS RAHAA ON FESTAREILLE :(
Ei toi ole vielä mitään. Mä olen hakenut yli 20:een enkä ole päässyt mihinkään. :curs:

Tikari sanoi:
Kerran menin jalkaprässille, kun olin jo pidemmän aikaa seuraillut, ettei siinä ole kellään sarjat kesken. Joku torspo vain oli taas jättänyt painot päälle. Noh, siinähän oli sitten molemmin puolin pari 50kilon lätkää ja 25. Ja vielä "väärässä järjestyksessä". (25 sisällä ja uloimpana 50 lätkät). Eikä mun voimilla vielä prässätä viisinkertaista omamassaa... Noh, menin siihen prässin viereen ja tuumasin että jaksankohan nostaa 50lätkät pois. Ennenkuin ehdin tehdä mitään, tuli kyykkytangolla ollut järkäle ( :kuola: ) nostamaan ne pois. Kiittelin kovasti ja olin vähän :nolo: kun tämmöinen heikkopeikko on vaivaksi...
Heh, vähän samantapanen tilanne kun mulla kävi kerran. Kaverin kanssa oltiin menty tekemään jalkatreeniä ja vuorossa oli jalkaprässi. No mentiin sitte siihen prässin luokse ja siinä ei ollut ollu koko aikana ketään vaikka painoa siihen oli jätetty 50kg limput. No siinä sitten kaverin kanssa tuumailtiin, että saadaanko noi painot tosta pois... kynäniskoja kun ollaan. No ei me ehditty kauaa siinä tuumailla, kun siitä vierestä tuli sellanen SUPERMASSIIVINEN bodari ja kysyi, että "tarviiko pojat apua?" ja oltiin silleen ihan nolona, että "joo". No se sitten nosti ne siitä ihan kevyesti pois ja sanoi, että ei kannata tollasia ite siitä yrittää ottaa pois jos ei oo varma, että jaksaa, niin ei tipu varpaille. No päästiin sitten jatkamaan meiän treeniä, mutta oli aika nolo tilanne.
:nolo: :david:

Tikari sanoi:

Ei se mitään, jos sivuille on jätetty ne 50kg painot, mut mitäs kun se kiekko on siellä prässin päällä ?
Sitäkun ei meikäläinenkään sieltä pois saa. :curs:
Kerran sattui kohdalle moinen tilanne..

Ei se ole oleellista tekeekö joku prässiä alle 50 tai 100 kg, mutta vituttaa vaan semmoset hyypiöt jotka ei osaa laittaa painoja takaisin sinne mihin ne kuuluu.
Varsinkin jos ne viidenkympit kiekot on päälimmäisenä ja ne pitää sen takia nostella pois että voi tehdä pienemmillä painoilla (jotka siis on jätetty sinne viiskymppisten alle).

Täytynee muuten tähän väliin ilmottaa, että Keijo (siis SE alkuperäinen) on ilmeisesti lopettanu treenaamisen sillä salilla millä mä käyn. Taidan pitää juhlat asian johdosta!

mr. perfect sanoi:
Ei se ole oleellista tekeekö joku prässiä alle 50 tai 100 kg, mutta vituttaa vaan semmoset hyypiöt jotka ei osaa laittaa painoja takaisin sinne mihin ne kuuluu.
Varsinkin jos ne viidenkympit kiekot on päälimmäisenä ja ne pitää sen takia nostella pois että voi tehdä pienemmillä painoilla.

Tottakai painot veke seuraavaa varten, mutta joskus jätän yhdet 25:t sivuille, että minun eikä seuraavan ei tarvitse nostella niitä edestakaisin..
Sillä tyhjällä kelkallahan ei pysty edes lämmittelemään.
..No joo, riippuu prässistä.

demoni sanoi:
Tottakai painot veke seuraavaa varten, mutta joskus jätän yhdet 25:t sivuille, että minun eikä seuraavan ei tarvitse nostella niitä edestakaisin...

No itse otan kaikista laitteista kaikki painot pois ihan sen takia että kaikki tietävät että laite on vapaa. (tosin ei kuulu tähän ketjuun vaan siihen toiseen)

GoA sanoi:
Tänään tuli itse hieman aiheutettua hämmennystä ja opittua että se varmistaja olisi hyvä olla penkkitreenissä mukana. Kuitenkin, olin tekemässä 2-sarjaa penkkiä ja ajattelin 6 toiston jälkeen et kyl nyt viel yks menee. noh, noston ollessa puolivälissä vauhti hyytyi. Vasemman puolen sain laitettua pidikkeen päälle mutta oikea jäi noin 5cm päähän siitä. Sitten kun oikea puoli alkoi laskemaan älähdin jo että voisko joku tulla varmistamaan. Kyllähän siitä vierestä hyppäsi joku nuori avulias miekkonen auttamaan mutta vähän liian myöhässä vain. Tanko kun oli jo siinä vaiheessa "hieman" vinossa ja kun hän pääsi auttamaan tuli oikein puolen painot ryminällä alas. noh, voitte miettiä mitä tapahtuu kun toisella puolella ei ole oilenkaan painoa. Aivan, vasemman puolen painot myös ryminällä alas. Tämän jälkeen tuli todettua sille tyypille että kiitoksia vain avusta ja että ens kerralla pyydän ennen sarjaa avustajaa. :lol2:Hieman hävetti mutta treeni jatkui kuitenkin.

Minä sain jotain kuukausi sitten vähän vastavanlaisen rytiänäin aikaseen. Tein sitä t-tankosoutua silleen että tangon pää nurkkaan ja siihen tangon alle v-kahva. No ei ollut sitten yhtään pitkää tankoa vapaana ja otin sen lyhkäsemmin 15 kilosen. Oiskohan siinä ollu 60 kg päässä kun nostin sen ylös ja pikkusen korjasin asentoa ja se v-kahva luiskahti jotain 20 cm kohti sitä kulmassa olevaan tangonpäätä. No tästä voi jo arvata että se pää lähti ilmaan sieltä nurkasta ja osu metalliputkiin ja hirvee rytinä ja pauke. Minä siihen että hups ja vehkeet takasin paikoilleen ja eikun uudelleen tekeen.

elasto sanoi:
Heh, vähän samantapanen tilanne kun mulla kävi kerran... No päästiin sitten jatkamaan meiän treeniä, mutta oli aika nolo tilanne.
:nolo: :david:
Eihän tossa ole mitään noloa. Jokainen treenaa itselleen sopivilla painoilla ja on ihan selvää, että jollain on voimaa enemmän kuin toisella. Mutta mitä väliä sillä on.

demoni sanoi:
Tottakai painot veke seuraavaa varten, mutta joskus jätän yhdet 25:t sivuille, että minun eikä seuraavan ei tarvitse nostella niitä edestakaisin..
Sillä tyhjällä kelkallahan ei pysty edes lämmittelemään.
..No joo, riippuu prässistä.

Kyllä meiän salilla jotkut muijat tekevät 5kg levyt päissä :)

Oli sekin aikamoista komediaa, kun 15-vuotiaana (painoa itsellä n.50kg) sähelsin prässiin yksikseni noita 50kg:n kiekkoja. Naama punasena oli niitä sitten pakko nostella, ettei kukaan vaan naura, ettei poika jaksa nostaa. :nolo: Tyhmä mikä tyhmä.

nyt vituttaa saamarin yo-juhlat kun pitää vetää semmonen tekohymy päälle ja kaikki sukulaiset tentta, ei vaan kiinosta. Iha paskaa koko homma tehä näin iso juttu ku koulu loppu vittu vittu vittu viittu :wall: :wall: :wall: Täytin sitäpaitsi 19 koht oon 80 ja kuolen pois vittu ihan vitun turhaa kaikki vittu

Vituttaa kun tyttöystävä jätti viime lauantaina eikä ole pystynyt viikkoon oikein nukkumaan. Tänään olis synttärit mut eipä ole oikein synttärifiilistä :(

uusio sanoi:
nyt vituttaa saamarin yo-juhlat kun pitää vetää semmonen tekohymy päälle ja kaikki sukulaiset tentta, ei vaan kiinosta. Iha paskaa koko homma tehä näin iso juttu ku koulu loppu vittu vittu vittu viittu :wall: :wall: :wall: Täytin sitäpaitsi 19 koht oon 80 ja kuolen pois vittu ihan vitun turhaa kaikki vittu

Voi kauhiaa, pitää viettää yksi päivä jolloin kaikki sukulaiset tuo rahaa ja kaakuttelee jonkun muutaman tunnin, voi kauhiaa, mitä sitten pidät ne juhlat jos ei kiinnosta kahvittaa sukulaisia ja saada niiltä rahoja.

:jahas:

Toisilla on kans suuret murheet.

Kusimato sanoi:
Voi kauhiaa, pitää viettää yksi päivä jolloin kaikki sukulaiset tuo rahaa ja kaakuttelee jonkun muutaman tunnin, voi kauhiaa, mitä sitten pidät ne juhlat jos ei kiinnosta kahvittaa sukulaisia ja saada niiltä rahoja.

:jahas:

Toisilla on kans suuret murheet.
Niinpä.Alkaa omat murheet tuntua pieniltä,kun lukee tollasia juttuja

Paukkurauta sanoi:
Vituttaa kun tyttöystävä jätti viime lauantaina eikä ole pystynyt viikkoon oikein nukkumaan. Tänään olis synttärit mut eipä ole oikein synttärifiilistä :(
Hyvää syntymäpäivää :)

Back
Ylös Bottom