Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tiputin kännykän wc-pönttöön.
Nyt jännittää lähteekö se vielä pelaamaan täydellä pakalla.

Nojoo. Ehkä tämä ei ollut "pöydän tyhjentävä" tapaus.
Olisi pitänyt pistää pystyyn uusi thread: "Vituttaa lievästi" :)

:curs: Sain autovarkaan melkein kiinni verekseltään. V*ttu kun pääsi karkuun, tavarat saatiin sentään takas, kun se pudotti ne matkalle.... ..olisin katkaissut yhden rikoskierteen... :curs: :wall:

Phat sanoi:
Yeah!
1. tytsky on 7000km päässä
2. hanska ei kasva
3. pään ympärillä pyörivät lepakot *huiskii lätkällä*
4. kaupan kassa ei tervehtinyt tai kiittänyt mua :mad2:

1. tytsky on Kuala Lumpurissa toisella puolella maapalloa (Malesiassa).
2. Asenne joka on monella suomalaisella on ulkomaalaisia vastaan jos tuon tytskyni tänne.
3. Verotus

porsas sanoi:
Ei mulle kauhiasti kummempaa oo tapahtunu ku silloin ekalla tai toisella sali kerralla päätin sitten kokeilla prässiä ja laitoin painoa pikkuisen istahdin siihen prässin penkkiin, laitoin jalat levylle, mutta sitten alkoi se varsinainen suoritus. Terävä mies kun olen niin en tajunnut, että ne tuki jukeesit pitää ottaa siitä pois ennen varsinaista suoritusta, joten rupesin rymistelemään siinä sitä kelkkaa abööt 30 cm matkaa. :nolo: . Tein siinä sitten n. 15 "sarjan" ja nousin pystyyn ja taisin todeta vielä että "Mikäs vittu täs ny on". Täs vaihees salin veemäisin kävijä nauroi mulle aivan räkänä ja sitte se valaasi mua "pikkuusen".
Voi ristusku nolotti siinä vaihees.

LOL :D

Kävin pitkästä aikaa salilla ja nyt kaksi päivää koko rinta on ollut helvetin kipeä, että halaaminenkin koskee. Rintalasta on kuin pesismailalla hakattu ja lihakset lukossa. Ei voi treenata mitään muuta, ennen kuin tuo rinta rauhoittuu. Rajoittaa elämistä paljon, kun ei meinaa saada paitaa päälle. Ja tämä ei kyllä tunnu olevan sitä lihasarkuutta, joka tulee ns. "hyvän" treenin jälkeen.

Meidän salilla käy joku +40v. muija mikä ei tee yhdessäkään laitteessa oikein.
Esim. Pecdec menee vuorovedoin ja ylätalja kädet suorana syväkyykkyyn...

Ja se tekee AINA väärin vaikka joku tekisi oikean suorituksen ennen sitä. :down: :hyper:

Onhan noita nähty kaiken näköistä.Yhdellä espoolaisella salilla olessani näin yhden noin 40-50v miehen tekevän jalkaprässiä istuen ja työnteli kelkkaa käsillä..Toinen oli,kun samainen kaveri nosteli jaloilla smith-masiinassa tankoa...

Kumm4ri sanoi:
Meidän salilla käy joku +40v. muija mikä ei tee yhdessäkään laitteessa oikein.
Esim. Pecdec menee vuorovedoin ja ylätalja kädet suorana syväkyykkyyn...

Ja se tekee AINA väärin vaikka joku tekisi oikean suorituksen ennen sitä. :down: :hyper:

no LOL!!! :lol2: nää on just näitä, tommosta ku meet ystävällisesti neuvomaa että miten se liike pitäis oikein suorittaa ni vastaukseks tulee nenänvartta pitkin jotain että "älä sinä kloppi tule minua neuvomaan, MINÄ olen tästä maksanut ja saan tehdä mitä haluan"

1. Vkonlopuksi ostettiin lava kaljaa, 2 pulloa 32% tasavaltaa, 30pamia.
2. Kahdella kaverilla naama turvoksissa, ei halua kuulemma olla kavereita enää.
3. Toinen kumppanuksista uhoili tulla tappamaan mut. Ei oo näkyny.
4. Kolmas kumppani sammus bussiasemal toisen kaverin housut jalas.
5. Olen vieläkin sekaisin niistä pameista.
6. Näyttää erittäin epätoivoiselta näitten kavereiden suhteen.
7. Vitutus on maximaalinen.

SuperStar sanoi:
no LOL!!! :lol2: nää on just näitä, tommosta ku meet ystävällisesti neuvomaa että miten se liike pitäis oikein suorittaa ni vastaukseks tulee nenänvartta pitkin jotain että "älä sinä kloppi tule minua neuvomaan, MINÄ olen tästä maksanut ja saan tehdä mitä haluan"

Sitten kun ei neuvoja kuunnella, niin seurauksetkin ovat sita luokkaa. Tuossa viikko, kaks takaperin todistin, kun eras kaveri hajoitti eturistisiteensa/polven kierukan prassissa, vaikka olin sarjaa aikaisemmin kaynyt selvittamassa polvien lukkoon lyomisen vaaroja. Kai se siita oppi.

Swat sanoi:
Onhan noita nähty kaiken näköistä.Yhdellä espoolaisella salilla olessani näin yhden noin 40-50v miehen tekevän jalkaprässiä istuen ja työnteli kelkkaa käsillä..Toinen oli,kun samainen kaveri nosteli jaloilla smith-masiinassa tankoa...

Oliko se heppu selällään maassa siinä smithin alla? Nimittäin olen itsekkin ajatellut kokeilla pystyprässiä jaloille smithillä.
Selälleen vaan maahan alle ja kaverin avustuksella tanko jalkojen päälle. Tiedä sitten miten toimii mutta pitää joskus kokeilla (toivottavasti säilyn hengissä..).:)

eräs salin naisohjaajista sai houkuteltua kaverin spinnigiin, spinning salissa pelkästään naisia (sali täynnä). pyöräilty noin 59 minuuttia kun kaverilta murtuu "ylämäessä" poljin joka saa aikaan sen että munat iskeytyy "tankoon" epäluonnollisessa asennossa.No kaikkihan sen huomasi ja kaveri sai osakseen huolestuneita katseita kun puuskutti pyörän vieressä..
Tunnin lopuksi ohjaaja vielä kysyy että tuliko kellään pyörään mitään vikaa yms. kaveri heiluttelee poljinta kohtuullisen nolona kädessään..
Ainoo miinus että toi kaveri olin minä.. :itku:

goodolmob sanoi:
1. Vkonlopuksi ostettiin lava kaljaa, 2 pulloa 32% tasavaltaa, 30pamia.
2. Kahdella kaverilla naama turvoksissa, ei halua kuulemma olla kavereita enää.
3. Toinen kumppanuksista uhoili tulla tappamaan mut. Ei oo näkyny.
4. Kolmas kumppani sammus bussiasemal toisen kaverin housut jalas.
5. Olen vieläkin sekaisin niistä pameista.
6. Näyttää erittäin epätoivoiselta näitten kavereiden suhteen.
7. Vitutus on maximaalinen.
Miksi vitussa olette noin typeriä?!?!?! :down:

Joo nyt kyllä vituttaa oikeen kunnolla, kaks suht´koht varmaa kesätyöpaikkaa peruuntui, kuulemma tulee jotain vakituisia kesälle...
Olkapääkin vähä reistailee, ku sitä saatanan pesäpalloa piti nakella kun pikkutyttö ja se kädenvääntö oli viimeinen pisara, saatana....

No,nyt se "tauko" tyttöystävän kanssa muuttui ihan oikeiksi bäniksi....
Kuulemma olen ihana ihminen ja kiltti ja kaikea mutta jos oltais vaan kavereita...Pitääkö tässä ruveta homoksi vai mennä luostariin kun naisista ei ole kun harmia. :(

Jees.. tänään muka oli dieetin syömispäivä. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään, kaupat kiinni ja ainoat ruoat mitä kaapista löysin olikin sitten homeessa... jotenkin meni vaan fiilikset ihan vituilleen. Tekis mieli huomenna lähteä mättään pizzaa sun muuta paskaa naamaan kun on nyt sellainen vitutus päällä.. se ei nyt niin paljoa vituta jos reeneistä ei tuu mitään mutta JOS SYÖMISPÄIVÄNÄ DIEETILLÄ EI SAA SYÖDÄ niin se oksat pois. Saattaa tulla tuskainen seuraava viikko mutta pitänee kruunata tuo kunnon kännäämisellä ja mässäämisellä ensiviikonloppuna.

Kipeenä olen ja vituttaa... Jo viikon ollut kurkku kipeä, ja tein sen virheen, että treenasin vaan kipeänä. Nyt sitten ei tule ääntä yhtään ulos, ja huomenna pitäs lääkäriin mennä. Prkl, varmasti tulee joku 2 viikon tauko.

Töitäkään ei kuulu... Tarttis rahaa!

Amerikan Jeesus sanoi:
Jees.. tänään muka oli dieetin syömispäivä. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään, kaupat kiinni ja ainoat ruoat mitä kaapista löysin olikin sitten homeessa... jotenkin meni vaan fiilikset ihan vituilleen. Tekis mieli huomenna lähteä mättään pizzaa sun muuta paskaa naamaan kun on nyt sellainen vitutus päällä.. se ei nyt niin paljoa vituta jos reeneistä ei tuu mitään mutta JOS SYÖMISPÄIVÄNÄ DIEETILLÄ EI SAA SYÖDÄ niin se oksat pois. Saattaa tulla tuskainen seuraava viikko mutta pitänee kruunata tuo kunnon kännäämisellä ja mässäämisellä ensiviikonloppuna.
Mikset siirrä syömispäivää huomiselle...? Jos ei siis tänään ole mässyjä niin mässäile huomenna. Kerran viikossa silloinkin tulee syötyä mässyä. Aina parempi tietty jos jaksat odottaa ensi viikkoon...

Back
Ylös Bottom