Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Juuri kun alko treenitki sujumaan ja kesäloma pian alkamassa niin rupes nenä vuotamaan. Aerobiset ja sali jää kyllä väliin ja toivotaan et tää 5g c-vitamiinii pelottaa flunssan pois :evil:

Eilen illalla taas (no taas ja taas, harvemmin tätä sattuu ku kerran kuussa...) riideltiin kundikaverin kanssa. Päättyi siihen että minä olin :itku: ja kultaseni :curs: ... Yritin siinä sitten sovitella ja jutella mutta kyselin kuulemma liian syvällisiä ja hän haluaa nyt vaan nukkua "vaikkeisiitäenäämitääntulekusäoottollanen". Erittäin rakentavaa. Aamulla oli kaikki ok... Näennäisesti ja luultavasti ainakin sen rontin mielestä. Pidemmän päälle ei kyllä tee tälläset ratkaisemattomat riidat hyvää suhteelle.

Valmuistuminen siirtyi lokakuulle, lopputyö on käytännössä valmis, mutta sitä ei ehditä seuraavaan valmistumispäivään tarkistaa. Vittu, ikinä ei pidä luottaa siihen mitä sanotaan vaan kaikki pitäs tarkistaa ite :wall:. Työpaikka meni tod.näk ohi, laskut lisääntyy ja rahaa ei tule mistään :itku:. Orastava masennus tuntuu taas kurkkivan nurkan takana. VOI **VETTI SENTÄÄN.

En päässytkään opiskelemaan ensi vuodeksi sitä mitä halusin, vaikka olin ihan varma että pääsen. Ja olin suunnitellut kaiken muunkin sen mukaan. Oli tarkoitus valmistua ensi keväänä, mutta nyt sitten siirtyy vuoden eteenpäin. Tentit meni melkolailla huonosti, vaikka luin niihin ahkerammin kuin ikinä (jatkossa siis palaan vanhaan rennompaan systeemiini, toimii paljon paremmin). Lemmikkikissani kuoli. Harkkatyö, mitä väänsin kuukauden hiki hatussa ei toiminut ollenkaan assarin koneella, kun kiireessä unohdin lähettää yhden osan siitä. Toivottavasti toimii nyt, ja saan edes jotain pisteitä että pääsen kurssista läpi.
Fiilikset ei yllättäen ole kaikkein parhaimmat, mutta kehitin juuri keinon parantaa niitä: olen useamman vuoden hinkunut interreilaamaan ja nyt sain vapaata sopivasti ja rahatkin riittävät just ja just kun en reissulla liiemmin tuhlaile. Ehkä tästä vielä ihan mukavan kesän saa kehitettyä...

Tänään meni haukkareeni kaverin kanssa nauramiseks, kun yhden luolamiehen lerssi päätti levähtää tasapenkillä kesken rankan penkkisession. Ens kerralla pidemmät sortsit mukaan... tai edes kalsonkerit alle!

Joo ei kyllä meinannut perjantaina tulla treenin alusta yhtään mitään, kun nauroin laumalle kaukoidästä lähtöisin olevia vaihto-oppilaita tai muita turisteja, jotka tekivät salitreeniä persoonallisella tavalla... Porukan kaksi miestä (150cm/50kg) sentään väänsivät penkkiä normaalin näköisesti, mutta mukana kulkeneet tytsyt (n.10) keksivät mitä ihmeellisimpiä suoritustapoja laitteille. Parhaat mitä kerkesin näkemään: scott-penkistä nosto myötäotteella suoraan ylöspäin käsivarret lähes suorina ja kyynärpäät eteenpäin(tämä kai ottaisi epäkkäisiin?) ja takareidet selkäpenkissä. Kyllä... tällaiseen Finndeltan penkkiin reilusti vatsatuen päälle makaamaan ja nilkat vapaasti liikkuvan takareisituen alle, ja siitä vääntämään takareisiä. Eihän siinä mitään vastusta ole, muttei näyttänyt haittaavan. Kaikkea säesti huvittava japanialainen kaakatus ja ihmettely... tää ois kyllä pitäny saada videolle!!! :D

Tässä palautumisjuomaa siemaillessa aloin kertoilemaan tunti sitten näkemääni komediaa. Mulla vuorossa jalkapäivä. Tein siinä muutaman setin maastavetoa, ja samaan aikaan salille ilmestyi kolme about 20-v. tyyppiä. Yksi näistä oli treenannut ennenkin (näki kropasta), ja muut olivat oppipoikia. Harmikseni nämä suuntasivat kyykkytelineelle. Kysyin jampoilta, jotta voinko tehdä siinä samalla. Sehän onnistu, ja alettiin hinkkaamaan. Otin siinä 115kg:lla muutaman lyhyen sarjan "ass to grass-etukyykkyä." "Oppi-isä" päätti alkaa egoilemaan. Ekana sataviiskymmentä tankoon, ja sillä muutamia polvien notkautuksia. Välillä "oppipojat" teki kyykkyjä, jotka olivat enemmänkin julleja kuin kyykkyjä. Sitten tämä sheriffi päätti lyödä 180 tankoon. Älytön ähinä ja puhina, vyö niin tiukalle, että silmät pullistu päästä, ja oppipojat varmistamaan. Tulihan sieltä kakkonen. Näiden kahden "toiston" syvyys oli luokkaa 10 senttiä. Päälle älytön brassailu, ja isoon ääneen ennätyksen kehuminen, joka oli kuulema 200kg. Vähän hymyilytti poikien treeni, ja ennenkaikkea se, että tämä partisaani arveli varmaan näpäyttää vanhempaa kaveria, joka hinkkaa etukyykkyä vain vähän yli sadalla kilolla. No, jokainen taaplaa tyylillään. En sano, että itekään ottaisin 200kg takakyykystä, mutta ainakin treenaan niin, että se vaikuttaa kunnolla.

goodolmob sanoi:
1. Vkonlopuksi ostettiin lava kaljaa, 2 pulloa 32% tasavaltaa, 30pamia.
2. Kahdella kaverilla naama turvoksissa, ei halua kuulemma olla kavereita enää.
3. Toinen kumppanuksista uhoili tulla tappamaan mut. Ei oo näkyny.
4. Kolmas kumppani sammus bussiasemal toisen kaverin housut jalas.
5. Olen vieläkin sekaisin niistä pameista.
6. Näyttää erittäin epätoivoiselta näitten kavereiden suhteen.
7. Vitutus on maximaalinen.

Edit:

8. Kaveri oli puukolla meinannut perheensä tappaa (ryyneissä). Show oli loppunut siihen kun kaveri heitti puukon seinään jä lähti.

9. Jalan sääriluun alaosa paskana.

10. Sain potkut juuri tänään töistä ja siitä vasta äitini riemastui.

11. Muija jonka kanssa monta kk ollut peliä ilmoitti että se on vaan hyväksi käyttänyt, ei kuulemmä ikinä enää nähdä halua.

12. Ko. seurauksena, löin nyrkkini seinään ja pikkurilliin tuli hiusmurtuma.

Joku kysyi miksi oltiin näin typeriä.. Välillä pitää vähän repästä. Kerranhan sitä eletään. :D

Viimeksi muokattu:
moppe sanoi:
Tänään meni haukkareeni kaverin kanssa nauramiseks, kun yhden luolamiehen lerssi päätti levähtää tasapenkillä kesken rankan penkkisession. Ens kerralla pidemmät sortsit mukaan... tai edes kalsonkerit alle!

Hei älä yhtään viitti! Mulle on käynyt samalla tavalla vinopenkissä. Siihen ei tarttettu, kun rikkinäiset verkkarit ja boksereitten napit auki :lol2:

Tänään tuli itse hieman aiheutettua hämmennystä ja opittua että se varmistaja olisi hyvä olla penkkitreenissä mukana. Kuitenkin, olin tekemässä 2-sarjaa penkkiä ja ajattelin 6 toiston jälkeen et kyl nyt viel yks menee. noh, noston ollessa puolivälissä vauhti hyytyi. Vasemman puolen sain laitettua pidikkeen päälle mutta oikea jäi noin 5cm päähän siitä. Sitten kun oikea puoli alkoi laskemaan älähdin jo että voisko joku tulla varmistamaan. Kyllähän siitä vierestä hyppäsi joku nuori avulias miekkonen auttamaan mutta vähän liian myöhässä vain. Tanko kun oli jo siinä vaiheessa "hieman" vinossa ja kun hän pääsi auttamaan tuli oikein puolen painot ryminällä alas. noh, voitte miettiä mitä tapahtuu kun toisella puolella ei ole oilenkaan painoa. Aivan, vasemman puolen painot myös ryminällä alas. Tämän jälkeen tuli todettua sille tyypille että kiitoksia vain avusta ja että ens kerralla pyydän ennen sarjaa avustajaa. :lol2:Hieman hävetti mutta treeni jatkui kuitenkin.

plag sanoi:
Joo ei kyllä meinannut perjantaina tulla treenin alusta yhtään mitään, kun nauroin laumalle kaukoidästä lähtöisin olevia vaihto-oppilaita tai muita turisteja, jotka tekivät salitreeniä persoonallisella tavalla...
'

Joo, näillä joillakin vaihto-oppilailla on kyllä aika järkyttävän hauskoja treenityylejä. (harvalla kuitenkin?) Tässä vähän aika sitten katselin pitkään erään miehenalun treenamista kun hän teki soutua alataljassa. Vaikka itsekkin olen viellä aivan vihreä näissä asioissa niin siihen tyyliin ei kyllä voinu olla kiinnittämättä huomiota. Elikkäs tämä tyyppi laitto painoa enemmän kun paikat kestää, meni laitteeseen istuun ja tarttu kahvoihin. Ja sitten alkokin se varsinainen soutu. Elikkä kauhee riuhtominen ja joka toiston välissä käytiin makuulla asti.... :D Eipä tuo kauheen järkevältä näyttänyt. Ja välillä poseerattiin mahdollisimman isojen käsipainojen kanssa ja otettiin valokuvia.

Missukka sanoi:
en yhtään ihmettele ettei kukaan halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Get a life

Vituttaa -threadin hengen mukaisesti - mua vituttaa Missukan asenne. Joka vastaus, oli aihe sitten mikä tahansa, on provoa tai muuta vittuilua. Sulle vois sanoa että Get a life.

Daug sanoi:
Vituttaa -threadin hengen mukaisesti - mua vituttaa Missukan asenne. Joka vastaus, oli aihe sitten mikä tahansa, on provoa tai muuta vittuilua. Sulle vois sanoa että Get a life.

Touché!

goodolmob sanoi:
Joku kysyi miksi oltiin näin typeriä.. Välillä pitää vähän repästä. Kerranhan sitä eletään. :D

Jep. Mäki ajattelin jos kokeilis vkonloppuna rotanmyrkkyä valopetrolin kanssa. En o aikasemmin nääs kokeillu. :david:

goodolmob sanoi:
1. Vkonlopuksi ostettiin lava kaljaa, 2 pulloa 32% tasavaltaa, 30pamia.

Kerran eletään joo.. Ja jos 17-vuotiaana meininki on tuota, niin ei välttämättä kovinkaan kauaa.

Mutta toisaalta eihän se minun persettä kutita..

Otsikkoon liittyen: Vituttaa tälläinen. Tarkennus: Tuollainen miksi sitä sanoisikaan..elämänasenne?

Flunssa. Toukokuun lopussa. Mitä v***ua. Ihan romu olo. Kaikki kusee ja jätkä on ihan makaroonia. Ei s****na. Ei tämmöstä voi olla. :curs:

Jakob sanoi:
Työpaikka meni tod.näk ohi, laskut lisääntyy ja rahaa ei tule mistään :itku:. VOI **VETTI SENTÄÄN.

Joo, ohi meni, voi vittu ja vitun vitun vittu. Kaksi hakijaa oli loppupeleissä valinnan kohteena, minä ja joku toinen kynäniska. Puhelimessa vaan todettiin, että "tosi hyvä hakija olit ja vaikea oli päättää kumpi otetaan, blaahplaablaa..". Olis sanonu saatana edes suoraan sitten, että toinen oli parempi.

Taidan lyödä hanskat tiskiin. vittu.

Back
Ylös Bottom