Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihan v***n ihanaa kun saa viettää rauhallista koti-iltaa töitä tehden, taas.
Ostetaan elämä !

"Näe enemmän diginä!" mainostaa mtv3.. Tosiasiassa noilta digikanavilta ei tule kuin sättiä ja sanaleikkiä. Eipä ollut boksin ostosta suurta iloa.

rinnan treenaus on ihan perseestä, samoin se että ruoka ei vaan enää maistu. Nuhakin vielä prkl.. On nämä elämän murheet teollisuusmaassa todella raskaita mulla

Tulipas tänään todistettua hieman erikoinen treeni tapa. Tyyppi teki ykkösiä yleensä pari kertaa per liike, ja liikeinä toimi ainakin peck deck, hauiskääntökone ja flyesit ristitaljassa. Muitakin varmaan teki en vain jaksanut kokoaikaa kyttäillä :D

Jokaisessa liikkeessä väännettiin siis hirveän irvistyksen ja hieman rikkonaisen tekniikan saattelemana yksi toisto. Sitten kun eräs vanhempi herra yritti peck deck maksimin jälkeen neuvoa että tässä kannattaisi kyllä tehä vähän pidempää sarjaa, niin tämä tyyppi vastasi jotain "kyllä mä tiiän mitä mä teen, oon kato jo sen verran kauan treenannu" :jahas: tyyppi siis näytti ainakin täysin aloittelijalta

Broidin onnettomuudesta tulee kuluneeksi tämän kuun lopulla vuosi. Asia on alkanut pyörimään enemmän mielessä, aamuisin herää hikisenä ja päivisin ajattelen häntä ja tapahtunutta. :(

Jooh, eilen huomasin uuden tuttavuuden. Kyseessä siis hauissankari.

Kyselin vaan joltain tyypiltä, että onko vielä monta sarjaa jäljellä. Päästi mut välittömästi siihen. Kundi teki siis penkissä tangolla hauiskääntöjä. Seisoen siis, ei ollut kyse mistään uudesta tekniikasta...

Noh, siinä sitten lämmittelin ja huomasin, että kaveri olikin siirtynyt vain viereiseen penkkiin jatkamaan hauiskääntöä. Ilmeisen suivaantuneena vieläpä. 60kg rautaa ja hirveä vääntöä takakenossa. Ei kai siinä, mutta kun oli siinä "minun" penkissäni tehnyt jo 40kg:lla helvetin tiukkaa sarjaa "suht hyvällä formilla".

Noh, reenasin siinä tunnin ja se sattu olemaan lähes koko ajan mun vieressä tekemässä hauista sitten eri liikkein. Käsipainoilla hauispenkissä ja tais olla 20kg painot ja kaveri teki "pumppisarjaa"...ainakin sarjan pituudesta päätellen. Tässä liikkeessä oli huomiollepantavaa, kuten myös muissakin, että negatiivinen osa oli nopeudeltaan "räjähtävä" ja myöskin melko hallitsematon ja positiivinen taas aivan tajuttoman hidas ja heittelehti puolelta toiselle.

Jotenkin vaan teki mieli huomauttaa, että vaarallisen näköistä touhua, mutta kun tyyppi aina sarjan jälkeen haki katsekontaktia ja myhäili itsevarmasti muille, niin jätin sitten väliin... Stoori jatkuisi vielä cable curlseihin, mutta jokainen varmaan voi päätellä mitä sielläkin tapahtui.

Enkä nyt kuitenkaan ihan erityisemmin seurannut tätä reeniä, mutta ei sitä voinut olla huomaamattakaan kun lepäili sarjojen välissä :D

Jooh, eilen huomasin uuden tuttavuuden. Kyseessä siis hauissankari.

Kyselin vaan joltain tyypiltä, että onko vielä monta sarjaa jäljellä. Päästi mut välittömästi siihen. Kundi teki siis penkissä tangolla hauiskääntöjä. Seisoen siis, ei ollut kyse mistään uudesta tekniikasta...

Noh, siinä sitten lämmittelin ja huomasin, että kaveri olikin siirtynyt vain viereiseen penkkiin jatkamaan hauiskääntöä. Ilmeisen suivaantuneena vieläpä. 60kg rautaa ja hirveä vääntöä takakenossa. Ei kai siinä, mutta kun oli siinä "minun" penkissäni tehnyt jo 40kg:lla helvetin tiukkaa sarjaa "suht hyvällä formilla".

Noh, reenasin siinä tunnin ja se sattu olemaan lähes koko ajan mun vieressä tekemässä hauista sitten eri liikkein. Käsipainoilla hauispenkissä ja tais olla 20kg painot ja kaveri teki "pumppisarjaa"...ainakin sarjan pituudesta päätellen. Tässä liikkeessä oli huomiollepantavaa, kuten myös muissakin, että negatiivinen osa oli nopeudeltaan "räjähtävä" ja myöskin melko hallitsematon ja positiivinen taas aivan tajuttoman hidas ja heittelehti puolelta toiselle.

Jotenkin vaan teki mieli huomauttaa, että vaarallisen näköistä touhua, mutta kun tyyppi aina sarjan jälkeen haki katsekontaktia ja myhäili itsevarmasti muille, niin jätin sitten väliin... Stoori jatkuisi vielä cable curlseihin, mutta jokainen varmaan voi päätellä mitä sielläkin tapahtui.

Enkä nyt kuitenkaan ihan erityisemmin seurannut tätä reeniä, mutta ei sitä voinut olla huomaamattakaan kun lepäili sarjojen välissä :D

Musta tuntuu että se olit vaan kateellinen kun sen treeni kulki :rolleyes:

Meikä tais aiheuttaa itse vähän salikomediaa viimeksi.
Olin tekemässä haukkareita ja halusin napata sitten 20kg käsipainot. Päätin kuitenkin varmuuden vuoksi kysäistä jampalta, jonka vieressä painot makoilivat, että sattuiko hän niitä tarvitsemaan.
Minä: "Tarvitsetko sä näitä?"
Jamppa: "Itseasiassa joo"
Tästä loogisena toimenpiteenä, otan reippaasti käsipainot matkaan ja rupeen tekemään sarjaa:D Reenikaveri vasta huomautti jälkeenpäin, että mitä se tyyppi oli vastannut. Kuulo ei aina pelaa reenin aikana.

Eilen salilla soi jotain örinämetallia ja joku iso äijä tuli ja heitti "ei tämmöstä jaksa kuunnella" ja vaihto soimaan Eye of the Tigerin :D Tuli naurettua.

nuoko pahoja? vielä mitä? olin vieraassa kaupungissa ja siellä takareisi koneen takana pohjekone. tein siinä pohkeita ja siinä edessä treenas perse minuun päin sellainen tipu ettei voi ollakkaan!!!! jäin tuijottamaan ja sen kaveri tuli heiluttamaan käsiään siihen silmien eteen että herätys....

Noi on hauskoja, noi koneiden sijoittelut. Turussa yhdellä salilla oli reisikoukistus (maaten) masiina sijoitettu strategisesti silleen, että suoraan sen edessä oli donkey-pohjemasiina.
Siinä kun koukistelet, niin yhtäkkiä eteen pyllistää sellanen kohtalaisen asiallinen naisen pylly trikoissaan.
Se oli ihan jees.
Ei siis mitään komediaa, ainoastaan jees.

Eilen salilla soi jotain örinämetallia ja joku iso äijä tuli ja heitti "ei tämmöstä jaksa kuunnella" ja vaihto soimaan Eye of the Tigerin :D Tuli naurettua.

Nää on just parhaita :D . Meidän salille tuli uus mankka (oikee tykki vehe) ja kuuntelin sitte ku salille tuli yksi tyyppii joka oli puheiden mukaan ollut asentamassa sitä neljä tuntia viikonloppuna. Tein siinä vinopenaa smithissä joka sattuu olemaan mankan vieres. Kohta tämä tyyppi tuli pistämään musaa päälle ja jonkin ajan kuluttua kaveri totes että "tää lähtee kohta vittuun täältä", Perkele" kun musa ei lähtenytkään päälle (ei toista poltettuja)Hymyillä sai ku tämä äijä on aikas körmy kans.

Olis ollu sit töitä järkkärinä tuolla Suomi - Portugali-pelis mut kieltäydyin, koska mun piti käydä hakee mun auto korjaamosta hesasta. Nyt sitten kävi ilmi, että auto onki valmis vast huomen :curs:

Back
Ylös Bottom