Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos Matti saa suurennettuja rintoja ja pesää niin kuka vaan saa :)
No kyllä mua vieläkin vituttaa nuo naapurit ja tuo mun auto... Niin ja se kun en vaan löydä naista.:(
No onhan Matti pääministeri ja viinakin pysyy kontrollissa. Eiköhän luulisi löytyvän pesää.

No onhan Matti pääministeri ja viinakin pysyy kontrollissa. Eiköhän luulisi löytyvän pesää.
Vihjailetko jotain??? :)

Flunssa vaivaa edelleen ja tänään pitäisi mennä testailemaan kyykkymaksimit. :( Toivottavasti edes pari varmistajaa sattuu illalla salilla pyörimään, vaikka tosin räkissä on ennenki ykkösiä tehty yksin.

Meinaa vähän väsyttää. 4 tuntia unta kahden pitkän yövuoron välissä meinaa vähän väsyttää. Noh, optimismia kehiin, jos säilyn hengissä tän yön ajosta niin huomen aamulla nukahan ku tukki. :lol2:

Flunssa vaivaa edelleen ja tänään pitäisi mennä testailemaan kyykkymaksimit. :( Toivottavasti edes pari varmistajaa sattuu illalla salilla pyörimään, vaikka tosin räkissä on ennenki ykkösiä tehty yksin.
No vituikshan se sitten meni.:curs: Onneksi vitutti niin paljon, että päälle sai revittuä mavessa uudet ykkösraudat 205.

Meni kyllä tämä ja eilinen päivä viimesen päälle vituiksi :S
Illalla kaveri kävi akkansa kimppuun ja kun menin siihen väliin niin tuli itellekkin nyrkkiä ottaan, kämpille asti kun pääsi ja pari tuntia olin nukahtanut niin eiköhän sama "kaveri" tullut sinnekkin möykkäämään ja oli puhkassut allekirjoittaneen autosta takarenkaat ja pistänyt konepellin rusetille.

Noh. aamusta kun lähdin markkinoille kävelemään niin eiköhän tämä eilis-illan sankari ollut päissään sielläkin ja tuli aukomaan päätään, oli sille aamulle taas antanut akalleen nyrkkiä :|.
Tämän hienon aamun kruunasi sitten puhelu jossa kerrottiin että eräs nuoruudesta asti tuntemani kaveri oli ajanut itsensä hengiltä edellisyönä.

Meni kyllä tämä ja eilinen päivä viimesen päälle vituiksi :S
Illalla kaveri kävi akkansa kimppuun ja kun menin siihen väliin niin tuli itellekkin nyrkkiä ottaan, kämpille asti kun pääsi ja pari tuntia olin nukahtanut niin eiköhän sama "kaveri" tullut sinnekkin möykkäämään ja oli puhkassut allekirjoittaneen autosta takarenkaat ja pistänyt konepellin rusetille.

Noh. aamusta kun lähdin markkinoille kävelemään niin eiköhän tämä eilis-illan sankari ollut päissään sielläkin ja tuli aukomaan päätään, oli sille aamulle taas antanut akalleen nyrkkiä :|.

Hieno kaveri sulla.

Tämän hienon aamun kruunasi sitten puhelu jossa kerrottiin että eräs nuoruudesta asti tuntemani kaveri oli ajanut itsensä hengiltä edellisyönä.

Pahoittelut ystävän menetyksen johdosta. Tiedän omasta kokemuksesta tunteen.

Elimistö tuittuilee. Se on hakkelusta... toivottavasti vain ohimenevää hirveän intensiivisestä harjoittelusta johtuvaa tukkoisuutta. Mä en jaksaisi enää sairastella puolikuntoisena.

Noniin, olen lukenut koko threadin läpi ja hauskaa oli. :D

Se vain jäi ihmetyttämään, kun täällä sana "finninaama" näyttäytyy aika useasti, ja vielä se kirjoitustyyli heistä...:( Täällä saanut vähän sellaisen kuva, että jos finnejä löytyy, niin yhtälailla on sama vetää itsensä narunjatkoksi. :whip: No ehkä vähän liioiteltua mutta...:evil:

:wall: ei kaikki voi sille mitään, jos finnejä löytyy!

Oonkhan mä vähän :david: ku tämmösestä suutun? ;)

Noniin, olen lukenut koko threadin läpi ja hauskaa oli. :D

Se vain jäi ihmetyttämään, kun täällä sana "finninaama" näyttäytyy aika useasti, ja vielä se kirjoitustyyli heistä...:( Täällä saanut vähän sellaisen kuva, että jos finnejä löytyy, niin yhtälailla on sama vetää itsensä narunjatkoksi. :whip: No ehkä vähän liioiteltua mutta...:evil:

:wall: ei kaikki voi sille mitään, jos finnejä löytyy!

Oonkhan mä vähän :david: ku tämmösestä suutun? ;)

Finninaama eli juniori eli teini. Useimmiten tämän ihmisryhmän edustajat tekevät salilla liikkeitä mitä uskomattomimmilla tekniikoilla. Penkkipunnerrus munat katossa on kovin suosittu treeniliike. Hauiskäännön ja rinnallevedon yhdistelmä on myös yksi bravuureista.
Ei tässä siis finnejä morkata vaan niiden kantajia:D

varmuuden vuoksi: ylläolevaa ei kannata ottaa vakavasti.

Menin sitten hävittämään kirjastokortin. Lainojen eräpäivä ensi viikolla, enkä nyt tietenkään voi niitä uusia netin kautta! Ja vielä kun tuo kirjasto on 100 km päässä, niin en voi edes palauttaa niitä :david:

Viimeksi muokattu:
Menin sitten hävittämään kirjastokortin. Lainojen eräpäivä ensi viikolla, enkä nyt tietenkään voi niitä uusia netin kautta! Ja vielä kun tuo kirjasto on 100 km päässä, niin en voi edes palauttaa niitä :david:

Soita sinne, hoituu kyllä puhelimitse ainakin yleensä.

Olen kipeä ja vituttaa niin paljon että sanat eivät riitä kertomaan. Tosin kurkkuun sattuu niin paljon ettei tässä paljon puhuakaan tarvitse. Nukuin melkein puoli kahteen. Odotan päivän vielä kääntyvän paremmaksi. Kai tää on vain leirin jälkeistä tukkoisuutta. Onhan? Onhan!???!!

No kun ne tarttee sen kortin numeron että saa uusittua!

Etköhän sinä tuosta tervehdy, kun olet tarpeeksi levännyt :) Ota ihan rauhallisesti vaan, siemaile mustaherukkamehua ja kattele telkkarista uusintoja.

Hmmjooh, kyllähän tuo teknisesti onnistuu tietty, mutta se on joku periaate, että kortin numerolla toimitaan! Näin ainakin silloin kun itse olin kirjastolla töissä... Mutta pitää nyt pari päivää ettiä sitä korttia ja jos ei löydy, niin yrittää soittamalla selvittää asia.

Vitutti tänään, kun olin vääntänyt 7up pulloista korkit aika lujasti kiinni, ja sitten myöhemmin yritin alkaa niitä janoissani hikisillä käsillä avaamaan, mutta eihän siitä tullu mitään.

Back
Ylös Bottom