Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa nuo perkeleen uudet lestanaapurit (sori nyt vaan lestadiolaiset...) ja varsinkin niiden vittumaiset pienet hirviöt joita myös lapsiksi kutsutaan!!! Perkele ennen tämä oli rauhallinen paikka kun meidän lisäksi täällä ei asunut kun kaksi naapuria mutta nyt nuo vitun hihhulit on ilmeisesti päättänyt tehdä tästä paikasta uuden siionin laakson!
Kokoajan saa kuunnella pentujen huutoa ja varoa niitä pyöriensä kanssa ja olivatpa kuulemma yrittäneet jo pihallekkin tulla mutta olivat säikähtäneet mun koiraa. Äsken vielä sanoivat mua rumaksikin kun olin naapuriin menossa :curs: !
Millä vitulla nuo saa karkotettua täältä?? Pitääkö tuossa välissä olevalla peltoläntillä alkaa pitämään jonkinlaisia rituaalimenoja vai hä?
Niin ja sitten mua vituttaa se kun eilen mun toisesta autosta lähti kilvet ja toinen romu pitäis viedä katsastukseen.... Onneksi huomenna on viimeinen työpäivä ja sen jälkeen voikin :kippis1:

Flunssaa puskee ja ykkösiä pitäis ruveta testaileen.
Eipä näköjään hirveesti haitannut flunssa ja kurkkukipu. 140 tuli vihdoin penksussa. :thumbs:

Ja tuota... No yksi paremmista tangoista oli näköjään hajonnut.:(

No mitä saatanaa, ei siellä ole niitä "parempia" muutenkaan ollut kuin 2, eikö ?
No itse lasken ne 4 ei kieroa ja ei laakeroitua tankoa ihan hyviksi. Se mustahan tuntuu olevan ainoa joka ei hirveästi taivu kun painoa laittaa reilummin. Mutta tosiaan yhdesta oli pää irronnut, joku jamppa sillä vielä penkkaili kun huomasi sen olevan irti, onneksi ei sattunut mitään.

Vaikka mä en edes oo iso niin prkl ku sitä ei tunnu enää sopivan noihin muotivaatteiden malliin. Tänäänkin oli sama vanha ongelma H&M:ssäm, kauluspaita puristi liikaa yläkropasta mutta muuten olikin liikaa. Sitten siihen päälle villapaitaa niin eka koko puristi ilmat pihalle, tokaan mahtui yläkroppa, mutta käsissä ja vartalossa olis saanut olla 10 cm lisää pituutta. Jäi siis kuteet tällä kertaa ostamatta. Kokeillaan taas joskus toisten uudelleen kun jaksaa aloittaa sovitushelvetin. :D

Vaikka mä en edes oo iso niin prkl ku sitä ei tunnu enää sopivan noihin muotivaatteiden malliin. Tänäänkin oli sama vanha ongelma H&M:ssäm, kauluspaita puristi liikaa yläkropasta mutta muuten olikin liikaa. Sitten siihen päälle villapaitaa niin eka koko puristi ilmat pihalle, tokaan mahtui yläkroppa, mutta käsissä ja vartalossa olis saanut olla 10 cm lisää pituutta. Jäi siis kuteet tällä kertaa ostamatta. Kokeillaan taas joskus toisten uudelleen kun jaksaa aloittaa sovitushelvetin. :D

Parempi vaan unohtaa se HM. Ei sieltä löydy itsellenikään enää kuin ultrakireitä makkarankuoria vaikka laiha olenkin. Ihan järjettömän pieniä nämä muotti-ihmiset joiden mukaan ne kamat tehdään :eek:

T: Eräs jonka äiti toi Jack&Jonesin henkilökunnan katsomaan kuinka isoimmat muotifarkut nousevat nippa nappa yli polven :curs:

T: Eräs jonka äiti toi Jack&Jonesin henkilökunnan katsomaan kuinka isoimmat muotifarkut nousevat nippa nappa yli polven :curs:
:lol2:

Mitäs A.t.K suosittelisit, oisko Cuba tai Hot mitään? Vai räjäytänkö pankin ja menen etsimään tulevaa puolisoani Linnan Krouvista? :D

EDIT : ja muutaman rohkaisevan jälkeen tietysti laulamaan Hevimestan karaokeen " I wanna be somebody "
Noh, löytyikö sitä puolisoa Linnan Krouvista, vai päädyitkö Mestaan laulamaan karaokea? :)
Ja aiheeseen. Vituttaa tällä hetkellä parikin asiaa...

Maailman paras esimieheni savustettiin pois. Vituttaa myös sen puolesta.
Ei jaksais olla töissä, ei tää rakennus kuitenkaa ees räjähtäis vaikka mä en olis vahtimassa. Tahtoo kotiin nukkumaan.
Vituttaa ku päästin itteni lösöks kesän aikana, en oo evääkään liikuttanu. Eilen kävin lyhyellä lenkillä ja tein kuolemaa. Joku sais nyt ruoskia mua ni saisin läskini kerättyä lenkille tänään. :whip: :wall:

Lisäys: Oon varmaan helvetin tyhmä tai jotain kun en saa avataria lisättyä tänne. Ei anna vaihtoehtoja kuin yhden ainoan "älä käytä avataria". Wtf?

Lisäys: Oon varmaan helvetin tyhmä tai jotain kun en saa avataria lisättyä tänne. Ei anna vaihtoehtoja kuin yhden ainoan "älä käytä avataria". Wtf?
Et ole VIP, eli ei onnistu.

Eräs jonka äiti toi Jack&Jonesin henkilökunnan katsomaan kuinka isoimmat muotifarkut nousevat nippa nappa yli polven :curs:
Mulle kävi noin viikko takaperin, ja mä jos joku oon tikkujalka! Hienot farkut, samaa kokoo kun muutkin omistuksessani olevat, vaan ei nouse prkl, polviin jäi! Olis ollut poistomyynnissä, mutta ko ei. Ja siis J&J kyseessä.

Edit. No kun ei ne ees ollu keijjomaiset ylikireet missixtyiltä näyttävät nykymuodinmukaiset farkut. Mutta ei ne kyllään mitkään jorma-farkutkaan ollut, jos sun mielestä ne on ainoot oikeet mitä saa pitää.

Mulle kävi noin viikko takaperin, ja mä jos joku oon tikkujalka! Hienot farkut, samaa kokoo kun muutkin omistuksessani olevat, vaan ei nouse prkl, polviin jäi! Olis ollut poistomyynnissä, mutta ko ei. Ja siis J&J kyseessä.
Noi keijjomaiset ylikireet missixtyiltä näyttävät nykymuodinmukaiset farkut nyt muutenkin voi jättää hyvällä omatunnolla ostamatta.

Niitä farkkumalleja on sen takia erilaisia, kun on paljon erilaisia ruumiinrakenteita. Mullakin tuumakoot heittelee mallista riippuen J&J:n malleissa 32-34 välillä ja jossain malleissa se 34 ei edes mene ylös asti.
Ei niitä vaatteita tietty marginaaliruumiinrakenteille suunnitella.

Haistakaa vaan vittu kaikki Soneran työntekijät. 6 viikkoa kestää ADSL-liittymän siirto ja niistäkin on jo 5,5 viikkoa mennyt ja silti ei osata tarkkaa päivää sanoa. Lisäksi siitä, kun ilmoituksen muutosta jätin, kului prkl 7 päivää, että se kirjattiin soneralle ja aikahan lähti siitä juoksemaan. Muutenkin tuo touhu niin hanurista, että ei mitään järkee. Kyse on kuitenkin yristysasiakkaasta.

...siksi avauduin tänne, koska eipä se sen asiakaspalvelijan vika ole, vaikka sillekin tuli vähän turhautumista purettua.

Mä haluun sen fuckin' internertin!

Vittu jäi glutat ostamatta pakkiskaupalta ku sielä tänää kävin. Ja vittu se VIP jäsenyys jäi Mikeltä pyytämättä. Noh, huomenna uudestaan kaupalle.

Kuumat paljastuksen Matin (Vanhanen) rakkaudesta!
Ex-mies: Susanin rintoja on suurennettu!

- - - - - - - - - -

Tässä siis suora lainaus Seiskan kannesta. Olen jo muutamaan kertaan kuvitellus kyseisen lehden tehneen pohjanoteerauksen, mutta aina ne vaan voi yllättää :down: Mahtaako joku oikeasti ostaa lehden tuon lööpin takia?

Vituttaa ihan tosissaan ja sääliksi käy Mattia ja Susannaa.

Olis saanu joku kuuluisuus, esim. nyyssölä olla pakkiskaupalla tänää, ku helsinkii asti oon nyt päässy tulemaa, ja yli 400km matkattu ;)
Ehkä sitte huomenna ku joutuu käymää taas sielä.

Kuumat paljastuksen Matin (Vanhanen) rakkaudesta!
Ex-mies: Susanin rintoja on suurennettu!

- - - - - - - - - -

Tässä siis suora lainaus Seiskan kannesta. Olen jo muutamaan kertaan kuvitellus kyseisen lehden tehneen pohjanoteerauksen, mutta aina ne vaan voi yllättää :down: Mahtaako joku oikeasti ostaa lehden tuon lööpin takia?

Vituttaa ihan tosissaan ja sääliksi käy Mattia ja Susannaa.

Samaa paskaahan saa lukea kyllä joka viikko lööpeistä. Tuohan antaa toivoa kaikille sinkkumiehille: jos Matti saa pesää niin kuka vaan saa!
368_kansi_etu.jpg

jos Matti saa pesää niin kuka vaan saa!
368_kansi_etu.jpg
Jos Matti saa suurennettuja rintoja ja pesää niin kuka vaan saa :)
No kyllä mua vieläkin vituttaa nuo naapurit ja tuo mun auto... Niin ja se kun en vaan löydä naista.:(

Edit: Enkä laita deittiä tänne ku en koskaan tuu saamaan minkäänsortin punttimimmiä kuitenkaan... Mutta mulle voi pistää privaa jos haluaa :haart: :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom