oh, yhtä helpostihan ne kilot lähtee, kun mitä tulivatkin.:curs: :jahas: :wall:
kyllä mä yleensä olen nauttinut huomattavasti enemmän niitten hankkimisesta :DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oh, yhtä helpostihan ne kilot lähtee, kun mitä tulivatkin.:curs: :jahas: :wall:
kyllä mä yleensä olen nauttinut huomattavasti enemmän niitten hankkimisesta :DSe nyt vain on Bandiitin tapa. Littletroy harrasteli sitä myös aikoinaan.Ei nyt niin ankarasti, mutta MIKSI pitää kirjoittaa itsestään 3. persoonassa???
Parempi sekin kuin kuninkaallinen me.Ei nyt niin ankarasti, mutta MIKSI pitää kirjoittaa itsestään 3. persoonassa???
Parempi sekin kuin kuninkaallinen me.

Niitä päiviä jolloin ei olisi kannattanut nousta sängystä?:curs:
Niitä päiviä jolloin ei olisi kannattanut nousta sängystä?
Tuli mieleen joku vanha Speden elokuva missä Salmisen Simo esitti jotain tyyppiä jolla meni heti aamusta lähtien kaikki ihan päin sanonkomämitä :D Tätä vuorokautta on jäljellä vielä 6h 39min, kannattaa vältellä esim. korkeita rakennuksia...Itseasiassa, en edes noussut, vaan tipahdin. Sekin vielä.
Cuban tai Hotin rinnalle varteenotettavaksi vaihtoehdoksi voisi nostaa myös Las Vegasin sekä Kaakkurissa sijaitsevan NightTrainin.Toki noissa kaikissa kannattaa vieraillaMitäs A.t.K suosittelisit, oisko Cuba tai Hot mitään? Vai räjäytänkö pankin ja menen etsimään tulevaa puolisoani Linnan Krouvista? :D
EDIT : ja muutaman rohkaisevan jälkeen tietysti laulamaan Hevimestan karaokeen " I wanna be somebody "

Se on oikein. Mesta on todellakin mesta paikka, ja siellä on tullut pyörähdettyä kerran jos toisenkin.Hevimestahan on ihana.
Sinne sitä kuitenkin luultavasti illan päälle menee, jos vielä on siinä modessa että on mennäkseen![]()