Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olen laihaläski. Hetki sitten olin vielä laihatimmi, nyt meni kaik vituiks. Eilen oli jalkapäivä, ei ole koskaan mennyt noin huonosti. Polvet vaan otti hittiä, eikä mitään tuntumaa. Mp3-soitinkin hajos.

Flunssaa puskee ja ykkösiä pitäis ruveta testaileen.

Vitummoinen angsti alkaa kun lomaa on kohta enää viikko jäljellä. Piti tehdä lomalla opinnäytettä, enkä oo saanut tikkua ristiin sen eteen. Riikan reissu on ohi ja olo salilla vetämätön. Vituttaa niin ankarasti oma saamattomuus...

Pitäis vääntää diplomityötä mutta ei jaksa enää kiinnostua. rupeaa vituttaan koko aihe.
Selkä taas kerran aivan jumissa eli ei tarvi käydä taas vähään aikaan reenaileen. Vedetään kämpillä buranaa ja panacodia.
Voiko ihanammin päivä enää...

Ei nyt niin ankarasti, mutta MIKSI pitää kirjoittaa itsestään 3. persoonassa???
Se nyt vain on Bandiitin tapa. Littletroy harrasteli sitä myös aikoinaan.

Tupliksen tiedetään tehneen samaa neljässä postauksessa, joista tämä on yksi.

Pyörän lukko ei suostunut aukeamaan. No eipä siinä, päätin että kun kerran treeneihin olin menossa, niin kävelisin paikan päälle alkulämpimikseni, aikaa oli sen verran reippaasti ja ilma nätti. Kymmenen kilsaa taittui mukavasti, mutta perillä huomasin että eipäs tullut treenikämpän avaimia mukaan. Ei mitään haittaa tietenkään, tulisihan muita paikalle kuitenkin ihan pian - ja ihan pian puhelin soi, ja mulle ilmoitettiin että treenit olisi peruttu. Noh, ei edelleenkään mitään, otanpa bussikorttini ja menen bussilla kotiin. Kas mutta voi mokomaa, bussikortti olikin toisen repun sivutaskussa. Eipä hätää, ajattelin, menen nostamaan rahaa tuosta ostarin automaatista ja maksan täyden taksan kyydistä. Wii, automaatti on epäkunnossa, eli ei rahaa tiedossa. Ei siis muuta kuin taas töppöstä toisen eteen ja kohti kotia. Pääsen kotiin - - - hihii, eihän mulla ole avaimia sinnekään! Koira ulvoo sisällä minkä ehtii, ei mikään ihme, ulvoisin minäkin samassa tilanteessa. Soitetaanpa isännöitsijälle - eikun eipäs soitetakaan, puhelimesta on näköjään akku loppu. Kävellään isännöitsijäntoimistoon! Siellä ei ole ketään paikalla. Istun ja ihmettelen portaalla tunnin. Sitten setä tulee ja lähtee avamaan mulle ovea yleisavaimella. Se tietysti maksaa. Ja kun pääsen kotiin, astun ensimmäiseksi lämpimään koirankakkaan. Ja ne avaimetkin löytyvät pienen etsinnän jälkeen, mistäs muualta kuin repun sisävuoren sisältä.

Se on kuulkaa nyt sellainen juttu, että minä lähden ostamaan muutaman kaljan. Lyödäänkö jostain vetoa, että se on jostain syystä päässyt juuri tähän hätään loppumaan kaikista kaupungin kaupoista? :curs:

Itseasiassa, en edes noussut, vaan tipahdin. Sekin vielä.
Tuli mieleen joku vanha Speden elokuva missä Salmisen Simo esitti jotain tyyppiä jolla meni heti aamusta lähtien kaikki ihan päin sanonkomämitä :D Tätä vuorokautta on jäljellä vielä 6h 39min, kannattaa vältellä esim. korkeita rakennuksia...

Kiitti kannustuksesta. Asun muuten viidennessä kerroksessa.

Jos mä oikein haluaisin kruunata tämän päivän, niin joisin tuosta nyt kaikki oluet (ei muuten tarvinnut mennä kymppäriä kauemmas kalaan niitten takia, jumalista ainakin Dionysos näyttää olevan suosiollinen) ja lähtisin sitten jonnekin yksin euron päiville vötläämään vähät rahani ja jäljellä olevan maineeni. Mitäs A.t.K suosittelisit, oisko Cuba tai Hot mitään? Vai räjäytänkö pankin ja menen etsimään tulevaa puolisoani Linnan Krouvista? :D

EDIT : ja muutaman rohkaisevan jälkeen tietysti laulamaan Hevimestan karaokeen " I wanna be somebody "

Cuba ja Hot on molemmat aika paskaa. Ja puhun kokemuksesta. Tosimiehet käy Kantiksessa. :) Graalissa tai Jumprussa pohjat, sieltä sitten peli on aina auki.

Saatana, menee hermot. Jäi avaimet kämppään ja kännykkä tietenkin. Ovessa on sellanen perkeleen pitkä numero mihin voi soittaa. Millä helvetillä mä siihen soitan kun känny kotona, ja ei mitään kynää ja paperia mukana.
Ajan sitten takaisin duuniin josta just tulin himaan.
No vitun paska HOAS ei ole tajunnut laittaa nettisivuilleen sitä numeroa mihin voi soittaa. Kuka vitun idiootti noitakin sivuja on ollut tekemässä. Nyt ajan takaisin oven eteen, kirjoitan numeron paperille ja ajan vittu takaisin duuniin soittamaan ja sitten ovelle jos joku persesilmä stevari tulis avaamaan oven ja se maksaa lisäksi jonkun saatana omaisuuden. On se vittu hienoa kun on kännykät ja ei puhelinkoppeja enää. Kaikkien neekereiden takia noihin kämppiin saa vaan se yhden avaimen kun ne sikiää ja niitä on yhdessä asunnossa yhden ihmisen sijasta 12. Ei rasismia vaan käytännössä koettua.
Vittu että vituttaa.

Mitäs A.t.K suosittelisit, oisko Cuba tai Hot mitään? Vai räjäytänkö pankin ja menen etsimään tulevaa puolisoani Linnan Krouvista? :D

EDIT : ja muutaman rohkaisevan jälkeen tietysti laulamaan Hevimestan karaokeen " I wanna be somebody "
Cuban tai Hotin rinnalle varteenotettavaksi vaihtoehdoksi voisi nostaa myös Las Vegasin sekä Kaakkurissa sijaitsevan NightTrainin.Toki noissa kaikissa kannattaa vierailla :)
Hevimestaa ei tähän kannata sotkea :rock:
Niin joo, kannattaa vielä tarkistaa niiden kaljojen päivämäärät, ja se että ne eivät ole mallia I-olut.

Hevimestahan on ihana.
Sinne sitä kuitenkin luultavasti illan päälle menee, jos vielä on siinä modessa että on mennäkseen :)

En mitenkään siis tarkoittanut pistää Läkkiä samaan kategoriaan Cuban ja Hotin kanssa. Herra siltä varjelkoon :hyper:

Avautumiseen sen verran takaisin että stevari oli mukava. Haukun siis HOAS:n huomenna. :evil:
27€ plus edes takaiset bensat=melko halpaa omasta huono muistisuudesta.
Eilen jäi autoon valot päälle->akku aamulla tyhjä. Lähdin hakemaan duunikapulaa töistä äsken kun unohdin sen sinne duunista lähtiessä, avaimet jäi kotiin sillä reissulla. Siis menin hakemaan sen kännyn mutta unohdin sen sinne pöydälle taas. Mullako muka huono muisti.

Back
Ylös Bottom